Материалдар / Химиялық элементтер және олардың таңбалары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Химиялық элементтер және олардың таңбалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Химиялық элементтердің таңбаларын күнделікті өмірде қолдана білуге тәрбиелеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Желтоқсан 2018
937
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Сыныбы:

Мектеп: № 12 керімбай атындағы мектеп-гимназия. Тараз қаласы

Сейткулова Сандугаш Кулжабаевна

Сабақтың тақырыбы:

Химиялық элементтер және олардың таңбалары

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

7.1.2.2 -әрбір элементтің химиялық таңбамен белгіленетіндігін және белгілі атом түрі екенін білу

7.1.2.3 -элементтерді металдар мен бейметалдарға жіктеу

7.1.2.4 -заттарды құрамына қарай жай және күрделіге жіктеу

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік

Химиялық элементтер. Жай және күрделі заттар. Элемент таңбасы. Металл және бейметалл

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Физика, география

Алдыңғы оқу

Атомдар мен молекулалар

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері,

Ресурстар

Басталуы

5 минут

Сәлемдесу. Сынып реттілігін қадағалау.

Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.

Суреттер арқылы топқа бөлу

Shape3 Shape2 Shape1

H

H

H

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!

Ұйымшыл боламыз десек 2 рет

Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!

«Ой қозғау» алдыңғы білімді еске түсіру

  1. Атомдар дегеніміз не?

  2. Молекулалар дегеніміз не?

  3. Заттар дегеніміз не?

Қ.Б: Мұғалімнің мадақтауы

1-топ:

Атомдар

2-топ:

Молекула-лар

3-топ:

Заттар

суреттері





Мұғалім-нің мадақтауы

Жаңа білім

10 минут







Білу және түсіну

Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

Химиялық элементтер және олардың таңбалары

«Жариялау» әдісі

(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)

1-топ.Химиялық элемент дегеніміз не?

2-топ.Элементтер, заттар қалай жіктеледі?

3-топ. Химиялық элементтерді қалай таңбалаймыз?

Қ:Б: топтар бірін- бірі «Бағдаршам әдісі» арқылы бағалайды

Жасыл түс –жақсы түсіндік

Сары түс – жартылай түсіндік

Қызыл түс – түсінген жоқпыз


Оқулық,

мәтіндер.


«Металдар және бейметал-дар» үлгілері, слайдтар



Топтық бағалау

«Бағдаршам әдісі»



Ортасы

10 минут







Қолдану

Берілген тапсырмаларды орындау

1-тапсырма. Жек жұмыс

Суреттерге қарап, элементтердің қасиеттерін анықтап, металл немесе бейметалға жіктеңіз.

Салыстыру сызығы

Мыс

Мырыш

Фосфор

Күкірт

Түсі





Агрегаттық күйі





Металдық жылтыры





Электр тогын өткізуі





Тапталғыштығы





Металл немесе бейметалл





Дескриптор Білім алушы

- суретке қарап мыстың қасиетін анықтайды;

- суретке қарап мырыштың қасиетін анықтайды;

- суретке қарап фосфордың қасиетін анықтайды;

- суретке қарап күкірттің қасиетін анықтайды;

- металл және бейметалға жіктейді.

2-тапсырма

А) Мына заттарды жай және күрделі заттарға ойыңызды негіздей отырып бөліңіз:

H2, NH3 Au, MgCl2, Na, K2SO4, O2 , H2O.


Жай заттар

Күрделі заттар



Дескриптор Білім алушы

заттарды жай және күрделіге жіктеп, кестені толтырады.

Ә)Жай заттар мен күрделі заттардың анықтамасын құрастырыңыз:

Жай заттар

дегеніміз________________________________________

Күрделі заттар

дегеніміз_______________________________________

Дескриптор Білім алушы

- жай заттардың анықтамасын құрастырады;

- күрделі заттардың анықтамасын құрастырады.

3- тапсырма. «Жұбын тап» ойыны. Топтық жұмыс

Copper Mg мырыш

Gold Fe кремний

Iron Cu күміс

Marganem K алтын

Magnesium Zn марганец

Zinc Hg темір

Potassium Ag қорғасын

Mercury Au мыс

Дескриптор:

1.химиялық элементтердің таңбаларының қазақша аталуын біледі

2. химиялық элементтердің таңбаларының ағылшынша аталуын біледі

Топтық, жеке жұмысқа арналған ресурстар











Химиялық элемент-тердің таңбалары жазылған карточка-лар

Аяқталуы

Сабақты бекіту

7 минут

Ой қорытыу

Дәптермен жұмыс.

Тірек сөздерді жазып алу

  • Химиялық элемент

  • Элемент таңбасы

  • Жай зат

  • Күрделі зат

  • Металл

  • Бейметалл

Электрондық оқулықтан бейнероликтер көрсету

(Bilim lend – химиялық элементтер және олардың таңбалары)

Таақырып бойынша түйген білімдерін жазады.





Электрон-дық оқулық


Бағалау

3 минут

Кері байланыс

2 минут

«Бағдаршам» кері байланыс

Жасыл түс – сабақты жақсы түсіндім

Сары түс – сабақты жартылай түсіндім

Қызыл түс – сабақты түсінген жоқпызн


Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, бағдаршамға жабыстырады.

Үйге тапсырма

3 минут

2,5,7 жаттығулар

16 элементтің таңбасының қазақша, ағылшынша аталуын, оқылуын жаттау



Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

  • Топта жұмыс жасағанда қабілеті жоғары оқушыларға сұрақтарды түрлендіріп қою арқылы ынталандырамын.

  • Белсенді оқушылардың жылдамдығын арттыратын әдістерді қарастырамын.

  • Оқушыларға сабақтың тақырыбын өз бетімен зерттеу жүргізу арқылы түсінуге мүмкіндік беремін.

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Мұғалімнің мадақтауы (формативті бағалау),

«Бағдаршам әдісі»

Жасыл –өте жақсы

Сары – жақсы

Қызыл –орта

Дескриптор арқылы (критериальды бағалау)

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

- физикадағы термин сөздер көп кездеседі.

-тақырыпты толық түсінуде АКТ маңызды

-топтық жұмыста проблемаларды шешу қабілеті, білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті құндылықтары байқалады.


Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Менөз жоспарыма

қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?






Кальций –

Оттек

Кремний

Магний-

Марганец –

Күміс –

Мыс –

Натрий –

Сынап –

Күкірт –

Көміртек –

Қорғасын –

Фосфор –

Фтор –

Хлор –

Мырыш -

1. Талаптары әртүрлі ұл-қыздарды аралас гендірлік топ тәсілі арқылы топтастыру. Бір-біріне қолдау көрсету, ынтымақтастықта болу үшін топтастырылады. Әр топта бір дарынды оқушының болуы сараланады.

2.Қарқын. Кейбір оқушылар басқаларға қарағанда тапсырманы жылдам орындайды.

3.Дереккөздермен жұмыс. Дереккөздермен (мәтінмен) жұмыс жасау кезінде қабілетті (спикер) оқушыға қолдау көрсетіледі, мадақтау айтылады немесе сұрақ қойылады.

4.Тапсырмалар беру. Оқушыларға күрделілігі әртүрлі тапсырмалар беріледі, оны орындау барысын мұғалім қадағалап отырады.

5. Қорытынды

Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігін түсінгендеріне көз жеткізу керек







































































Жұбын тап” ойыны

Таңбасы Атауы

Са қалайы

Сu қорғасын

Ag мыс

Sn натрий

Pb кальций

Na мырыш

Zn күміс





















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!