Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Химиялық элементтердің периодтық жүйесі
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Химиялық элементтердің периодтық жүйесі
Материал туралы қысқаша түсінік
химиялық элементтердің табиғи ұялас топтарының қасиеттерін салыстырады;
қасиеттері ұқсас элементтерді бір топқа топтастырып, оны дәлелдейді;
сілтілік металдар, галогендер, инертті элементтерді өзара ажыратып, мысалдар келтіреді.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Пәні:
Химия
Сыныбы:8
Күні:
Мектеп:
Госплемстанция жалпы орта білім беретін
мектебі
Мұғалімнің
аты-жөні:Джумашева Лаззат
Утешовна
Бөлім тақырыбы:
Химиялық элементтердің
периодтық жүйесі
Сабақ тақырыбы:
Химиялық элементтердің табиғи
ұяластары және олардың
қасиеттері
Оқу
мақсаты:
(оқу бағдарлама-сына
сілтеме)
8.2.1.5. химиялық қасиеттері
ұқсас элементтердің бір топқа жататындығын
дәлелдеу;
8.2.1.6. химиялық
элементтердің табиғи ұяластарын білу және сілтілік металдар,
галогендер, инертті элементтердің ұяластарына мысалдар
келтіру.
Сабақ
мақсаты
Химиялық элементтердің табиғи
ұяластарын, қасиеттерін салыстырып, мысалдар келтіру (I, VII,
VIII)
Барлығы орындай
алады:
химиялық элементтердің табиғи
ұялас топтарының қасиеттерін
салыстырады;
қасиеттері ұқсас элементтерді
бір топқа топтастырып, оны
дәлелдейді;
сілтілік металдар, галогендер,
инертті элементтерді өзара ажыратып, мысалдар
келтіреді.
Көпшілігі орындай
алады:
Ұқсас элементтердің бір топқа
жататындығын элементтердің химиялық қасиеттерін басшылыққа алып,
химиялық реакция теңдеулерін жазып,
дәлелдейді.
Кейбірі орындай
алады:
сілтілік металдар,
галогендер, инертті элементтердің химиялық қасиеттерін негізге ала
отырып, есептер шығарады.
Бағалау
критерийлері:
бір топқа жататын
элементтердің химиялық қасиеттері ұқсас екендігін
айтады
қасиеттері ұқсас элементтердің
бір топқа топтасатындығын дәлелдейді, элементтердің электрондық
құрылысын жазады;
сілтілік металдар,
галогендер, инертті элементтерді салыстырады, ажыратып мысалдар
келтіреді.
Тілдік
мақсаттар:
Дағдыларды дамыту:химиялық элементтердің
табиғи ұяластарын өзара ажыратып, олардың қасиеттерін салыстыра
алу,мысал
келтіру
Негізгі терминдер мен сөз
тіркестері:Табиғи ұяластар, галогендер, инертті газдар,
сілтілік металдар
Үштілділікті
дамыту:
Период –
период–
period
Топ
–группа -group
Инертті газдар –
инертные газы - inert gases
Галоген – галоген –
halogen
Сілтілік металл –
щелочные металлы –alkali metals
Атом құрылысы
–структура атома – atomic
structure
Электрондық формула – электронная
конфигурация –electronconfiguration
Алдыңғы
білім
И. Дёберейнер, Дж. Ньюлендс,
Д.И. Менделеевтің еңбектерінің мысалында элементтердің жіктелуін,
периодтық кестенің құрылымын біледі, периодтық кестедегі орны
бойынша элементтерге сипаттама
береді.
Құндылықтарды
қалыптастыру
Топтық жұмыста өзара құрмет
көрсету, қарым – қатынас жасау дағдысын қалыптастыру,
ынтымақтастыққа, жауапкершілікке
тәрбиелеу
Сабақ кезеңдері/
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Бағалау тәсілдері
Саралау
тәсілдері)
Сабақтыңбасы
7
минут
І. Ұйымдастыру
кезеңі.(2мин)
Мақсаты:тұлғааралық
қарым-ұатынас орната отырып, оқу ортасын
құру.
ІІ. «Ой қозғау»
(5мин)
Мақсаты:Алдыңғы алған білімге шолу,
уәж туындату, сабаққа ынталандыру
Химиялық элементтердің
периодтық жүйесін құрған ғалым
Период дегеніміз не? периодтың
жіктелуі
Топ дегеніміз не? қалай
жіктеледі
Период пен топ бойынша
элементтердің қасиеттері қалай
өзгереді?
Элементтің ядросындағы оң
зарядтты бөлшек
Атомның ядросын айналып
жүретін теріс зарядталған бөлшек
Қанша энергетикалық деңгей
бар? Деңгейшелер немен анықталады?
39 электроны бар
элемент
Сутектік қосылыс
H2Э болатын 3 периодтың
элементін ата
Металдық және бейметалдық
қасиеттері анық байқалатын элементтерді
ата
Оқушыларға
электрондық құрылысы берілген белгісіз элементті анықтап, элементке
толық сипаттама беру ұсынылады.
Дескриптор.
Белгісіз элементті
анықтайды
Периодтық кестедегі
орны бойынша элементке толық сипаттама
береді.
Оқушылардың дұрыс жауаптарын
мұғалімнің ауызша мадақтауы.
(мұғалім –
оқушы)
«Диалог және қолдау
көрсету»
Сабақтың
ортасы
30
минут
Сабақ
соңы
3
минут
Оқушыларға сабақтың
тақырыбы мен мақсатын айту.
«Химиялық элементтердің табиғи ұяластары және
олардың қасиеттері»
Twig.kz
сайтынансілтілік металдарғабайланысты видео
көрсету.
Мақсаты:Оқушылардысілтілік металдар тобындағы металдардың ұқсас
қасиеттерімен таныстыру.
1 тапсырма: Жұптық
жұмыс
Химиялық
диктант
Twig.kz
сайтынангалогендергебайланысты видео
көрсету.
Мақсаты:Оқушылардыгалогендер тобындағы бейметалдардың ұқсас
қасиеттерімен таныстыру.
2 тапсырма: Жеке
жұмыс
Семантикалық
карта
Қосымша
тапсырма
Табиғи ұяластардың
қасиеттерімен танысу.
Элементтің таңбасын оның
атомының сипаттамасымен
сәйкестендіріңіз.
Онда 55 электрон
бар
K
Электрондық
конфигурациясы 2,8,8,1
Li
Оның 3 электрондық қабаты
және 1 валенттік электроны
бар
Na
Оның 3 электрондық қабаты
және 3 протоны бар
Cs
Дескриптор
Элемент атомындағы
электрон санын анықтайды
1
Элементтің электрондық
конфигурациясының мәнін түсініп,
жазады
1
Валенттік электрондарды
анықтайды
1
Элементтің электрондық
қабатын, атом құрылысын
біледі
1
Сабақты
қорытындылау
Рефлексия
Өзін-өзі
бағалау.
Өзара бағалау (оқушы -
оқушы)
«Тапсырм
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз