« Миға шабуыл»
әдісі
Қиылыс
сұрақтар: Дүние жүзінде қанша халық
бар?
Қазір Қазақстанда қанша халық
бар? Ең халқы көп ел? Бұл мәліметтерді қалай
білеміз?
Қорытынды: Сонымен оқушылар сіздердің
жауаптарыңмен келісемін, әр аймақтағы, әр елдегі, жер шарындағы
халықтар туралы мәліметті , нақты адамдар санын санау арқылы
аламыз.Олай болса бүгінгі сабағымыз «Халық
санағы»
Сабақтын мақсатымен
таныстыру.
1 – Тапсырма : «Түйінді
сөз» әдісі: Окулықтағы мәтінмен танысады
өздеріне қажетті мәліметтерді жазады. Уақыт біткенде түйінді
сөздерді еске сақтап оқушылар айтады.
Сабақтын негізгі ұғымдарын
қиылыс сұрақтар арқылы анықтайды.
-
Халық санағын анықтаудың
әдістері нешеу?
-
Халық санағын анықтау
әдістерін ата.
-
Сұрастыру әдісі
қандай?
-
Санау әдісі туралы не
білеміз?
-
Аралас (сауалнама) әдісі
дегеніміз қандай әдіс?
Бағалау
критерий
|
Дескриптор
|
Халық санағын
анықтау әдістерін атап
өтеді
|
Халық
санағын
анықтау
әдістерін:
-сұрастыру
әдісі;
-өзін-өзі санау
әдісі
-аралас
(сауалнамалық) әдістерін
атайды
|
Мадақтау:
«Бағдаршам» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау
(әр оқушының түсіну дәрежесін бағдаршам түстерін көтеру арқылы
анықтау)
Егер барлығы түсінікті
болса
|
|
Егер орташа деңгейде
түсінсе
|
|
Егер мүлдем
түсінбесе
|
|
2-тапсырма. Кестемен жұмыс
.
Жұптық
жұмыс.
«Түсіндірме кесте»
әдісі
Оқушылар мәтінмен танысады,
берілген кестегеге
мәтін негізінде халық санағын
жүргізудің әдістерінің нақты атқаратын қызметін анықтап, әдістің
тиімді түрін көрсетіп тұжырымдаңыз.
Тапсырма
:
• Осы халық санағын анықтау
әдістерінің белгілері мен нақты атқаратын қызметін
анықтау:
• тиімді әдіс түрін
тұжырымдау;
№
|
Халықсанағын
анықтау әдістерінің негізгі белгілері мен атқаратын ызметтерін
анықтау.
|
Тиімді әдіс түрін
таңда
|
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
Бағалау
критерий
|
Дескриптор
|
халық санын анықтау
әдістерін тұжырымдайды
|
- халық санағын жүргізудің
әдістерін анықтайды;
- негізгі белгілердің нақты
атқаратын қызметтерін
анықтайды;.
-әдістің тиімді түрін
көрсетіп тұжырымдайды.
|
|
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағаланады.
|
Бұл әдістің тиімділігі
оқушылар өз-өзін бағалап,
тапсырманы қаншалықты
меңгергенін біледі.
3-тапсырма: «Кластерлеу»
әдісі арқылы Халық санағын анықтау әдісінің маңыздылығын түсіндіру.
Бұл әдістің тиімділігі берілген ресурстар бойынша оқушылар жеке ,
жұпта талқылайды. Одан топта бір кластер арқылы маңыздылығын жіктеп
қорғайды.
Бағалау
критерий
|
Дескриптор
|
халық санағын
анықтау әдісінің маңыздылығын алған білімдері арқылы түсіндіріп
жіктейді.
|
-
Халық санағын
анықтау
әдісінің
маңыздылығын
-қала мен кенттер
салу үшін;
-тұрғын үй салуды
жоспарлау;
-балабақша,мектеп
салу үшін;
-зейнетақы
төлемдері;
-жұмыспен
қамту;
-денсаулық сақтау
үшін
маңыздылығын
түсіндіреді.
2.
Маңыздылығын
берілген
ресурстарды
қорытынлылап ,өз
идесын қосып
кластермен
жіктейды.
|
«Екі жұлдыз бір
ұсыныс»
әдісімен топтар бір –бірін
бағалайды. Бұл әдістің тиімділігі екі ұтымды шыққан тұсын және
толықтыру керек бір ұсыныс айтып оқушылар бір-біріне сын пікір
айтуға үйренеді. Әділ бағаланады.
|
Жарайсың!
«Дұрыс- ақ», «өте дұрыс» деген
сөздермен оқушыға уәж беру.
Оқулық 199- бет
.
АКТ құралдары, Қалыптастырушы
бағалауға арналған тапсырмалар жинағы
Үлестірмелі
материал
Оқулық ,200-
бет
Үлестірме
ресурстар
Оқулық 201
бет
Оқулықтағы Қазақстандағы
халық санының өсу қарқынын анықтау кестенің дайын түрі
беріледі.
Тірек сөздер беріледі .
Мәтінмен жұмыстанады.
201
бет
|