Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ғ.Мүсіреповтың "Боранды түнде" əңгімесі
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен əдебиеті пəнінің мұғалімдеріне арналған сабақ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
1087
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сыныбы: 7-«А»Сабақтың тақырыбы: Ғ.Мүсіреповтың «Боранды түнде» әңгімесі
Сабақтың мақсаты: Білімділік мақсаты: Шығарманың мазмұнын меңгереді, жоспар құрады, тақырыбын ұғынады, кейіпкерлер бейнесін ашады, өз пікірін қорғайды, салт-дәстүрдің мәнін түсінеді, пікір алысады, талдайды, кейіпкерлер бейнесін жинақтайды, қорытынды жасайды;Дамытушылық мақсаты: Мәтінмен жұмыс жүргізу арқылы мысалдар келтіріп, қосымша мәліметтер іздестіреді, танымдық қабілеттерін дамытады, ойлану нәтижесінде өз ойын тиянақтайды, оны дәлелді түрде жеткізеді, басқалардың пікірін сыйлап, онымен санасады, бірнеше ойды салыстырады, қарама-қарсы қояды;Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, халықтық салт-дәстүрді білуге баулу;
Сабақтың түрі: Практикалық оқуға негізделген ізденіс. Типі: іскерлік пен біліктілік дағдыларын қалыптастыру. Көрнекілігі: слайд.Пәнаралық байланыс: тарих, қазақ тілі, этнография.Құрал-жабдықтар: парақшалар, интербелсенді тақта.
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: мазмұнын айту, сұрақ-жауап ұйымдастыру, бірін-бірі толықтыру.
ІІІ. Үй тапсырмасын бекіту:
2. Жазушы өмірінен, елеулі оқиғалары мен кезеңдерінен мәлімет алдық, ендеше жазушы Ғабит Мүсіреповтың шығармашылығына кезек берейік.
ІҮ. Ал, балалар, біз үй тапсырмасын бекітіп, бүгінгі сабағымызға арқау болған Ғ.Мүсіреповтың «Боранды түнде» әңгімесін сатылай кешенді талдау жасайық.
Ендігі кезекті 3. «Танып білу стратегиясына» берейік. Мақсаты: Шығарма мазмұнын қандай деңгейді меңгергендерін пысықтау үшін шығармадан үзінділер келтіру, оқушыларға «Кімнің сөзі? Қай кезде айтылды?» деген сұрақтар беру. («Семантикалық карта»)
4.«Талдап білу» стратегиясы. (Сатылай кешенді талдау). Сатылай кешенді талдау:1.Шығарманың авторы: Ғабит Мүсірепов2.Тақырыбы: Екі жастың сүйіспеншілігі. Қыз алып қашу дәстүрі.3.Идеясы: Адам бақыты жаны қалаған адаммен өмір сүру4. Жанрлық түрі: Әңгіме
Компазициялық құрылым:
5.«Түсініктеме күнделігі» стратегиясы. Салт-дәстүрге, әдет-ғұрыптарға байланысты ұғымдарды түсіну. Мәтіннен іздестіріп, жауап жазады.1. Баланы сүндетке отырғызу;2. Балаға сүндет ат беру;3. Қыз айттыру;4. Қалың мал беру;5. Қыз алып қашу;6. Ұзатылар қыздың қоштасуы;7. Бата беру;8. Келіншектің қайын інісіне ат қоюы;9. Аңшылық;
6.«Пәнаралық байланыс» стратегиясы. Келесі тапсырма қазақ тіліне қатысты болмақ. Дисфемизм деген не? Атын тікелей айтуға тыйым салынған сөздерді «дисфемизмдер» деп атаймыз. Мәтіннен осы сөздерді табайық: 1. Боқмұрын2. Оттамасын3. Иттің ғана баласы4. Қатын5. Өсекші.Оларды қандай сөздермен алмастыруға болады? Оларға антонимдес, сыпайы сөздерді қалай атаймыз?
Тапсырма: Графикалық диктант. Дисфемизм сөздерді эфемизм сөздермен алмастырып жазыңдар.1. Боқмұрын2. Оттамасын3. Иттің ғана баласы4. Қатын 5. Өсекші. Сөзуар Ұнамсыздың Әйел Көп Жеткіншек сөйлемесін
Сөзжұмбақтың сұрақтары:
7.«Кейіпкерлер» стратегиясы. Мақсаты: Кейіпкерлер бейнесін кесте арқылы жинақтау.1. Қайсар, Бала, Асылхан. (Ер балалар осы кейіпкерлерге сипаттама береді).
2.Кәмен, Бәден апайдың, Кәменнің сіңлісі кішкентай шошақай қызға. (Қыз балалар осы кейіпкерлерге сипаттама береді).
Ү. Қорытындылау: 8. «Пікір алысу» стратегиясы.
ҮІ. Үйге тапсырма беру:
«Жаңаталап»жалпы орта мектебі
Сабақтың тақырыбы: Ғ.Мүсіреповтың «Боранды түнде» әңгімесі
Сынып - 7
Орындаған: Рахимбекова К
Шымкент 2017 жыл
Сабақтың мақсаты: Білімділік мақсаты: Шығарманың мазмұнын меңгереді, жоспар құрады, тақырыбын ұғынады, кейіпкерлер бейнесін ашады, өз пікірін қорғайды, салт-дәстүрдің мәнін түсінеді, пікір алысады, талдайды, кейіпкерлер бейнесін жинақтайды, қорытынды жасайды;Дамытушылық мақсаты: Мәтінмен жұмыс жүргізу арқылы мысалдар келтіріп, қосымша мәліметтер іздестіреді, танымдық қабілеттерін дамытады, ойлану нәтижесінде өз ойын тиянақтайды, оны дәлелді түрде жеткізеді, басқалардың пікірін сыйлап, онымен санасады, бірнеше ойды салыстырады, қарама-қарсы қояды;Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, халықтық салт-дәстүрді білуге баулу;
Сабақтың түрі: Практикалық оқуға негізделген ізденіс. Типі: іскерлік пен біліктілік дағдыларын қалыптастыру. Көрнекілігі: слайд.Пәнаралық байланыс: тарих, қазақ тілі, этнография.Құрал-жабдықтар: парақшалар, интербелсенді тақта.
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
- Оқушылармен сәлемдесіп, сабақ әзірлігін бақылау.
- Сабақтың мақсатын айту. Сабақтың ерекшелігі стратегиялық бағытта жүргізіледі.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: мазмұнын айту, сұрақ-жауап ұйымдастыру, бірін-бірі толықтыру.
- «Еркін жауап» стратегиясы.
ІІІ. Үй тапсырмасын бекіту:
- «Түсіну» стратегиясы
Мерзімі | Болған оқиғалар |
1902 жыл | Солтүстік Қазақстан облысының Жамбыл ауданында дүниеге келді |
1923-1926 жыл | Орынбор қаласындағы жұмысшы факультетіне оқуға түсті |
1926-1927 жыл | Омбыдағы ауылшаруашылық институтында білім алады |
1958 жыл | КСРО Жоғарғы Кеңесінің депутаты болады |
1974 жыл | Социалистік Еңбек Ері құрметті атағын алады |
2. Жазушы өмірінен, елеулі оқиғалары мен кезеңдерінен мәлімет алдық, ендеше жазушы Ғабит Мүсіреповтың шығармашылығына кезек берейік.
Шығармалары | Поэма | Қара сөз | Роман | Әңгіме | Өлең | Проза | Пьеса | Повесть | Аударма | Баллада |
«Ананың анасы» | ||||||||||
«Қазақ солдаты» | ||||||||||
«Боранды түнде» | ||||||||||
«Аманкелді» | ||||||||||
«Ақлима» | ||||||||||
«Өлімді жеңген ана» | ||||||||||
«Қыз Жібек» | ||||||||||
«Ашынған ана» | ||||||||||
«Оянған өлке» | ||||||||||
«Кездеспей кеткен бір бейне» | ||||||||||
«Жапон балладасы» | ||||||||||
«Ақан сері-Ақтоқты» | ||||||||||
«Ұлпан» |
ІҮ. Ал, балалар, біз үй тапсырмасын бекітіп, бүгінгі сабағымызға арқау болған Ғ.Мүсіреповтың «Боранды түнде» әңгімесін сатылай кешенді талдау жасайық.
Ендігі кезекті 3. «Танып білу стратегиясына» берейік. Мақсаты: Шығарма мазмұнын қандай деңгейді меңгергендерін пысықтау үшін шығармадан үзінділер келтіру, оқушыларға «Кімнің сөзі? Қай кезде айтылды?» деген сұрақтар беру. («Семантикалық карта»)
4.«Талдап білу» стратегиясы. (Сатылай кешенді талдау). Сатылай кешенді талдау:1.Шығарманың авторы: Ғабит Мүсірепов2.Тақырыбы: Екі жастың сүйіспеншілігі. Қыз алып қашу дәстүрі.3.Идеясы: Адам бақыты жаны қалаған адаммен өмір сүру4. Жанрлық түрі: Әңгіме
Компазициялық құрылым:
- Оқиғаның басталуы: Ашуға мінген Қайсар;
- Оқиғаның дамуы (Сюжеттік байланыс): Қыз алып қашуға аттану;
- Оқиғаның шиеленісуі: баланың адасуы. Бейтаныс үй;
- Оқиғаның шарықтау шегі: Кәменді балаға ілестіру;
- Оқиғаның шешімі (аяқталуы): Бала мен Кәменнің үйге келу
5.«Түсініктеме күнделігі» стратегиясы. Салт-дәстүрге, әдет-ғұрыптарға байланысты ұғымдарды түсіну. Мәтіннен іздестіріп, жауап жазады.1. Баланы сүндетке отырғызу;2. Балаға сүндет ат беру;3. Қыз айттыру;4. Қалың мал беру;5. Қыз алып қашу;6. Ұзатылар қыздың қоштасуы;7. Бата беру;8. Келіншектің қайын інісіне ат қоюы;9. Аңшылық;
6.«Пәнаралық байланыс» стратегиясы. Келесі тапсырма қазақ тіліне қатысты болмақ. Дисфемизм деген не? Атын тікелей айтуға тыйым салынған сөздерді «дисфемизмдер» деп атаймыз. Мәтіннен осы сөздерді табайық: 1. Боқмұрын2. Оттамасын3. Иттің ғана баласы4. Қатын5. Өсекші.Оларды қандай сөздермен алмастыруға болады? Оларға антонимдес, сыпайы сөздерді қалай атаймыз?
Тапсырма: Графикалық диктант. Дисфемизм сөздерді эфемизм сөздермен алмастырып жазыңдар.1. Боқмұрын2. Оттамасын3. Иттің ғана баласы4. Қатын 5. Өсекші. Сөзуар Ұнамсыздың Әйел Көп Жеткіншек сөйлемесін
- Табу сөзді таппас бұрын, ең алдымен сөзжұмбақ шешейік.
1 | М | ү | с | І | р | е | п | о | в | |||
2 | К | ә | м | е | Н | |||||||
3 | Ө | с | е | к | ш | І | ||||||
4 | Ш | о | Ш | а | л | а | ||||||
5 | К | ү | р | Е | ң | т | ө | б | е | л | ||
6 | К | ө | К | д | а | у | ы | л |
Сөзжұмбақтың сұрақтары:
- Әңгіменің авторы кім?
- Қайсардың қалыңдығы
- Қыз алып қашу операциясы кімнің кесірінен сәтсіз аяқталды?
- Қасқырдың терілері қайда үйіліп жатыр?
- Қайсардың қимасы
- Жеті қазынаның бірі, Қайсардың сенімді серігі
7.«Кейіпкерлер» стратегиясы. Мақсаты: Кейіпкерлер бейнесін кесте арқылы жинақтау.1. Қайсар, Бала, Асылхан. (Ер балалар осы кейіпкерлерге сипаттама береді).
Іс-әрекеті | Мінезі | Кейіпкер мінезін толықтыру |
Ү. Қорытындылау: 8. «Пікір алысу» стратегиясы.
Шығарма несімен ұнады? | Сүйікті кейіпкерлерің | Кейіпкерге хат | Жасалған қорытынды |
Қызықты, оқырман таңдамайтын, тілі жеңіл, юморлық шығарма | Бала, Кәмен, Қайсар | Бала, бастысы жеңгелі болдың, соның арқасында ат міндің ол да | Шығармадан түсінгенім кез келген адам өзі қалаған адаммен өмір сүру |
ҮІ. Үйге тапсырма беру:
- Үйлену салтына байланысты мәлімет дайындау.
- Өзіңнің басыңнан өткен қызықты бір оқиғаны жазып кел.
Не бағаланады? | «5» | «4» | «3» | «2» |
Тақырыпты түсіндіре білуі | ||||
Мәнді, орынды сұрақтар қоюы | ||||
Мысалдардың сәйкестігі | ||||
Жобаны қорғауы |
Оқушының аты-жөні | Үй тапсырмасын сұрау | Сұрақтарға орынды жауап беруі | Хронологиялық кесте, семантикалық кесте | Сатылай кешенді талдау. «Талдап білу» | «Танып білу» стратегиясы | Түсініктеме күнделігі | Пәнаралық байланыс жасау | Кейіпкерлерге сипаттама беру | Пікір алысу стратегиясы | Қорытынды баға |
«Жаңаталап»жалпы орта мектебі
Сабақтың тақырыбы: Ғ.Мүсіреповтың «Боранды түнде» әңгімесі
Сынып - 7
Орындаған: Рахимбекова К
Шымкент 2017 жыл
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)