Материалдар / І дыбысы мен әрпі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

І дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
І дыбысы мен әрпі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2019
439
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Сауат ашу Мектеп:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Менің отбасым Мұғалімнің аты-жөні:

Күні сынып: Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:


І дыбысы мен әрпі

Оқу мақсаттары:


Барлық оқушылар


Көптеген оқушылар


Кейбір оқушылар

1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру


Әріпті тану, дыбыстау, ажырату, сөз ішінен таба алу.


Сөздерді буынға бөлу, дыбыстық талдау жасау, тізбектей оқу.


Өлең жолдарын құрастыру, сөйлем құрау, тиісті әріпті табу.


Бағалау критерийлері


Әріпті таниды, ажыратады.

Дыбыспен сәйкестендіреді.

Құндылықтарды дарыту

Мәңгілік ел идеясының басты 7 құндылығының біріншісі Қазақстан Тәуелсіздігі және Астана құндылығын басшылыққа ала отырып, оқушыларды еліне, бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Өнер, әдебиеттік оқу сабағы

Акт қолдану дағдылары

Аудиожазба , таныстырылым.

Бастапқы бөлім

Ұ ұ әріпін еске түсіріп,сөздерді буынға бөліп оқиды, сөз ішінен таба алады, өз отбасы мүшелерін атайды, өлең жолдарын құрайды.

Сабақтың барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңі

Сабақта жоспарланған

іс-әрекет

ресурстар

Сабақтың басы

3-5 минут












Құрметті балалар! Бүгінгі сабағымыз ерекше. Себебі бізге қонақтар келді.

Бабадан қалып жеткен көрегендік
Еркіндік жасты
ғында өлең өрдік
Ар
қалап аманатын келіп жеткен
25 жыл!
Құтты болсын егемендік!

Биылғы жыл басқа жылдан ерекше. Себебі, тәуелсіз ел болғанымызға 25 жыл болды. Сол 25 жылдыққа орай біздің мектепте көптеген іс-шаралар өтіп жатыр. Иә,тарих толқынында толқып отырып, телегей теңіздей тасып жеткен мәртебесі биік тәуелсіздікке 25 жыл толды. Мереке құтты болсын! Сол шараның бірі ретінде бүгінгі сабағымызды арнаймыз.

Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Топқа аттары жазылған түрлі-түсті қағаз қималары арқылы бөліну.

Слайд







Топ аттары жазылған қима қағаздар және топ аты



Сабақтың ортасы

20-25 минут


















Қайталау – білім анасы.

Әліппе әнін тыңдату арқылы өткен әріптерді еске түсіреді.

-Шығармашылық тапсырма: өткен әріптер бойынша өлең жолдарын құрастыру.

-№ 1 тапсырма (Т)

-Сөз дегеніміз не ?

-Сөз қалай жасалады?

-Дыбыстар неше топқа бөлінеді?

Дыбыстар мен әріптердің айырмашылығы неде?

1 –топ адасқан әріптерден бір түстің атын құрап, дөңгелектермен жазу (сары) (3 тілде айту )

2- топ адасқан әріптерден бір санның атын құрап, дөңгелектермен жазу (алты ) (3 тілде айту )

3- топ адасқан әріптерден бір қимылды білдіретін сөзді құрап, дөңгелектермен жазу ( жүру ) (3 тілде айту )

4- топ адасқан әріптерден бір заттың атын білдіретін сөзді құрап, дөңгелектермен жазу (сағат ) (3тілде айту )

Әр сөзді буынға бөледі .

Дескриптор

Дыбыстық талдау жасады

Буынға бөлді.

Қалыптастырушы бағалау: топтар бір-бірін бағдаршам арқылы бағалайды.

Ширату: « Видео жазба көрсету және талқылау» әдісі арқылы жаңа тақырыпқа болжау жасау. (Ұ)

Дыбыстардың әлеміне саяхатқа шығып, бейнефильмдерді көріп, І әріппен танысып, жазады.

2 тапсырма «Отбасы ағашы » әдісі (Ұ)

Өлеңді тыңдау, Отбасы ағашына отбасы мүшелері мен мамандық түрлерін сәйкестендіру

Дескриптор

1. Өлеңді тыңдады

2. Мағынасын түсінді

3. Отбасы мүшелері мен мамандық түрлерін сәйкестендірді

Қалыптастырушы бағалау: «шапалақ» арқылы бір-бірін бағалайды.

3 тапсырма Буын құрайық (Ж)

Ін, Іс, Іл

Дескриптор

Буындар құрады.

Қалыптастырушы бағалау (ауызша): «Жарайсың!», «Талпын!», «Белсенділік таныт!»

4 тапсырма Оқулықпен жұмыс (тізбектей оқу) (Ұ)

Ін іні іс тіс іл шіл ірі тіл.

Дескриптор

Тізбектей оқыды

Кері байланыс: смайлик арқылы бағалау

Сергіту сәті

Тербеледі ағаштар

Алдымнан самал еседі

Кіп- кішкентай ағаштар

Біп- биік болыл өседі.

Мақал- дегеніміз балалар, адамның ойын жарыққа шығаратын күшті құрал тіл. Ал тіл адамдар түсінетін құрал болып қана табылмай сонымен бірге атадан балаға мирас болып келе жатқан өмір тәжірибесін, өнер-білімін жеткізуші құрал.Сол рухани байлығымыздын бірі халық ауыз әдебиеті.Ауыз әдебиеті халқымыздың асыл да мол мұрасы,қымбат қазынасы.

5 тапсырма (Т)

«Үш қадамды сұхбат» әдісі

А қыл ды іс тын ды ра ды,

А қы мақ тіс сын ды ра ды.

1-топ Мақалды бастайды

2-топ Мақалды жалғастырады

3-топ Буынға бөледі

Дескриптор

Мақалдың жалғасын тапты.

Буынға бөлді.

Қалыптастырушы бағалау: бас бармақ арқылы

6 тапсырма (Ж)

«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі

Қай сурет сызбаға сәйкес келеді?


Picture 8

Shape3 Shape2 Shape1


Дескриптор

Сызбаға сәйкес сөзді тапты.

Жұппен талдады.

Қалыптастырушы бағалау: жұппен стикер арқылы бағалау


вShape4 идео жазба Kazakh alphbabet Torqhal-TV











Shape8 Shape7 Shape6 Shape5


Shape11 Shape12 Shape10 Shape9


Shape16 Shape15 Shape14 Shape13


Shape20 Shape18 Shape21 Shape19 Shape17






Видео жазба

Video playback 2








Слайд







il_fi





Сергіту сәтіне арналған жинақ
































Сабақтың

соңы

10-15 минут


Рефлексия

Бүгінгі сабақта не істедік?

Сабақ қызықты болды ма?

Нені үйрендің?

Неден қиналдың?

Әр бала стикерге өз атын жазып баспалдаққа жапсырады

Баспалдақ суреті

Shape23 Shape24 Shape22

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Қабілетті оқушылар тапсырма № 1 Өтілген әріптерді пайдаланып өлең жолдарын құра

Тапсырма № 2 сөз құрамындағы қалып қойған әріптерді тауып жаз

Тапсырма № 3 Берілген сөздермен сөйлем құрау



  1. Бағдаршам арқылы бағалау

  2. Шапалақ арқылы

  3. Бас бармақ арқылы

  4. Смайлик арқылы бағалау

  5. Стикер арқылы бағалау





  1. Топпен жұмыс жасағанда, партада дұрыс отырулары қадағаланады

  2. Сергіту сәтін жасау кезіндегі қауіпсіздік

Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!