Биологиялық маңызды металдар .

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Биологиялық маңызды металдар .

Материал туралы қысқаша түсінік
11.5.1.19 биологиялық маңызды металдар: темір, магний, кальций, калий, натрийдің рөлін бағалау Биологиялық маңызды металдар: темір, магний, кальций, калий, натрийдің рөлін бағалау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар


Бөлім:

11.4 Тірі ағза химиясы

Педагогтің аты-жөні:

Күн:

Сыныбы :

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Биологиялық маңызды металдар .


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.5.1.19 биологиялық маңызды металдар: темір, магний, кальций,

калий, натрийдің рөлін бағалау


Сабақтың мақсаты:

Биологиялық маңызды металдар: темір, магний, кальций, калий, натрийдің рөлін бағалау


Құндылықтар


Озық ойлы ұлт:еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

Адал азамат: Әділдік және жауапкершілік


Сабақ барысы

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




5 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі:

а) «Элементтер шеңбері» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады


«Онлайн» платформада оқушылар топтарға бірігеді.


.

Оқушылар шеңберге тұрып «Элементтер шеңбері» әдісі арқылы сыныпта жағымды ахуал орнатады .


«Онлайн» платформада оқушылар топтарға бірігеді

https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/



Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.



Түрлі түсті стикерлер

5 мин

ІІ Үй тапсырмасы

« Зерттеуші» әдісі арқылы сұрақ қояды, өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.





«Киноматофера» әдісі арқылы сұрақтар қою отырып жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.

Оқушылар « Зерттеуші» әдісі арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.


«Киноматафера» әдісі арқылы

Бейне роликті көріп отырып, жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды


Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»т .б




Экран

Сабақтың ортасы

10

мин

Жаңа сабақ.

Топтық жұмыс

Мұғалім оқушыларға такырыпты бөліп береді.


Оқушылар мұғалімнің түсіндіруін тыңдап , берілген нұсқау бойынша жұмыс жасайды.

туралы ақпаратты оқып танысырады .

Жигсо әдісі. Оқушыларды топтарға бөліңіз

1 топ-Натрий және Калий

2 топ- Мырыш және магний

3 топ- Темір

Іздену шарттарын таныстырыңыз. Алдымен топтарда кейін жаңа топтарда түсіндірме болатынын ескерту. Әр оқушы жауапкершілік алуға міндетті. Оқушыларға қажетті ноутбуктар мен флипчарттарды таратыңыз. Жұмыс барысында оқушыларды бақылауды ұмытпау.

Аралас қабілеттер арасында пікір алмасу, мұғалім қолдауы қажет оқушылырға жеке қолдау.


Кері байланыс:

«Рефлексиялық нысана» әдісі арқылы бағалайды

А4 парағы


20 мин

Сабақты бекіту тапсырмалары.

Тапсырма №1. «Галереяны шарлау» әдісі арқылы оқушылардың білімін тексеру. Кестемен жұмыс. Сыныптың қабырғаларына тек элементтер туралы мәліметтерді іліп қойыңыз.





Функционалдық сауаттылық тапсырмалары

Функционалдық сауаттылық тапсырмасы: Биологиялық маңызды металдар

Мәтін:

Биологиялық маңызды металдар ағзадағы әртүрлі тіршілік процестеріне өзгерістер. Металл металдар микроэлементтер болып табылады және ағзада өте аз Бұл болса да, олардың санының ерекше қызметі бар. құрамындағы темір, мырыш, мыс, кальций, магний және марганец сияқты элементтер.








Оқушылармен жеке жұмыс ұйымдастырады, бақылау жасайды,

ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді



















Мұғалім тақырып бойынша білімдерін тиянақтау үшін жеке, жұптық жұмыстар ұйымдастырады

Жұмыстың орындалуына бақылау жасайды,

ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді.

Wortwall плотформасында тапсырмаларды орындау.







Жаңа сабақты қортындылау тапсырмалары.


Тапсырма №1

Оқушылар ол мәліметтердің қандай элементке қатысты айтылып жатқандығын өздері анықтап кестеге толтырады.



Тапсырма №2 Топтық жұмыс

Темір (Fe): Бұл металл гемоглобин мен миоглобин дұрыс және оттегін жеткізуде маңызды рөл атқарады. Темірдің басқарушылығы анемияға мүмкін.


МырышZn): Бұл металл көптеген ферменттер мен гормондардың қосымша, оның ішінде инсулин де бар. Мырыштың ағзаларының иммундық жүйесін әлсіретіп, осы процеске кедергі келтіруі мүмкін.


Мыс (Cu): Бұл металл қан құрамындағы темірді құралдар және антиоксиданттық өнімдерге ие. Мыс қорғаныш анемияға және әлсіздігіне әкеледі.


Кальций (Ca): Бұл металл сүйек пен тіс құрылымының құрылымы. толық қатар, кальцийлердің жиырылуын және жүйенің жұмысын реттейді. Кальцийдің көмегі остеопорозға немесе сүйек сынғыштығына мүмкін.


Магний (Mg): Бұл металл ағзадағы көптеген ферментативті реакцияларға және қорғаныс жүйесін реттейді. Магнийдің емдеуге спазмдары мен дене жүйесінің көмегіне себеп болуы мүмкін.


Марганец (Mn): Бұл металл метаболизм процестеріне, сүйек құрылымына және антиоксиданттық белсенділікке жақсарту. Марганец қорғау әлсіздігі мен остеопорозға қорғау мүмкін.



Тапсырма №3. Жұптық жұмыс

Wortwall плотформасында тапсырмаларды оқушылар орындайды

1 жұп тапсырмасы https://wordwall.net/ru/resource/70284888

2 жұп тапсырмасы

https://wordwall.net/ru/resource/38769545

3 жұп тапсырмасы

https://wordwall.net/ru/resource/65097981



«Банкомат» әдісі арқылы жаңа сабақты беітіп қортындылау. Оқушылар сұрақтарға жауап береді


Дескриптор:

Оқушылар теориялық білімдерін практикалық жағдайларда қолдананады. Сұрақтарға жауаап береді, өмірмен байланыстырады Жалпы балл-2


Дескриптор

Оқушылар осы берілген мәтінге тапсырама құрастырып келесі топқа береді. .Функционалдық сауаттылық тапсырмалары оқушылардың теориялық білімдерін практикалық жағдайда қолдануын, сонымен қатар сыни ойлау қабілеттерін дамытады.

Жалпы балл-2


























Дескриптор

Wortwall плотформасында тапсырмаларды оқушылар орындайды

Жалпы балл-2









Дескриптор

Банкомат әдісінде қойылған сұрақтарға жауап береді. Жалпы балл-2

Оқулық дәптер.

Сабақтың соңы



4 мин

Кері байланыс

«Химиктер» әдісі

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.


Кері байланыс

«Химиктер» әдісі


AutoShape 3

Маған сабақта қиын болды .........................

Маған сабақта жеңіл болды ........................

Маған әлі де көмек керек …........................


Бағалау «Домбыра» әдісі арқылы.

1 мин

Үй тапсырмасы

Биологиялық маңызды металдар .





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
12.06.2025
178
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі