|
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: №14 Алыбай батыр атындағы жалпы орта мектебі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні:21.11.2017ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Разахова Айгерім |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып:7 «Б» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Гидросфера және оның құрамдас бөліктері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жетістік критерийлері
Дағдылар: түсіну,білімін қолдану,талдау, бағалау |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәндік лексика және терминология: гидросфера, мұхит, құрлық суы, өзен, көл, мұздықтар, мұз жамылғысы, жерасты суы, өзен бастауы Оқытудың тілдік мақсаты: гидросфераның құрамдас бөліктерін түсіндіру үшін болжам құруға топта жұмыс істейді (айтылым, тыңдалым және жазылым дағдылары) алады. Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Суретте … Мен … деп болжаймын. Құрлық суларының ....... түрлері. Су айналымының маңызы зор себебі......... Тұщы су қорының...... шоғырланған. Ғаламшардағы өзендердің......... |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Өзіне және айналадағыларға құрметпен қарау, қоршаған ортаға, суды үнемдеп, қорғауға тәрбиелеу |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Химия пәнімен судың химиялық құрамын анықтау. Графиктер құру арқылы математикалық білімдерін пайдаланады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Бейнепроектор,бейнематериал, презентация |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Гидросфера түрлері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 0-4 мин |
- Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Сабақ мақсатымен, тапсырмалармен және жетістік критерийлерімен танысу. Үй тапсырмасын тексеру 1. Атмосфера қандай қабат және ауаның аз құрамы. 2.
Атмосфералық қысымды 3. Қолайсыз атмосфералық құбылыстар 4. Атмосфера қабаттары |
1 слайд
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тың ортасы 5-15 мин 16-30 мин 31-35 мин 36-40 мин
|
Құрлық суларын презентациядан таныстырып, бейне ролик көрсету. Мұғалімнің түсіндіруі Мұхиттың пайда болуы Топқа бөлу “Мұхиттар” Әр топ өз аттарымен аталатын мұхиттарды картадан көрсету қажет. 1-топ Үнді мұхитын картадан анықта? 2-топ Тынық мұхитын картадан анықта 3-топ Солтүстік мұзды мұхитын анықта 4-топ Атлант мұхитын картадан анықта
Оқушылар топтасып болған соң түсініктерін қалыптастыру мақсатында сұрақтар қойылады.
Дәптермен жұмыс «Гидросфера бөліктері» диаграммасын құрастырыңдар.
Сұрақ-жауап 1.Суреттегі «Табиғаттағы су айналымы» тізбегін түсіндіріңдер 3.Гидросфера қандай
бөліктерден тұрады?
Топтық жұмыс «Постер қорғау» «Өзен», «Көл», «Мұздықтар», «Жерасты сулары» 1-топ: Файнворд әдісі. Оқушылар берілген жәшікшелердің ішінен гидросфераға қатысты атаулар мен терминдерді анықтайды. Анықтаған ірі өзендер мен көлдерді картадан анықтап құрлықтар бойынша топтастырыңдар. 2-топ:
3-топ:
4-топ: Ғаламшар үшін гидросфераның маңызын бағалаңдар
Жануарларға Дескрипторлар: - Оқушы гидросфераға қатысты атаулар мен терминдерді таба алады. - Анықтаған ірі өзендер мен көлдерді картадан анықтап құрлықтар бойынша топтастыра алады. |
бейнеролик
Жартышарлар картасы
оқулық 5-8 слайд Карта, атлас
Слайд 7-9
Слайд 6
10-20 слайд
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тың соңы мин |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: «Аралдарға саяхат»
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау–оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қабілеті жоғары оқушылар:
Қабілеті орта оқушылар:
Қабілеті төмен оқушылар:
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқумақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма? Сабақ жоспарынанқандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өзпікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға: Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?
Сабақты жақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қалыптастырушы бағалау
|
Дағдылар |
Жетістік критерийі |
|
Түсіну, білімді қолдану |
- Файнвордтан өзен, көлдерді анықтайды -Анықтаған өзен көлдерді құрлықтар бойынша орналастырады. |
-
А
Т
А
Д
Х
Н
Т
Ю
М
Т
М
И
Ч
И
Г
А
И
Э
И
А
А
Ж
А
С
Ю
З
Т
У
С
Н
З
Я
К
А
С
П
И
Й
С
Г
О
Н
К
А
Ч
Й
К
Ч
И
А
В
Ь
О
Б
И
Б
А
Й
С
Н
Ф
Ш
Н
І
Л
Ю
К
К
И
Ь
Ю
Щ
Г
Л
Е
Я
А
А
П
И
И
К
О
Ю
Е
Д
І
Л
И
К
В
И
К
Т
О
р
И
Я
Ю
А
Қалыптастырушы бағалау
|
ОМ: Гидросфера құрамдас бөліктері |
||||||||||||||||||
|
Дағдылар |
Жетістік критерийі |
|||||||||||||||||
|
Түсіну, білімді қолдану |
- Картадан өзен, көлдерді анықтайды -Анықтаған өзен көлдерді құрлықтар бойынша орналастырады. |
|||||||||||||||||
|
Тапсырма Анықтаған ірі өзендер мен көлдерді картадан анықтап құрлықтар бойынша топтастырыңдар
|
||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Гидросфера және оның құрамдас бөліктері
Гидросфера және оның құрамдас бөліктері
|
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: №14 Алыбай батыр атындағы жалпы орта мектебі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні:21.11.2017ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Разахова Айгерім |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып:7 «Б» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Гидросфера және оның құрамдас бөліктері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жетістік критерийлері
Дағдылар: түсіну,білімін қолдану,талдау, бағалау |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәндік лексика және терминология: гидросфера, мұхит, құрлық суы, өзен, көл, мұздықтар, мұз жамылғысы, жерасты суы, өзен бастауы Оқытудың тілдік мақсаты: гидросфераның құрамдас бөліктерін түсіндіру үшін болжам құруға топта жұмыс істейді (айтылым, тыңдалым және жазылым дағдылары) алады. Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Суретте … Мен … деп болжаймын. Құрлық суларының ....... түрлері. Су айналымының маңызы зор себебі......... Тұщы су қорының...... шоғырланған. Ғаламшардағы өзендердің......... |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Өзіне және айналадағыларға құрметпен қарау, қоршаған ортаға, суды үнемдеп, қорғауға тәрбиелеу |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Химия пәнімен судың химиялық құрамын анықтау. Графиктер құру арқылы математикалық білімдерін пайдаланады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Бейнепроектор,бейнематериал, презентация |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Гидросфера түрлері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 0-4 мин |
- Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Сабақ мақсатымен, тапсырмалармен және жетістік критерийлерімен танысу. Үй тапсырмасын тексеру 1. Атмосфера қандай қабат және ауаның аз құрамы. 2.
Атмосфералық қысымды 3. Қолайсыз атмосфералық құбылыстар 4. Атмосфера қабаттары |
1 слайд
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тың ортасы 5-15 мин 16-30 мин 31-35 мин 36-40 мин
|
Құрлық суларын презентациядан таныстырып, бейне ролик көрсету. Мұғалімнің түсіндіруі Мұхиттың пайда болуы Топқа бөлу “Мұхиттар” Әр топ өз аттарымен аталатын мұхиттарды картадан көрсету қажет. 1-топ Үнді мұхитын картадан анықта? 2-топ Тынық мұхитын картадан анықта 3-топ Солтүстік мұзды мұхитын анықта 4-топ Атлант мұхитын картадан анықта
Оқушылар топтасып болған соң түсініктерін қалыптастыру мақсатында сұрақтар қойылады.
Дәптермен жұмыс «Гидросфера бөліктері» диаграммасын құрастырыңдар.
Сұрақ-жауап 1.Суреттегі «Табиғаттағы су айналымы» тізбегін түсіндіріңдер 3.Гидросфера қандай
бөліктерден тұрады?
Топтық жұмыс «Постер қорғау» «Өзен», «Көл», «Мұздықтар», «Жерасты сулары» 1-топ: Файнворд әдісі. Оқушылар берілген жәшікшелердің ішінен гидросфераға қатысты атаулар мен терминдерді анықтайды. Анықтаған ірі өзендер мен көлдерді картадан анықтап құрлықтар бойынша топтастырыңдар. 2-топ:
3-топ:
4-топ: Ғаламшар үшін гидросфераның маңызын бағалаңдар
Жануарларға Дескрипторлар: - Оқушы гидросфераға қатысты атаулар мен терминдерді таба алады. - Анықтаған ірі өзендер мен көлдерді картадан анықтап құрлықтар бойынша топтастыра алады. |
бейнеролик
Жартышарлар картасы
оқулық 5-8 слайд Карта, атлас
Слайд 7-9
Слайд 6
10-20 слайд
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тың соңы мин |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: «Аралдарға саяхат»
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау–оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қабілеті жоғары оқушылар:
Қабілеті орта оқушылар:
Қабілеті төмен оқушылар:
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқумақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма? Сабақ жоспарынанқандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өзпікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға: Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?
Сабақты жақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қалыптастырушы бағалау
|
Дағдылар |
Жетістік критерийі |
|
Түсіну, білімді қолдану |
- Файнвордтан өзен, көлдерді анықтайды -Анықтаған өзен көлдерді құрлықтар бойынша орналастырады. |
-
А
Т
А
Д
Х
Н
Т
Ю
М
Т
М
И
Ч
И
Г
А
И
Э
И
А
А
Ж
А
С
Ю
З
Т
У
С
Н
З
Я
К
А
С
П
И
Й
С
Г
О
Н
К
А
Ч
Й
К
Ч
И
А
В
Ь
О
Б
И
Б
А
Й
С
Н
Ф
Ш
Н
І
Л
Ю
К
К
И
Ь
Ю
Щ
Г
Л
Е
Я
А
А
П
И
И
К
О
Ю
Е
Д
І
Л
И
К
В
И
К
Т
О
р
И
Я
Ю
А
Қалыптастырушы бағалау
|
ОМ: Гидросфера құрамдас бөліктері |
||||||||||||||||||
|
Дағдылар |
Жетістік критерийі |
|||||||||||||||||
|
Түсіну, білімді қолдану |
- Картадан өзен, көлдерді анықтайды -Анықтаған өзен көлдерді құрлықтар бойынша орналастырады. |
|||||||||||||||||
|
Тапсырма Анықтаған ірі өзендер мен көлдерді картадан анықтап құрлықтар бойынша топтастырыңдар
|
||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














