Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Шарты:Ойынға қатысушылар тез арада 6 әріптен тұратын
бейметалдарды тауып, сол бейметалдардың бір-бір әрпінен ортасындағы
шеңберде бір металл аты шығатындай етіп орналастыру
керек
3
2
6
5
4
1
Шарты:Ойынға қатысушылар тез арада 6 әріптен тұратын металдарды
тауып, сол металдардың бір-бір әрпінен ортасындағы шеңберде бір
бейметалл аты шығатындай етіп орналастыру
керек
1
2
6
5
4
3
Криптон
к
р
и
п
т
о
н
Шарты:Жеті элемент тауып, бос торкөзге орналастыру
керек
Кім жылдам?
LaNeMgAs
1
1
6
7
10
Na
Nd
11
5
3
8
4
ZnKrCoW
«Қ а з ы н
а»ойыны
As-аз,B-ақ,Si-ос,Cu-қ,
Mg-ы,CI-ыз,Sr-д,
Sn-на,Li-ж,S-нағ,Na-сы.
Егер элементтерді
реттік нөмірі бойынша қойып оқысаңыз, керемет қазынаға тап
боласыз
Сабақ барысында
дидактикалық материалдарды пайдалану-оқушылардыңбілім деңгейін
жекелей және деңгейлеп бақылауға үлкен мүмкіндік береді. Қайсы бір
пән болмасын тестілеу әдісі оқушы деңгейін тексеруде маңызды,
тиімді және негізгі әдіс болып
отыр.
Тестілеуде уақыт
үнемделеді, көшіріп алу мүмкіндігі болмайды. Демек, оқушы пән
бойынша өз білімінің объективті бағасын алады. Кейінгі кезде тест
тапсырмалары деңгейлеп берілуде: І
деңгей-тану,
ІІ
деңгей-жаңарту,
ІІІ деңгей-білімді
,білікті және дағдыны ұғына отырып
қолдану,
ІУ деңгей- шығармашылық,
ол оқушылар білімінің ең жоғары деңгейі, терең білім көрінісі болып
табылады.
Сабақ барысында
қолданылатын бірнеше тест түрлері бар,олар
мынадай:
Сәйкестендіру тестісі
Суретті тест
тест
Коррекциялаушы тест Танымдық
тест
Үлестірме қағазы, химиялық
диктант, биологиялық диктанты сабақ барысында қолдану өте тиімді.
Солардың кейбір үлгілері
төмендегідей:
Үлестірме
№1
Берілгені
шешуі
Na2*Ca*6SiO2
формуласы бойынша
шынының құрамындағы кальций оксидінің және кремний (IV) оксидінің
массалық үлестерін (%)
табыңыз
Табу
керек
Үлестірме
№2
Аллотропиялық түр
өзгеріс дегеніміз не? Көміртегінің аллотропиялық түр өзгерістерін
сипаттап, төмендегі кестені
толтырыңыз
Химиялық байланыс
түрі
Кристалдық
тор
Физикалық
қасиеті
Қолданылуы
Алмаз
Графит
Үлестірме
№3
1моль
кремний(IV)оксиді мен 80 г.
бор (құрамында80% таза
CaCO3,бар) әрекеттескенде
қанша көлем көміртегі (IV)оксиді
бөлінеді?
Берілгені
Шешуі
Табу
керек
Үлестірме
№4
Силикат өнеркәсібінің
негізгі бағыттары қандай? Құрылыста және тұрмыста қолданылатын
силикат өндірісінің өнімдері туралы білетініңізге сүйеніп, кестені
толтырыңыз. Олардың қолданыс өрісі туралы
айтыңыз
Электролиттік
диссоциациялану және электролиттердіңқасиеттері
тақырыбына
Химиялық
диктант
Суда ерігенде немесе
балқығанда электр тогын өткізетін заттар....................... деп
аталады. Судағы ерітінділері немесе балқымалары электр тогын
өткізбейтін заттар ..................... деп аталады. Тұздар,
сілтілер, қышқылдар ................................... жатады.
Ал..............., .................., ........................,
.................. ,
............................,
........................., бейэлектролиттерге
жатады.Электролиттердің судағы ерітінділерінің қасиеттерін алғаш
Швед ғалымы .............. жылы
ашты.
Латынша «диссоциация»
«...................» деген сөзді білдіреді. ......................
дегеніміз сулы ерітіндіде диссоциацияланған катион ретінде тек қана
сутек иондарын бөліп шығаратын күрделі заттар.Мысалы:
.................... дегеніміз сулы ерітіндіде диссоциацияланған
кезде анион ретінде тек қана гидроксидиондарын бөліп шығаратын
күрделі
заттар.Мысалы:.................................
Сулы ерітіндіде оң
зарядталған металл катиондарын және теріс зарядталған қышқыл
қалдықтарының аниондарын бөле диссоциацияланатынкүрделі
заттар......................... деп
аталады.Мысалы:...................
................
дегеніміз сулы ерітіндіде оң зарядталған металл мен сутек
катиондарын және теріс зарядталған қышқыл қалдықтарының аниондарын
бөле диссоциацияланатын күрделі
заттар
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз