Сабақтың тақырыбы: Химиялық элементтердің табиғи ұяластары және олардың қасиеттері
|
Бөлім: |
8.3А Химиялық элементтердің периодтық жүйесі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Химиялық элементтердің табиғи ұяластары және олардың қасиеттері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.2.1.5 -химиялық қасиеттері ұқсас элементтердің бір топқа жататындығын дәлелдеу; 8.2.1.6 -химиялық элементтердің табиғи ұяластарын білу және сілтілік металдар, галогендер, инертті элементтердің ұяластарына мысалдар келтіру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Химиялық қасиеттері ұқсас элементтерді анықтайды. Көпшілік оқушылар үшін: Химиялық элементтердің табиғи ұяластарын сипаттайды Кейбір оқушылар үшін: Сілтілік металдар, галогендер, инертті элементтердің ұяластарын анықтайды. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«сын тұрғысынан ойлауды, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігін арттыру.. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті
|
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Топ ережесін еске түсіру. Топтастыру. Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I – Сынауықтар тобы II –Құтылар тобы III – тұрғылар тобы |
. оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Химиялық ыдыстар суреті салынған конверт 1.Сынауық 2.Құты 3.Штатив(тұрғы) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау 1. Металдар дегеніміз не, ПЖ қай топта орналасқан? 2.Бейметалдар дегеніміз олардыңПЖ орнына сипаттама бер№ |
Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу.
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма беремін Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады Толықтырылған ақиқат әдісін пайдалану 1. Сілтілік метал Iтопта негізгі топшада орналасқан с.а.м 23 тең тұздары жуғыш заттар алу үшін қолданылады. 2. Суды залалсыздандыру үшін қолданылатын галоген 3. Ауа құрамына кіретін,металл дәнекерлеуге қажет асыл газдардың формулалары (материал портфолиода) |
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сілтілік металдардың үлгілерімен танысу Болса зертхана кабинетінен натрийдің сумен әрекетін демонстрациялау 2. Тапсырма Симантикалық кесте - «Кім тез, кім жылдам
|
8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері.
ДК экраны
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
3.Тапсырма Концепцуалдық кесте толтыру.
Элемент пен оның табиғи ұяластары арасындағы сәйкестік көрсету, қасиетін сипаттау
. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Химиялық элементтердің табиғи ұяластары және олардың қасиеттері
Химиялық элементтердің табиғи ұяластары және олардың қасиеттері
Сабақтың тақырыбы: Химиялық элементтердің табиғи ұяластары және олардың қасиеттері
|
Бөлім: |
8.3А Химиялық элементтердің периодтық жүйесі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Химиялық элементтердің табиғи ұяластары және олардың қасиеттері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.2.1.5 -химиялық қасиеттері ұқсас элементтердің бір топқа жататындығын дәлелдеу; 8.2.1.6 -химиялық элементтердің табиғи ұяластарын білу және сілтілік металдар, галогендер, инертті элементтердің ұяластарына мысалдар келтіру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Химиялық қасиеттері ұқсас элементтерді анықтайды. Көпшілік оқушылар үшін: Химиялық элементтердің табиғи ұяластарын сипаттайды Кейбір оқушылар үшін: Сілтілік металдар, галогендер, инертті элементтердің ұяластарын анықтайды. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«сын тұрғысынан ойлауды, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігін арттыру.. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті
|
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Топ ережесін еске түсіру. Топтастыру. Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I – Сынауықтар тобы II –Құтылар тобы III – тұрғылар тобы |
. оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Химиялық ыдыстар суреті салынған конверт 1.Сынауық 2.Құты 3.Штатив(тұрғы) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау 1. Металдар дегеніміз не, ПЖ қай топта орналасқан? 2.Бейметалдар дегеніміз олардыңПЖ орнына сипаттама бер№ |
Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу.
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма беремін Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады Толықтырылған ақиқат әдісін пайдалану 1. Сілтілік метал Iтопта негізгі топшада орналасқан с.а.м 23 тең тұздары жуғыш заттар алу үшін қолданылады. 2. Суды залалсыздандыру үшін қолданылатын галоген 3. Ауа құрамына кіретін,металл дәнекерлеуге қажет асыл газдардың формулалары (материал портфолиода) |
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сілтілік металдардың үлгілерімен танысу Болса зертхана кабинетінен натрийдің сумен әрекетін демонстрациялау 2. Тапсырма Симантикалық кесте - «Кім тез, кім жылдам
|
8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері.
ДК экраны
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
3.Тапсырма Концепцуалдық кесте толтыру.
Элемент пен оның табиғи ұяластары арасындағы сәйкестік көрсету, қасиетін сипаттау
. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













