
№463574 Қолданушы
Жеке ақпарат жазылмаған



Барлығы: 70 материал
11.5.1.19 биологиялық маңызды металдар: темір, магний, кальций, калий, натрийдің рөлін бағалау Биологиялық маңызды металдар: темір, магний, кальций, калий, натрийдің рөлін бағалау
Химия
Ашық сабақ
11 сынып
Қазіргі білім беру жүйесінде химия пәнін оқыту мазмұны мен әдістемесін жаңарту – заман талабы. Жаңа әдістерді қолдану оқушылардың химияға деген қызығушылығын арттырып, олардың зерттеушілік және шығармашылық қабілеттерін дамытады. Химия пәнінде қолданылатын инновациялық тәсілдерге зерттеуге негізделген оқыту (Inquiry-Based Learning), жобалық оқыту (Project-Based Learning), ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану, сын тұрғысынан ойлау әдістері және саралап оқыту жатады.Бұл әдістердің басты ерекшелігі – оқушыны білім алуда белсенді субъект ретінде қарастыру, теорияны тәжірибемен ұштастыру және өмірмен байланыстыру. Мысалы, виртуалды зертханалар мен анимациялық бейнематериалдар күрделі химиялық реакцияларды жеңіл түсінуге көмектеседі. Сонымен қатар, оқушылар өз бетімен тәжірибе жасап, логикалық ойлау және шешім қабылдау дағдыларын дамытады. Мұғалімнің рөлі – бағыттаушы, кеңесші, ұйымдастырушы ретінде өзгеріп, оқушылардың білімге деген ынтасын арттыруға бағытталады. Жаңа
Химия
Мақала
Барлық сыныптар
9.2.1.5-атом құрылысы негізінде алюминийдің қасиеттерін түсіндіру, оның маңызды қосылыстары мен құймаларынның қолдану аймағын атау 9.2.1.6-алюминий, оның оксиді мен гидроксидінің екідайлы қасиеттерін зерттеу Алюминийдің химиялық қасиеттерін және оның қосылыстары мен құймаларының қолдану аймақтарын көрсету. Алюминийдің қолданылуын, оның жеңіл, коррозияға төзімді қасиеттерін және басқа да пайдалы аспектілерін талқылау. Алюминийдің оксиді мен гидроксидінің екідайлы қасиеттерін зерттеу және олардың практикалық маңыздылығын ашу.
Химия
Презентация
9 сынып
9.2.1.5-атом құрылысы негізінде алюминийдің қасиеттерін түсіндіру, оның маңызды қосылыстары мен құймаларынның қолдану аймағын атау 9.2.1.6-алюминий, оның оксиді мен гидроксидінің екідайлы қасиеттерін зерттеу Алюминийдің химиялық қасиеттерін және оның қосылыстары мен құймаларының қолдану аймақтарын көрсету. Алюминийдің қолданылуын, оның жеңіл, коррозияға төзімді қасиеттерін және басқа да пайдалы аспектілерін талқылау. Алюминийдің оксиді мен гидроксидінің екідайлы қасиеттерін зерттеу және олардың практикалық маңыздылығын ашу.
Химия
Ашық сабақ
8 сынып
. №7көрсетілім «Алюминий мен оның құймалары». №9зертханалық тәжірибе «Алюминийдің қышқыл және сілті ерітінділерімен әрекеттесуі» 9.2.1.5-атом құрылысы негізінде алюминийдің қасиеттерін түсіндіру, оның маңызды қосылыстары мен құймаларынның қолдану аймағын атау 9.2.1.6-алюминий, оның оксиді мен гидроксидінің екідайлы қасиеттерін зерттеу Алюминийдің химиялық қасиеттерін және оның қосылыстары мен құймаларының қолдану аймақтарын көрсету. Алюминийдің қолданылуын, оның жеңіл, коррозияға төзімді қасиеттерін және басқа да пайдалы аспектілерін талқылау. Алюминийдің оксиді мен гидроксидінің екідайлы қасиеттерін зерттеу және олардың практикалық маңыздылығын ашу.
Химия
Ойындар, Сценарийлер
8 сынып
Биология пәнінен 4 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау Сынып:
Биология
Оқушылар жұмысы
7 сынып
7.3.1.2-заттардың жануы кезінде ауаның құрамына кіретін оттектің жұмсалатындығын білу 7.3.1.3-атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсіну Ауаның негізгі құрамын (азот, оттек, мұнайқышқыл газы, инертті газдар) анықтау және олардың мөлшерін анықтау білу. Заттардың жану реакциясында ауаның сыртқы оттекті қолдану тәжірибе арқылы анықтау. Атмосфералық ауаның ластану көздерін және оның салдарын анықтау, ауаны қорғау қорғау.
Химия
Презентация
7 сынып
7.3.1.1-ауаның құрамы білу. 7.3.1.2-заттардың жануы кезінде ауаның құрамына кіретін оттектің жұмсалатындығын білу 7.3.1.3-атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсіну Ауаның негізгі құрамын (азот, оттек, мұнайқышқыл газы, инертті газдар) анықтау және олардың мөлшерін анықтау білу. Заттардың жану реакциясында ауаның сыртқы оттекті қолдану тәжірибе арқылы анықтау. Атмосфералық ауаның ластану көздерін және оның салдарын анықтау, ауаны қорғау қорғау.
Химия
Сабақ жоспары
7 сынып
7.1.2.2 әрбір элементтің химиялық таңбамен белгіленетіндігін және белгілі атом түрі екенін білу; 7.1.2.3 элементтерді металдар мен бейметалдарға жіктеу; 7.1.2.4 заттарды құрамына қарай жай және күрделіге жіктеу Оқушылар химиялық элементтерді олардың таңбалары арқылы анықтау және элементтің атомдық бірлігі туралы мәліметтер және металдар мен бейметалдардың негізгі қасиеттерін түсініптердің, осы белгілер бойынша ажырата алады, жай заттар бір ғана элементтен, ал күрделі заттардың бірнеше элементтен тұратынын түсініп, мысалдар келтіре алады.
Химия
Презентация
7 сынып
7.1.2.2 әрбір элементтің химиялық таңбамен белгіленетіндігін және белгілі атом түрі екенін білу;
7.1.2.3 элементтерді металдар мен бейметалдарға жіктеу;
7.1.2.4 заттарды құрамына қарай жай және күрделіге жіктеу
Оқушылар химиялық элементтерді олардың таңбалары арқылы анықтау және элементтің атомдық бірлігі туралы мәліметтер және металдар мен бейметалдардың негізгі қасиеттерін түсініптердің, осы белгілер бойынша ажырата алады, жай заттар бір ғана элементтен, ал күрделі заттардың бірнеше элементтен тұратынын түсініп, мысалдар келтіре алады.
Химия
Ашық сабақ
7 сынып
7.1.2.2 әрбір элементтің химиялық таңбамен белгіленетіндігін және белгілі атом түрі екенін білу; 7.1.2.3 элементтерді металдар мен бейметалдарға жіктеу; 7.1.2.4 заттарды құрамына қарай жай және күрделіге жіктеу Оқушылар химиялық элементтерді олардың таңбалары арқылы анықтау және элементтің атомдық бірлігі туралы мәліметтер және металдар мен бейметалдардың негізгі қасиеттерін түсініптердің, осы белгілер бойынша ажырата алады, жай заттар бір ғана элементтен, ал күрделі заттардың бірнеше элементтен тұратынын түсініп, мысалдар келтіре алады.
Химия
Презентация
7 сынып
7.1.2.2 әрбір элементтің химиялық таңбамен белгіленетіндігін және белгілі атом түрі екенін білу; 7.1.2.3 элементтерді металдар мен бейметалдарға жіктеу; 7.1.2.4 заттарды құрамына қарай жай және күрделіге жіктеу Оқушылар химиялық элементтерді олардың таңбалары арқылы анықтау және элементтің атомдық бірлігі туралы мәліметтер және металдар мен бейметалдардың негізгі қасиеттерін түсініптердің, осы белгілер бойынша ажырата алады, жай заттар бір ғана элементтен, ал күрделі заттардың бірнеше элементтен тұратынын түсініп, мысалдар келтіре алады.
Химия
Сабақ жоспары
7 сынып
7.1.2.2 әрбір элементтің химиялық таңбамен белгіленетіндігін және белгілі атом түрі екенін білу; 7.1.2.3 элементтерді металдар мен бейметалдарға жіктеу; 7.1.2.4 заттарды құрамына қарай жай және күрделіге жіктеу Оқушылар химиялық элементтерді олардың таңбалары арқылы анықтау және элементтің атомдық бірлігі туралы мәліметтер және металдар мен бейметалдардың негізгі қасиеттерін түсініптердің, осы белгілер бойынша ажырата алады, жай заттар бір ғана элементтен, ал күрделі заттардың бірнеше элементтен тұратынын түсініп, мысалдар келтіре алады.
Химия
Сабақ жоспары
7 сынып
7.1.2.2 әрбір элементтің химиялық таңбамен белгіленетіндігін және белгілі атом түрі екенін білу; 7.1.2.3 элементтерді металдар мен бейметалдарға жіктеу; 7.1.2.4 заттарды құрамына қарай жай және күрделіге жіктеу Оқушылар химиялық элементтерді олардың таңбалары арқылы анықтау және элементтің атомдық бірлігі туралы мәліметтер және металдар мен бейметалдардың негізгі қасиеттерін түсініптердің, осы белгілер бойынша ажырата алады, жай заттар бір ғана элементтен, ал күрделі заттардың бірнеше элементтен тұратынын түсініп, мысалдар келтіре алады.
Химия
Сабақ жоспары
7 сынып
Атомдар
Оқушылар атомдар мен молекулалардың айырмашылығын және оларды ажырата білу. Олар атомның заттың ең кіші бөлшегі екенін, ал молекуланың екі немесе одан да көп атомдардан тұратынын үйренеді.
Химия
Презентация
7 сынып
Оқушылар атомдар мен молекулалардың айырмашылығын және оларды ажырата білу. Олар атомның заттың ең кіші бөлшегі екенін, ал молекуланың екі немесе одан да көп атомдардан тұратынын үйренеді.
Химия
Сабақ жоспары
7 сынып
11.4.2.7- альдегидтер және кетондардың функциональды топтарының құрылысын білу; 11.4.2.8 - альдегидтер және кетондардың құрылымдық формулаларын құрастыру және оларды теориялық және қолданбалы химияның халықаралық одағы бойынша атау • Альдегидтер және кетондардың, карбон қышқылдарының функционалды топтарының құрылысын сипаттайды • Альдегидтер және кетондардың, карбон қышқылдарының құрылымдық формулаларын құрастырып және оларды теориялық, қолданбалы химияның халықаралық одағы бойынша атайды
Химия
Сабақ жоспары
11 сынып
11.4.2.15 бензол және оның гомологтарына тән қосылу реакцияларының теңдеулерін құрастыру; 11.4.2.16 бензолды нитрлеу және галогендеу реакциясының механизмін түсіндіру; 11.4.2.17 органикалық қосылыстар синтезі үшін бензол реакциясының маңыздылығын түсіндіру; 11.4.2.18 толуол молекуласындағы атомдардың өзара әсерлесуін түсіндіру бензол және оның гомологтарына тән қосылу реакцияларының теңдеулерін құрастырады; бензолды нитрлеу және галогендеу реакциясының механизіміне сипаттайды; толуол молекуласындағы атомдардың өзара әсерлесуін түсіндіреді
Химия
Сабақ жоспары
11 сынып
11.4.2.13 бензол және оның гомологтарын алу реакцияларын құрастыру бензол және оның гомологтарының алу реакцияларын анықтайды бензол мен оның гомологтарын алуға арналған реагенттерді сипаттайды. зерттелмеген бензол гомологтарының өндірісін болжайды.
Химия
Сабақ жоспары
11 сынып
Бензол мен оның құрылымының ерекшелігін түсіну, сипаттау және бензолдағы байланыстыруды білу: Бензолды жай қарапайым емес деп көрсететін дәлелдерді сипаттайды: Бензолдағы байланыс туралы сипаттайды:
Химия
Сабақ жоспары
11 сынып
1
2
...
4