|
"Теспе" жалпы білім беретін мектеп" КММ |
||||||||||||
|
Биология пәнінен 4 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау |
||||||||||||
|
Сынып: 7 А ҚАЗ |
||||||||||||
|
Оқушылар саны: 19 |
||||||||||||
|
Мұғалім: Кунтореева Эндира Рсалиевна |
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
||||||||||||
|
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||||||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
||||||||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
||||||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|||||||
|
БЖБ 1 |
19 |
14 |
0 |
16 |
3 |
53% |
100% |
|||||
|
БЖБ 2 |
19 |
16 |
0 |
17 |
2 |
53% |
100% |
|||||
|
БЖБ 3 |
19 |
16 |
0 |
17 |
2 |
53% |
100% |
|||||
|
ТЖБ |
19 |
30 |
0 |
17 |
2 |
53% |
100% |
|||||
|
|
||||||||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
||||||||||
|
БЖБ 1 |
7.2.4.1 - адам ағзасындағы тұқымқуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді зерттеу; 7.2.4.2 үздік және үздіксіз өзгергіштіктің мысалдарын келтіру |
7.2.4.3 - белгілерді анықтаудығы гендердің рөлін түсіндіру; 7.2.4.4 - хромосомадағы генетикалық ақпарат ДНҚ рөлін түсіндіру |
||||||||||
|
БЖБ 2 |
7.2.1.1 - өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюін сипаттау |
7.2.3.1 - ағзалардың өсу және даму үдерістерін сипаттау; |
||||||||||
|
БЖБ 3 |
7.4.3.1 — бактериялар формаларының әртүрлілігін сипаттау |
7.4.3.2 - ірімшік және йогурт өндірісін зерттеу |
||||||||||
|
ТЖБ |
7.4.3.3 - антибиотиктер, антисептиктер және залалсыздандыру өнімдерінің қолданылуын сипаттау |
7.2.2.1 - әртүрлі ағзалардағы хромосомалардың санын салыстыру; 7.2.2.2 - соматикалық және жыныс хромосомаларындағы хромосомалар сандарын атау |
||||||||||
|
|
||||||||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
||||||||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
|||||||||
|
БЖБ 1 |
|
Әзімхан Бексұлтан, МЫРЗАДАУЛЕТ АЛИНҰР, ДЕМЕСІН НҰРМАХАН, ӘШЕН АЙСАНА, ТҰРЫСБЕК СЕРАЛЫ, ДІЛДАБЕК НҰРАСЫЛ, АМАН ЕРНАР, АНАРБЕК КӨРКЕМ, ӘДЕН ГҮЛСЕЗІМ, ШЕРІП НҰРДӘУЛЕТ, ЕРСІН АЙЗЕРЕ, СӘДІБЕК ДУМАН, Лесбек Аяулым, МӘДІ АЙБАР, НҰРҒАЛИҰЛЫ БЕКБОЛАТ, ӘБДІНАЗАР БАЛАУСА |
ҚАБЫЛБЕК ІҢКӘР, Құдайберген Балнұр |
|||||||||
|
БЖБ 2 |
|
Әзімхан Бексұлтан, МЫРЗАДАУЛЕТ АЛИНҰР, ДЕМЕСІН НҰРМАХАН, ӘШЕН АЙСАНА, ТҰРЫСБЕК СЕРАЛЫ, ДІЛДАБЕК НҰРАСЫЛ, АМАН ЕРНАР, АНАРБЕК КӨРКЕМ, ӘДЕН ГҮЛСЕЗІМ, ШЕРІП НҰРДӘУЛЕТ, НҰРЖАН ЖАНЭЛ, ЕРСІН АЙЗЕРЕ, СӘДІБЕК ДУМАН, Лесбек Аяулым, МӘДІ АЙБАР, НҰРҒАЛИҰЛЫ БЕКБОЛАТ, ӘБДІНАЗАР БАЛАУСА |
ҚАБЫЛБЕК ІҢКӘР, Құдайберген Балнұр |
|||||||||
|
БЖБ 3 |
|
Әзімхан Бексұлтан, МЫРЗАДАУЛЕТ АЛИНҰР, ДЕМЕСІН НҰРМАХАН, ӘШЕН АЙСАНА, ТҰРЫСБЕК СЕРАЛЫ, ДІЛДАБЕК НҰРАСЫЛ, АМАН ЕРНАР, АНАРБЕК КӨРКЕМ, ӘДЕН ГҮЛСЕЗІМ, ШЕРІП НҰРДӘУЛЕТ, НҰРЖАН ЖАНЭЛ, ЕРСІН АЙЗЕРЕ, СӘДІБЕК ДУМАН, Лесбек Аяулым, МӘДІ АЙБАР, НҰРҒАЛИҰЛЫ БЕКБОЛАТ, ӘБДІНАЗАР БАЛАУСА |
ҚАБЫЛБЕК ІҢКӘР, Құдайберген Балнұр |
|||||||||
|
ТЖБ |
|
Әзімхан Бексұлтан, МЫРЗАДАУЛЕТ АЛИНҰР, ДЕМЕСІН НҰРМАХАН, ӘШЕН АЙСАНА, ТҰРЫСБЕК СЕРАЛЫ, ДІЛДАБЕК НҰРАСЫЛ, АМАН ЕРНАР, АНАРБЕК КӨРКЕМ, ӘДЕН ГҮЛСЕЗІМ, ШЕРІП НҰРДӘУЛЕТ, НҰРЖАН ЖАНЭЛ, ЕРСІН АЙЗЕРЕ, СӘДІБЕК ДУМАН, Лесбек Аяулым, МӘДІ АЙБАР, НҰРҒАЛИҰЛЫ БЕКБОЛАТ, ӘБДІНАЗАР БАЛАУСА |
ҚАБЫЛБЕК ІҢКӘР, Құдайберген Балнұр |
|||||||||
|
|
||||||||||||
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:
Ағзалардың өсу және даму үдерістерін сипаттау;
Ірімшік және йогурт өндірісін зерттеу
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:
- тақырыпты толық түсінбеу
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс:
қосымша тапсырмалар беру
Пән мұғалімі. Кунтореева Э
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
7 А ҚАЗ 4 тоқсан талдау биологиядан
7 А ҚАЗ 4 тоқсан талдау биологиядан
|
"Теспе" жалпы білім беретін мектеп" КММ |
||||||||||||
|
Биология пәнінен 4 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау |
||||||||||||
|
Сынып: 7 А ҚАЗ |
||||||||||||
|
Оқушылар саны: 19 |
||||||||||||
|
Мұғалім: Кунтореева Эндира Рсалиевна |
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
||||||||||||
|
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||||||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
||||||||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
||||||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|||||||
|
БЖБ 1 |
19 |
14 |
0 |
16 |
3 |
53% |
100% |
|||||
|
БЖБ 2 |
19 |
16 |
0 |
17 |
2 |
53% |
100% |
|||||
|
БЖБ 3 |
19 |
16 |
0 |
17 |
2 |
53% |
100% |
|||||
|
ТЖБ |
19 |
30 |
0 |
17 |
2 |
53% |
100% |
|||||
|
|
||||||||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
||||||||||
|
БЖБ 1 |
7.2.4.1 - адам ағзасындағы тұқымқуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді зерттеу; 7.2.4.2 үздік және үздіксіз өзгергіштіктің мысалдарын келтіру |
7.2.4.3 - белгілерді анықтаудығы гендердің рөлін түсіндіру; 7.2.4.4 - хромосомадағы генетикалық ақпарат ДНҚ рөлін түсіндіру |
||||||||||
|
БЖБ 2 |
7.2.1.1 - өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюін сипаттау |
7.2.3.1 - ағзалардың өсу және даму үдерістерін сипаттау; |
||||||||||
|
БЖБ 3 |
7.4.3.1 — бактериялар формаларының әртүрлілігін сипаттау |
7.4.3.2 - ірімшік және йогурт өндірісін зерттеу |
||||||||||
|
ТЖБ |
7.4.3.3 - антибиотиктер, антисептиктер және залалсыздандыру өнімдерінің қолданылуын сипаттау |
7.2.2.1 - әртүрлі ағзалардағы хромосомалардың санын салыстыру; 7.2.2.2 - соматикалық және жыныс хромосомаларындағы хромосомалар сандарын атау |
||||||||||
|
|
||||||||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
||||||||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
|||||||||
|
БЖБ 1 |
|
Әзімхан Бексұлтан, МЫРЗАДАУЛЕТ АЛИНҰР, ДЕМЕСІН НҰРМАХАН, ӘШЕН АЙСАНА, ТҰРЫСБЕК СЕРАЛЫ, ДІЛДАБЕК НҰРАСЫЛ, АМАН ЕРНАР, АНАРБЕК КӨРКЕМ, ӘДЕН ГҮЛСЕЗІМ, ШЕРІП НҰРДӘУЛЕТ, ЕРСІН АЙЗЕРЕ, СӘДІБЕК ДУМАН, Лесбек Аяулым, МӘДІ АЙБАР, НҰРҒАЛИҰЛЫ БЕКБОЛАТ, ӘБДІНАЗАР БАЛАУСА |
ҚАБЫЛБЕК ІҢКӘР, Құдайберген Балнұр |
|||||||||
|
БЖБ 2 |
|
Әзімхан Бексұлтан, МЫРЗАДАУЛЕТ АЛИНҰР, ДЕМЕСІН НҰРМАХАН, ӘШЕН АЙСАНА, ТҰРЫСБЕК СЕРАЛЫ, ДІЛДАБЕК НҰРАСЫЛ, АМАН ЕРНАР, АНАРБЕК КӨРКЕМ, ӘДЕН ГҮЛСЕЗІМ, ШЕРІП НҰРДӘУЛЕТ, НҰРЖАН ЖАНЭЛ, ЕРСІН АЙЗЕРЕ, СӘДІБЕК ДУМАН, Лесбек Аяулым, МӘДІ АЙБАР, НҰРҒАЛИҰЛЫ БЕКБОЛАТ, ӘБДІНАЗАР БАЛАУСА |
ҚАБЫЛБЕК ІҢКӘР, Құдайберген Балнұр |
|||||||||
|
БЖБ 3 |
|
Әзімхан Бексұлтан, МЫРЗАДАУЛЕТ АЛИНҰР, ДЕМЕСІН НҰРМАХАН, ӘШЕН АЙСАНА, ТҰРЫСБЕК СЕРАЛЫ, ДІЛДАБЕК НҰРАСЫЛ, АМАН ЕРНАР, АНАРБЕК КӨРКЕМ, ӘДЕН ГҮЛСЕЗІМ, ШЕРІП НҰРДӘУЛЕТ, НҰРЖАН ЖАНЭЛ, ЕРСІН АЙЗЕРЕ, СӘДІБЕК ДУМАН, Лесбек Аяулым, МӘДІ АЙБАР, НҰРҒАЛИҰЛЫ БЕКБОЛАТ, ӘБДІНАЗАР БАЛАУСА |
ҚАБЫЛБЕК ІҢКӘР, Құдайберген Балнұр |
|||||||||
|
ТЖБ |
|
Әзімхан Бексұлтан, МЫРЗАДАУЛЕТ АЛИНҰР, ДЕМЕСІН НҰРМАХАН, ӘШЕН АЙСАНА, ТҰРЫСБЕК СЕРАЛЫ, ДІЛДАБЕК НҰРАСЫЛ, АМАН ЕРНАР, АНАРБЕК КӨРКЕМ, ӘДЕН ГҮЛСЕЗІМ, ШЕРІП НҰРДӘУЛЕТ, НҰРЖАН ЖАНЭЛ, ЕРСІН АЙЗЕРЕ, СӘДІБЕК ДУМАН, Лесбек Аяулым, МӘДІ АЙБАР, НҰРҒАЛИҰЛЫ БЕКБОЛАТ, ӘБДІНАЗАР БАЛАУСА |
ҚАБЫЛБЕК ІҢКӘР, Құдайберген Балнұр |
|||||||||
|
|
||||||||||||
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:
Ағзалардың өсу және даму үдерістерін сипаттау;
Ірімшік және йогурт өндірісін зерттеу
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:
- тақырыпты толық түсінбеу
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс:
қосымша тапсырмалар беру
Пән мұғалімі. Кунтореева Э
шағым қалдыра аласыз













