Атомдар




1 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ ОРНАТУ
«Элементтер шеңбері» әдісі бойынша
жағымды психологиялық ахуал орнатады
«KAZ MATH» платформада оқушылар топтарға
бірігеді
https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/
1 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ ОРНАТУ «Элементтер шеңбері» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады «KAZ MATH» платформада оқушылар топтарға бірігеді https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/

2 слайд
Үй тапсырмасын сұрау
«Зерттеуші» тәсілі
2 слайд
Үй тапсырмасын сұрау «Зерттеуші» тәсілі

3 слайд
«Кинометафора» әдісі
https://youtu.be/AKtoM6YWRtM?si=oJam9MuJT8aiHOlY
3 слайд
«Кинометафора» әдісі https://youtu.be/AKtoM6YWRtM?si=oJam9MuJT8aiHOlY

4 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Атомдар мен молекулалар
4 слайд
Сабақтың тақырыбы: Атомдар мен молекулалар

5 слайд
Оқу мақсаты:
Сабақ мақсаты:
7.1.2.1 атомдар мен молекулалардың
айырмашылығын білу
Оқушылар атомдар мен молекулалардың
айырмашылығын және оларды ажырата білу.
Олар атомның заттың ең кіші бөлшегі
екенін, ал молекуланың екі немесе одан да
көп атомдардан тұратынын үйренеді.
5 слайд
Оқу мақсаты: Сабақ мақсаты: 7.1.2.1 атомдар мен молекулалардың айырмашылығын білу Оқушылар атомдар мен молекулалардың айырмашылығын және оларды ажырата білу. Олар атомның заттың ең кіші бөлшегі екенін, ал молекуланың екі немесе одан да көп атомдардан тұратынын үйренеді.

6 слайд
Оқулықпен жұмыс
Білімді толықтыру үшін оқулықтағы
мәтінді оқуға тапсырма береді.
6 слайд
Оқулықпен жұмыс Білімді толықтыру үшін оқулықтағы мәтінді оқуға тапсырма береді.

7 слайд
Топтық жұмыс.
1-топ «Атом молекулалық ілім,
теориялар»
2-топ «Атом және молекулалар»
3-топ «Жай және күрделі заттар»
7 слайд
Топтық жұмыс. 1-топ «Атом молекулалық ілім, теориялар» 2-топ «Атом және молекулалар» 3-топ «Жай және күрделі заттар»

8 слайд
1-тапсырма
Дескриптор:
Көп нүктенің орнына қажетті сөзді қойып, сөйлемді
толықтырады;
дұрыс берілген сөзтіркесін анықтайды;
Жалпы балл-2
1) Келесі сөйлемдердегі көп нүктенің орнына атом,
молекула ұғымдарының тиістісін қойып жазып
шығыңыздар:
a)Ауа – қоспа, оның құрамына ... кіреді.
b)Су ... сутек пен оттектің ... түзілген.
c)Йод ... ауаға таралуына байланысты иісі білінеді.
d)Құрамына қант ... болуына байланысты тосаптың дәмі
тәтті болады.
2) Сөз тіркестерінің қайсысы дұрыс?
a)Ауа молекуласы;
b)Сүт молекуласы;
c)Сутек молекуласы;
d)Қағаз молекуласы.
8 слайд
1-тапсырма Дескриптор: Көп нүктенің орнына қажетті сөзді қойып, сөйлемді толықтырады; дұрыс берілген сөзтіркесін анықтайды; Жалпы балл-2 1) Келесі сөйлемдердегі көп нүктенің орнына атом, молекула ұғымдарының тиістісін қойып жазып шығыңыздар: a)Ауа – қоспа, оның құрамына ... кіреді. b)Су ... сутек пен оттектің ... түзілген. c)Йод ... ауаға таралуына байланысты иісі білінеді. d)Құрамына қант ... болуына байланысты тосаптың дәмі тәтті болады. 2) Сөз тіркестерінің қайсысы дұрыс? a)Ауа молекуласы; b)Сүт молекуласы; c)Сутек молекуласы; d)Қағаз молекуласы.

9 слайд
Тапсырма №2.
Жеке жұмыс
Дескриптор
Берілген терминдерді олардың анықтамаларымен
сәйкестендіреді Жалпы балл-2
«Сәйкестендіру кестесі» тәсілі
Берілген терминдерді олардың анықтамаларымен сәйкестендіріңдер
1.Кеңістікте белгілі пішіні және нақты көлемі бар
жеке тұрған нәрсе
А.зат
2.Заттың химиялық жолмен бөлінбейтін ең ұсақ
бөлшегі
В.
химиялық элемент
3.Дененің шығу тегін және сапалық қасиеттерін
сипаттайтын материя түрін
с.
Молекула
4.Атомның белгілі бір түрін
д.атом
5.Заттың қасиетін сақтайтын ең
Е.дене
1 2 3 4 5
ЕБК тапсырмасы
Суреттен атом мен молекуланының моделін
аныктап, торкөзге жаз
Дескриптор
атом мен молекуланың моделін дұрыс табады;
Жалпы балл-2
9 слайд
Тапсырма №2. Жеке жұмыс Дескриптор Берілген терминдерді олардың анықтамаларымен сәйкестендіреді Жалпы балл-2 «Сәйкестендіру кестесі» тәсілі Берілген терминдерді олардың анықтамаларымен сәйкестендіріңдер 1.Кеңістікте белгілі пішіні және нақты көлемі бар жеке тұрған нәрсе А.зат 2.Заттың химиялық жолмен бөлінбейтін ең ұсақ бөлшегі В. химиялық элемент 3.Дененің шығу тегін және сапалық қасиеттерін сипаттайтын материя түрін с. Молекула 4.Атомның белгілі бір түрін д.атом 5.Заттың қасиетін сақтайтын ең Е.дене 1 2 3 4 5 ЕБК тапсырмасы Суреттен атом мен молекуланының моделін аныктап, торкөзге жаз Дескриптор атом мен молекуланың моделін дұрыс табады; Жалпы балл-2

10 слайд
Тапсырма №3
Жұптық жұмыс
Wortwall плотформасында тапсырмаларды
оқушылар орындайды
Дескриптор
Wortwall плотформасында тапсырмаларды оқушылар
орындайды
Жалпы балл-2
1 жұп тапсырмасы
https://wordwall.net/resource/63439347
2 жұп тапсырмасы
https://wordwall.net/ru/resource/58373538
3 жұп тапсырмасы
https://wordwall.net/resource/56271968
10 слайд
Тапсырма №3 Жұптық жұмыс Wortwall плотформасында тапсырмаларды оқушылар орындайды Дескриптор Wortwall плотформасында тапсырмаларды оқушылар орындайды Жалпы балл-2 1 жұп тапсырмасы https://wordwall.net/resource/63439347 2 жұп тапсырмасы https://wordwall.net/ru/resource/58373538 3 жұп тапсырмасы https://wordwall.net/resource/56271968

11 слайд
Тапсырма №5
Функционалдық сауаттылық тапсырмасы
Мәтін:
Атом – заттың ең кіші бөлшегі, ол химиялық реакцияларда бөлінбейді және белгілі бір
элементтің барлық химиялық қасиеттерін сақтайды. Әр атомда оң зарядталған ядро
және оны
қайта зарядталған электрондар болады. Атомдардың бір-бірлесуі арқылы молекулалар түзіледі.
Молекула – екі немесе одан да көп атомдардан тұратын біртұтас бөлшек. Мысалы, оттегі
молекуласы (O₂) екі оттегі атомынан тұрады, ал су молекуласы (H₂O) екі сутегі және бір оттегі
атомынан тұрады.
Молекулалар – заттың химиялық қасиеттерін анықтайтын негізгі құрал. Олар элементтердің
атомдарының құралып, байланыс түзеді. Химиялық байланыстар атомды белгілі бір тәртіппен
байланыстырады, осылайша молекулалар тұрақты құрылымға ие болады. Молекула түзгенде
атомдар тұрақты күйге жетеді, бұл химиялық реакцияларда маңызды басқару.
11 слайд
Тапсырма №5 Функционалдық сауаттылық тапсырмасы Мәтін: Атом – заттың ең кіші бөлшегі, ол химиялық реакцияларда бөлінбейді және белгілі бір элементтің барлық химиялық қасиеттерін сақтайды. Әр атомда оң зарядталған ядро және оны қайта зарядталған электрондар болады. Атомдардың бір-бірлесуі арқылы молекулалар түзіледі. Молекула – екі немесе одан да көп атомдардан тұратын біртұтас бөлшек. Мысалы, оттегі молекуласы (O₂) екі оттегі атомынан тұрады, ал су молекуласы (H₂O) екі сутегі және бір оттегі атомынан тұрады. Молекулалар – заттың химиялық қасиеттерін анықтайтын негізгі құрал. Олар элементтердің атомдарының құралып, байланыс түзеді. Химиялық байланыстар атомды белгілі бір тәртіппен байланыстырады, осылайша молекулалар тұрақты құрылымға ие болады. Молекула түзгенде атомдар тұрақты күйге жетеді, бұл химиялық реакцияларда маңызды басқару.

12 слайд
Дескриптор
Металдардың негізгі физикалық және химиялық қасиеттерін атайды.
Ауыр металдардың (қолдан, қорғасын, сынап) адам ағзасына жинақталуы және оларды денсаулыққа
тигізетін зиянды түсіндіреді. Темір және кальций сияқты металдардың денсаулық үшін маңызын
сипаттайды. Жалпы балл-2
Сұрақтар:
Атомның анықтамасын жазыңыз.
Молекула дегеніміз не және оның қандай құрылымы?
Неліктен атомдар бір-бірімен байланысып, молекула түзеді?
Мына жүйе атом молекула деп ажыратыңыз және оны түсіндіріңіз:
а) Х
б) CO₂
в) O₂
Су молекуласын құрастыратын атомдар және олардың саны туралы
жазыңыз.
12 слайд
Дескриптор Металдардың негізгі физикалық және химиялық қасиеттерін атайды. Ауыр металдардың (қолдан, қорғасын, сынап) адам ағзасына жинақталуы және оларды денсаулыққа тигізетін зиянды түсіндіреді. Темір және кальций сияқты металдардың денсаулық үшін маңызын сипаттайды. Жалпы балл-2 Сұрақтар: Атомның анықтамасын жазыңыз. Молекула дегеніміз не және оның қандай құрылымы? Неліктен атомдар бір-бірімен байланысып, молекула түзеді? Мына жүйе атом молекула деп ажыратыңыз және оны түсіндіріңіз: а) Х б) CO₂ в) O₂ Су молекуласын құрастыратын атомдар және олардың саны туралы жазыңыз.

13 слайд
Жаңа сабақты «Банкомат әдісі» арқылы бекіту
13 слайд
Жаңа сабақты «Банкомат әдісі» арқылы бекіту

14 слайд
Кері байланыс
«Химиктер» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері
байланысын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін
анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Бағалау
«Домбыра» арқылы оқушылар өз- өзін бағалайды
14 слайд
Кері байланыс «Химиктер» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Бағалау «Домбыра» арқылы оқушылар өз- өзін бағалайды