Материалдар / Химиялық элементтердің периодтық жүйедегі орны бойынша элементтің сипаттамасы

Химиялық элементтердің периодтық жүйедегі орны бойынша элементтің сипаттамасы

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сыныптар үшін жаңартылған білім беру мазмұнында жасалған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қаңтар 2019
794
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Химиялық элементтердің периодтық жүйесі



Мектеп: М.Исламқұлов атындағы жалпы орта мектебі


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Ауелбеков Дауренбек


Сынып: 8 «Б»

Қатысқандар: 25

Қатыспағандар: 0


Сабақтың тақырыбы:

Химиялық элементтердің периодтық жүйедегі орны бойынша элементтің сипаттамасы


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.2.1.4 -топ, период, атом нөмірінің физикалық мәнін түсіндіру


Ойлау дағдыларының деңгейлері

Қолдану


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:


  • топ, период, атом нөмірінің физикалық мәнін түсінеді

  • элементтің жоғарғы оксидтерінің формулаларын құрастырып жаза алады


Оқушылардың басым көпшілігі:


  • жоғарғы оксидтермен ұшқыш сутекті қосылыстардың құрамындағы элементтердің массаларының қатынастарын табады;



Кейбір оқушылар:


  • элементтердің электрондық-графикалық формуласын жаза алады, топ, период, элементтердің қасиеттері және қосылыстары туралы қорытынды жасайды,


Бағалау критерийі

Топ, период, атом нөмірінің физикалық мәнін түсінеді


Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

  • Реттік нөмірдің, период және топ нөмірінің физикалық мәнін біледі


Негізгі сөздер мен тіркестер: периодтың нөмірі топ нөмірі


Сыныптағы диалог\жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

Периодтық нөмір дегеніміз.......................

Топ дегениміз ........

Үлкен период ................

Кіші период..........



Құндылықтарды баулу

Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысыенда өзара сыйластық, құрметпен қарау, ынтымақтастық, ашықтық, пәнге деген құштарлық


Пәнаралық байланыс

Физика


Алдыңғы оқу

7.2.1.2-периодтық кестенің құрылымын білу және сипаттау: топтар мен периодтар;


Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Сабақтың басы

8 мин

3 мин























5 мин

1. Сыныпты ұйымдастыру.

  1. Оқушылармен сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Топқа бөлу. Өткен білімді тексеру.



«Мозайка құрастыру» әдісі арқылы сыныпты топқа бөлемін. Бұл әдісте оқушылар сурет қиындыларын біріктіру арқылы өз топтарын анықтайды. Яғни, химиялық темір, мыс, алюминийден жасалған заттардың суреттері беріледі.



1 – топ Темір

2 – топ Алюминий

3 – топ Мыс



ҚБ «Кім үздік» Сабақ барысында орындалған тапсырмалар бойынша оқушыларға жұлдызшалар беріп отырамын. Сабақтың қорытынды бөлімінде ең көп жұлдыз жинаған топ үздік болып табылады.





«Химиялық диктант» әдсі арқылы оқушылардың өткен білімдерін тексеремін. Бұл әдіс оқушылардың есте сақтау қабілетін дамытып, аңғарымпаздыққа баулыйды. Өз бетінше білім алу дағдыларын қалыптастырады. Сөйлемдегі жоқ сөздердің орнын толықтырады.

Мысалы:

1-топ: Атом дегеніміз – химиялық жолмен ___________ ұсақ бөлшегі.

2 – топ: Молекула дегеніміз – заттың қасиеттерін бойына _________ оның ең _________ бөлшегі.

3 – топ: Химиялық элементтер атомдарының сипаттамалары: ______________________







Қиынды қағаздар, сурет қиындылары




















Кеспе қағаздары


Слайд



Сабақтың ортасы

30 мин

















5 мин













12 мин














2 мин







5 мин



















6 мин



















«Уақытпен ойла» әдісі

Жаңа сабақты бастамас бұрын мұғалім кілт болатын сөзді айтады, ол сөз сабақпен тығыз байланысты. 1 минут ішінде оқушылар берілген сөз бойынша өз білген ой-пікірлерін тоқтаусыз жазады. Уақыт біткен соң оқушылар өз жазғандарын ішінен оқиды. Оқушылар тақырыппен танысып болғаннан соң өз ойларының дұрыс немесе бұрыс екеніне көз жеткізеді.

Мысалы: Периодтық жүйе.

«Зигзаг әдісі»

Бұл стратегияны оқушылардың дамуына төмендігіше пайдалануға болады.

  • Тақырыпты басқалармен бірге бақылау;

  • Топта ізденіс жұмыстарын жүргізу;.

  • Алған хабарды басқамен бөлісу;

  • Өз бетінше ізденіп, топпен ақылдасу, бөлісу.

Әр топқа мәтін бөлініп беріледі, оқушылар сол бойынша өз ойларын ортаға салып, жұмыс жасайды. Соңынан топ мүшелері ортаға шығып мәтінді қорғайды.


Дескриптор:

  • Элементтерді анықтайды

  • Атомдық нөмірін жазады

  • Топ және периодын жазады

  • Жоғары оксидінің формуласын жазады

  • Электрондық конфигурациясын жазады


Сергіту сәті: Химиялық элементтерді қазақша, ағылшынша және орысша атауларымен сәйкестендіреді. Мысалы: Мыс – медь – copper - Cu


«Кім зерек» Әр топқа есептер беріледі. Оқушылар бірлесе отырып, өз білімдерін ортаға салады.

1-топ: Mr 58 г/моль болатын Э (ОН)2 негіз құрамындағы элементтің периодтық жүйедегі орнын анықтап, оксидінің формуласын жаз

2-топ: Al2O3 құрамындағы металдың массалық үлесін анықта

3-топ: 3 периодта орналасқан жоғарғы валентті оксиді ЭО3 болатын элементті анықтап оның сутекті қосылысының формуласын тап.

Дескриптор

  • Белгісіз элементті анықтайды

  • Массалық үлес есептейді


«Қатені тап» әдісі.

Оқушылардың назарын аударатын әдіс.

Бұл әдіс:

Жаңалықты бақылауды;

Аяқ астынан болған жағдайды өз білімімен пайдалануды;.

Алған хабар не жаңалықты, сынын бағалауды үйретеді. Мұғалім өте қатесі көп мәтін береді. Оқушылар сол мәтіндегі қателерді алдымен жеке анықтап, сосын топпен ақылдасып табады. Топ басшы соңында жіберілген қателерді тізбектеп атап, сыныптың барлығына хабарлайды. Өз ойын дәлелдейді.


Дескриптор:

  • Мәтіндегі қатені табады, сипаттайды

  • Мәтін бойынша алған білімдерін саралайды, ойын айқын жеткізеді


Кеспе қағаз
















Мәтін бөліктері бар таратпа қағаздар, плакат, маркерлер




















Үлестірме қағаздар, слайд

Сабақтың соңы 2мин

2 мин

Рефлексия

«Борттық журнал» (Гудлат)


Маған осы тақырып бойынша не түсінікті?

Сабақтан қандай жаңалық білдім?




Кеспе қағаздар


Қосымша ақпарат


Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Барлық оқушыларға топта жұмыс жасау арқылы өзара көмек жүзеге асырылады.

Барлық оқушылар топ, период, атом нөмірінің физикалық мәнін және

элементтің жоғарғы оксидтерімен формулаларын құрастыруға кесте ұсынылса,

басым көпшілігі үшін жоғарғы оксидтермен ұшқыш сутекті қосылыстардың құрамындағы элементтерді анықтап,

элементтердің электрондық, электрондық – графикалық формуласын жазады, есепті орындауға қабілетті оқушылардың көмегі жүзеге асырылады.

Кейбір оқушыларға топ, период, элементтердің қасиеттері және қосылыстары туралы қорытынды жасау үшін тапсырмалар ұсынылады.

Сабақ бойында қалыптастырушы бағалау жүргізіледі. ҚБ тапсырмаларын орындауда оқушыларды жетелеу мақсатында дескриптор арқылы және өзім жұлдызша үлгісі арқылы ынталандырып отырамын. Мақсатым оқушыларды алға қарай жетелеу. Сабақ соңындаБорт журналы рефлексиясын аламын



Химия кабинетінде тазалық пен қауіпсіздік ережесін сақтау. Психологиялық ақуал орнату


Рефлексия

Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өзжоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Ол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:


2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да оқудыда ескеріңіз)?

1:


2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ