САБАҚ:
Санды және әріпті
өрнектер.
|
Мектеп:№174
мектеп-гимназия
|
Күні:18.02.2021ж
|
Мұғалімнің есімі:Әлдибай
А.А
|
СЫНЫП: 2
|
Қатысқандар саны:
39
|
Қатыспағандар:
0
|
Сабақ негізделген
оқу
мақсаты
(мақсаттары)
|
2.2.1.1 - санды және
әріпті өрнектерді (көбейтінді, бөлінді)/теңдіктер мен
теңсіздіктерді ажырату, құрастыру, жазу және
оқу
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:
|
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
|
Кейбір
оқушылар:
|
|
Бағалау критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының
назарын өзіне аудара алады.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге
арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,
топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу,
түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Ертегілер әлеміне
саяхат.Әдебиеттік оқу
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар
(төменде
жоспарланған жаттығулармен
қатар,
ескертпелерді
жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Басталуы 5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушыларды
түгендеп,сабаққа көңіл
аударту.
2.Психалогиялық
ақуал орнату "Тілектер
бұрқасыны"
Зейнеп әжейдің
ертегісін еске түсіре отырып,ертегі кейіпкері әкесінің баласына
айтқан өсиеттерін табуға оқушылырды көңілін
аудару.
Зейнеп әжейдің сандығының
сырын ашу.
|
слайд
|
Ортасы 20
минут
|
Білу және
түсіну 10 минут
Оқушылар оқулықтағы негізгі
тақырыппен
танысады.
Әкесінің баласына айтқан үш
өсиетін тапсырмалар орындау арқылы
табады.
1-слайд Шамаларды өрнектеуде оқушылардың есептеу шапшаңдығын
дамыту
"Кім жүйрік?" ойыны арқылы
өрнектердің мәнін
табады.
1-өсиет "Жұма сайын қыз
ал"
2-
слайд
Мүмкін болатын теңдіктерді
құрастырады және мәнін
табады.
2-өсиет. "Қала сайын үй
сал"
3-слайд Дәптермен
жұмыс.
Әріптік өрнектің мәнін
табады.
3-өсиет."Ас ішсең бал
же"
Тапсырмалар орындау
соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы орындау
деңгейіне сай бағалап отыру.
Тыңдалым
Бейне көрсетілім. Онлайн
мектеп
|
АКТ
"Таңда да
таста" әдісі
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
«Сергіту
жаттығуын» жасайық.
«Қол соғу»
ойыны.
Қыс мезгіліне байланысты
сөздер айтылса, қол соғасыңдар, ал басқадай сөздер айтылса
соқпайсыңдар. (қар, жаңбыр, қалам, мұз, ыстық, боран, көйлек,
қағаз, суық, кілем, қырау, гүл, аяз, моншақ
)
|
«Қол соғу»
ойыны.
|
Аяқталуы 20
минут
|
Синтез
Топтық
жұмыс
1-топ "Жұма сайын қыз ал"
2-топ"Қала сайын үй
сал"
Венн диаграммасы
арқылы екі өрнектің ұқсастығы мен айырмашылығын
айтады
"Ас ішсең бал
же"
Баларлар тапсырмаларды
орындау барысында әкесінің баласына айтқан өсиетінің мағанасын аша
отырып бүгінгі сабақты
қорытындылайды.
1-өсиет "Әйеліңмен сыйлас
бол,қадіріңді
кетірме"
2-өсиет "Қала сайын
достарың болсын, барғанда
түсетін"
3-өсиет "Еңбек етіп ас
ішсең, балдан тәтті
болады"
Бағалау
Оқушылар сабақтың өң
бойында өздірінің орындаған тапырмалары бойынша өзін-өзі
бағалап,сабаққа кері байланыс
жасайды.
|
Оқушылар тапсырмалармен жұмыс
жасайды
|
Үйге
тапсырма: Сандықтың тарихы туралы
біліп келу. Онлайн мектеп тапсырмаларын
орындау.
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ /
оқу
мақсаттары
шынайы
ма?
Бүгін
оқушылар
не
білді?
Сыныптағы
ахуал
қандай
болды?
Мен
жоспарлаған
саралау
шаралары
тиімді болды
ма?
Мен
берілген
уақыт
ішінде
үлгердім бе?
Мен
өз
жоспарыма
қандай
түзетулер
енгіздім
жəне
неліктен?
|
«Менің көңіл-күйім
баспалдағы»
Оқушылар стикерлерге өз
есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған
баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме
сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!»,
«Білмеймін», «Нашар» деп
аталады.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе
табысты болды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе
сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен
сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|