8- сынып Қазақстан
тарихы
Күні:
|
Тақырыбы
|
ХІХ
ғ.І ж. Қазақ халқының ұлт-азаттық
қозғалыстары
|
Мақсаты
|
Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп,
өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып
дамыту
|
Күтілетін
нәтиже
|
Оқушылар тақырыпты оқып, біліп түсінеді. Топпен
жұмыс жасауға дағдыланады.
|
7 модульдің
қолданылуы
|
“Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін
бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,
“Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
|
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
Кім
жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан
тап,Эссе
|
Қолданылатын
ресурстар
|
Сабаққа қажетті
құралдар
|
Сабақ
барысы
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Сынып оқушыларының назарын сабаққа
аудару
|
Барлығы сабаққа
тартылады
|
Білу
|
« Миға шабуыл»
тақтаға «Қайталау–оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі
сұрақтар беріледі
1.Исатай мен Махамбет бастаған шаруалар
көтерілісінің болған жылдары
2.Көтерілістің шығу
себебі
3.Жәңгір хан кім
4.Исатай мен Махамбеттің халық арасындағы
беделі
5.
Патша өкіметінің көтерілісті басу үшін жүргізген
шаралары
6.Ақбұлақтағы соңғы
шайқас
7.көтерілістің жеңілу
себебі
8.көтерілістің тарихи
маңызы
9. Махамбет пен Исатайдың
тұлғасын ашу \эссе\
|
Оқушылар тақтадан кез-келген ұяшықты таңдайды
да,топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді,
талдайды.
|
Түсіну
|
Отарлық езгінің
күшеюі
\Оқулық мәтінімен
жұмыс\
|
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары
мен пікірлерін айту
|
Қолдану
пайдалану
|
Жигсо
1822-25 жж, 1825-36 жж ұлт-азаттық
қозғалыстар
Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ
ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы
өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар
жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген
тапсырмаларды біріге талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз
топтарына қайта оралып, өздерінің бұрынғы топтағы достарына
кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын
тиянақты түрде жеткізіп, үйрету
керек
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы
өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса
білу
Топпен жұмыс
жасау
|
Талдау
|
Ойлан тап
1.ХІХ ғ ұлт-азаттық қозғалыстардың шығу
себептеріндегі ұқсастықтары
2.Көтеріліс басшыларының
мақсаттары
3.олар бастаған көтерілістер не себептен
жеңіліспен аяқталады
|
|
Жинақтау
|
Эссе
ХІХ
ғ ұлт-азаттық қозғалыстар
|
Оқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз
ойларын жеткізу
|
Бағалау
|
Әр
топқа бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу
керек
|
Әр
топ бағалау парақшасын өздерін
бағалайды
|
Рефлексия
|
|
Оқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан
алған әсерлерімен бөліседі
|
Үйге
тапсырма
|
Тақырыпты оқып
келу
|
|