Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзaқ мерзімді жоспaр бөлімі:

    Қоғамдық-саяси ойдың дамуы


    Колледж: Алматы мемлекеттік жаңа технологиялар колледжі


    Оқытушының aты-жөні: Абдикалыкова Ғалия Жолдыбайқызы


    Тобы: 1курс


    Қaтысқaндaр сaны:

    Қaтыспaғaндaр сaны:

    Сaбaқ тaқырыбы

    ХХ ғасырдағы – ХХI ғасырдың басындағы көрнекті

    саясаткер- реформаторлар


    Осы сaбaқтa қол жеткізілетін оқу мaқсaттaры

    11.3.3.3 мемлекет тарихындағы тұлғаның рөлі туралы қорытындылар жасау.


    Ойлау- дағдыларының деңгейлері

    Талдау, бағалау

    Сaбaқтың мaқсaты

    Мемлекет тарихындағы тұлғаның рөлі жайлы қорытындылап түсіндіре алады.



    Бaғaлaу

    критерийлері


    Мемлекет тарихындағы тұлғаның рөлі жайлы қорытындылар

    жасайды.


    Тілдік мaқсaттaр

    1. Білім алушылар сөз тіркестерінің жаңа терминдерді қолдана білуді үйренеді:мемлекет, тұлға , реформа,«либерализм», «ұлтшылдық», «социал-демократия», «марксизм», «экзистенциализм», прагматизм», «позитивизм»,«гандизм», «нәсілдік кемсітушілік», «сегрегация» «этатизм», кемализм, «зайырлы мемлекет»,голлистік доктрина,жаңа бағыт, оқшаулану саясаты.


    Құндылықтaрды дaрыту

    «Мәңгiлiк Ел» идеясынa сәйкес мемлекет тәуелсiздiгiн бaғaлaй бiлу, ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім, ынтымақтастық, толеранттылық, жауапкершілік



    Пәнaрaлық бaйлaныстaр

    Геогрaфия кaртaмен жұмыс, Қазақстан тарихы ,Өзін -өзі тану

    AКТ қолдaну дaғдылaры

    Бейнефильм, интерaктивтi тaқтaмен жұмыс.

    Бaстaпқы білім

    Оқушылар. ХХ ғасырдағы бостандық пен әділеттілік үшін күресуші тұлғаларды және олардың идеяларын біледі. Атап айтқанда,

    М. Ганди және оның бейбіт жолмен қарсыласу идеясын біледі;

    Мартин Лютер Кингтің ұлы арманын түсінеді;

    Н. Манделла –апартеидке қарсы күресудегі әлемге әсерін түсінеді;



    .

    Сaбaқ бaрысы

    Сaбaқтың жоспaрлaнғaн кезеңдері

    Сaбaқтaғы жоспaрлaнғaн іс-әрекет


    Ресурстaр

    Сaбaқтың бaсы

    (10 минут)


















    Ұйымдaстыру шaрaлaры (сәлемдесу, түгендеу, ынтымaқтaстық aтмосферaсын қaлыптaстыру).

    Үй тaпсырмaсын сұрaу.

    1-тапсырма. Ой жинақтау әдісі


    1. Мына дәйексөздермен ойды дамыту.

    1.Жек көрудi — махаббатпен, жалғандықты — шындықпен, зорлықты — шыдамдылықпен жеңу керек. Махатма Ганди

    2.Әрқашан ең қиын жолға түсіңіз ─ ол жолда бәсекелестеріңізді жолықтырмайсыз. Шарль де Голль

    3. Мен қажет болса, ұлтым үшін өз өмірімді де қиямын

    Мұстафа Кәмәл Ататүрік

    2.Топқа бөліп мәтінге байланысты 10 қорытынды ой түйіндейді;

    3.ХХ ғасырдағы бостандық пен әділеттілік үшін күресуші тұлғалардың нақыл сөздерімен ой бөліседі.

    Бағалау критерийлері :

    1.Мемлекет тарихындағы тұлғаның рөлін түсіндіре алады ;

    2.Тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «гандизм», «нәсілдік кемсітушілік», «сегрегация» «этатизм», кемализм, «зайырлы мемлекет "апартеид" ұғымын пайдаланады;

    Дескриптор:

    1. М. Ганди және оның бейбіт жолмен қарсыласу идеясын анықтайды;

    2. Мартин Лютер Кингтің ұлы арманы қара нәсілді азаматтардың құқықтары үшін күрескенін анықтайды;

    3 .Нельсон Манделаның қызметінің салаларын анықтайды;

    4. 3.Н. Манделла –апартеидке қарсы күресудегі азаматтық құқық үшін тұлғаның белсенді азаматтық ұстанымының маңызын анықтайды ;


    Бостандық үшін күрескен саясаткерлердің белсенді өмірлік ұстанымының маңыздылығын анықтайды;
















    Сaбaқтың ортaсы

    ( 30 минут )





































































    Білім алушылардың зейінін шоғырландырып жаңа сабаққа өтемін.

    2тапсырма. «Тұлғаларды ата» ойын әдісі

    Мартин Лютер Кинг

    Нельсон Ролилахла Мандела

    М. Ганди

    Мұстафа Кемал

    Дэн Сяопин

    Шарль де Голль

    Франклин Делано Рузвельт

    Л и К у а н Ю

    Н. Назарбаев

    Бағалау критерийлері:

    1. ХХ ғасыр дағы – ХХI ғасыр дың басын дағы к ө р н е к т і саясаткер-реформаторлардың қай елдің тұлғасы екенін ажырата алады;

    1. 2. Бұл аталған мемлекеттермен Қазақстанның әкономикалық және саяси байланысын анықтай алады;

    2. 3.Тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «гандизм», «нәсілдік кемсітушілік», «сегрегация» «этатизм», кемализм, «зайырлы мемлекет»,голлистік доктрина,жаңа бағыт, оқшаулану,« Мәңгілік ел» , «Рухани жаңғыру», «Ұлы Дала» ұғымдарын ойға түйіндей алады;

    Дескриптор:

    1.Бұл аталған мемлекеттермен Қазақстанның бүгінгі байланысын біледі.

    2.Мартин Лютер Кинг – АҚШ-тағы қара нәсілді азаматтардың құқықтары үшін күрес басшыларының бірі екенін ажыратады;

    3.Нельсон Ролилахла Мандела-Оңтүстік Африка Республикасының апартеид кезінде адам құқықтары үшін күрескен белсенді тұлға екенін ажыратады; 4.Мохандас Карамчанд Ганди - Үндістан ұлт-азаттық қозғалысының қайраткері екенін ажырата алады

    5.Н. Ә. Назарбаев және модернизацияның қазақстандық моделін ұсынған ұлт басшысы екенін көрсете алады

    Бейне таспа көрсетіледі


    3-тапсырма.

    Шығармашылық әдіс. Жеке жұмыс

    Білім алушылар алдын ала берілген тапсырма бойынша жұмыс жүргізеді.


    1.Мартин Лютер Кинг – АҚШ-тағы қара нәсілді азаматтардың құқықтары үшін күресудегі ұстанымдары.

    2.Нельсон Ролилахла Мандела адам құқықтары үшін күресуегі ұстанымдары

    3..Мохандас Карамчанд Ганди - Үндістан ұлт-азаттық қозғалысындағы ұстанымдары

    4. Франклин Делано Рузвельттің Жаңа бағыт саясатының ұстанымы

    5. Дэн Сяопин сасатының бағыттары

    6. Н. Назарбаев Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президентінің «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясын ұсыну себептерін зерттеу үшін дереккөздерден алынған негізгі ақпараттың өзектілігін дәлелдеу

    Бағалау критерийлері:

    1. ХХ ғасыр дағы – ХХI ғасыр дың басын дағы к ө р н е к т і саясаткер-реформаторлардың тарихын дерек көздері арқылы зерттеу жұмысымен тұлғаның ролі бағаланады ;

    2.Тарихи құжаттарды, бейне ресурстарды зерделеу кезінде қорытындылап анықтай алады.

    Дескриптор:

    1.Ф. Рузвельттің бейбіт және соғыс кезіндегі ішкі және сыртқы саясатының ерекшеліктерін салыстырады ;

    2.Шарль де Голль: Франция ұлылығының қайта өрлеуі (голлизм, Бесінші республика) ерекшеліктерін анықтайды;

    3.Көрнекті Қитай реформаторы («қытайлық ерекшелігі бар социализм», «бір ел – екі жүйе») өзaрa сaбaқтaстығын aжырaтады;

    4.Н. Ә. Назарбаев және модернизацияның қазақстандық моделі. «Қазақстан - 2030», «Қазақстан - 2050» даму стратегиялары, «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясы. Мемлекет тарихының өтпелі кезеңдеріндегі реформалардың маңыздылығын көрсетеді.

    4-тапсырма . «Тұлға ерекшелігі»

    Тақырыпқа байланысты 4 топқа бөліп топтастырып тапсырма беріледі ( бейне материал көрсетіледі оның бойындағы10 қасиетін жазады)

    1-топ.Дэн Сяопин – көрнекті қытай реформаторы

    2топ. Шарль де Голль: Франция ұлылығының қайта жаңғыруы

    3топ. Франклин Делано Рузвельт және оның "жаңа бағыты"

    4топ. Мұстафа Кемал Ататүрік –Түрік Республикасының негізін қалаушы

    1. Бағалау критерийлері:

    2. 1. Мемлекет тарихындағы тұлғаның рөлі жайлы қорытындылар бaғaлaнады;

    2.Қоғамдық-саяси өмірдегі тұлғаның бойындағы жақсы, жағымсыз қасиеттері анықталады;


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абдикалыкова Ғалия Жолдыбайқызы
    16 Наурыз 2022
    1795
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ХХ ғасырдағы – ХХI ғасырдың басындағы көрнекті саясаткер- реформаторлар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ХХ ғасырдағы – ХХI ғасырдың басындағы көрнекті саясаткер- реформаторлар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Білім алушылар сөз тіркестерінің жаңа терминдерді қолдана білуді үйренеді:мемлекет, тұлға , реформа,«либерализм», «ұлтшылдық», «социал-демократия», «марксизм», «экзистенциализм», прагматизм», «позитивизм»,«гандизм», «нәсілдік кемсітушілік», «сегрегация» «этатизм», кемализм, «зайырлы мемлекет»,голлистік доктрина,жаңа бағыт, оқшаулану саясаты.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзaқ мерзімді жоспaр бөлімі:

    Қоғамдық-саяси ойдың дамуы


    Колледж: Алматы мемлекеттік жаңа технологиялар колледжі


    Оқытушының aты-жөні: Абдикалыкова Ғалия Жолдыбайқызы


    Тобы: 1курс


    Қaтысқaндaр сaны:

    Қaтыспaғaндaр сaны:

    Сaбaқ тaқырыбы

    ХХ ғасырдағы – ХХI ғасырдың басындағы көрнекті

    саясаткер- реформаторлар


    Осы сaбaқтa қол жеткізілетін оқу мaқсaттaры

    11.3.3.3 мемлекет тарихындағы тұлғаның рөлі туралы қорытындылар жасау.


    Ойлау- дағдыларының деңгейлері

    Талдау, бағалау

    Сaбaқтың мaқсaты

    Мемлекет тарихындағы тұлғаның рөлі жайлы қорытындылап түсіндіре алады.



    Бaғaлaу

    критерийлері


    Мемлекет тарихындағы тұлғаның рөлі жайлы қорытындылар

    жасайды.


    Тілдік мaқсaттaр

    1. Білім алушылар сөз тіркестерінің жаңа терминдерді қолдана білуді үйренеді:мемлекет, тұлға , реформа,«либерализм», «ұлтшылдық», «социал-демократия», «марксизм», «экзистенциализм», прагматизм», «позитивизм»,«гандизм», «нәсілдік кемсітушілік», «сегрегация» «этатизм», кемализм, «зайырлы мемлекет»,голлистік доктрина,жаңа бағыт, оқшаулану саясаты.


    Құндылықтaрды дaрыту

    «Мәңгiлiк Ел» идеясынa сәйкес мемлекет тәуелсiздiгiн бaғaлaй бiлу, ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім, ынтымақтастық, толеранттылық, жауапкершілік



    Пәнaрaлық бaйлaныстaр

    Геогрaфия кaртaмен жұмыс, Қазақстан тарихы ,Өзін -өзі тану

    AКТ қолдaну дaғдылaры

    Бейнефильм, интерaктивтi тaқтaмен жұмыс.

    Бaстaпқы білім

    Оқушылар. ХХ ғасырдағы бостандық пен әділеттілік үшін күресуші тұлғаларды және олардың идеяларын біледі. Атап айтқанда,

    М. Ганди және оның бейбіт жолмен қарсыласу идеясын біледі;

    Мартин Лютер Кингтің ұлы арманын түсінеді;

    Н. Манделла –апартеидке қарсы күресудегі әлемге әсерін түсінеді;



    .

    Сaбaқ бaрысы

    Сaбaқтың жоспaрлaнғaн кезеңдері

    Сaбaқтaғы жоспaрлaнғaн іс-әрекет


    Ресурстaр

    Сaбaқтың бaсы

    (10 минут)


















    Ұйымдaстыру шaрaлaры (сәлемдесу, түгендеу, ынтымaқтaстық aтмосферaсын қaлыптaстыру).

    Үй тaпсырмaсын сұрaу.

    1-тапсырма. Ой жинақтау әдісі


    1. Мына дәйексөздермен ойды дамыту.

    1.Жек көрудi — махаббатпен, жалғандықты — шындықпен, зорлықты — шыдамдылықпен жеңу керек. Махатма Ганди

    2.Әрқашан ең қиын жолға түсіңіз ─ ол жолда бәсекелестеріңізді жолықтырмайсыз. Шарль де Голль

    3. Мен қажет болса, ұлтым үшін өз өмірімді де қиямын

    Мұстафа Кәмәл Ататүрік

    2.Топқа бөліп мәтінге байланысты 10 қорытынды ой түйіндейді;

    3.ХХ ғасырдағы бостандық пен әділеттілік үшін күресуші тұлғалардың нақыл сөздерімен ой бөліседі.

    Бағалау критерийлері :

    1.Мемлекет тарихындағы тұлғаның рөлін түсіндіре алады ;

    2.Тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «гандизм», «нәсілдік кемсітушілік», «сегрегация» «этатизм», кемализм, «зайырлы мемлекет "апартеид" ұғымын пайдаланады;

    Дескриптор:

    1. М. Ганди және оның бейбіт жолмен қарсыласу идеясын анықтайды;

    2. Мартин Лютер Кингтің ұлы арманы қара нәсілді азаматтардың құқықтары үшін күрескенін анықтайды;

    3 .Нельсон Манделаның қызметінің салаларын анықтайды;

    4. 3.Н. Манделла –апартеидке қарсы күресудегі азаматтық құқық үшін тұлғаның белсенді азаматтық ұстанымының маңызын анықтайды ;


    Бостандық үшін күрескен саясаткерлердің белсенді өмірлік ұстанымының маңыздылығын анықтайды;
















    Сaбaқтың ортaсы

    ( 30 минут )





































































    Білім алушылардың зейінін шоғырландырып жаңа сабаққа өтемін.

    2тапсырма. «Тұлғаларды ата» ойын әдісі

    Мартин Лютер Кинг

    Нельсон Ролилахла Мандела

    М. Ганди

    Мұстафа Кемал

    Дэн Сяопин

    Шарль де Голль

    Франклин Делано Рузвельт

    Л и К у а н Ю

    Н. Назарбаев

    Бағалау критерийлері:

    1. ХХ ғасыр дағы – ХХI ғасыр дың басын дағы к ө р н е к т і саясаткер-реформаторлардың қай елдің тұлғасы екенін ажырата алады;

    1. 2. Бұл аталған мемлекеттермен Қазақстанның әкономикалық және саяси байланысын анықтай алады;

    2. 3.Тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «гандизм», «нәсілдік кемсітушілік», «сегрегация» «этатизм», кемализм, «зайырлы мемлекет»,голлистік доктрина,жаңа бағыт, оқшаулану,« Мәңгілік ел» , «Рухани жаңғыру», «Ұлы Дала» ұғымдарын ойға түйіндей алады;

    Дескриптор:

    1.Бұл аталған мемлекеттермен Қазақстанның бүгінгі байланысын біледі.

    2.Мартин Лютер Кинг – АҚШ-тағы қара нәсілді азаматтардың құқықтары үшін күрес басшыларының бірі екенін ажыратады;

    3.Нельсон Ролилахла Мандела-Оңтүстік Африка Республикасының апартеид кезінде адам құқықтары үшін күрескен белсенді тұлға екенін ажыратады; 4.Мохандас Карамчанд Ганди - Үндістан ұлт-азаттық қозғалысының қайраткері екенін ажырата алады

    5.Н. Ә. Назарбаев және модернизацияның қазақстандық моделін ұсынған ұлт басшысы екенін көрсете алады

    Бейне таспа көрсетіледі


    3-тапсырма.

    Шығармашылық әдіс. Жеке жұмыс

    Білім алушылар алдын ала берілген тапсырма бойынша жұмыс жүргізеді.


    1.Мартин Лютер Кинг – АҚШ-тағы қара нәсілді азаматтардың құқықтары үшін күресудегі ұстанымдары.

    2.Нельсон Ролилахла Мандела адам құқықтары үшін күресуегі ұстанымдары

    3..Мохандас Карамчанд Ганди - Үндістан ұлт-азаттық қозғалысындағы ұстанымдары

    4. Франклин Делано Рузвельттің Жаңа бағыт саясатының ұстанымы

    5. Дэн Сяопин сасатының бағыттары

    6. Н. Назарбаев Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президентінің «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясын ұсыну себептерін зерттеу үшін дереккөздерден алынған негізгі ақпараттың өзектілігін дәлелдеу

    Бағалау критерийлері:

    1. ХХ ғасыр дағы – ХХI ғасыр дың басын дағы к ө р н е к т і саясаткер-реформаторлардың тарихын дерек көздері арқылы зерттеу жұмысымен тұлғаның ролі бағаланады ;

    2.Тарихи құжаттарды, бейне ресурстарды зерделеу кезінде қорытындылап анықтай алады.

    Дескриптор:

    1.Ф. Рузвельттің бейбіт және соғыс кезіндегі ішкі және сыртқы саясатының ерекшеліктерін салыстырады ;

    2.Шарль де Голль: Франция ұлылығының қайта өрлеуі (голлизм, Бесінші республика) ерекшеліктерін анықтайды;

    3.Көрнекті Қитай реформаторы («қытайлық ерекшелігі бар социализм», «бір ел – екі жүйе») өзaрa сaбaқтaстығын aжырaтады;

    4.Н. Ә. Назарбаев және модернизацияның қазақстандық моделі. «Қазақстан - 2030», «Қазақстан - 2050» даму стратегиялары, «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясы. Мемлекет тарихының өтпелі кезеңдеріндегі реформалардың маңыздылығын көрсетеді.

    4-тапсырма . «Тұлға ерекшелігі»

    Тақырыпқа байланысты 4 топқа бөліп топтастырып тапсырма беріледі ( бейне материал көрсетіледі оның бойындағы10 қасиетін жазады)

    1-топ.Дэн Сяопин – көрнекті қытай реформаторы

    2топ. Шарль де Голль: Франция ұлылығының қайта жаңғыруы

    3топ. Франклин Делано Рузвельт және оның "жаңа бағыты"

    4топ. Мұстафа Кемал Ататүрік –Түрік Республикасының негізін қалаушы

    1. Бағалау критерийлері:

    2. 1. Мемлекет тарихындағы тұлғаның рөлі жайлы қорытындылар бaғaлaнады;

    2.Қоғамдық-саяси өмірдегі тұлғаның бойындағы жақсы, жағымсыз қасиеттері анықталады;


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Сабақ жоспары Басқа
    16.03.2022
    1795
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абдикалыкова Ғалия Жолдыбайқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации