Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылардың сабаққа дайындығын
бақылау
Жаңа тақырыпты оқушыларға
бірнеше тапсырмалар ұсыну арқылы толықтыруға
болады.
|
Оқушылар сабаққа дайындығын
шығңдап, мұғалімнің көрсетпесімен тақырыпты ашуға
тырысады
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
Жаңа білімді
меңгерту
Мұғалім тарапынан периодтық
кестеде тігінен орналасқан қатар бағаналар деп аталатынын және
валенттік электронға түсінік беріледі. Әрі қарай бірнеше топтың
мысалында олардың сыртқы энергетикалық қабаттарында бірдей
валенттік электрондар болатынын және соның негізінде олардың
химиялық қасиетері ұқсас болатындығына назар
аударылады.
|
Оқушыларға тапсырмалар
таратылады, олар периодтық кестені қолдана отырып, сұрақтарға дұрыс
жауап бере алулары қажет.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
15
мин.
|
Жаңа тақырыпты оқушыларға
бірнеше тапсырмалар ұсыну арқылы толықтыру
керек
|
В) Кестеде алғашқы 20
элементтің реттік номерін, топ және период номерін
көрсетіңіз
С) 20 элементтің келесі үлгі
бойынша электрондарының орналасуын
көрсетіңіз
|
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Қосымша
2
|
Топтық
жұмыс
6
мин
|
Тапсырмалар орындалып болған
соң сыныппен жалпылама талқылау жұмыстары жүргізіледі.
Сәйкестендіру тестін бірге орындата отырып, оқушыларды ортақ
тұжырым жасауға шақырамыз.
|
Реттік нөмері
бойынша элемент атомының
протон,
электрон
санын анықтаймыз.
Период нөмері
бойынша атомдағы энергетикалық
деңгей санын анықтаймыз
Топ нөмері
бойынша атомның сыртқы
энергетикалық қабатындағы электрон
санын анықтаймыз.
|
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Қосымша
2
|
Жеке
жұмыс
5
мин
|
Кестеде алғашқы 20
элементтің реттік номерін, топ және период номерін
көрсетіңіз
|
|
Элементтердің атом
құрылысындағы энергетикалық деңгей санын
біледі;
Бір топта орналасқан
элементтердің сыртқы энергетикалық деңгейінде электрон саны бірдей
болатынын түсінеді;
1-20
элементтің атом құрылысындағы
энергетикалық деңгей санын көрсетеді, электрондарды
орналастырады
|
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың
«Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
Үй
тапсырмасы
: ІІІ период
элементтерінің мысалында валенттік электрондардың санын ескере
отырып элементтердің оттекті, сутекті және хлоридтерінің формуласын
құрастырыңыз
|
«Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
Қосымша
2
|