Сабақтың басы
3
мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
«Комплимент
айту» әдісі бойынша жағымды
психологиялық ахуал орнатады
«Бүркіт»
суреті
бойынша топқа бірігуге нұсқау береді.
|
Оқушылар шеңберге
тұрып «Комплимент
айту» тәсілі арқылы сыныпта жағымды
ахуал орнатады .
«Бүркіт»
суреті
бойынша топқа бірігеді
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
|
Түрлі түсті стикерлер
|
6
мин
|
ІІ Үй
тапсырмасы
«Quizizz» платформасы арқылы
сұрақ қояды, өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске
түсіреді.
« Кинометафора» тәсілі арқылы
сұрақтар қою отырып жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын
анықтайды.
|
Оқушылар «Quizizz» платформасы
арқылы жауап береді., өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске
түсіреді.
Атом
https://quizizz.com/join?gc=97932441
Ауаның ластануы
https://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/1aa3c6a3-cf52-41e4-abf0-5d6d2efe4fcb
« Кинометафора» тәсілі
арқылы
сұрақтарға жауап бере отырып, жаңа сабақтың
тақырыбын, мақсатын анықтайды
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
«Жарайсың!»
«Тамаша жауап»т .б
|
Экран
|
10 мин
|
ІV Жаңа
сабақ
Мұғалім оқушыларға такырыпты бекіту
тапсырмаларын береді.
1-топ « Ауаның
құрамы»
2-топ «Атмосфераны қорғау
шаралары
туралы ақпаратпен танысуды, топта талдап,
түсіндіруді ұсынады
|
Оқушылар мұғалімнің
түсіндіруін тыңдап , берілген нұсқау бойынша жұмыс
жасайды.
1-топ « Ауаның
құрамы»
2-топ «Атмосфераны
қорғау шаралары туралы ақпаратпен танысуды,
топта талдап, қорғайды
|
Кері
байланыс:
«Бутерброд» тәсілі арқылы
бағалайды
|
А4
парағы
|
20
|
Сабақты бекіту тапсырмалары.
Мұғалім тақырып бойынша білімдерін тиянақтау үшін
жеке, жұптық жұмыстар ұйымдастырады
Жұмыстың орындалуына бақылау
жасайды,
ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді.
WORTWALL тасырмаларын орындауға нұсқау беріледі.
Функционалдық сауаттылыққа
арналған тапсырма: «Ауаның
құрамы»
Тапсырма мәтіні:
Айнұр биология сабағында ауаның құрамын зерттеді.
оның дәптерінде келесі мәліметтер жазылған:
Ауаның 78%-ы азоттан , 21%-ы оттектен , ал қалған
1%-ы инертті газдар мен көмірқышқыл газынан тұрады.
Оттек тіршілік үшін өте маңызды, ол жану және
тыныс алу процестерінде қолданылады.
Ауаның аумағындағы көмірқышқыл газы фотосинтез
үшін қажет, оның көлемінің артуы ғаламшарды пайдалану
мүмкін.
Ірі қалалар мен өндіріс орындарында ауаның
сыртындағы зиянды заттар, мысалы, көмірқышқыл газы, күкірт
диоксиді, азот оксидтері көбейеді.
|
6-зертханалық жұмыс.
«Балауыздың жануы»
Керекті құрал-жабдықтар мен
реактивтер:
Тұрғы,стақан,әк суы (әк
суы), балауыз шам.
Жұмыстың
орындалуы:
Тұрғыға аузы төмен қаратып орнатылған стақанның
астына жанған балуызды орналастырамыз. Стақанның қабырғалары
буланады. Жанып тұрған балауызды алдын ала әк суымен шайылған
стақанның астына орналастырамыз.
Стақанның қабырғалары лайланған су тамшылары
пайда болады
1-тапсырма
Ауаның
құрамын к-рсетіңдер

.
2-тапсырма
Суретте ауаның ластаушы
көздері көрсетілген. Табиғи және жасанды
ластануды анықтаңыз

(e) Ауаны ластаушы компоненттерді
атаңыздар.
…………………………………………………………………………………
1
жұп
тапсырмасы: https://wordwall.net/resource/65165993
2 жұп
тапсырмасы: https://wordwall.net/resource/65269855
3 жұп
тапсырмасы: https://wordwall.net/es/resource/51786680
Сұрақтар
Ауаның негізгі құрамдас мәтінге қандай үлестік
үлесі қандай?
Оттектің тіршілік үшін маңызы неде?
Ауаның ішкі күшқышқыл газының мөлшері артуының салдары қандай?
Ауаның ластануы
|
Дескриптор:
ауаның құрамын кестеге
толтырады;
Жалпы
балл-2
Дескриптор :
ауаны ластаушы
компоненттерді атайды;
Жалпы балл-2
Дескриптор : ауаның ластаушы көздері көрсетеді Табиғи және
жасанды ластануды
анықтайды. Жалпы балл-2
Дескриптор
: Wortwall
плотформасында
тапсырмаларды оқушылар орындайды
Жалпы балл-2
Дескриптор
: Оттектің жану мен тыныс алу
процестеріндегі рөлін түсіндіреді Ауаның өзінен басқа
кесуге дұрыс бөліп жазады.
Ауаның ластану себептерін
нақты сипаттайды. Жалпы
балл-2
|
бөлшектің атын
атайды;
|
Сабақтың соңы
5 мин
|
Кері байланыс
«Шығу билеті»
Маған сабақта қиын болды
.........................
Маған сабақта жеңіл болды
........................
Маған әлі де көмек керек
…........................
|
Кері байланыс
«Шығу билеті»
Маған сабақта қиын болды
.........................
Маған сабақта жеңіл болды
........................
Маған әлі де көмек керек
…........................
|
|
|