Химиялық элемент атомдарыны қасиеттерінің периодты өзгеруі 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Химиялық элемент атомдарыны қасиеттерінің периодты өзгеруі 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бір топта орналасқан элементтердің сыртқы энергетикалық деңгейінде бірдей электрон саны болатынын түсіну
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

8.3А Химиялық элементтердің периодтық жүйесі

Педагогтің аты-жөні:

Амантаева Айгерим

Күні:

22.02.2022ж

Сыныбы:

8 «Д»

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Химиялық элемент атомдарыны қасиеттерінің периодты өзгеруі

(34-сабақ)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.2.1.2 -бір топтағы элементтердің сыртқы электрондық деңгейінде электрондар санының бірдей болатындығын түсіну

8.2.1.3 -топтар мен периодтарда элементтер қасиеттерінің заңдылықпен өзгеретінін түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Бір топта орналасқан элементтердің сыртқы энергетикалық деңгейінде бірдей электрон саны болатынын түсіну

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылардың сабаққа дайындығын бақылау

Жаңа тақырыпты оқушыларға бірнеше тапсырмалар ұсыну арқылы толықтыруға болады.

Оқушылар сабаққа дайындығын шығңдап, мұғалімнің көрсетпесімен тақырыпты ашуға тырысады

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


Жаңа сабаққа кіріспе


Жаңа білімді меңгерту

Мұғалім тарапынан периодтық кестеде тігінен орналасқан қатар бағаналар деп аталатынын және валенттік электронға түсінік беріледі. Әрі қарай бірнеше топтың мысалында олардың сыртқы энергетикалық қабаттарында бірдей валенттік электрондар болатынын және соның негізінде олардың химиялық қасиетері ұқсас болатындығына назар аударылады.

Оқушыларға тапсырмалар таратылады, олар периодтық кестені қолдана отырып, сұрақтарға дұрыс жауап бере алулары қажет.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

15 мин.

Жаңа тақырыпты оқушыларға бірнеше тапсырмалар ұсыну арқылы толықтыру керек

В) Кестеде алғашқы 20 элементтің реттік номерін, топ және период номерін көрсетіңіз

С) 20 элементтің келесі үлгі бойынша электрондарының орналасуын көрсетіңіз




Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Қосымша 2


Топтық жұмыс

6 мин


Тапсырмалар орындалып болған соң сыныппен жалпылама талқылау жұмыстары жүргізіледі. Сәйкестендіру тестін бірге орындата отырып, оқушыларды ортақ тұжырым жасауға шақырамыз.

Реттік нөмері бойынша элемент атомының протон,

электрон санын анықтаймыз.

Период нөмері бойынша атомдағы энергетикалық деңгей санын анықтаймыз

Топ нөмері бойынша атомның сыртқы энергетикалық қабатындағы электрон санын анықтаймыз.


Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Қосымша 2


Жеке жұмыс

5 мин

Кестеде алғашқы 20 элементтің реттік номерін, топ және период номерін көрсетіңіз


Элементтердің атом құрылысындағы энергетикалық деңгей санын біледі;

Бір топта орналасқан элементтердің сыртқы энергетикалық деңгейінде электрон саны бірдей болатынын түсінеді;

1-20 элементтің атом құрылысындағы энергетикалық деңгей санын көрсетеді, электрондарды орналастырады


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың

«Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Үй тапсырмасы

: ІІІ период элементтерінің мысалында валенттік электрондардың санын ескере отырып элементтердің оттекті, сутекті және хлоридтерінің формуласын құрастырыңыз


«Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Қосымша 2




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.03.2022
651
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі