|
Сабақтың тақырыбы: |
Мектеп: Ілияс Жансүгіров. Көкшетау |
||||||||
|
Күні:16.04.18ж |
Мұғалім:Кусбекова Г |
||||||||
|
Сынып:4 |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
|||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Қазақтың көрнекті ақыны, жазушы Ілияс Жансүгіровтың өмірі мен шығармашылығы туралы тереңірек таныстыру. Өлеңді түсініп оқуға үйрете отырып туған ел табиғаты, әсемділігімен таныстыру өлеңнің идеясын, мазмұнын түсіндіру. |
||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Автордың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі. |
||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Тақырып мазмұнын түінуі тиіс |
|||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Автордың өзге де шығармаларын. |
|||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі. |
||||||||
|
Жоспар |
|||||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі «Кездесу» ойыны Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады. Қызығушылықты ояту Көкшетау «талай рет ат
тағасының дүбіріне куә болған жер» - Бурабай шатқалында орналасқан.
Біз бүгінгі сабағымызда осы өлкеге саяхатқа шығатын боламыз. Мен
сендерге Көкшетаудың тамаша табиғатымен таныстыратын гид боламын,
сендер саяхатшы боласыңдар. Сабақта Көкшетау туралы
білетіндеріңізді қосып, маған көмекші боласыңдар. (Ой - қиялын
дамыту) |
Таныстырылым. Айтылым |
|||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақ Өлеңді талдау. |
Автор портреті. Оқылым Айтылым |
|||||||
|
Сергіту сәті |
Орманның бiз емшiсiмiз Тоқ, тоқ, тоқ (Партаны үш рет ұрады) Құрт бiткендi жоқ етемiз Жоқ, жоқ, жоқ, (Қимыл көрсетедi) Тоқ, тоқ, тоқ, Жоқ, жоқ, жоқ. |
Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
|||||||
|
Аяқталуы |
Қоржын арқылы жаңа сабақты
қорытындылау |
Сөздік жұмысын жүргізу. Жазылым АЙТЫЛЫМ |
|||||||
|
Үйге тапсырма: өлеңді мәнерлеп оқу |
|||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
|||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|
||||||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
Екі түрлі түсініктеме күнделігі. Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
|
||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Ілияс Жансүгіров. Көкшетау" 4 сынып әдебиеттік оқу
"Ілияс Жансүгіров. Көкшетау" 4 сынып әдебиеттік оқу
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мектеп: Ілияс Жансүгіров. Көкшетау |
||||||||
|
Күні:16.04.18ж |
Мұғалім:Кусбекова Г |
||||||||
|
Сынып:4 |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
|||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Қазақтың көрнекті ақыны, жазушы Ілияс Жансүгіровтың өмірі мен шығармашылығы туралы тереңірек таныстыру. Өлеңді түсініп оқуға үйрете отырып туған ел табиғаты, әсемділігімен таныстыру өлеңнің идеясын, мазмұнын түсіндіру. |
||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Автордың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі. |
||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Тақырып мазмұнын түінуі тиіс |
|||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Автордың өзге де шығармаларын. |
|||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі. |
||||||||
|
Жоспар |
|||||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі «Кездесу» ойыны Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады. Қызығушылықты ояту Көкшетау «талай рет ат
тағасының дүбіріне куә болған жер» - Бурабай шатқалында орналасқан.
Біз бүгінгі сабағымызда осы өлкеге саяхатқа шығатын боламыз. Мен
сендерге Көкшетаудың тамаша табиғатымен таныстыратын гид боламын,
сендер саяхатшы боласыңдар. Сабақта Көкшетау туралы
білетіндеріңізді қосып, маған көмекші боласыңдар. (Ой - қиялын
дамыту) |
Таныстырылым. Айтылым |
|||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақ Өлеңді талдау. |
Автор портреті. Оқылым Айтылым |
|||||||
|
Сергіту сәті |
Орманның бiз емшiсiмiз Тоқ, тоқ, тоқ (Партаны үш рет ұрады) Құрт бiткендi жоқ етемiз Жоқ, жоқ, жоқ, (Қимыл көрсетедi) Тоқ, тоқ, тоқ, Жоқ, жоқ, жоқ. |
Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
|||||||
|
Аяқталуы |
Қоржын арқылы жаңа сабақты
қорытындылау |
Сөздік жұмысын жүргізу. Жазылым АЙТЫЛЫМ |
|||||||
|
Үйге тапсырма: өлеңді мәнерлеп оқу |
|||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
|||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|
||||||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
Екі түрлі түсініктеме күнделігі. Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
|
||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |
|||||||||
шағым қалдыра аласыз













