Материалдар / Гидросфера және оның құрамдас бөліктері

Гидросфера және оның құрамдас бөліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Гидросфера тарауы бойынша жаңартылған білім мазмұнында жазылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2018
2328
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: Гидросфера

Мектеп: №14 Алыбай батыр атындағы жалпы орта мектебі
Күні:21.11.2017жМұғалімнің аты-жөні: Разахова Айгерім
Сынып:7 «Б»Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыГидросфера және оның құрамдас бөліктері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)
  • Гидросфераның құрамдас бөліктерін анықтау
  • Табиғаттағы су айналымын түсіну
  • Гидросфера құрамындағы сулардың қалыптасуы мен маңыздылығын ажырату




  • Сабақ мақсаттары
  • Гидросфераның құрамдас бөліктерін анықтайды, су айналымдарын талдайды;
  • графиктер салу дағдыларын дамытады.
  • Жетістік критерийлері

    Дағдылар:түсіну,білімін қолдану,талдау, бағалау
  • Гидросфера құрамын түсінеді;
  • Гидросфераның құрамдас бөліктерінің ерекшеліктерін сипаттайды
  • Гидросферадағы су айналымын талдайды
  • Графикалық түрде өңдейді
  • Құрлық сулары мен мұхиттарды анықтауда картаны қолдана алады;
  • Гидросфераның маңызын талдайды
  • Гидросфераның құрамдас бөліктерінің маңыздылығына баға береді.
  • Тілдік мақсаттар

    Пәндік лексика және терминология: гидросфера, мұхит, құрлық суы, өзен, көл, мұздықтар, мұз жамылғысы, жерасты суы, өзен бастауы Оқытудың тілдік мақсаты: гидросфераның құрамдас бөліктерін түсіндіру үшін болжам құруға топта жұмыс істейді (айтылым, тыңдалым және жазылым дағдылары) алады. Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: СуреттеМен … деп болжаймын.Құрлық суларының ....... түрлері. Су айналымының маңызы зор себебі......... Тұщы су қорының...... шоғырланған. Ғаламшардағы өзендердің.........
    ҚұндылықтардыдарытуӨзіне және айналадағыларға құрметпен қарау, қоршаған ортаға, суды үнемдеп, қорғауға тәрбиелеу
    Пәнаралық байланыстарХимия пәнімен судың химиялық құрамын анықтау. Графиктер құру арқылы математикалық білімдерін пайдаланады.
    АКТ қолдану дағдыларыБейнепроектор,бейнематериал, презентация
    Бастапқы білім Гидросфера түрлері
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер

    Ресурстар
    Сабақтың басы 0-4 мин

    - Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Сабақ мақсатымен, тапсырмалармен және жетістік критерийлерімен танысу. Үй тапсырмасын тексеру1. Атмосфера қандай қабат және ауаның аз құрамы.2. Атмосфералық қысымды қандай құралмен өлшейді?3. Қолайсыз атмосфералық құбылыстар4. Атмосфера қабаттары

    1 слайд

    Сабақтың ортасы



    5-15 мин



































































    16-30 мин













    31-35 мин



















    36-40 мин





    Құрлық суларын презентациядан таныстырып, бейне ролик көрсету. Мұғалімнің түсіндіруі Мұхиттың пайда болуы

    Топқа бөлу “Мұхиттар Әр топ өз аттарымен аталатын мұхиттарды картадан көрсету қажет.

    1-топ Үнді мұхитын картадан анықта?2-топ Тынық мұхитын картадан анықта3-топ Солтүстік мұзды мұхитын анықта4-топ Атлант мұхитын картадан анықта

    Оқушылар топтасып болған соң түсініктерін қалыптастыру мақсатында сұрақтар қойылады.
  • Табиғатта үш күйде кездесетін зат
  • Гидросфера дегеніміз не?
  • Гидросфераның құрамдас бөліктері қандай?
  • Ғаламшарда ащы су мен тұщы су қалай таралған?


  • Дәптермен жұмыс«Гидросфера бөліктері» диаграммасын құрастырыңдар.

    Сұрақ-жауап1.Суреттегі «Табиғаттағы су айналымы» тізбегін түсіндіріңдер 3.Гидросфера қандай бөліктерден тұрады?4. Гидросферадағы басты тұщы су көздерін ата? 5. Үлкен және кіші су айналымын түсіндір6. Су айналымының маңызы қандай?



    Топтық жұмыс«Постер қорғау»«Өзен», «Көл», «Мұздықтар», «Жерасты сулары»



    1-топ: Файнворд әдісі.Оқушылар берілген жәшікшелердің ішінен гидросфераға қатысты атаулар мен терминдерді анықтайды. Анықтаған ірі өзендер мен көлдерді картадан анықтап құрлықтар бойынша топтастырыңдар.

    2-топ:

    3-топ:



    4-топ:Ғаламшар үшін гидросфераның маңызын бағалаңдар
  • Адамзатқа
  • Өсімдіктерге
  • ЖануарларғаДескрипторлар:- Оқушы гидросфераға қатысты атаулар мен терминдерді таба алады. - Анықтаған ірі өзендер мен көлдерді картадан анықтап құрлықтар бойынша топтастыра алады.


    бейнеролик







    Жартышарлар картасы







    оқулық5-8 слайдКарта, атлас























    Слайд 7-9

























    Слайд 6







































    10-20 слайд





































    Сабақтың соңыминСабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: «Аралдарға саяхат»



    Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау–оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Қабілеті жоғары оқушылар:
  • Топта ұйымдастыру жұмыстарын алады;
  • Сабақ бойындағы «Түрткі сұрақтар» оқушылардың ойын қозғауға, дамытуға арналады.
  • Картаны пайдалана отырып, гидросфераның байланысын дәлелдеп, сызбасын сызады
  • Файнворд жәшіктерінен өзен, көлдердің атын табады, картадан анықтап, құрлықтар бойынша топтастырады
  • Қабілеті орта оқушылар:
  • Мәтін оқудағы «Түртіп алу» әдісі осы деңгейдегі оқушыларға қолдау береді;
  • Сабақ барысындағы деңгейлік сұрақтар тізбегі;
  • Картаны пайдалана отырып, гидросфераның байланысын түсіндіреді
  • Файнворд жәшіктерінен өзен, көлдердің атын табады, картадан анықтайды (Тапсырма мазмұны бір, орындау уақытына қарай ықшамдалған, бірақ оқушының таңдау құқығы бар)
  • Қабілеті төмен оқушылар:
  • Деңгейлік сұрақтар;
  • Мұғалімнің қолдауы;
  • Файнворд жәшіктерінен өзен, көлдердің атын анықтайды;
  • Ынталандыру, қолдау көрсету, формальды емес бағалау түрлері;
  • Оқушылар өзара бағалайды;
  • Топпен бағалау жүргізеді;


  • Оқушылар сабақ ортасында сергіту сәтін жасайды.
  • Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқумақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма? Сабақ жоспарынанқандай ауытқулар болды, неліктен?
    Бұл бөлімді сабақ туралы өзпікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға: Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

    Сабақты жақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет?




















    Қалыптастырушы бағалау

    ДағдыларЖетістік критерийі
    Түсіну, білімді қолдану

    - Файнвордтан өзен, көлдерді анықтайды -Анықтаған өзен көлдерді құрлықтар бойынша орналастырады.




    А Т А Д Х Н Т Ю М Т
    М И Ч И Г А И Э И А
    А Ж А С Ю З Т У С Н
    З Я К А С П И Й С Г
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ