Материалдар / Гиподинамия. Сымбаттың бұзылуы және жалпақ жалпақтабандылықтың пайда болу себептері. Сымбаттың бұзылуы мен жалпақтабандылықтың алдын алу шаралары.

Гиподинамия. Сымбаттың бұзылуы және жалпақ жалпақтабандылықтың пайда болу себептері. Сымбаттың бұзылуы мен жалпақтабандылықтың алдын алу шаралары.

Материал туралы қысқаша түсінік
8.1.6.7 - гиподинамия салдарын атау; 8.1.6.8 - сымбаттың бұзылуы және жалпақтабандылықтың пайда болу себептерін анықтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2024
121
0 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ДӘІЖО___________

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
« » КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Гиподинамия. Сымбаттың бұзылуы және жалпақ жалпақтабандылықтың пайда болу себептері. Сымбаттың бұзылуы мен жалпақтабандылықтың алдын алу шаралары.

(Сабақ тақырыбы)


Бөлім:

«Қозғалыс. Биофизика»

Педагогтің аты-жөні:

Утемуратова Гулназым Құрбонбойқызы

Күні:

15.02.2024

Сыныбы: 8 «Д»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Гиподинамия. Сымбаттың бұзылуы және жалпақ жалпақтабандылықтың пайда болу себептері. Сымбаттың бұзылуы мен жалпақтабандылықтың алдын алу шаралары. §36. Гиподинамия. Сымбаттың бұзылуы және

жалпақтабандылықтың пайда болу себептері. Олардың алдын алу шаралары.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.6.7 - гиподинамия салдарын атау;

8.1.6.8 - сымбаттың бұзылуы және жалпақтабандылықтың пайда болу себептерін анықтау.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: гиподинамия салдарын сипаттайды;

Кейбір оқушылар: сымбаттың бұзылуы және жалпақтабандылықтың пайда болу себептерін анықтайды;

Көпшілік оқушылар: денешынықтыру белсенділігінің пайдалылығы туралы қысқаша баяндайды;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту


Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып тәртібін қадағалау.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Шаттық шеңбер құру » атты психологиялық ахуал туғызу. Оқушылар шеңбер құрып бір-біріне жақсы мотивациялық сөздер айту.

І - Кітап

II- Компьютер

III- Глобус

арқылы топтарға бөлу.

«Балмұздақ» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау

Жаңа сабақты ашу мақсатында

«Google» конверті әдісі арқылы топ аттарын қою.

І. Қозғалыс.

ІІ. Гигиена

ІІІ. Тыныс алу

3 топ атауларын қою.

Жаңа сабақтың тақырыбын және сабақтың мақсатын айқындау мақсатында бейнеролик көрсету.


Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, мотивациялық сөздер айтады.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Мотивациялық сөздер


Арманда!

Сенім арт!

Өзіңді жетілдіре біл!

Қол жеткіз!

Жаңалық аш!

Жеңе біл!

Тек қана алға жылжы!

Өзіңді тыңда!

Қағидадан бас тарт!


Жаңа сабаққа кіріспе

Мағынаны білу


«Постер» қорғау топпен.

1- топ Сымбаттың бұзылуын

2- топ Жалпақ табандылықты

3-топ Гиподинамияны зерттейді.

«Дене сымбатының бұзылуы мен жалпақтабандылықтың алдын алу», «Гиподинамияны болдырмаудың жолдары» тақырыптары бойынша постер дайындайды.


Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады;




Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


презентация



Сабақтың ортасы мағынаны түсіну





«Жаса. Анықта. Сипатта» әдісі. Әр топтан бір оқушы жасырулы тұрған тақырыптарды таңдап алады. (әр топ берілген тақырыптары бойынша модель, көрініс, жаттығу жасайды, тақырыптың себептерін анықтайды және атайды, берілген тақырыптың маңызын сипаттайды).

«

І. «Гиподинамия»

( көрініс жасау, егерде.... себебін анықтау, маңыздылығын сипаттау).

ІІ. «Жалпақтабандылық» (модельін жасау, егерде... себебін анықтаку, маңыздылығын сипаттау).

ІІІ. «Омыртқа жотасының қисаюы: сколиоз, лордоз, кифоз» көрініс жасау, егерде....себебін анықтау, маңыздылығын сипаттау).

ІҮ. « Қозғалыс, ол-өмір!»

(көрініс жасау, егерде..... себебін анықтау, маңыздылығын сипаттау).




(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды;)


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


п резентация

Сабақтың ортасы

Мағынаны қолдану




Оқушыларға жалпылама төмендегі қолдану тапсырмалары беріледі. «Мағынаны қолдану» айдарындағы тапсырманы дәптеріне жазады.


«»


Гиподинамия...............

Гипокинезия.............

жалпақтабандылық...............

«Тірек сызбаны толықтыр» әдісі

Бағалау критерийі:


-термин сөздерді зерделейді және гиподинамия туралы ой тұжырымдайды;



(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)


Дескриптор:


-термин сөздердің анықтамасын жазады – 1 балл;

-гиподинамия терминіне анықтама береді – 1 балл;

Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы мағынаны талдау



Оқушыларға жалпылама төмендегі талдау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.


1. Спарталықтар не себепті ұлы жауынгер болғаны туралы пікір білдіріңдер.

2. Белсенді өмір сүру салтының маңызды екенін мысалдар келтіріп көрсетеді. Қан тамырлары тарылғанда және атрофия (сему) кезінде қандай аурулар пайда болуы мүмкін?

3. Денешынықтыру жаттығулары денсаулықты нығайтуға көмектеседі деп есептеген ежелгі грек ғалымын атайды. Талқылайды.

2. Омыртқа жотасының қисаюын қандай ауруға жатқызуға болатынына жалпы сипаттама береді.



Бағалау критерийі:


-денешынықтыру жаттуғуларының денсаулыққа әсерін болжайды;



(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)


Дескриптор:


- денешынықтыру жаттуғуларының денсаулыққа әсерін сипаттайды – 2 балл;

-омыртқа жотасының қисаюының себептерін атайды – 2 балл;

Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы мағынаны жинақтау






Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау тапсырмасы беріледі.


«Мағынаны жинақтау сұрақтары»

1. Табан қан тамырларының қысылуы мен өкшенің ауруы не себептен болады?

2. Енжар өмір сүру салты бірінші кезекте қандай мүшелерге қауіпті?

3. Сіңірдің созылғыштығы, бұлшық еттің дамуы, сүйектердің беріктігі, жоғары зат алмасу, ӨТС-тің артуы, қан айналымның жақсаруының себептері неде?

4. Дұрыс сымбатты қалай қалыптастыруға және сақтауға болады?


Бағалау критерийі:


-дене сымбаттылығының бұзылу салдарын анықтайды және табан сүйектерінің ауру салдарын түсіндіреді;



(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)


Дескриптор:


- дене сымбаттылығының бұзылу салдарын және табан сүйектерінің ауру салдарын сипаттайды – 2 балл;

Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы мағынаны бағалау

Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін бағалау тапсырмасы беріледі. Әр орындаған оқушы бағаланады.



Сұрақтар мен тапсырмалар:

1. Спортпен шұғылданатын адамдарда жүрек-қан тамырлары ауруларының даму қаупі қаншалықты төмен болады?

2. Денешынықтыру белсенділігінің пайдалылығы туралы қысқаша баянда?

3. Әрбір адам үшін денешынықтыру неліктен маңызды?

Бағалау критерийі:


-берілген бағалау сұрақтарын зерделейді;



(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)


Дескриптор:


-берілген сұрақтарға жауап береді және денешынықтыру жаттуғуларының маңызын түсіндіреді – 2 балл;

Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері


Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Кері байланыс


«Банкомат» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


405 ₸ - Сатып алу

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!