Материалдар / "ХІХ ғ.І ж. Қазақ халқының ұлт-азаттық қозғалыстары" 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"ХІХ ғ.І ж. Қазақ халқының ұлт-азаттық қозғалыстары" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
303
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

8- сынып Қазақстан тарихы  Күні:


Тақырыбы

ХІХ ғ.І ж. Қазақ халқының ұлт-азаттық қозғалыстары


Мақсаты

Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Күтілетін нәтиже

Оқушылар тақырыпты оқып, біліп түсінеді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады.

7 модульдің қолданылуы

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.


Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап,Эссе

Қолданылатын ресурстар

Сабаққа қажетті құралдар

Сабақ барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі












Сынып оқушыларының назарын сабаққа аудару

Барлығы сабаққа тартылады

Білу


« Миға шабуыл»

тақтаға «Қайталау–оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі

1.Исатай мен Махамбет бастаған шаруалар көтерілісінің болған жылдары

2.Көтерілістің шығу себебі

3.Жәңгір хан кім

4.Исатай мен Махамбеттің халық арасындағы беделі

5. Патша өкіметінің көтерілісті басу үшін жүргізген шаралары

6.Ақбұлақтағы соңғы шайқас

7.көтерілістің жеңілу себебі

8.көтерілістің тарихи маңызы

9. Махамбет пен Исатайдың тұлғасын ашу \эссе\

Оқушылар тақтадан кез-келген ұяшықты таңдайды да,топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды.


Түсіну


Отарлық езгінің күшеюі

\Оқулық мәтінімен жұмыс\




Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту


Қолдану

пайдалану

Жигсо

1822-25 жж, 1825-36 жж ұлт-азаттық қозғалыстар

Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген тапсырмаларды біріге талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын тиянақты түрде жеткізіп, үйрету керек


Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса білу

Топпен жұмыс жасау

Талдау


Ойлан тап

1.ХІХ ғ ұлт-азаттық қозғалыстардың шығу себептеріндегі ұқсастықтары

2.Көтеріліс басшыларының мақсаттары

3.олар бастаған көтерілістер не себептен жеңіліспен аяқталады


Жинақтау


Эссе

ХІХ ғ ұлт-азаттық қозғалыстар

Оқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз ойларын жеткізу

Бағалау


Әр топқа бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керек

Әр топ бағалау парақшасын өздерін бағалайды

Рефлексия


Оқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерімен бөліседі

Үйге тапсырма

Тақырыпты оқып келу









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!