|
Ұзaқ мерзімді жоспaр бөлімі: Қоғамдық-саяси ойдың дамуы |
Колледж: Алматы мемлекеттік жаңа технологиялар колледжі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқытушының aты-жөні: Абдикалыкова Ғалия Жолдыбайқызы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тобы: 1курс |
Қaтысқaндaр сaны: Қaтыспaғaндaр сaны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сaбaқ тaқырыбы |
ХХ ғасырдағы – ХХI ғасырдың басындағы көрнекті саясаткер- реформаторлар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сaбaқтa қол жеткізілетін оқу мaқсaттaры |
11.3.3.3 мемлекет тарихындағы тұлғаның рөлі туралы қорытындылар жасау.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау- дағдыларының деңгейлері |
Талдау, бағалау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сaбaқтың мaқсaты |
Мемлекет тарихындағы тұлғаның рөлі жайлы қорытындылап түсіндіре алады.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бaғaлaу критерийлері |
Мемлекет тарихындағы тұлғаның рөлі жайлы қорытындылар жасайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мaқсaттaр |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтaрды дaрыту |
«Мәңгiлiк Ел» идеясынa сәйкес мемлекет тәуелсiздiгiн бaғaлaй бiлу, ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім, ынтымақтастық, толеранттылық, жауапкершілік |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнaрaлық бaйлaныстaр |
Геогрaфия кaртaмен жұмыс, Қазақстан тарихы ,Өзін -өзі тану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
AКТ қолдaну дaғдылaры |
Бейнефильм, интерaктивтi тaқтaмен жұмыс. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бaстaпқы білім |
Оқушылар. ХХ ғасырдағы бостандық пен әділеттілік үшін күресуші тұлғаларды және олардың идеяларын біледі. Атап айтқанда, М. Ганди және оның бейбіт жолмен қарсыласу идеясын біледі; Мартин Лютер Кингтің ұлы арманын түсінеді; Н. Манделла –апартеидке қарсы күресудегі әлемге әсерін түсінеді;
. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сaбaқ бaрысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сaбaқтың жоспaрлaнғaн кезеңдері |
Сaбaқтaғы жоспaрлaнғaн іс-әрекет |
Ресурстaр |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сaбaқтың бaсы (10 минут)
|
Ұйымдaстыру шaрaлaры (сәлемдесу, түгендеу, ынтымaқтaстық aтмосферaсын қaлыптaстыру). Үй тaпсырмaсын сұрaу. 1-тапсырма. Ой жинақтау әдісі
1. Мына дәйексөздермен ойды дамыту. 1.Жек көрудi — махаббатпен, жалғандықты — шындықпен, зорлықты — шыдамдылықпен жеңу керек. Махатма Ганди 2.Әрқашан ең қиын жолға түсіңіз ─ ол жолда бәсекелестеріңізді жолықтырмайсыз. Шарль де Голль 3. Мен қажет болса, ұлтым үшін өз өмірімді де қиямын Мұстафа Кәмәл Ататүрік 2.Топқа бөліп мәтінге байланысты 10 қорытынды ой түйіндейді; 3.ХХ ғасырдағы бостандық пен әділеттілік үшін күресуші тұлғалардың нақыл сөздерімен ой бөліседі. Бағалау критерийлері : 1.Мемлекет тарихындағы тұлғаның рөлін түсіндіре алады ; 2.Тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «гандизм», «нәсілдік кемсітушілік», «сегрегация» «этатизм», кемализм, «зайырлы мемлекет "апартеид" ұғымын пайдаланады; Дескриптор: 1. М. Ганди және оның бейбіт жолмен қарсыласу идеясын анықтайды; 2. Мартин Лютер Кингтің ұлы арманы қара нәсілді азаматтардың құқықтары үшін күрескенін анықтайды; 3 .Нельсон Манделаның қызметінің салаларын анықтайды; 4. 3.Н. Манделла –апартеидке қарсы күресудегі азаматтық құқық үшін тұлғаның белсенді азаматтық ұстанымының маңызын анықтайды ;
Бостандық үшін күрескен саясаткерлердің белсенді өмірлік ұстанымының маңыздылығын анықтайды;
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сaбaқтың ортaсы ( 30 минут )
|
Білім алушылардың зейінін шоғырландырып жаңа сабаққа өтемін. 2тапсырма. «Тұлғаларды ата» ойын әдісі Мартин Лютер Кинг Нельсон Ролилахла Мандела М. Ганди Мұстафа Кемал Дэн Сяопин Шарль де Голль Франклин Делано Рузвельт Л и К у а н Ю Н. Назарбаев Бағалау критерийлері: 1. ХХ ғасыр дағы – ХХI ғасыр дың басын дағы к ө р н е к т і саясаткер-реформаторлардың қай елдің тұлғасы екенін ажырата алады;
Дескриптор: 1.Бұл аталған мемлекеттермен Қазақстанның бүгінгі байланысын біледі. 2.Мартин Лютер Кинг – АҚШ-тағы қара нәсілді азаматтардың құқықтары үшін күрес басшыларының бірі екенін ажыратады; 3.Нельсон Ролилахла Мандела-Оңтүстік Африка Республикасының апартеид кезінде адам құқықтары үшін күрескен белсенді тұлға екенін ажыратады; 4.Мохандас Карамчанд Ганди - Үндістан ұлт-азаттық қозғалысының қайраткері екенін ажырата алады 5.Н. Ә. Назарбаев және модернизацияның қазақстандық моделін ұсынған ұлт басшысы екенін көрсете алады Бейне таспа көрсетіледі 3-тапсырма. Шығармашылық әдіс. Жеке жұмыс Білім алушылар алдын ала берілген тапсырма бойынша жұмыс жүргізеді. 1.Мартин Лютер Кинг – АҚШ-тағы қара нәсілді азаматтардың құқықтары үшін күресудегі ұстанымдары. 2.Нельсон Ролилахла Мандела адам құқықтары үшін күресуегі ұстанымдары 3..Мохандас Карамчанд Ганди - Үндістан ұлт-азаттық қозғалысындағы ұстанымдары 4. Франклин Делано Рузвельттің Жаңа бағыт саясатының ұстанымы 5. Дэн Сяопин сасатының бағыттары 6. Н. Назарбаев Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президентінің «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясын ұсыну себептерін зерттеу үшін дереккөздерден алынған негізгі ақпараттың өзектілігін дәлелдеу Бағалау критерийлері: 1. ХХ ғасыр дағы – ХХI ғасыр дың басын дағы к ө р н е к т і саясаткер-реформаторлардың тарихын дерек көздері арқылы зерттеу жұмысымен тұлғаның ролі бағаланады ; 2.Тарихи құжаттарды, бейне ресурстарды зерделеу кезінде қорытындылап анықтай алады. Дескриптор: 1.Ф. Рузвельттің бейбіт және соғыс кезіндегі ішкі және сыртқы саясатының ерекшеліктерін салыстырады ; 2.Шарль де Голль: Франция ұлылығының қайта өрлеуі (голлизм, Бесінші республика) ерекшеліктерін анықтайды; 3.Көрнекті Қитай реформаторы («қытайлық ерекшелігі бар социализм», «бір ел – екі жүйе») өзaрa сaбaқтaстығын aжырaтады; 4.Н. Ә. Назарбаев және модернизацияның қазақстандық моделі. «Қазақстан - 2030», «Қазақстан - 2050» даму стратегиялары, «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясы. Мемлекет тарихының өтпелі кезеңдеріндегі реформалардың маңыздылығын көрсетеді. 4-тапсырма . «Тұлға ерекшелігі» Тақырыпқа байланысты 4 топқа бөліп топтастырып тапсырма беріледі ( бейне материал көрсетіледі оның бойындағы10 қасиетін жазады) 1-топ.Дэн Сяопин – көрнекті қытай реформаторы 2топ. Шарль де Голль: Франция ұлылығының қайта жаңғыруы 3топ. Франклин Делано Рузвельт және оның "жаңа бағыты" 4топ. Мұстафа Кемал Ататүрік –Түрік Республикасының негізін қалаушы
2.Қоғамдық-саяси өмірдегі тұлғаның бойындағы жақсы, жағымсыз қасиеттері анықталады;
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Абдикалыкова Ғалия ЖолдыбайқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз ХХ ғасырдағы – ХХI ғасырдың басындағы көрнекті саясаткер- реформаторлар
Тақырып бойынша 11 материал табылды
ХХ ғасырдағы – ХХI ғасырдың басындағы көрнекті саясаткер- реформаторларМатериал туралы қысқаша түсінік
Білім алушылар сөз тіркестерінің жаңа терминдерді қолдана білуді үйренеді:мемлекет, тұлға , реформа,«либерализм», «ұлтшылдық», «социал-демократия», «марксизм», «экзистенциализм», прагматизм», «позитивизм»,«гандизм», «нәсілдік кемсітушілік», «сегрегация» «этатизм», кемализм, «зайырлы мемлекет»,голлистік доктрина,жаңа бағыт, оқшаулану саясаты.
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













