Материалдар / Гүлдің құрлысы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Гүлдің құрлысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Гүлдің құрлысы. Тозаңдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Сәуір 2024
33
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
900 тг 675 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Көбею. Өсу және даму

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Гүл құрылысы. Тозаңдану түрлері. Гүлдеу және тозаңдану. Тозаңдану түрлері (өздігінен, айқас, жасанды).

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.2.1.3 - өздігінен және айқас тозаңданудың салыстырмалы артықшылықтарын сипаттау;

7.2.1.4 - гүлді өсімдіктердегі қосарлы ұрықтанудың маңызын сипаттау

Сабақтың мақсаты:

Гүлдің құрылысы, тозаңдану, тозаңданудың түрлерін біліп, түсінеді. Тозаңдану түрлерін салыстырады, тозаңдану артықшылығы сипаттайдыДара жынысты және гермафродитті гүлдердің ұқсастығы мен айырмашылығын талдайды.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту


І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Көңіл күй» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- бірінен көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал туғызады.

ә) «Онлайн» платформасында топқа бірігуге нұсқау береді.



Оқушылар ұстазымен амандасады, көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал жасайды;




«Онлайн» платформасында оқушылар топтарға бірігеді.


https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/


1 топ. Раушан

2 топ. Қырмызыгүл

3 топ. Қызғалдақ

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.





ІІ Үй тапсырмасы

Оқушылардан «Баскетбол» әдісі арқылы өткен тақырып бойынша жауап алады


Оқушылар

«Баскетбол» әдісі

арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.


Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»

«Талпын»

Экран

Жаңа сабаққа кіріспе

Мағынаны білу


ІІІ. «Киноматафера» тәсілі арқылы бейнеролик көрсетеді, сұрақтарға жауап ала отырып, жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды




«Киноматафера» әдісі

 Оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту.Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды.Бір мәселе бойынша бейнероликті арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін білуге болады



https://youtu.be/IylOvoPlDJ0?si=UCtb0tZyDoTjE5FS


Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


презентация




Сабақтың ортасы мағынаны түсіну



ІV Оқулықпен жұмыс

Білімді толықтыру үшін оқулықтағы мәтінді оқуға тапсырма береді.

(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды;)

. Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады

Оқулық




Сабақтың ортасы

Мағынаны қолдану




V Топтық жұмыс.

Мұғалім жаңа тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді, топтық жұмыс ұйымдастырады

1. Топ- «Гүлдің құрлысы»

2. Топ-«Өздігінен тозаңдану»

3. Топ- «Айқас тозаңдану»

Оқушылар топтарда мұғалімнің бағыт берумен берілген тақырыпты талдап, жаттығу жұмыстарын орындайды

Оқулықпен жұмыс істей отырып, мазмұнды тапсырмамен жұмыс істейді. Әдіс: «Жаңа білім бастамасы» Мақсаты: Оқушылар айқас және өздігінен тозаңдану түрлерін білу

1. Топ- «Гүлдің құрлысы»

2. Топ-«Өздігінен тозаңдану»

3. Топ- «Айқас тозаңдану» Оқушылар жұмыс барысында оқулықпен қатар әлеуметтік желі ресурстарын қолдана алады.

Суреттер мен кестелерді, пайдалана отырып тұжырымдамалық карта, тірек сызба түрінде қорғайды.



Кері байланыс:

« Ойды аяқта» әдісі арқылы беріледі

Әр топ оқушылары қалған топ оқушыларына кері байланыс береді.

А4, А3 форматтар, компьютер, ғаламтор желісі, стикерлер, түрлі түсті қағаздармаркерлер


Сабақтың ортасы мағынаны талдау



Тапсырмалар айдарындағы

1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. Дәптермен жұмыс. Оқушыларға бүгінгі сабақта кездесетін термин сөздердің мағынасын дәптерге жаздыру

1-тапсырма Жеке жұмыс

Суретпен жұмыс Көрсетілген өсімдіктерді тозаңдану тәсіліне қарай бөліңдер: кестеге орналастырады 1-шие; 2 - қайың; 3 - жүгері; 4 - алхоры; 5 - терек; 6 - үйеңкі, 7 - жөке: 8 - өрік; 9 – алма ағашы; 10 – асқабақ

Жәндіктермен тозаңданатын өсімдіктер

Желмен тозаңданатын өсімдіктер







Дескриптор:

Тозаңданудың әртүрлі тәсілдердеріне өсімдіктердің мысалдарын келтіреді.

Жалпы 2 балл;

Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы мағынаны жинақтау






WORTWALL платформада тапсырмалар орындауға нұсқау береді












2-тапсырма Жұптық жұмыс

WORTWALL платформада тапсырмалар орындау

1 жұп тапсырмасы:

https://wordwall.net/resource/10998718

2 жұп тапсырмасы:

https://wordwall.net/resource/39382617

3 жұп тапсырмасы

https://wordwall.net/resource/55578162

4 жұп тапсырмасы

https://wordwall.net/resource/63519150


Дескриптор:

WORTWALL платформада тапсырмалар орындайды және жұпта талқылайды

Жалпы балл-2

Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы мағынаны бағалау





















Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін бағалау тапсырмасы беріледі. Әр орындаған оқушы бағаланады.


Тапсырмалар айдарындағы 3-тапсырманы орындатады, бақылайды



































Жаңа сабақты бекіту тапсырмасын орындау.

«Банкомат» әдісі


3-тапсырма

Сәйкестік тест. Тозаңдану түрлерін салыстырыңыз.

Артықшылығы

Өздігінен тозаңдану

Айқас тозаңдану

Жәндіктермен тозаңдан

Жәндіктермен айқас тозаңдан
























4-тапсырма

«Бұрыштар» тәсілі

Мұғалім оқушыларға сұрақ ұсынады және мүмкін төрт жауабын сыныптың төрт бұрышына орналастырады. Оқушылар өзіне дұрыс деген жауаптың қасына барып тұрады. Таңдаған жауаптарын толық өздерінің дәлелімен айтады.

Сұрақ: Өздігінен тозаңдану мен айқас тозаңданудың айырмашылығы неде? Жауаптары:

А) Табиғатта өздігінен тозаңданатын өсімдіктер гүл жарған кезде немесе бітеу гүлде тозаңданып үлгереді. Бір гүлдің аталық тозаңдары екінші гүлдің аналығының аузына жел немесе бунақденелілер арқылы түседі.

Ә) Өздінен тозаңдану бір гүлдің өз аталық тозаңының сол гүлдің аналығының аузына түсуі

Б) Тозаңдану аталық тозаңның аналықтың аузына түсуі, тозаңдану өздігінен және айқас тозаңдану болып екіге бөлінеді. В) Айқас тозаңдану бір гүлдің аталық тозаңының екінші гүлдің аналығының аузына түсуі


Оқушылар«Банкомат» әдісі арқылы тапсырмаларды орындайды.


Дескриптор:

- тозаңдану түрлерін атап шығады; - тозаңдану түрлерін салыстырады, - тозаңдану артықшылығын сипаттайды.

Жалпы балл-2




Дескриптор:

Мұғалімнің берген тапсырмасын орындайды және бұрышта тұрған жауаптарын толық өздері дәлелдейді

Жалпы балл-2
























Дескриптор:

Банкомат әдісіне қойылған сұрақ тапсырмаларды орындайды.

Жалпы балл-2






Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері



Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.



Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Кері байланыс


«Айфон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Мұғалім оқушыларды «Домбыра» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар».




675тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!