|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
Мектеп: №1ЖОББМ КМК |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Нуржанова Гулшат Кумаргалиевна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Халық санағы |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) |
8.4.1.1-халық санының анықтау әдісін түсіндіреді.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылардың барлығы: - халық санағын анықтау әдістерін атап өтеді. Оқушылардың басым бөлігі:
Кейбір оқушылар:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Оқушылар төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқу мақсатына қол жеткізеді: Білу. -халық санағын анықтау әдістерін атап өтеді. Түсіну. -халық санын анықтау әдістерін тұжырымдайды. Қолдану - халық санағын анықтау әдісінің маңыздылығын алған білімдері арқылы түсіндіріп жіктейді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: санақ , халық санағы, қағидаттар,демография,әлеуметтік-экономикалық,статистика.санат. Айтылым: өзара пікір аламасады, түсінгенін айтады; Оқылым: Мәтінмен жұмыстанып халық санағын анықтау әдісімен танысып, меңгереді; Тыңдалым: шағын топта , жүпта бір –бірін тыңдайды; Жазылым:керек ақпараттарды жазып алу, кестелер толтыру, кластер құру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу құндылығы арқылы адам капиталы ұғымының маңыздылығын,әлеуметтік-экономикалық жағдаймен байланысын түсінедіі. Оқушыларды жұптық және топтық жұмыс арқылы ынтымақтастыққа, ашықтыққа, ұқыптылыққа , шығармашылыққа тәрбиелейді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пән аралық байланыс |
математика - Қазақстандағы халық санағығының жылдыр бойынша қорытынды кестесі.информатика –қосымша ресурстар пайдаланукезінде. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
7.4.1.1 - дүние жүзі халқықтарының этнолингвистикалық жіктелінуін түсінді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Дереккөздер, ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 мин. |
Ұйымдастыру бөлімі. Сәлемдесу. Сергіту сәті: «Шаттық шеңбері» Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. Қатысушылар ортаға шығады, бір-біріне тілек айтады , 1-4 дейін санап топқа бөлінеді. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 2мин. Білу 5мин. Түсіну. 10 мин. Қолдану 16 мин |
« Миға шабуыл» әдісі Қиылыс сұрақтар: Дүние жүзінде қанша халық бар? Қазір Қазақстанда қанша халық бар? Ең халқы көп ел? Бұл мәліметтерді қалай білеміз? Қорытынды: Сонымен оқушылар сіздердің жауаптарыңмен келісемін, әр аймақтағы, әр елдегі, жер шарындағы халықтар туралы мәліметті , нақты адамдар санын санау арқылы аламыз.Олай болса бүгінгі сабағымыз «Халық санағы» Сабақтын мақсатымен таныстыру. 1 – Тапсырма : «Түйінді сөз» әдісі: Окулықтағы мәтінмен танысады өздеріне қажетті мәліметтерді жазады. Уақыт біткенде түйінді сөздерді еске сақтап оқушылар айтады. Сабақтын негізгі ұғымдарын қиылыс сұрақтар арқылы анықтайды.
Мадақтау: «Бағдаршам» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау (әр оқушының түсіну дәрежесін бағдаршам түстерін көтеру арқылы анықтау)
2-тапсырма. Кестемен жұмыс . Жұптық жұмыс. «Түсіндірме кесте» әдісі Оқушылар мәтінмен танысады, берілген кестегеге мәтін негізінде халық санағын жүргізудің әдістерінің нақты атқаратын қызметін анықтап, әдістің тиімді түрін көрсетіп тұжырымдаңыз. Тапсырма : • Осы халық санағын анықтау әдістерінің белгілері мен нақты атқаратын қызметін анықтау: • тиімді әдіс түрін тұжырымдау;
Бұл әдістің тиімділігі оқушылар өз-өзін бағалап, тапсырманы қаншалықты меңгергенін біледі.
3-тапсырма: «Кластерлеу» әдісі арқылы Халық санағын анықтау әдісінің маңыздылығын түсіндіру. Бұл әдістің тиімділігі берілген ресурстар бойынша оқушылар жеке , жұпта талқылайды. Одан топта бір кластер арқылы маңыздылығын жіктеп қорғайды.
«Екі жұлдыз бір ұсыныс» әдісімен топтар бір –бірін бағалайды. Бұл әдістің тиімділігі екі ұтымды шыққан тұсын және толықтыру керек бір ұсыныс айтып оқушылар бір-біріне сын пікір айтуға үйренеді. Әділ бағаланады. |
Жарайсың! «Дұрыс- ақ», «өте дұрыс» деген сөздермен оқушыға уәж беру.
Оқулық 199- бет .
АКТ құралдары, Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы Үлестірмелі материал
Оқулық ,200- бет Үлестірме ресурстар
Оқулық 201 бет
Оқулықтағы Қазақстандағы халық санының өсу қарқынын анықтау кестенің дайын түрі беріледі. Тірек сөздер беріледі . Мәтінмен жұмыстанады. 201 бет
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Кері байланыс 5 мин. |
Аргумент» әдісі. Менің бүгінгі сабақтағы көңіл күйім................болды, себебі................... Мен сабақта ......................жұмыс жасадым, себебі.............. Тақырып мен үшін.................болды, себебі Деңгейлері жоғары оқушылар тапсырманы толық меңгереді. Кейбір оқушылар нәтижеге жетпеді. Деңгейі төмен оқушыларға үйге тапсырма беріледі. |
Үлестірме қағаздар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Пәнаралық байланыстар. Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойында топтық, жеке, жұптық жұмыстарды орындау барысында сабақты жүйелі әрі қызықты өту үшін әртүрлі әдіс-тәсілдерді қолданамын Тақырыпты қолдану деңгейін арттыруға «Миға шабуыл», «Түйінді сөз» , «Түсіндірме кесте» , «Кластер құру» әдістері ұтымды пайдаланылды. Жоғарғы деңгейдегі оқушылар халық санағын анықтау әдістерінің тиімді жақтарын,қазіргі таңдағы маңыздылығын кластер арқылы еліміздің әлеуметтік-экономикалық тұстарымен байланыстыра өз ойларымен тұжырымдап,жіктей алады. Кейбір төменгі деңгейлі оқушыларға жоғарғы деңгейлі оқушылар көмектеседі. Оқу мақсатына жете алмаған оқушыларға үйге «Халық санын анықтау әдістерінің маңыздылығы» тақырыбында Эссе жазу тапсырмасы беріледі. |
Оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергенін тексеру мақсатында ойлау деңгейлеріне сәйкес әрбір тапсырмалардан кейін мұғалім тарапынан әртүрлі бағалау тәсілдері «Бағдаршам», «Бас бармақ», «Екі жұлдыз бір ұсыныс» сияқты қалыптастырушы бағалаудың түрлерін пайдалана отырып, оқушылардың деңгейін арттырады. |
Сыныпта санитарлық-гигеналық,қимыл-қозғалыс кезіндегі ережелерді сақтайды. АКТ-мен байланыс-интерактивті тақта жұмыстарын пайдалану ережесін сақтайды.Сыныпты топтық жұмысқа дайындау, жағдай жасайды. Сабақ барысында жаратылыстану,информатика , математика пәндерімен байланысады.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Халық санағын өткізу әдістерінің маңыздылығы
Халық санағын өткізу әдістерінің маңыздылығы
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
Мектеп: №1ЖОББМ КМК |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Нуржанова Гулшат Кумаргалиевна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Халық санағы |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) |
8.4.1.1-халық санының анықтау әдісін түсіндіреді.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылардың барлығы: - халық санағын анықтау әдістерін атап өтеді. Оқушылардың басым бөлігі:
Кейбір оқушылар:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Оқушылар төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқу мақсатына қол жеткізеді: Білу. -халық санағын анықтау әдістерін атап өтеді. Түсіну. -халық санын анықтау әдістерін тұжырымдайды. Қолдану - халық санағын анықтау әдісінің маңыздылығын алған білімдері арқылы түсіндіріп жіктейді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: санақ , халық санағы, қағидаттар,демография,әлеуметтік-экономикалық,статистика.санат. Айтылым: өзара пікір аламасады, түсінгенін айтады; Оқылым: Мәтінмен жұмыстанып халық санағын анықтау әдісімен танысып, меңгереді; Тыңдалым: шағын топта , жүпта бір –бірін тыңдайды; Жазылым:керек ақпараттарды жазып алу, кестелер толтыру, кластер құру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу құндылығы арқылы адам капиталы ұғымының маңыздылығын,әлеуметтік-экономикалық жағдаймен байланысын түсінедіі. Оқушыларды жұптық және топтық жұмыс арқылы ынтымақтастыққа, ашықтыққа, ұқыптылыққа , шығармашылыққа тәрбиелейді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пән аралық байланыс |
математика - Қазақстандағы халық санағығының жылдыр бойынша қорытынды кестесі.информатика –қосымша ресурстар пайдаланукезінде. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
7.4.1.1 - дүние жүзі халқықтарының этнолингвистикалық жіктелінуін түсінді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Дереккөздер, ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 мин. |
Ұйымдастыру бөлімі. Сәлемдесу. Сергіту сәті: «Шаттық шеңбері» Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. Қатысушылар ортаға шығады, бір-біріне тілек айтады , 1-4 дейін санап топқа бөлінеді. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 2мин. Білу 5мин. Түсіну. 10 мин. Қолдану 16 мин |
« Миға шабуыл» әдісі Қиылыс сұрақтар: Дүние жүзінде қанша халық бар? Қазір Қазақстанда қанша халық бар? Ең халқы көп ел? Бұл мәліметтерді қалай білеміз? Қорытынды: Сонымен оқушылар сіздердің жауаптарыңмен келісемін, әр аймақтағы, әр елдегі, жер шарындағы халықтар туралы мәліметті , нақты адамдар санын санау арқылы аламыз.Олай болса бүгінгі сабағымыз «Халық санағы» Сабақтын мақсатымен таныстыру. 1 – Тапсырма : «Түйінді сөз» әдісі: Окулықтағы мәтінмен танысады өздеріне қажетті мәліметтерді жазады. Уақыт біткенде түйінді сөздерді еске сақтап оқушылар айтады. Сабақтын негізгі ұғымдарын қиылыс сұрақтар арқылы анықтайды.
Мадақтау: «Бағдаршам» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау (әр оқушының түсіну дәрежесін бағдаршам түстерін көтеру арқылы анықтау)
2-тапсырма. Кестемен жұмыс . Жұптық жұмыс. «Түсіндірме кесте» әдісі Оқушылар мәтінмен танысады, берілген кестегеге мәтін негізінде халық санағын жүргізудің әдістерінің нақты атқаратын қызметін анықтап, әдістің тиімді түрін көрсетіп тұжырымдаңыз. Тапсырма : • Осы халық санағын анықтау әдістерінің белгілері мен нақты атқаратын қызметін анықтау: • тиімді әдіс түрін тұжырымдау;
Бұл әдістің тиімділігі оқушылар өз-өзін бағалап, тапсырманы қаншалықты меңгергенін біледі.
3-тапсырма: «Кластерлеу» әдісі арқылы Халық санағын анықтау әдісінің маңыздылығын түсіндіру. Бұл әдістің тиімділігі берілген ресурстар бойынша оқушылар жеке , жұпта талқылайды. Одан топта бір кластер арқылы маңыздылығын жіктеп қорғайды.
«Екі жұлдыз бір ұсыныс» әдісімен топтар бір –бірін бағалайды. Бұл әдістің тиімділігі екі ұтымды шыққан тұсын және толықтыру керек бір ұсыныс айтып оқушылар бір-біріне сын пікір айтуға үйренеді. Әділ бағаланады. |
Жарайсың! «Дұрыс- ақ», «өте дұрыс» деген сөздермен оқушыға уәж беру.
Оқулық 199- бет .
АКТ құралдары, Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы Үлестірмелі материал
Оқулық ,200- бет Үлестірме ресурстар
Оқулық 201 бет
Оқулықтағы Қазақстандағы халық санының өсу қарқынын анықтау кестенің дайын түрі беріледі. Тірек сөздер беріледі . Мәтінмен жұмыстанады. 201 бет
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Кері байланыс 5 мин. |
Аргумент» әдісі. Менің бүгінгі сабақтағы көңіл күйім................болды, себебі................... Мен сабақта ......................жұмыс жасадым, себебі.............. Тақырып мен үшін.................болды, себебі Деңгейлері жоғары оқушылар тапсырманы толық меңгереді. Кейбір оқушылар нәтижеге жетпеді. Деңгейі төмен оқушыларға үйге тапсырма беріледі. |
Үлестірме қағаздар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Пәнаралық байланыстар. Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойында топтық, жеке, жұптық жұмыстарды орындау барысында сабақты жүйелі әрі қызықты өту үшін әртүрлі әдіс-тәсілдерді қолданамын Тақырыпты қолдану деңгейін арттыруға «Миға шабуыл», «Түйінді сөз» , «Түсіндірме кесте» , «Кластер құру» әдістері ұтымды пайдаланылды. Жоғарғы деңгейдегі оқушылар халық санағын анықтау әдістерінің тиімді жақтарын,қазіргі таңдағы маңыздылығын кластер арқылы еліміздің әлеуметтік-экономикалық тұстарымен байланыстыра өз ойларымен тұжырымдап,жіктей алады. Кейбір төменгі деңгейлі оқушыларға жоғарғы деңгейлі оқушылар көмектеседі. Оқу мақсатына жете алмаған оқушыларға үйге «Халық санын анықтау әдістерінің маңыздылығы» тақырыбында Эссе жазу тапсырмасы беріледі. |
Оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергенін тексеру мақсатында ойлау деңгейлеріне сәйкес әрбір тапсырмалардан кейін мұғалім тарапынан әртүрлі бағалау тәсілдері «Бағдаршам», «Бас бармақ», «Екі жұлдыз бір ұсыныс» сияқты қалыптастырушы бағалаудың түрлерін пайдалана отырып, оқушылардың деңгейін арттырады. |
Сыныпта санитарлық-гигеналық,қимыл-қозғалыс кезіндегі ережелерді сақтайды. АКТ-мен байланыс-интерактивті тақта жұмыстарын пайдалану ережесін сақтайды.Сыныпты топтық жұмысқа дайындау, жағдай жасайды. Сабақ барысында жаратылыстану,информатика , математика пәндерімен байланысады.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














