Сабақ бойынша мұғалім
жазбалары
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
І.Ұйымдастыру
кезеңі
а)Оқушылармен
амандасып,сыныптағы оқушыларды 3 топқа
бөлу.
ә)Сынып құрамын түгелдеп,
тақтаға күн ретін жазады.
ІІ. Кіріспе
бөлім
Жұптық
жұмыс
Оқушылар жұптық жұмыс жасай
отырып берілген сұрақтарға жауап береді
1.Автомобил двигателі жұмысы
физмкалық және химиялық құбылыстармен байланысты екенін қандай
деректермен дәлелдеуге болады?
Жауаптарыңды
түсіндіріңдер
2.Май шам жанғанда қандай
құбылыс байқалады? Мұнда жаңа заттар түзілеме, түзілсе қандай
заттар түзіледі және олардың түзілгенін қалай дәлелдеуге
болады?
3.Мыналарда: а)суды айдағанда;
б)ағашты құрғақ айдағанда химиялық өзгерістер байқала
ма?
ІІІ.Негізгі
бөлім
Тақтаға жаңа сабақтың тақырыбы
жазылады,
Жаңа ұғымдар
жазылады.
1.Химиялық теңдеу деген
не?
2.Химиялық теңдеу құрудың
басты шарты қандай?
3.Химиялық теңдеу мен
алгебралық теңдеудің қандай ұқсастықтары және қандай айырмашылығы
бар?
4. Зат массасының сақталу
заңын қалай түсінесіңдер?
5.Неге реагенттер мен
өнімдердің массалары бірдей болады әрі өзгермейді? Атом-молекулалық
ілім тұрғысынан түсіндіріңдер.
6.М.В. Ломоносов тәжірибесінің
мәнін қалай түсінесіңдер?
ІV
.Қорытынды
бөлім
1.Мына реакция теңдеулерін
теңестір
ZnO + C = Zn + CO;
TiCI4
+ 2Mg = Ti + 2
MgCI2
MoO3
+
3H2= Mo +
3H2O;
Cr2O3
+ 2 AI = 2Cr +
AI2O3
2.Ағаш жанған соң аздаған күл
қалады. Неге ағаштың массасы күлдің массасына тең емес? Қалған
өнімдер қайда кетті? 3.Сынап оксиді ыдырағанда 4г оттек пен 50,2 г
сынап шықты. Реакцияға кіріскен күрделі заттың массасы
қанша?
Үйге тапсырма
беру: Химиялық реакция теңдеулері.
Зат массасының сақталу заңы
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
а)Оқушылар 3 топқа бөлініп
отырады.
ә)Тақтадан күн ретін көшіріп
алады.
Оқушылар өз жұбымен жұмыс
жасап сұрақтарды талқылайды. Жауаптың дұрыс және бұрыстығына көз
жеткізіп, смайликті жапсыру арқылы
бағалайды
Оқушылар тақырып пен жаңа
ұғымдарды жазып алады. Жетекші сұрақтарға жауап бере отырып жеке
жұмыс жасап, топ ішінде талқылайды.
Әр топ өзара
бағалайды
Критерий
жасақтау
Оқушылар жеке жұмыс жасайды.
Өз жұмысын топта талқыға салып, дұрыс немесе бұрыс екеніне көз
жеткізіп, бағалайды.
Сабақ рефлексиясын жазып,
стиктер арқылы тақтаға іледі
|