Қайталау – білім
анасы.
Әліппе әнін тыңдату
арқылы өткен әріптерді еске
түсіреді.
-Шығармашылық
тапсырма: өткен әріптер бойынша өлең жолдарын
құрастыру.
-№ 1 тапсырма
(Т)
-Сөз дегеніміз не
?
-Сөз қалай
жасалады?
-Дыбыстар неше топқа
бөлінеді?
Дыбыстар мен
әріптердің айырмашылығы
неде?
1 –топ адасқан
әріптерден бір түстің атын құрап, дөңгелектермен жазу (сары) (3
тілде айту )
2- топ адасқан
әріптерден бір санның атын құрап, дөңгелектермен жазу (алты ) (3
тілде айту )
3- топ адасқан
әріптерден бір қимылды білдіретін сөзді құрап, дөңгелектермен жазу
( жүру ) (3 тілде айту
)
4- топ адасқан
әріптерден бір заттың атын білдіретін сөзді құрап, дөңгелектермен
жазу (сағат ) (3тілде айту
)
Әр сөзді буынға
бөледі .
Дескриптор
Дыбыстық талдау
жасады
Буынға
бөлді.
Қалыптастырушы
бағалау: топтар бір-бірін бағдаршам
арқылы бағалайды.
Ширату: «
Видео жазба көрсету және
талқылау» әдісі арқылы жаңа тақырыпқа болжау
жасау. (Ұ)
Дыбыстардың әлеміне
саяхатқа шығып, бейнефильмдерді көріп, І әріппен танысып,
жазады.
№
2
тапсырма «Отбасы ағашы » әдісі
(Ұ)
Өлеңді тыңдау,
Отбасы ағашына отбасы мүшелері мен мамандық түрлерін
сәйкестендіру
Дескриптор
1. Өлеңді
тыңдады
2. Мағынасын
түсінді
3. Отбасы мүшелері
мен мамандық түрлерін
сәйкестендірді
Қалыптастырушы
бағалау: «шапалақ»
арқылы бір-бірін
бағалайды.
№
3
тапсырма Буын құрайық
(Ж)
Ін, Іс,
Іл
Дескриптор
Буындар
құрады.
Қалыптастырушы
бағалау (ауызша): «Жарайсың!», «Талпын!»,
«Белсенділік таныт!»
№4
тапсырма Оқулықпен жұмыс (тізбектей
оқу) (Ұ)
Ін іні іс тіс іл шіл
ірі тіл.
Дескриптор
Тізбектей
оқыды
Кері байланыс:
смайлик арқылы
бағалау
Сергіту
сәті
Тербеледі
ағаштар
Алдымнан самал
еседі
Кіп- кішкентай
ағаштар
Біп- биік болыл
өседі.
Мақал- дегеніміз
балалар, адамның ойын жарыққа шығаратын күшті құрал тіл. Ал тіл
адамдар түсінетін құрал болып қана табылмай сонымен бірге атадан
балаға мирас болып келе жатқан өмір тәжірибесін, өнер-білімін
жеткізуші құрал.Сол рухани байлығымыздын бірі халық ауыз
әдебиеті.Ауыз әдебиеті халқымыздың асыл да мол мұрасы,қымбат
қазынасы.
№
5
тапсырма (Т)
«Үш қадамды сұхбат»
әдісі
А қыл ды іс тын ды
ра ды,
А қы мақ тіс сын ды ра
ды.
1-топ Мақалды
бастайды
2-топ Мақалды
жалғастырады
3-топ Буынға
бөледі
Дескриптор
Мақалдың жалғасын
тапты.
Буынға
бөлді.
Қалыптастырушы
бағалау: бас
бармақ арқылы
№
6 тапсырма
(Ж)
«Ойлан, жұптас, талқыла»
әдісі
Қай сурет сызбаға сәйкес
келеді?
Дескриптор
Сызбаға сәйкес сөзді
тапты.
Жұппен
талдады.
Қалыптастырушы
бағалау: жұппен стикер арқылы
бағалау
|