"Ілияс Жансүгіров. Көкшетау" 4 сынып әдебиеттік оқу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Ілияс Жансүгіров. Көкшетау" 4 сынып әдебиеттік оқу

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақтың көрнекті ақыны, жазушы Ілияс Жансүгіровтың өмірі мен шығармашылығы туралы тереңірек таныстыру. Өлеңді түсініп оқуға үйрете отырып туған ел табиғаты, әсемділігімен таныстыру өлеңнің идеясын, мазмұнын түсіндіру.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Сабақтың тақырыбы:

Мектеп: Ілияс Жансүгіров. Көкшетау

Күні:16.04.18ж

Мұғалім:Кусбекова Г

Сынып:4

Қатысқан:

Қатыпағандар:

Сабақта меңгерілетін

дағдылық мақсаттар

Қазақтың көрнекті ақыны, жазушы Ілияс Жансүгіровтың өмірі мен шығармашылығы туралы тереңірек таныстыру. Өлеңді түсініп оқуға үйрете отырып туған ел табиғаты, әсемділігімен таныстыру өлеңнің идеясын, мазмұнын түсіндіру.


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар білуге тиісті:

Автордың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі.

Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:

Тақырып мазмұнын түінуі тиіс

Кейбір оқушылар білуге тиіс:

Автордың өзге де шығармаларын.

Бұрыннан бар білімдері

Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі.

Жоспар

Жоспарланған

уақыттар

Жоспарланған уақыт (жаттығулар)

Ресурстар

Басталуы

Ұйымдастыру кезеңі

«Кездесу» ойыны

Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады.

Қызығушылықты ояту

Көкшетау «талай рет ат тағасының дүбіріне куә болған жер» - Бурабай шатқалында орналасқан. Біз бүгінгі сабағымызда осы өлкеге саяхатқа шығатын боламыз. Мен сендерге Көкшетаудың тамаша табиғатымен таныстыратын гид боламын, сендер саяхатшы боласыңдар. Сабақта Көкшетау туралы білетіндеріңізді қосып, маған көмекші боласыңдар. (Ой - қиялын дамыту)
Бурабай шатқалы ерекше көз тартып тұратын күшке ие. Мұнда бәрі ойыншық тәрізді, таулар – аласа, көлдері - шағын, ормандары аса қалың емес. Бірақ мұның өзі сондай көрікті, қайталанбас сұлу әрі құпиялы. Жұмбақ Көкшетау өзінің аңғарларына иыққа сөмкені асынып алып жаяу шыға алғандарға ғана құпияларын ашады. (Пейзаж ұғымы арқылы бейнелеу өнері сабағымен байланыстыру)
Бурабайдың ең үлкен құпиясы – оның құбылмалылығында, желдің бағыты үнемі ауысып, көкте ақша бұлттар жөңкиді, күн нұры жастарға ерекше төгіледі, айна көлде күн сәулесімен құлпыра шағылысады
Бурабай - кездейсоқ емес сәйкестіктер өлкесі. Оның атауы да тылсым мистикаға негізделген. Орыс қоныстанушылары шатқалды Боровое деп, ал өз станицасын қарағай орманының құрметіне Боровская деп атаған. Ал байырғы қазақтар бұл жерді Бурабай деп атады,»бура» - түйе сөзінен шыққан.


Таныстырылым.



Айтылым



Ортасы


Жаңа сабақ

Өлеңді талдау.
(Шумақ, тармақ, бунақ, буын, ұйқасты табу, Мәтінді талдау
- қара өлең ұйқасын табу.
Сергіту сәті:«Көкшетау» өлеңін тыңдату
«Үш Әпке жартасы» тапсырмасы.
Өлеңді тізбектеп оқу, өлеңді қара сөзге айналдыру
Туристтердің қажылық орны «Абылай хан даңғылы» тапсырмасы.

Автор портреті.

Оқылым

Айтылым

Сергіту сәті

Орманның бiз емшiсiмiз

Тоқ, тоқ, тоқ (Партаны үш рет ұрады)

Құрт бiткендi жоқ етемiз

Жоқ, жоқ, жоқ, (Қимыл көрсетедi)

Тоқ, тоқ, тоқ,  Жоқ, жоқ, жоқ.

Сергіту жаттығуы жазылған парақша

Аяқталуы

Қоржын арқылы жаңа сабақты қорытындылау
1.
Өлең жазған ақын туралы не білесіңдер?
2. Өлеңде не туралы айтылған?
3. Ақын суреттеп отырған таудың аты қандай?/Көкшетау/
4. Ол тау Қазақстанның қай жерінде?
5. Осы өлең бойынша қандай сурет салар едің?
6. Қазақстан Республиканың басқа тауларын атап бер./Алатау,
7. Өлеңдегі теңеулерді оқып бер
8. Ілияс Жансүгіровтың «Көкшетау»өлеңі саған ұнады ма?
Ұнаса немен ұнағанын айтып бер.
Балалар бүгін біз сабақта не істедік?

Сөздік жұмысын жүргізу.

Жазылым

АЙТЫЛЫМ

Үйге тапсырма: өлеңді мәнерлеп оқу

Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау

көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалайша

жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс –

Денсаулық пен қауіпсіздікті

тексеру, АКТ

Рефлексия

Сабақтың мақсаты

мен оқу міндеттері

анық па?

Бүгін оқушылар не

үйренді?

Сабақ қалай өтті,

қандай деңгейде

өтті?



Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?


Не ұнады?

Неліктен?








Дифференциялау

жоспарым жүзеге

асты ма?

Тапсырмалары

сәйкес болды ма?

Уақыт дәлдігі қалай

болды? Жоспарыма

қандай өзгерістер

енгіздім?

Екі түрлі түсініктеме күнделігі.

Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:


Бөліктің оң жағына

Сол жағына

Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді жазады.

Сол әсер еткен үзінділер жайлы пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары қандай, қандай сұрақ бар т.б.)


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.

2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.

2: Рефлексия.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.04.2018
1473
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі