Материалдар / Химиялық элементтердің табиғи ұяластары және олардың қасиеттері

Химиялық элементтердің табиғи ұяластары және олардың қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Химиялық элементтердің табиғи ұяластары және олардың қасиеттері тақырыбы бойынша бағдарламаға сай сабақ мақсаттары қойылды 8.2.1.5 -химиялық қасиеттері ұқсас элементтердің бір топқа жататындығын дәлелдеу; 8.2.1.6 -химиялық элементтердің табиғи ұяластарын білу және сілтілік металдар, галогендер, инертті элементтердің ұяластарына мысалдар келтіру Қызығушылықты ояту гүлмен тілек айту арқылы мотифация жүрді, бұл жерде қызығушылықты ояту мақсатында натрий сумен әрекетін тәжиірбесін де көрсетіге болар еді. «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау жүгізілді Мағынаны ашу видео көрсету арқылы толықтырылған ақиқат әдісін пайдалану ,симантикалық кесте және концеп/қ. кесте толтырылады. Аяқталмаған сөйлем әдісі арқылы оқушылыардың сабаққа көзқарасын тыңдап,рефлексия және бағалау жүргізіледі, әр тасырма орындалған соң да форматифті бағалау жүргізіліп отырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Ақпан 2023
271
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы: Химиялық элементтердің табиғи ұяластары және олардың қасиеттері


Бөлім:

8.3А Химиялық элементтердің периодтық жүйесі

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Химиялық элементтердің табиғи ұяластары және олардың қасиеттері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.2.1.5 -химиялық қасиеттері ұқсас элементтердің бір топқа жататындығын дәлелдеу;

8.2.1.6 -химиялық элементтердің табиғи ұяластарын білу және сілтілік металдар, галогендер, инертті элементтердің ұяластарына мысалдар келтіру


Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Химиялық қасиеттері ұқсас элементтерді анықтайды.

Көпшілік оқушылар үшін:

Химиялық элементтердің табиғи ұяластарын сипаттайды

Кейбір оқушылар үшін:

Сілтілік металдар, галогендер, инертті элементтердің ұяластарын анықтайды.

Құндылықтарға баулу:

«сын тұрғысынан ойлауды, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігін арттыру..

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті



Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.


Топ ережесін еске түсіру.

Топтастыру.

Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру.

I – Сынауықтар тобы

II –Құтылар тобы

III – тұрғылар тобы

.

оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Химиялық ыдыстар суреті салынған конверт

1.Сынауық

2.Құты

3.Штатив(тұрғы)

Жаңа сабаққа кіріспе


«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау


1. Металдар дегеніміз не, ПЖ қай топта орналасқан?

2.Бейметалдар дегеніміз олардыңПЖ орнына сипаттама бер№

Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.


Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма беремін Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады

Толықтырылған ақиқат әдісін пайдалану


1. Сілтілік метал Iтопта негізгі топшада орналасқан с.а.м 23 тең тұздары жуғыш заттар алу үшін қолданылады.

2. Суды залалсыздандыру үшін қолданылатын галоген

3. Ауа құрамына кіретін,металл дәнекерлеуге қажет асыл газдардың формулалары (материал портфолиода)


Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру.



Сілтілік металдардың үлгілерімен танысу

Болса зертхана кабинетінен натрийдің сумен әрекетін демонстрациялау

2. Тапсырма

Симантикалық кесте - «Кім тез, кім жылдам


Элементтің аты

Сілтілік металдар

Галогендер

Асыл газдар

Na

+



Cl


+


Br


+


F


+


K

+



Ar



+

Xe



+

Li

+





8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.


ДК экраны




3.Тапсырма

Концепцуалдық кесте толтыру.


Элемент пен оның табиғи ұяластары арасындағы сәйкестік көрсету, қасиетін сипаттау

Элементтің аты

Сипаттамасы, физикалық қасиеті

Химиялық қасиеті

Ұялас элементтерге мысал( таңбасы)

Cl хлор




Na натрий




Ar аргон





.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия




«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны.....

- сабақтан соң маған........келді

- бүгін маған..........сәті түсті.

- қызықты болғаны.....

- ......қиындық тудырды.

- менің түсінгенім.....

- енді мен......аламын.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!


Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ