Ауа. Ауаның құрамы. 6-зертханалық жұмыс. «Балауыздың жануы»
Ауа. Ауаның құрамы. 6-зертханалық жұмыс. «Балауыздың жануы»

#1 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛЫ Қ АТМОСФЕРА ОРНАТУ
«Комплимент айту» әдісі бойынша
жағымды психологиялық ахуал орнатады
«Бүркіт» суреті бойынша топқа бірігеді
1 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛЫ Қ АТМОСФЕРА ОРНАТУ «Комплимент айту» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады «Бүркіт» суреті бойынша топқа бірігеді
#2 слайд
2
Үй тапсырмасы
«Quizizz» платформасы
Атом
https://quizizz.com/join?gc=97932441
2 слайд
2 Үй тапсырмасы «Quizizz» платформасы Атом https://quizizz.com/join?gc=97932441
#3 слайд
3
« Кинометафора» тәсілі
Ауаның ластануы
https://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/
1aa3c6a3-cf52-41e4-abf0-5d6d2efe4fcb
3 слайд
3 « Кинометафора» тәсілі Ауаның ластануы https://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/ 1aa3c6a3-cf52-41e4-abf0-5d6d2efe4fcb
#4 слайд
Тақырыбы:
Ауа. Ауаның құрамы.
6-зертханалық жұмыс.
«Балауыздың жануы»
4 слайд
Тақырыбы: Ауа. Ауаның құрамы. 6-зертханалық жұмыс. «Балауыздың жануы»
#5 слайд
5
Оқу мақсаты
7.3.1.1-ауаның құрамы білу.
7.3.1.2-заттардың жануы кезінде ауаның құрамына
кіретін оттектің жұмсалатындығын білу
7.3.1.3-атмосфералық ауаны ластанудан
қорғаудың маңызын түсіну
5 слайд
5 Оқу мақсаты 7.3.1.1-ауаның құрамы білу. 7.3.1.2-заттардың жануы кезінде ауаның құрамына кіретін оттектің жұмсалатындығын білу 7.3.1.3-атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсіну
#6 слайд
6
1-топ « Ауаның құрамы»
2-топ «Атмосфераны қорғау
шаралары»
6 слайд
6 1-топ « Ауаның құрамы» 2-топ «Атмосфераны қорғау шаралары»
#7 слайд
7
Керекті құрал-жабдықтар мен реактивтер:
Тұрғы,стақан,әк суы (әк суы), балауыз шам.
Жұмыстың орындалуы:
Тұрғыға аузы төмен қаратып орнатылған стақанның астына жанған
балуызды орналастырамыз. Стақанның қабырғалары буланады. Жанып
тұрған балауызды алдын ала әк суымен шайылған стақанның астына
орналастырамыз. Стақанның қабырғалары лайланған су тамшылары
пайда болады.
Дескриптор:
*Зертханалық тәжірибе жасап,құбылыстарды айқындап, өзгерісті
байқайды
*Зертханалық тәжірибе кезінде жану өнімдерін атайды
*Балауыз жанғанда көмір қышқыл газы түзілгенін түсінеді
*Жасалған жұмыстың нәтижесін қортындылай біледі
7 слайд
7 Керекті құрал-жабдықтар мен реактивтер: Тұрғы,стақан,әк суы (әк суы), балауыз шам. Жұмыстың орындалуы: Тұрғыға аузы төмен қаратып орнатылған стақанның астына жанған балуызды орналастырамыз. Стақанның қабырғалары буланады. Жанып тұрған балауызды алдын ала әк суымен шайылған стақанның астына орналастырамыз. Стақанның қабырғалары лайланған су тамшылары пайда болады. Дескриптор: *Зертханалық тәжірибе жасап,құбылыстарды айқындап, өзгерісті байқайды *Зертханалық тәжірибе кезінде жану өнімдерін атайды *Балауыз жанғанда көмір қышқыл газы түзілгенін түсінеді *Жасалған жұмыстың нәтижесін қортындылай біледі
#8 слайд
8
Сабақты бекіту тапсырмасы
1-тапсырма
Ауаның құрамын көрсетіңдер
8 слайд
8 Сабақты бекіту тапсырмасы 1-тапсырма Ауаның құрамын көрсетіңдер
#9 слайд
9
Суретте ауаның ластаушы көздері көрсетілген. Табиғи
және жасанды ластануды анықтаңыз
(e) Ауаны ластаушы компоненттерді атаңыздар.
9 слайд
9 Суретте ауаның ластаушы көздері көрсетілген. Табиғи және жасанды ластануды анықтаңыз (e) Ауаны ластаушы компоненттерді атаңыздар.
#10 слайд
10
WORTWALL тасырмалары
1 жұп тапсырмасы:
https://wordwall.net/resource/65165993
2 жұп тапсырмасы:
https://wordwall.net/resource/65269855
3 жұп тапсырмасы:
https://wordwall.net/es/resource/517866
80
10 слайд
10 WORTWALL тасырмалары 1 жұп тапсырмасы: https://wordwall.net/resource/65165993 2 жұп тапсырмасы: https://wordwall.net/resource/65269855 3 жұп тапсырмасы: https://wordwall.net/es/resource/517866 80
#11 слайд
11
Кері байланыс «Шығу билеті»
Маған сабақта қиын болды .........................
Маған сабақта жеңіл болды ........................
Маған әлі де көмек керек …........................
11 слайд
11 Кері байланыс «Шығу билеті» Маған сабақта қиын болды ......................... Маған сабақта жеңіл болды ........................ Маған әлі де көмек керек …........................
шағым қалдыра аласыз













