Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Сабақтың соңы
|
Амандасу, оқушыларды түгендеу,
топқа бөлу
Психологқиялық
ахуал:
Мен бүгін өзіме жақсылық
тілеймін!
Мен бүгін саған жақсылық тілеймін!
Мен бүгін бәріне жақсылық тілеймін!
Мағынаны
тану.
-Ой шақыру. Балалар, адам
бойында қандай қасиеттер болады?
-Ендеше, адам бойынан
табылатын 5 жақсы, 5 жаман қасиеттерді атай
қойыңдаршы.
-Бүгін біз сіздермен Абай
атамыздың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңімен
танысамыз.
а) Сөздікпен
жұмысы:
Нәфрәтлі -
жиіркенішті.
Ғибрәтлі –
үлгілі,өнегелі.
Сұрақ- жауап
- Ақын жастарды неге
шақырады?
- Абай қандай нәрселерден
қашық бол дейді?
- Абайдың бес асыл іс деп
отырғаны нелер?
Сыни тұрғысынан ойлау
жұмысы.
Ғылым таппай
мақтанба
Орын таппай
баптанба
Қалай
түсінесіңдер?
«Ғылым таппай
мақтанба...» - Абайдың 1886 ж. жазылған өлеңі. Көлемі 77 жол. . Өлең 6-8
буынды аралас ұйқас үлгісінде жазылған. . Өлең – поэзиялық жанр
түріне жатады.. Туынды ағылшын, араб, азербайжан, қарақалпақ,
қырғыз, орыс, өзбек, тәжік, түрікмен, ұйғыр т. б. тілдеріне
аударылған.
3-тапсырма.
Венн диаграммасы арқылы
адам бойындағы жақсы және жаман қасиеттердің
салыстырыңдар.
5-тапсырма.
Қанағат, рақым,
құмарлану, ғибратлі сөздердің синонимдерін табыңдар.
Кері
байланыс. ПОПС формуласы «Менің ойымша, бұл...»
«Себебі, мен оны былай түсіндірер едім...» «Оны
мен мына мысалдармен дәлелдей аламын...» «Осыған байланысты мен
мынадай қорытынды шешімге келдім...» Өзін- өзі бағалау «Бағдаршам»
әдісі Мұғалімнің қорытынды сөзі. Жастар-
еліміздің
Үйге
тапсырма.
Өлеңді жаттау. Абай
Құнанбаевтың ғылым, білім үйрену туралы өлеңдерін
іздеу.
|
Назарын сабаққа
аударады, ынтымақтастық атмосфера
қалыптастырады.
Сұрақтарға жауап
береді.
Сұрақ-
жауап
1.- Ақын жастарды неге
шақырады?
( Ғылым, білімге, өнерге
)
- Абай қандай нәрселерден
қашық бол дейді?
( Өсек, өтірік, мақтаншақ,
еріншек)
- Абайдың бес асыл іс деп
отырғаны нелер? /Талап, еңбек, (терең ой, қанағат,
рақым)
Сыни тұрғысынан
ойлау
Ғылым таппай
мақтанба
Орын таппай
баптанба
Қалай түсінесіңдер? / Ақын
жасөспірімдерді білімді болуға шақырды, әрбір адам өмірінде бір
кәсіппен терең шұғылдану керек деген ойларын жеткізбекші болған. Ал
ол үшін адам өзін бес нәрсеге тәрбиелеу керек
дейді.
3-тапсырма.
Венн диаграммасы арқылы
адам бойындағы жақсы және жаман қасиеттердің
салыстырыңдар.
5-тапсырма.
Қанағат, рақым,
құмарлану, ғибратлі сөздердің синонимдерін табыңдар.
Қанағат: нысап, тойымдық, шүкіршілік,
салауат
Құмарлану: әуестену, құштар болу, ынтық болу, іңкәр
болу.
Рақым; қайыр, мейірім,шапағат
Кері
байланыс. ПОПС формуласы «Менің ойымша, бұл...»
«Себебі, мен оны былай түсіндірер едім...» «Оны
мен мына мысалдармен дәлелдей аламын...» «Осыған байланысты мен
мынадай қорытынды шешімге келдім...» Өзін- өзі бағалау «Бағдаршам»
әдісі Мұғалімнің қорытынды сөзі. Жастар-
еліміздің
Үйге
тапсырма.
Өлеңді
жаттау. Абай Құнанбаевтың ғылым, білім үйрену туралы
өлеңдерін іздеу.
|
Дескриптор:
-сұрақтарға жауап
береді;
Қ/Б.Мұғалімнің марапат сөздері
Дескриптор:
- Сұрақтарға нақты жауаптарды
жазады.
Дескриптор:
Берілген кестені
толтырады.
|
6-сынып . қазақ әдебиеті
оқулығы
|