Берілген мәтінмен жұмыс жасағанда оқушылардың өз бетінше ой қорытып жазып, жұпта және топта жұмыс жасап оны жариялауы,қосымша топ мүшелері толықтыруы кезінде оқушылардың сабаққа деген ынтасы , бір-бірімен қарым-қатынасы артқаны байқалды.Оқулықпен жұмыс жасағанда топтастыру стратегиясын қолдандым. Әр топ берілген жаттығуды бірігіп орындайды,содан соң спикер жариялайды.Бұл жердегі жетістік уақыт үнемделеді. Бір уақытта 4-түрлі жаттығуды орындап үлгереді .Оқушылар өздері тапсырманы жариялайды, басқа топ мүшелері тыңдап, қорытынды жасайды.Бұдан шығатын нәтиже топта оқушылар бірігіп өз ойларын ортаға салады,өздері қоытынды шығарады. Оқушылардың өз бетінше ізденуіне әсер етеді. Бұдан шығатын нәтиже мұғалім тек бағыт-бағдар береді.Сабақты қорытындылау мақсатында ыстық орындық стратегиясын қолдандым бір оқушыға сынып оқушылары жаңа өтілген сабақтың тақырыбына байланысты сұрақтар береді.Сұрақ қойған оқушының білім деңгейін артқанын байқауға болады .Сабақ соңында кері байланыс орнату мақсатында бүгінгі сабақта не білдім деген сұрақ бойынша эссе жазды.
Бұл жерде оқушылардың белсенділігі, шығармашылығы артқанын байқауға болады. Әр оқушы бүгінгі сабақта не білдім деген сұрақ бойынша эссе жазды Эсселер жазу арқылы баланың пәнге деген қызығушылығын арттыруға да болады.Оқушылар жазған эсселерін оқыды. Сонда менің байқағаным Алмас деген оқушы ( сабаққа қабілеті төмен) өзі жазған эссесін оқыды.Өте нақты ойын жазған. Бұдан қорытынды жасағаным әлсін –әлі қайталау жұпта, топта жұмыс жасағанның әсері. . Эссе жазғанда сабаққа қабілеті төмен деген оқушылардың 5-6 сөйлемнен тұратын ойын жазса, соның өзі оқушыны сабаққа тарта білгеніміз. Әр сабақта қатысушы өз бетінше ойланады, жазады.Бұл модульдың негізгі ұстанымдары: әлсін –әлі қайталау, міндетті кезеңдік бақылау, тіректерді пайдалану, келіспеушіліктің болмауы, оқушының жетісіктерінің жариялығы, қателерді түзеуге мүмкіншілік жасау, барлық балалар дарынды, табысқа жетуге жағдай жасау, оқытумен тәрбиенің бірлігі. Сын тұрғысынан ойлауды дамыту күрделі процес болып келеді. Сыни ойлау ақпарат алудан басталып, қаралатын мәселеге байланысты шешім қабылдаудан аяқталады. Сыни ойлау күрделі үрдіс болғандықтан, оқушыға сыни ойлау ортасын жасау қажет. Мұнда әр оқушының ойы шыңдалып, өз даму деңгейіне сай жетістіктерге жетуге болады. Сыни тұрғысынан ойлау қалыптасқан ортада оқушы: Нақты мақсат қоюға дағдыланады Өзіне деген сенімі артады Оқу процесіне белсенді қатысады Жолдастарының пікірін сыйлайды. Өзін толғандыратын, проблемалық сұрақтар қоя біледі. Пәнге деген қызығушылығы артады.Қорыта айтқанда, педагогикалық жаңа технологиялардың барлығы жеке тұлғаның өзін-өзі дамытуына, өздігінен шығармашылықпен жұмыс істей білу қабілетін және біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған алға қойған мақсатқа жетудің тиімділігін, нәтижелілігін қамтамасыз етуді көздейтін, берілген материалды жедел, әрі сапалы меңгертуге бағытталған. Сын тұрғысынан ойлау жобасының әдіс-тәсілдері оқушыларды тынымсыз ізденімпаздыққа баулиды. Баланың еркін де терең ойлауына, үздіксіз жұмысжасауына жол ашады.
Осы материалға ұқсас материалдар:
Ұқсас материалдар жоқ!
Материалды сайттан тегін жүктеу
Жүктеу
Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.