Сабақ
тақырыбы: Гимнастикалық
жаттығулар
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
СЫНЫП:
|
Қатысқандар
саны:
|
Сабақта
жоқ:
|
Оқу мақсаттары
|
Қимыл қозғалысты орындау
кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын білу
анықтау.
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар келесіге
қабілетті болады:
|
гимнасатика сабағының
қауіпсіздік ережесін ұғындыру.
|
Көптеген оқушылар келесіге
қабілетті болады:
|
Басқа оқушыларды байқау және
оларға сындарлы пікір айту.
|
Кейбір оқушылар келесіге
қабілетті болады:
|
Динамика мен кеңістіктегі айқын
өзгерістерді көрсететін жаңартпашыл және бір қалыпты реттіліктерды
ойлап шығару.
Топтық жұмысты сенімді
жүргізіп, өз серіктестерімен бірлесіп жұмыс
жасау
|
Жетістік критерийлері
|
Акробатикалық жаттығуларды
орындайды
|
Тілдік
мақсат
|
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер:
бұрылулар, аударылып түсулер,
тік тұрулар
дене
бөліктері
|
|
Диалог
|
-
Сендер денелеріңді ширыққан
күйде ұстаған кезде, мысалы, акробатикалық жаттығулар орындаған
сәтте, бұлшық еттеріңді қалай
сезінесіңдер?
|
Алдыңғы
білімдер
|
Жалпы дене тәрбиесі сабағына
шолу жасау.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған
жаттығулар
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
10 мин
|
Оқушыларды сапқа
тұрғызу,сәлемдесу,рапорт беру. Сабақтың мақсатын түсіндіру
.
Бір орында: Оңға,солға,кері
бұрылу.
2.Жүру:Қолды жоғары көтеріп,
аяқтың ұшымен жүру. Қолды жанға созып өкшемен жүру.Жартылай отырып,
толық отырып жүру.
3.Жүгіру: Еркін жүгіру, түзу
аяқты көтеріп жүгіру ,тізені көтеріп жүгіру, аяқты артқа лақтырып
жүгіру.Жүріске ауысып, тыныс алу жаттығуларын
орындау.
Бір орында жалпы дене шынықтыру
жаттығуларын орындау.
|
Жер үстіне жайылған маттар бар
үлкен, таза алаң.
|
Сабақтың ортасы
25мин.
|
Берілгенэлементтер саны тапсырылады (мысалы, 4, 6,
8). Олардан жаттығу ойластыруқажет. 2 немесеоданартық оқушылар
топтары қатыса алады. Тапсырманы топ таңдағаноқушыорындай алады.
Мысалы, акробатика элементтеріберілген: алғааударылыптүсу,
артқааударылыптүсу, жауырынғатұру,
көпір жасау
Комбинацияларды орындау сәтінде
дененің тепе-теңдігін сақтау маңыздылығын зерттеңіз. Барлығы
бірнеше секунд бойы ұстап тұруға болатын жаттығулар комбинациясын
орындап, бір аяқпен тепе-теңдікті сақтауға
тырысады.
|
Мұғалімге
ысқырық.
|
Сабақтың
соңы:
5
мин
|
|
Спорт
зал
|
Қосымша
ақпарат
|
Түрленім – көбірек көмек беруді қалай
жоспарлайсыз? Көбірек қабілетті оқушылар
үшін жаттықтыруды қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау – оқушылардың білімін
тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық
байланыстар
Денсаулық пен қауіпсіздікті
тексеру
АКТ байланыстары
Мәндік байланыстары
|
-
Композициялық тапсырмалар
кезінде нәтижесі, тапсырмасы мен жабдығы бойынша
айырмашылық.
-
Сәл әлсіз оқушыларға көмектесу
үшін композициялық тапсырмаларды және де топ мүшелері санын азайту
немесе жеңілдету.
|
-
Байқау, тыңдау, сұрақ
қою.
-
Оқушылар қозғалғанда қажет
болғанда тоқтап, қауіпсіздік туралы біліп, тапсырмаға қатыса
ма?
-
Оқушылар алаң мен динамикадағы
өзгерістер қалай көрінеді және қалай сезілетінін біле
ме?
-
Топтық композиция мен талқылау
сапасы.
|
-
Ғылыммен байланыс – денсаулық
пен дене, қауіпсіздік, салмақ/ағын
динамикасы
-
Математикамен байланыс: айналу
осьтері, кеңістік, бағыт және
бұрыштар.
-
Басқалармен жұмыс істеу,
пікірлерді құрметтеу.
|
Рефлексия
Сабақ мақсаттары/танымдық
мақсаттар жүзеге асатындай болды
ма?
Оқушылар бүгін не
үйренді?
Оқу ортасы қандай
болды?
Жоспарланған түрленім пайдалы
болды ма?
Уақыт жоспарын орындадым ба?
Жоспарға қандай өзгерістер және неге
енгіздім?
|
|
Қорытынды
бағалау
Қандай екі нәрсе өте жақсы
болды (оқыту мен үйренуді де
қарастырыңыз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсені келесі
сабақта жақсарту керек (оқыту мен үйренуді де
қарастырыңыз)?
1:
2:
|