Материалдар / Химиялық формулалар валенттілік 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Химиялық формулалар валенттілік 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Химиялық формулалар валенттілік 8 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Наурыз 2024
212
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар


Бөлім:

7.3С Салыстырмалы атомдық масса және қарапайым химиялық формула

Педагогтің аты-жөні:

Күн:

Сыныбы : 7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Валенттілік. Химиялық формулалар. Қосылыстардың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық массасын есептеу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.2.11 -элементтердің атауларын, валенттілікті және олардың қосылыстардағы атомдық қатынастарын қолдана отырып, биэлементті химиялық қосылыстардың формулаларын дұрыс құра білу

7.1.2.12 -химиялық қосылыстың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық/ формулалық массасын есептеу


Сабақтың мақсаты:

Оқушылар орындай алады: Валенттіліктерді қолдана отырып, бинарлы химиялық қосылыстардың формулаларын жаза білу;


Сабақ барысы

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




3 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі:

а) «Элементтер шеңбері» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады


«Асық» арқылы оқушылар топтарға бірігеді.


.

Оқушылар шеңберге тұрып «Элементтер шеңбері» әдісі арқылы сыныпта жағымды ахуал орнатады .

«Асық» арқылы оқушылар топтарға бірігеді.

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.



Түрлі түсті стикерлер

6 мин

ІІ Үй тапсырмасы

« Қалқандар» әдісі арқылы сұрақ қояды, өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.





«Киноматофера» әдісі арқылы сұрақтар қою отырып жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.

Оқушылар « Қалқандар» әдісі арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.


«Киноматафера» әдісі арқылы

сұрақтарға жауап бере отырып, жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды


https://youtu.be/lZuZFKlDLHU?si=KC8I9oSk2N_Ns1hv

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»т .б




Экран

Сабақтың ортасы

15

мин

Жаңа сабақ.

Топтық жұмыс

Мұғалім оқушыларға такырыпты бөліп береді.

1 топ: Валенттілік. Химиялық формула.

2 топ: Валенттілік бойынша заттық формуласын құру және оның алгоритмі.

3 топ: Салыстырмалы молекулалық массасын табу.

туралы ақпаратты оқып танысып, кестемен жұмыс жасауға нұсқау береді.


Оқушылар мұғалімнің түсіндіруін тыңдап , берілген нұсқау бойынша жұмыс жасайды.

1 топ: Валенттілік. Химиялық формула.

2 топ: Валенттілік бойынша заттық формуласын құру және оның алгоритмі.

3 топ: Салыстырмалы молекулалық массасын табу.

туралы ақпаратты оқып танысырады .


Кері байланыс:

«Рефлексиялық нысана» әдісі арқылы бағалайды

А4 парағы


15 мин

Сабақты бекіту тапсырмалары.





Мұғалім тақырып бойынша білімдерін тиянақтау үшін жеке, жұптық жұмыстар ұйымдастырады

Жұмыстың орындалуына бақылау жасайды,

ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді.

















Оқушылармен жеке жұмыс ұйымдастырады, бақылау жасайды,

ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді













Wortwall плотформасында тапсырмаларды орындау.












Жаңа сабақты қортындылау тапсырмалары.


Тапсырма №1 Жеке жұмыс

«Химиялық эстафета»

I. формула бойынша элементтердің валенттілігін тап. CaO, AL2O3, СH4, H2S, N2O5

II. Химиялық элементтердің таңбалары мен валенттіліктері бойынша формула құрастыр. NaO, BO, CO, MgO, SO.

III. Хлоридтердегі элементтердің валенттілігін табыңдар NaCl, CCl4, AlCl3, ZnCl2, SiCl4.

IV. Химиялық қосылыстардың молекулалық массасын табыңдар. Al2S3, H2S, CН4, ZnS, Na2S


Тапсырма №2.

«Модельдеу» Молекулалардың модельдерін құрастыруға арналған жиынтықтарды пайдаланып келесі қосылыстардың формулаларымен молекула модельдерін құрастырыңдар

Мыс пен оттегінің

Мырыш пен хлор

Калий мен иод

Магний мен күкірт

Жұмыс аяқталған соң топтағы бір оқушы тапсырманы орындағаны жөнінде есеп береді және сынып оқушыларымен бірге қателерді талдайды

Тапсырма №3

А) Мына элементтерді І,ІІ,ІІІ валентті екенін анықтаңыз: Na, Ca, K, Be, Al, B, Li, Mg, H, O

Ә) Мына элементтердің валенттіліктері тұрақтысын көк сызықпен ауыспалы элементтердің астын жасыл сызықпен сызыңыз K, Li, Ca, Be, N, S, Cl, C, H, Al.

Б) Қосылыстардағы элементтердің валенттілігін атап индекстерін анықтаңыз Na2O, CaO, BeO, Al2O3, B2O3, H2O,


Тапсырма №4


Wortwall плотформасында тапсырмаларды оқушылар орындайды

https://wordwall.net/ru/resource/53247448


https://wordwall.net/ru/resource/66582995


https://wordwall.net/ru/resource/29944204



«Зерттеуші» әдісі арқылы жаңа сабақты беітіп қортындылау. Оқушылар сұрақтарға жауап береді


Дескриптор:

Элементтің валенттілігін біледі

Валенттілігін анықтайды.

Элементтің таңбаларын жазып, валенттілігін көрсетеді

Жалпы балл-3




Дескриптор:

Молекулалардың модельдерін құрастырады.

Арналған жиынтықтарды пайдаланып келесі қосылыстардың формулаларымен молекула модельдерін құрастырады.

Жалпы балл-2



Дескриптор:

Берілген тапсырмаларды орындайды. Валенттілікті анықтайды. Ауыспалы элементтерді табады. Қосылыстардың индекстерін жазады.

Жалпы балл-3

















Дескриптор

Приворларға жасырылған сұрақтарға жауап береді

Жалпы балл-2




Оқулық дәптер.

Сабақтың соңы



5 мин

Кері байланыс

«Айфон» әдісі

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.


Кері байланыс

«Айфон» әдісі

AutoShape 3

Маған сабақта қиын болды .........................

Маған сабақта жеңіл болды ........................

Маған әлі де көмек керек …........................


Бағалау «Домбыра» әдісі арқылы.

1 мин

Үй тапсырмасы








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!