Педагогтің
аты-жөні
|
А.А
Бердигалиева
|
Күні:
|
11.03.21
|
Сынып:
|
Қатысушылар саны:4
|
Қатыспағандар саны:-
|
Сабақтың тақырыбы
|
Глобус және географиялық картамен
жұмыс
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
4.2.2.1 Адамзат дамуына климаттың әсерін
талдау
4.2.1.3 Глобус пен картадан параллельдерді, меридиандарды,
экваторды көрсете білу
|
Сабақтың
мақсаты
|
Глобус пен картадан
параллельдерді, меридиандарды, экваторды көрсете білуді
үйрету.
|
Сабақтың
кезең
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Табиғат біздің анамыз,
Жер-Ана біздің панамыз.
Таза болса
табиғат,
Бізде аман
боламыз.
Алдыңғы білімді еске түсіру
(ұжымда)
1.
Бірнеше есе кішірейтілген
жердің шарға ұқсас дәл үлгісі
?
2. Жер бетінің кішірейтіліп,
шартты белгілермен жазықтыққа түсірілген
бейнесі?
3. Жер бетіндегі ойыстарға
жиналған табиғи
суайдыны?
4. Жан-жағын мұхиттар мен
теңіздер қоршап жатқан орасан зор ауқымды жер
бөлігі?
|
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып,
тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар
аудару.
Оқушылар сұраққа жауап
береді, жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап
береді.1балл
|
Психологиялық ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Глобус және географиялық картамен жұмыс
Сабақ мақсатың
таныстырып кету.
Видео
Глобус
Видеодан түсінгендерін
айтады
Жердің моделі жіңішке сызықтармен бөлінген.
Глобустың дәл ортасынан көлденең көк сызық қиып өтеді. Ол экватор
деп аталады. Экватор Жерді
Солтүстік және Оңтүстік жартышарларға бөліп
жатыр. Жердің өзінде мұндай сызық жоқ. Оны математикалық жолмен
есептеп шығарған. Жердің Солтүстік полюсі мен Оңтүстік полюсін
жалғап жатқан дөңгелек сызықтар меридиандар деп аталады. Солтүстік
және оңтүстік бағыттарды осы меридиандар бойынша көрсетеді. Бұл
сызықтардың ұзындықтары
бірдей. Егер осы сызықтардың кез
келгенін бойлап ойша саяхат жасайтын болсаң, не Жердің солтүстік
нүктесі – Солтүстік полюске, не оңтүстік нүктесі – Оңтүстік полюске
барасың. Экватордан басталатын арақашықтықтары бірдей сызықтар
параллельдер деп аталады. Параллельдер шығыс не батыс бағытты
көрсетеді. Глобус пен картаға түсірілген меридиандар мен
параллельдер градустық торды құрайды. Жер бетіндегі әр нысанның
орналасу орнын сонымен анықтайды. Ендік пен бойлық географиялық
координаттар деп
ата- лады. Географиялық
координаттар – бұл Жер бетіндегі нысанның қайда орналасқанын
көрсететін сандар.
Глобуспен картамен
жұмыстанады
Картадан меридиан параллель эковатрды
көрсетеді.
|
Оқушылар ауызша айтады.
Оқушылар картамен
жұмыстанады
|
Дескриптор: Глобустың бойындағы
сызықтардың атауларын атай алады, солтүстік жарты шар мен оңтүстік
жарты шарды айта алады:1балл
Параллельдер шығыс және батыс бағытты айта
алады:1балл
Меридиан мен параллель өлшемдерінің айырмашылығын айта
алады1балл
Дескриптор: Картадан меридиан көрсете алады.1балл
параллельді көрсете алады.
1балл
эковатрды көрсете
алады.1балл
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
|
Кескін картаға меридиан параллель эковатрды
түсіреді
|
Оқушылар кескін
картамен орындарында орындайды
|
Дескриптор: Кескін картаға меридианды
түсіріп, шығыс және батыс
бағытты түсіре алады1балл
Параллельді түсіре алады Алматы мен
Астананың
градусын таба
алады.1балл
Экваторды
түсіріп, солтүстік жарты шар мен
оңтүстік жарты шарды түсіре,
алады1балл
|
|
Кері
байланыс
|
«Рефлексия» кері
байланыс.
Рефлексия.
(ӨЖ) «Саяхат»
айдары.
Түсіндім КЕМЕге
отырады.
Жартылай түсіндім
ЖЕЛКЕНДІ қайыққа отырады.
Түсінбедім ҚАЙЫҚҚА
отырады.
Бүгінгі сабағымыздың
мақсаты картадан меридиан, параллель, эковатрды
көрсете білу мақсатымызға жеттік деп
ойлаймын.
|
Сабақтан алған
әсерлерін стикерге жазып, суретін
жібереді.
|
«Рефлексия»
|
Кері байланыс тақтай
шасы.
|