Материалдар / Химиялық формулалар бойынша есептеулер 7 сынып

Химиялық формулалар бойынша есептеулер 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Химиялық формулалар бойынша есептеулер 7 сынып қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
1406
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Мектебі:

Пәні: Химия





Мұғалімніңаты-жөні: 



Сабақтың тақырыбыХимиялық формулалар бойынша есептеулер


Сынып

Күні:



Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары 8.2.3.1 -заттар құрамындағы элементтердің массалық үлесін табу, элементтердің массалық үлесі бойынша заттардың формуласын шығару

Сабақмақсаттары



  • заттар құрамындағы элементтердің массалық үлесін табу;
  • элементтердің массалық үлесі бойынша заттардың формуласын шығару.
  • Жетістіккритерийлері
  • күрделі зат құрамындағы элементтердің массалық үлесін есептейді;
  • элементтің пайыздық құрамы белгілі болғандағы зат формуласын шығарады.


  • Тілдікмақсаттар



    Оқушылар жаңа сөздерді түсінгенін көрсету үшін, оларды қатесіз пайдалану қажет

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    химиялық формула, элементтің массалық үлесі, күрделі зат



    Пәнаралықбайланыстарматематика

    АКТ қолданудағдыларыPowerpoint




    Сабақбарысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Жоспарланғаніс-әрекеттерРесурстар
    Сабақтың басы



    0-5 мин
    Ұйымдастыру.

    І. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасы мен бірлескен оқу ортасын құру.









    Презентация


    Миға шабуыл6-11 мин











































































































    Сабақтың ортасы

    12-17 мин

































































    18-23 мин

























    24-29 мин

























    30-38мин







    І. Жеке жұмыс

    Оқушыларға берілген суреттерді жай және күрделі заттарға жіктеуді тапсырыңыз және өз таңдауларының себебін түсіндіруді сұраңыз.





    Оқушыларға берілген диаграммаларды заттардың химиялық формулаларымен сәйкестендіруді сұраңыз.

    HCN O2 H2O HCl Fe



    ІІ Жұптық жұмыс Оқушыларға «нольдік қосынды» әдісін қолданып, дұрыс жазылған қосылыс формулаларын анықтауды ұсыныңыз. Оқушылардан «дұрыс жауаптардың пайыздық мөлшері қаншаға тең?» екендігін сұраңыз.

    ІІІ Топтық жұмыс Оқушылардан берілген кестені толтырып, сұрақтарға жауап беруін сұраңыз.







    Сұрақтар :
  • Кестедегі мәліметті пайдаланып ер балардың пайыздық құрамын қалай есептегеніңізді түсіндіріңіз.
  • Егер ер балалар мен қыз балалардың пайыздық құрамын қосса қандай сан шығады? Бұл сан барлық пайыздық құрам үшін тұрақты ма?


  • Оқушыларға заттар құрамындағы элементтердің массалық үлесін табудың алгоритмін бірге құруды ұсыңыз.

  • заттың химиялық формуласын білу;
  • зат құрамындағы элементтердің салыстырмалы атомдық массасын Периодтық жүйеден жазып алу;
  • заттың салыстырмалы молекулалық массасын есептеу;
  • әр элементтің массалық үлесін жеке есептеу.


  • Мұғалім оқушылармен бірге мысалдағы есепті орындайды.

    Мысалы: калий перманганаты (KMnO4) құрамындағы элементтердің массалық үлесін есептеңіз?

    Зат формуласы: KMnO4Элементтердің салыстармалы атомдық массалары: Ar(K)= 39Ar(Mn)=55Ar(O)=16 ×4=64 (оқушылар қосылыс құрамындағы оттек атомының санына назар аудару қажет)

    Қосылыстың салыстырмалы молекулалық массасы:Mr(KMnO4)= 158

    Элементтердің массалық үлестері:

    ω( K)= ×100%= 24.7%

    ω( Mn)= ×100%= 34.8%

    ω( O)= ×100%= 40.5%

    Оқушылар жеке жұмыс жасайды.

    Оқушылардан «Элементтің пайыздық құрамы белгілі болғандағы зат формуласын қалай құрастыруға болады?» деген проблемалық сұрақ сұраңыз. Оқушылар өз жауаптарын ұсынады. Мысал ретінде келесі есепті ұсыныңыз.



    Мысалы:Тыңайтқыш өндірісінің негізгі шикізат көзі болып табылатын аммиактың құрамы 82,36% азот және 17,64% сутегіден тұрады. Оның салыстырмалы молекулалық массасы 17 тең. Аммиактың формуласы табыңыз.

    Оқушылар жауап үлгілерінен кейін дұрыс жауабы бар оқушыдан басқаларға түсіндіруін сұраңыз.

    Оқушылаға есептер жинағынан ұқсас есептер шығаруды тапсырыңыз.




    Слайд 1-2







































































    Ақ тақта







































    Таратпа материалдар









































    Есептер жинағы









































    1осымша
    Сабақтыңсоңы38-40 мин

    РефлексияСабақсоңындаоқушыларрефлексияжүргізеді:- ненібілдім, неніүйрендім- ненітолықтүсінбедім- немен жұмыстыжалғастыруқажетҮй жұмысы







    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюдыжоспарлапотырсыз? Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы
    Оқушылар:





    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?1:2:Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?






























    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ