|
Сыныбы |
8 |
11 сабақ |
Күні: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Химиялық реакция теңдеулері. Зат массасының сақталу заңы |
||
|
Сілтеме |
Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Химия» оқулығы ,Н. Нұрахметов,К.Сарманова, К.Жексембина. 8 сынып оқулығы |
||
|
Жалпы мақсаты |
Зат массасының сақталу заңы туралы, реагенттер мен өнңмдер туралы түсінік алады. Химиялық реакция теңдеулерін құру жолдарымен танысады. |
||
|
Күтілетін нәтиже |
Реагент және өнім туралы және зат массасының сақталу зыңының анықтамасын біледі Химиялық реакция теңдеулерін құру шарттарын, зат массасының сақталу заңының маңызын түсінеді. Химиялық реакция теңдеулерін жазады. |
||
|
Негізгі идеялар |
Химиялық реакция теңдеуі-бастапқа заттардың соңғы заттарға айналуын сипаттайды. Заттар массасының сақталу заңы-реакцияға дейінгі заттардың массасының реакциядан кейін де өзгермей сақталатынын көрсетеді. |
||
|
Құрал-жабдықтар: |
Интерактивті тақта, маркерлер, плакаттар |
||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа білімді игеру сабағы. |
||
|
Әдіс-тәсілдер |
Жұптық жұмыс. жас ерекшеліктеріне сай сұрақтар мен тапсырмалар |
||
|
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары |
Мұғалімнің іс-әрекеті І.Ұйымдастыру кезеңі а)Оқушылармен амандасып,сыныптағы оқушыларды 3 топқа бөлу. ә)Сынып құрамын түгелдеп, тақтаға күн ретін жазады. ІІ. Кіріспе бөлім Жұптық жұмыс Оқушылар жұптық жұмыс жасай отырып берілген сұрақтарға жауап береді 1.Автомобил двигателі жұмысы физмкалық және химиялық құбылыстармен байланысты екенін қандай деректермен дәлелдеуге болады? Жауаптарыңды түсіндіріңдер 2.Май шам жанғанда қандай құбылыс байқалады? Мұнда жаңа заттар түзілеме, түзілсе қандай заттар түзіледі және олардың түзілгенін қалай дәлелдеуге болады? 3.Мыналарда: а)суды айдағанда; б)ағашты құрғақ айдағанда химиялық өзгерістер байқала ма? ІІІ.Негізгі бөлім Тақтаға жаңа сабақтың тақырыбы жазылады, Жаңа ұғымдар жазылады. 1.Химиялық теңдеу деген не? 2.Химиялық теңдеу құрудың басты шарты қандай? 3.Химиялық теңдеу мен алгебралық теңдеудің қандай ұқсастықтары және қандай айырмашылығы бар? 4. Зат массасының сақталу заңын қалай түсінесіңдер? 5.Неге реагенттер мен өнімдердің массалары бірдей болады әрі өзгермейді? Атом-молекулалық ілім тұрғысынан түсіндіріңдер. 6.М.В. Ломоносов тәжірибесінің мәнін қалай түсінесіңдер? ІV .Қорытынды бөлім 1.Мына реакция теңдеулерін теңестір ZnO + C = Zn + CO; TiCI4 + 2Mg = Ti + 2 MgCI2 MoO3 + 3H2= Mo + 3H2O; Cr2O3 + 2 AI = 2Cr + AI2O3 2.Ағаш жанған соң аздаған күл қалады. Неге ағаштың массасы күлдің массасына тең емес? Қалған өнімдер қайда кетті? 3.Сынап оксиді ыдырағанда 4г оттек пен 50,2 г сынап шықты. Реакцияға кіріскен күрделі заттың массасы қанша? Үйге тапсырма беру: Химиялық реакция теңдеулері. Зат массасының сақталу заңы |
Оқушылардың іс-әрекеті а)Оқушылар 3 топқа бөлініп отырады. ә)Тақтадан күн ретін көшіріп алады. Оқушылар өз жұбымен жұмыс жасап сұрақтарды талқылайды. Жауаптың дұрыс және бұрыстығына көз жеткізіп, смайликті жапсыру арқылы бағалайды Оқушылар тақырып пен жаңа ұғымдарды жазып алады. Жетекші сұрақтарға жауап бере отырып жеке жұмыс жасап, топ ішінде талқылайды. Әр топ өзара бағалайды Критерий жасақтау Оқушылар жеке жұмыс жасайды. Өз жұмысын топта талқыға салып, дұрыс немесе бұрыс екеніне көз жеткізіп, бағалайды. Сабақ рефлексиясын жазып, стиктер арқылы тақтаға іледі |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Химиялық реакциялардың теңдеулері .Зат массасының сақталу заңы Ашық сабақ
Химиялық реакциялардың теңдеулері .Зат массасының сақталу заңы Ашық сабақ
|
Сыныбы |
8 |
11 сабақ |
Күні: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Химиялық реакция теңдеулері. Зат массасының сақталу заңы |
||
|
Сілтеме |
Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Химия» оқулығы ,Н. Нұрахметов,К.Сарманова, К.Жексембина. 8 сынып оқулығы |
||
|
Жалпы мақсаты |
Зат массасының сақталу заңы туралы, реагенттер мен өнңмдер туралы түсінік алады. Химиялық реакция теңдеулерін құру жолдарымен танысады. |
||
|
Күтілетін нәтиже |
Реагент және өнім туралы және зат массасының сақталу зыңының анықтамасын біледі Химиялық реакция теңдеулерін құру шарттарын, зат массасының сақталу заңының маңызын түсінеді. Химиялық реакция теңдеулерін жазады. |
||
|
Негізгі идеялар |
Химиялық реакция теңдеуі-бастапқа заттардың соңғы заттарға айналуын сипаттайды. Заттар массасының сақталу заңы-реакцияға дейінгі заттардың массасының реакциядан кейін де өзгермей сақталатынын көрсетеді. |
||
|
Құрал-жабдықтар: |
Интерактивті тақта, маркерлер, плакаттар |
||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа білімді игеру сабағы. |
||
|
Әдіс-тәсілдер |
Жұптық жұмыс. жас ерекшеліктеріне сай сұрақтар мен тапсырмалар |
||
|
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары |
Мұғалімнің іс-әрекеті І.Ұйымдастыру кезеңі а)Оқушылармен амандасып,сыныптағы оқушыларды 3 топқа бөлу. ә)Сынып құрамын түгелдеп, тақтаға күн ретін жазады. ІІ. Кіріспе бөлім Жұптық жұмыс Оқушылар жұптық жұмыс жасай отырып берілген сұрақтарға жауап береді 1.Автомобил двигателі жұмысы физмкалық және химиялық құбылыстармен байланысты екенін қандай деректермен дәлелдеуге болады? Жауаптарыңды түсіндіріңдер 2.Май шам жанғанда қандай құбылыс байқалады? Мұнда жаңа заттар түзілеме, түзілсе қандай заттар түзіледі және олардың түзілгенін қалай дәлелдеуге болады? 3.Мыналарда: а)суды айдағанда; б)ағашты құрғақ айдағанда химиялық өзгерістер байқала ма? ІІІ.Негізгі бөлім Тақтаға жаңа сабақтың тақырыбы жазылады, Жаңа ұғымдар жазылады. 1.Химиялық теңдеу деген не? 2.Химиялық теңдеу құрудың басты шарты қандай? 3.Химиялық теңдеу мен алгебралық теңдеудің қандай ұқсастықтары және қандай айырмашылығы бар? 4. Зат массасының сақталу заңын қалай түсінесіңдер? 5.Неге реагенттер мен өнімдердің массалары бірдей болады әрі өзгермейді? Атом-молекулалық ілім тұрғысынан түсіндіріңдер. 6.М.В. Ломоносов тәжірибесінің мәнін қалай түсінесіңдер? ІV .Қорытынды бөлім 1.Мына реакция теңдеулерін теңестір ZnO + C = Zn + CO; TiCI4 + 2Mg = Ti + 2 MgCI2 MoO3 + 3H2= Mo + 3H2O; Cr2O3 + 2 AI = 2Cr + AI2O3 2.Ағаш жанған соң аздаған күл қалады. Неге ағаштың массасы күлдің массасына тең емес? Қалған өнімдер қайда кетті? 3.Сынап оксиді ыдырағанда 4г оттек пен 50,2 г сынап шықты. Реакцияға кіріскен күрделі заттың массасы қанша? Үйге тапсырма беру: Химиялық реакция теңдеулері. Зат массасының сақталу заңы |
Оқушылардың іс-әрекеті а)Оқушылар 3 топқа бөлініп отырады. ә)Тақтадан күн ретін көшіріп алады. Оқушылар өз жұбымен жұмыс жасап сұрақтарды талқылайды. Жауаптың дұрыс және бұрыстығына көз жеткізіп, смайликті жапсыру арқылы бағалайды Оқушылар тақырып пен жаңа ұғымдарды жазып алады. Жетекші сұрақтарға жауап бере отырып жеке жұмыс жасап, топ ішінде талқылайды. Әр топ өзара бағалайды Критерий жасақтау Оқушылар жеке жұмыс жасайды. Өз жұмысын топта талқыға салып, дұрыс немесе бұрыс екеніне көз жеткізіп, бағалайды. Сабақ рефлексиясын жазып, стиктер арқылы тақтаға іледі |
|
шағым қалдыра аласыз













