Материалдар / Гимнастикалық жаттығулар: Қимыл қозғалысты орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын білу анықтау.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Гимнастикалық жаттығулар: Қимыл қозғалысты орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын білу анықтау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Мамыр 2021
483
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Абилтаева Акмоншак Абдыгаликовна

Ақмола облысы, Аршалы ауданы, Анар орта мектебінің дене шынықтыру пәнінің мұғалімі

Сабақ тақырыбы: Гимнастикалық жаттығулар

Мектеп: 

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

СЫНЫП: 

Қатысқандар саны:

Сабақта жоқ:

Оқу мақсаттары

Қимыл қозғалысты орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын білу анықтау.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар келесіге қабілетті болады:

гимнасатика сабағының қауіпсіздік ережесін ұғындыру.

Көптеген оқушылар келесіге қабілетті болады:

Басқа оқушыларды байқау және оларға сындарлы пікір айту.

Кейбір оқушылар келесіге қабілетті болады:

Динамика мен кеңістіктегі айқын өзгерістерді көрсететін жаңартпашыл және бір қалыпты реттіліктерды ойлап шығару.

Топтық жұмысты сенімді жүргізіп, өз серіктестерімен бірлесіп жұмыс жасау

Жетістік критерийлері

Акробатикалық жаттығуларды орындайды

Тілдік мақсат


  • өздерінің когнитивтік және физикалық білімдерін, гимнастика контексінде түсініктері мен дағдыларын көрсете және талқылай алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

бұрылулар, аударылып түсулер, тік тұрулар

дене бөліктері


Диалог

  • Сендер денелеріңді ширыққан күйде ұстаған кезде, мысалы, акробатикалық жаттығулар орындаған сәтте, бұлшық еттеріңді қалай сезінесіңдер?

Алдыңғы білімдер

Жалпы дене тәрбиесі сабағына шолу жасау.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин


Оқушыларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу,рапорт беру. Сабақтың мақсатын түсіндіру .

Бір орында: Оңға,солға,кері бұрылу.

2.Жүру:Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру. Қолды жанға созып өкшемен жүру.Жартылай отырып, толық отырып жүру.

3.Жүгіру: Еркін жүгіру, түзу аяқты көтеріп жүгіру ,тізені көтеріп жүгіру, аяқты артқа лақтырып жүгіру.Жүріске ауысып, тыныс алу жаттығуларын орындау.

Бір орында жалпы дене шынықтыру жаттығуларын орындау. 

Жер үстіне жайылған маттар бар үлкен, таза алаң.


Сабақтың ортасы


25мин.

Берілгенэлементтер саны тапсырылады (мысалы, 4, 6, 8). Олардан жаттығу ойластыруқажет. 2 немесеоданартық оқушылар топтары қатыса алады. Тапсырманы топ таңдағаноқушыорындай алады. Мысалы, акробатика элементтеріберілген: алғааударылыптүсу, артқааударылыптүсу, жауырынғатұру, көпір жасау

Комбинацияларды орындау сәтінде дененің тепе-теңдігін сақтау маңыздылығын зерттеңіз. Барлығы бірнеше секунд бойы ұстап тұруға болатын жаттығулар комбинациясын орындап, бір аяқпен тепе-теңдікті сақтауға тырысады.

Мұғалімге ысқырық.

Сабақтың соңы:

5 мин

  • жақсылап тыныс алу. Көзді жұму және бүгін жақсы жасаған нәрсе туралы ойлану

Спорт зал


Қосымша ақпарат

Түрленім  көбірек көмек беруді қалай жоспарлайсыз? Көбірек қабілетті оқушылар үшін жаттықтыруды қалай жоспарлайсыз?

Бағалау  оқушылардың білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыстар

Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру
АКТ байланыстары
Мәндік байланыстары

  • Композициялық тапсырмалар кезінде нәтижесі, тапсырмасы мен жабдығы бойынша айырмашылық.

  • Сәл әлсіз оқушыларға көмектесу үшін композициялық тапсырмаларды және де топ мүшелері санын азайту немесе жеңілдету.

  • Байқау, тыңдау, сұрақ қою.

  • Оқушылар қозғалғанда қажет болғанда тоқтап, қауіпсіздік туралы біліп, тапсырмаға қатыса ма?

  • Оқушылар алаң мен динамикадағы өзгерістер қалай көрінеді және қалай сезілетінін біле ме?

  • Топтық композиция мен талқылау сапасы.

  • Ғылыммен байланыс – денсаулық пен дене, қауіпсіздік, салмақ/ағын динамикасы

  • Математикамен байланыс: айналу осьтері, кеңістік, бағыт және бұрыштар.

  • Басқалармен жұмыс істеу, пікірлерді құрметтеу.

Рефлексия

Сабақ мақсаттары/танымдық мақсаттар жүзеге асатындай болды ма?

Оқушылар бүгін не үйренді?

Оқу ортасы қандай болды?

Жоспарланған түрленім пайдалы болды ма?

Уақыт жоспарын орындадым ба? Жоспарға қандай өзгерістер және неге енгіздім?


Қорытынды бағалау

Қандай екі нәрсе өте жақсы болды (оқыту мен үйренуді де қарастырыңыз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсені келесі сабақта жақсарту керек (оқыту мен үйренуді де қарастырыңыз)?

1:

2:







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!