Ұзақ мерзімді
жоспардың тарауы: Мектеп: Ә.Молдағұлова атындағы шағын
орталықты негізгі мектебі
Дизайн және
технология
Күні: Мұғалімнің
аты-жөні: Исатаева Арайлым
Белкожаевна
Сынып: 8
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Халықтық пішім негізінде киім
үлгісінің дизайны. (тұтас
жеңдер.)
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
8.1.4.2.-Зерттеу
нәтижелері негізінде тұтынушылардың өнімнің түрлеріне деген
қажеттілігін аныөтау.
8.1.3.1.-Шығармашылық идеяларды дамыту мен іске асыруда өз
бетінше таңдаған ақрпарат көздерін
қолдау
(оның ішінде
ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану
арқылы.)
|
Сабақтыңмақсаты
|
Зертту нәтижелер
негізінде тұтынушылардың өнімініуң түрлерінің қажетілігін
біледі.
Қосымша
үлестірмелі ресурстармен жұмыс жасайды,сұрақтарға жауап
береді.
Оқулықтан тыс берілген
тапсырмаларды орындайды,тақырып бойынша қосымша мәліметтермен
дәлелдер келтіре алады.
|
Бағалаукритерийі
|
Тұтынушылардың
өнімге деген қажеттіліктеріне зерттеу
жүргізеді
Дизайнер мен
қолөнер шығармашылығында әр түрлі әдістер мен тәсілдерді стиль
бағыттарын ажырата
біледі.
Ақпараттық-коммуникативтік
технологияны қолдануды реттілігін тиімді
қолданады.
|
Тілдікмақсаттар
|
Оқушылар:
•
академиялықтілдікдағдыларынқолданаотырып,
өзініңшығармашылықжұмыстарынорындалуүдерісініңсатылы
кезеңдері
түсіндіреді (сөйлеудағдылары)
жәнесипаттайды;
•
өзініңіс-әрекетінежәнедайынжұмыстардыорындаубойыншанәтижелеріне
талдаужасап, таныстыраалады;
Пәнгетән
лексика мен терминология:
Қасиетттері,
пішін, түс,эскиз,силует
Диалог
пен жазуүшінпайдалысөздер мен тіркестер:
Мен…
үшінтаңдадым. Себебі,…
•
Мен оны….
Материалдарынанорындаймын;
•
Мен …..
пайдалықасиеттерінбілемін.
•
Мен ….
материалдар мен
құрал-жабдықтардықолдандым.
•
Мен …
өзгертередім не жақсартаредім.
|
Құндылықтарға
баулу
|
Қарым-қатынас жасау
қабілеті, өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен
қарау, шығармашылық пен сын тұрғысынан
ойлау
|
Пәнаралық
байланыс
|
Сызу,
сурет
|
Алдыңғы
білім
|
7 сынып,
тақырыбы:киім үлгілері
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
|
Сәлемдесу.
Оқушыларды тұгендеу.Сынып тазалығын тексеру.Сыныптағы ахуалды
бақылау.
«Мозайка» әдіс
арқылы сыныпты топқа бөлемін. Қағаз қиындыларында гүлдер суретті
бар қима қағаз «Қызғалдақ гүлі» «Раушан гүлі», «Түймедақ гүлі» деп
3 топқа бөлінеді.
Алдынғы
оқу
«Серпілген
сауал» әдісі арқылы оқушылар
сұрақтарға жауап береді.
Дескриптор:
- Дұрыс сұрақ
қояды;
- Сұраққа дұрыс жауап
береді.
«Кемпірқосақ»
әдісі
Жаңа тақырып бойынша оқушыларға тапсырма беріледі. Әр
бөлінген тақырыпты әр топ оқып, бөлінген түстер бойынша басқа
топтарға түсіндіреді.
Дескриптор:
- Тақырыпты
түсінеді;
«Ойлан,
жұптас, бөліс» әдісі.Жеке
жұмыс
Әр оқушы
тапсырманы орындайды.
Ақпараттарды беру бойынша жетіспейтін әрекеттерді
толықтырып жазу.
Дескриптор:
|
Қағаз
қиындылары
Флипчарт, маркер,
стикер
|
Сабақтың соңы
|
1.Сабақтың
қорытындысы.
Мұғалім топтарға сұрақ
қояды, оқушылар осы сұраққа жауапты нақты дәйектермен беру
керек.
-
Дизайн деген
не?
- Адам үшін киім
маңызды ма? Егер «Иә» десең, онда
қалай?
2.Кері
байланыс
Бұрын білетінім Қазір
білгенім
Бұрын білгенін бірінші
бағанға, бүгін білгенін екінші бағанда
жазады.
|
|
Саралау – Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда
қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
|
Бағалау – Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
Мен сабақта
оқушыларға тақырыпты толық игертуде түрлі тапсырмалар орындатуға
тырыстым. Бұл тапсырмалар арқылы оқушылар тақырыпты толық түсініп
қана қоймай, оны өмірде пайдаға асыруларына жағдай жасауға
тырыстым. Тапсырмаларды қолдану барысында оқушыларға тиімді оқыту
ұсынуды ескердім.
Мысалы
«Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі арқылы оқушылар топта бірлескен оқу
ортасын қалыптастырады және диалогқа түсу арқылы саралау тәсілін
пайдаланады. Себебі, топта оқушылар бір-бірінің тұжырымдарын
тыңдап, талқылап, ортақ шешімге келу арқылы қарым-қатынасын
реттейді. Диалогқы түсу арқылы ойларын саралап, тиімді шешім
қабылдайды.
|
Сабақ басынан
соңына дейін әр орындалған жұмысқа ауызша қалыптастырушы бағалаумен
жүргізілді. Қалыптастырушы бағалау баланың алға жылжуына әсері
орасан зор. Себебі бала кішкентай болсын еңбегіне баға алған болса,
оның сенімділігі, жауапкершілігі және қызығушылығы
артады.
Сабақ соңында
рефлексивтік нысана арқылы оқушы алған білімінің, белсенділігінің
деңгейін өзі бағалайды
|
Қауіпсіздік
техникасы
ережелері
сақталып, оқушы жас ерекшелігіне қарай жұмыс
жасады.
|