Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Иллюзия өнері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУ
САБАҚ: Қиял әлемі |
Мектеп: «Қ.Билялов атындағы гимназия» КММ Тарбағатай ауданы, Ақжар ауылы |
||||||||||||||||||||||||||
Күні: 28.07.2017 |
Мұғалімнің аты-жөні: Шенгельбаева Гульнур Амангельдиновна |
||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 5 |
Қатысқандар саны:22 |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: |
Иллюзия өнері |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
5Т/А3 Тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау. |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Тыңдалған мәтіннің мазмұнын сұрақтарға жауап бере отырып түсінеді. |
||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: Тыңдалған мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты ақпаратты анықтайды. |
|||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: Негізгі және қосымша ақпаратты анықтай отырып, өз көзқарасын білдіреді, өмірмен байланыстыра отырып тұжырым жасай алады. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды, негізгі және қосымша ақпаратты анықтап, өмірмен байланыстыра алады. |
||||||||||||||||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: Қиял, қиял әлемі, иллюзия өнері, сиқыр, фантазия, иллюзианист, арман, ұшқыр қиял, фокус, көзбояушылық. |
|||||||||||||||||||||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
|
|||||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған тақырыптар:
|
|||||||||||||||||||||||||||
Сіз қыран жетпеген жерге қиял жететінін неліктен екенін айта аласыз ба? |
|||||||||||||||||||||||||||
Жазу үшін ойға салу: |
|||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Қиял- адамға тән қасиет. Арман туралы. |
||||||||||||||||||||||||||
Құндылық |
|
||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
Басталуы |
Ынтымақтастық атмосферасы: Шаттық шеңберіне тұрып, баяу музыка сазымен, көздерін жұмғызып, тәтті қиялға берілу. Қиялдарымен бөлісу.
«Шашылған әріптер» әдісі бойынша топқа бөлемін. 1-топ «Қиялшыл» тобы 2-топ «Иллюзия» тобы 3-топ «Фантазия» тобы Сабақ тақырыбын ашу мақсатында фокус көрсетіп жатқан бейнежазбаны көрсетемін. Миға шабул: «Поп корн» әдісі арқылы:
Осы сұрақтарға жауап алған соң, сабағымыздың тақырыбын айтып, мақсатымен таныстырамын. Иллюзия өнері туралы презентацияны көрсете отырып, сабағымыз.а арналған мәтінді тыңдатамын. «Сұрақты ұстап ал» әдісі арқылы сұрақтар қоямын:
|
Музыка ойнатқыш баяу әуен Түрлі түсті стикерге жазылған әріптер Компьютер, интербелсенді тақта,дауыс күшейткіш |
|||||||||||||||||||||||||
Ортасы |
1 -тапсырма Т/Ж 1-топ «Иллюзия» сөзіне Фрейер моделін жасау
Анықтама Синоним Антоним Сөз тіркесі, сөйлем құрау
Иллюзия Дескриптор:
2-топ «Иллюзианист» сөзіне модель жасау. Сөздің мағынасын түсіндіру.
Дескриптор:
3-топ «Қиял», «Иллюзия» сөздеріне «Қос диаграмма» әдісін пайдалана отырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтары туралы толық сипаттап айтып беріңдер.
Дескриптор:
ҚБ «Бағалау парағы» арқылы жүргізіледі. 2-тапсырма Ж/Ж «Қос жазба күнделігі» Мәтіннен негізгі, қосымша ақпаратты табыңдар, мәнін түсіндіріңдер
Дескриптор:
Қ Б «Бағдаршам» арқылы бағалау. Тапсырмада 3қате бар болса- Т апсырмада 1-2 қате кетсе- толық орындалса - 3-тапсырма С /Т Төрт сөйлем тәсілі» арқылы әр оқушы тыңдалған мәтін бойын- ша өздерінің түсінгендерін көрсетеді. 1.Пікір (мәтін б-ша туындаған өзіндік пікірі 1сөйлем) 2.Дәлел (өзіндік пікіріді 1сөйлеммен дәлелдеу) 3.Мысал ( өзіндік пікіріді негіздеуге 1сөйлеммен мысал. Мысал өмірден алыну керек) 4.Қорытынды (өзіндік пікіріді 1сөйлеммен тұжырымдап беру.) Дескриптор:
ҚБ «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы бағалау. |
Плакт, түрлі-түсті маркерлер Плакт, түрлі-түсті маркерлер Плакт, түрлі-түсті маркерлер |
|||||||||||||||||||||||||
Аяғы |
«Өрмекші торы» әдісі арқылы сабақты оқушылар бір-біріне сұрақтар беріп қорытындылайды. Рефлекция: «Ойды аяқта» әдісі арқылы жүргізіледі. Оқушыларға парақтар беріледі.
|
|
|||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||||
۰
|
۰ |
۰ |
|||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қалай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау Сабақта қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:
2:
Қандай екі нәрсе Сіздің сабағыңызды жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |