Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Химиялық элементтердің периодтық жүйесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: Химия |
Сыныбы: 8 |
||||||||||||||||||
Күні: |
Мектеп: Госплемстанция жалпы орта білім беретін мектебі Мұғалімнің аты-жөні: Джумашева Лаззат Утешовна |
||||||||||||||||||
Бөлім тақырыбы: |
Химиялық элементтердің периодтық жүйесі |
||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: |
Химиялық элементтердің табиғи ұяластары және олардың қасиеттері |
||||||||||||||||||
Оқу мақсаты: (оқу бағдарлама-сына сілтеме) |
8.2.1.5. химиялық қасиеттері ұқсас элементтердің бір топқа жататындығын дәлелдеу; 8.2.1.6. химиялық элементтердің табиғи ұяластарын білу және сілтілік металдар, галогендер, инертті элементтердің ұяластарына мысалдар келтіру. |
||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты |
Химиялық элементтердің табиғи ұяластарын, қасиеттерін салыстырып, мысалдар келтіру (I, VII, VIII) Барлығы орындай алады:
Көпшілігі орындай алады:
Кейбірі орындай алады:
|
||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері: |
|
||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар:
|
Дағдыларды дамыту: химиялық элементтердің табиғи ұяластарын өзара ажыратып, олардың қасиеттерін салыстыра алу, мысал келтіру Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: Табиғи ұяластар, галогендер, инертті газдар, сілтілік металдар Үштілділікті дамыту: Период – период – period Топ – группа - group Инертті газдар – инертные газы - inert gases Галоген – галоген – halogen Сілтілік металл – щелочные металлы –alkali metals Атом құрылысы – структура атома – atomic structure Электрондық формула – электронная конфигурация – electron configuration |
||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
И. Дёберейнер, Дж. Ньюлендс, Д.И. Менделеевтің еңбектерінің мысалында элементтердің жіктелуін, периодтық кестенің құрылымын біледі, периодтық кестедегі орны бойынша элементтерге сипаттама береді. |
||||||||||||||||||
Құндылықтарды қалыптастыру |
Топтық жұмыста өзара құрмет көрсету, қарым – қатынас жасау дағдысын қалыптастыру, ынтымақтастыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу |
||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері/ |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Бағалау тәсілдері |
Саралау тәсілдері) |
||||||||||||||||
Сабақтың басы 7 минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі. (2мин) Мақсаты: тұлғааралық қарым-ұатынас орната отырып, оқу ортасын құру. |
|
|
||||||||||||||||
ІІ. «Ой қозғау» (5мин) Мақсаты: Алдыңғы алған білімге шолу, уәж туындату, сабаққа ынталандыру
Оқушыларға электрондық құрылысы берілген белгісіз элементті анықтап, элементке толық сипаттама беру ұсынылады.
Дескриптор.
|
Оқушылардың дұрыс жауаптарын мұғалімнің ауызша мадақтауы. (мұғалім – оқушы)
|
«Диалог және қолдау көрсету» |
|||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 30 минут
Сабақ соңы 3 минут
|
Оқушыларға сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту. «Химиялық элементтердің табиғи ұяластары және олардың қасиеттері»
«Шағын лекция» әдісі арқылы кіріспе түсініктеме өткізу.
Twig.kz сайтынан сілтілік металдарға байланысты видео көрсету. Мақсаты: Оқушыларды сілтілік металдар тобындағы металдардың ұқсас қасиеттерімен таныстыру.
1 тапсырма: Жұптық жұмыс Химиялық диктант
Twig.kz сайтынан галогендерге байланысты видео көрсету. Мақсаты: Оқушыларды галогендер тобындағы бейметалдардың ұқсас қасиеттерімен таныстыру. 2 тапсырма: Жеке жұмыс Семантикалық карта
Қосымша тапсырма Табиғи ұяластардың қасиеттерімен танысу. Элементтің таңбасын оның атомының сипаттамасымен сәйкестендіріңіз.
Дескриптор
Сабақты қорытындылау Рефлексия
|
Өзін-өзі бағалау.
Өзара бағалау (оқушы - оқушы)
|
«Тапсырм Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |