Сабақтың тақырыбы: | Мектеп: Ілияс Жансүгіров. Көкшетау |
Күні:16.04.18ж | Мұғалім:Кусбекова Г |
Сынып:4 | Қатысқан: | Қатыпағандар: |
Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттар | Қазақтың көрнекті ақыны, жазушы Ілияс Жансүгіровтың өмірі мен шығармашылығы туралы тереңірек таныстыру. Өлеңді түсініп оқуға үйрете отырып туған ел табиғаты, әсемділігімен таныстыру өлеңнің идеясын, мазмұнын түсіндіру. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар білуге тиісті:Автордың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі. |
| Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Тақырып мазмұнын түінуі тиіс |
| Кейбір оқушылар білуге тиіс:Автордың өзге де шығармаларын. |
Бұрыннан бар білімдері | Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі. |
Жоспар |
Жоспарланғануақыттар | Жоспарланған уақыт (жаттығулар) | Ресурстар |
Басталуы | Ұйымдастыру кезеңі«Кездесу» ойыныЖай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады.Қызығушылықты оятуКөкшетау «талай рет ат тағасының дүбіріне куә болған жер» - Бурабай шатқалында орналасқан. Біз бүгінгі сабағымызда осы өлкеге саяхатқа шығатын боламыз. Мен сендерге Көкшетаудың тамаша табиғатымен таныстыратын гид боламын, сендер саяхатшы боласыңдар. Сабақта Көкшетау туралы білетіндеріңізді қосып, маған көмекші боласыңдар. (Ой - қиялын дамыту)Бурабай шатқалы ерекше көз тартып тұратын күшке ие. Мұнда бәрі ойыншық тәрізді, таулар – аласа, көлдері - шағын, ормандары аса қалың емес. Бірақ мұның өзі сондай көрікті, қайталанбас сұлу әрі құпиялы. Жұмбақ Көкшетау өзінің аңғарларына иыққа сөмкені асынып алып жаяу шыға алғандарға ғана құпияларын ашады. (Пейзаж ұғымы арқылы бейнелеу өнері сабағымен байланыстыру)Бурабайдың ең үлкен құпиясы – оның құбылмалылығында, желдің бағыты үнемі ауысып, көкте ақша бұлттар жөңкиді, күн нұры жастарға ерекше төгіледі, айна көлде күн сәулесімен құлпыра шағылысадыБурабай - кездейсоқ емес сәйкестіктер өлкесі. Оның атауы да тылсым мистикаға негізделген. Орыс қоныстанушылары шатқалды Боровое деп, ал өз станицасын қарағай орманының құрметіне Боровская деп атаған. Ал байырғы қазақтар бұл жерді Бурабай деп атады,»бура» - түйе сөзінен шыққан. |
Таныстырылым.
Айтылым |
Ортасы
| Жаңа сабақӨлеңді талдау.(Шумақ, тармақ, бунақ, буын, ұйқасты табу, Мәтінді талдау- қара өлең ұйқасын табу.Сергіту сәті:«Көкшетау» өлеңін тыңдату«Үш Әпке жартасы» тапсырмасы.Өлеңді тізбектеп оқу, өлеңді қара сөзге айналдыруТуристтердің қажылық орны «Абылай хан даңғылы» тапсырмасы. | Автор портреті.ОқылымАйтылым |
Сергіту сәті | Орманның бiз емшiсiмiзТоқ, тоқ, тоқ (Партаны үш рет ұрады)Құрт бiткендi жоқ етемiзЖоқ, жоқ, жоқ, (Қимыл көрсетедi)Тоқ, тоқ, тоқ, Жоқ, жоқ, жоқ. | Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
Аяқталуы | Қоржын арқылы жаңа сабақты қорытындылау1. Өлең жазған ақын туралы не білесіңдер?2. Өлеңде не туралы айтылған?3. Ақын суреттеп отырған таудың аты қандай?/Көкшетау/4. Ол тау Қазақстанның қай жерінде?5. Осы өлең бойынша қандай сурет салар едің?6. Қазақстан Республиканың басқа тауларын атап бер./Алатау,7. Өлеңдегі теңеулерді оқып бер8. Ілияс Жансүгіровтың «Көкшетау»өлеңі саған ұнады ма?Ұнаса немен ұнағанын айтып бер.Балалар бүгін біз сабақта не істедік? | Сөздік жұмысын жүргізу. ЖазылымАЙТЫЛЫМ |
Үйге тапсырма: өлеңді мәнерлеп оқу |
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдаукөрсетуді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайшажоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс –Денсаулық пен қауіпсіздіктітексеру, АКТ |
РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріанық па?Бүгін оқушылар неүйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?
|
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|
Дифференциялаужоспарым жүзегеасты ма?Тапсырмаларысәйкес болды ма?Уақыт дәлдігі қалайболды? Жоспарымақандай өзгерістеренгіздім? | Екі түрлі түсініктеме күнделігі.Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.2: Рефлексия.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |