Материалдар / информатика

информатика

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қазан 2018
433
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«Информатика» пәні бойынша 2018-2019 оқу жылына арналған күнтізбелік тақырыптық жоспар6сынып
АптаСабақтың тақырыбыОқу мақсатыСағат саныМерзімі

I тоқсан. Компьютерлік жүйелер мен желілер
1Эргономика ұғымы6.4.1.1.Эргономика міндеттерін ойластыру және шешу (жоғары деңгейде жайлы және тиімді болу үшін)13.096.097.09
2Есептеуіш техниканың даму тарихы6.1.1.1-есептеу техникасының дамуының тарихы мен перспективасы жөнінде әңгімелеу110.0913.0914.09
3-4Компьютердің қызметі6.1.1.2-компьютердің негізгі құрылғыларының өзара әрекетін түсіндіру6.1.2.1-операциялық жүйенің негізгі міндеттерін атап өту

2
17.0924.0920.0927.0921.0928.09
5-6Сымсыз желілерББЖ №16.1.3.1-сымсыз байланыстың артықшылығын түсіндіру 201.1008.1004.1011.1005.1012.10
7ТЖБББД қалыптастыру115.1018.1019.10

II тоқсан. Ақпаратты ұсыну
8Ақпаратты тасымалдау6.2.1.3-Ақпаратты беруші және қабылдаушы арналарына мысал келтіру122.1025.1026.10
9Ақпаратты шифрлеу6.2.1.1-мәтіндік ақпаратты кодтау және декодтау129.1001.1102.11
10-11Ақпаратты екілік кодтау арқылы ұсынуББЖ 16.2.1.2-компьютерге арналған барлық ақпарат екілік код түрінде берілетінін түсіндіру

2
05.1112.1108.1115.1109.1116.11
Компьютерлік графика
12-13Векторлық бейнелерді құру6.2.2.2- векторлық кескіндерді құру және өңдеу2

19.1126.1122.1129.1123.1130.11
14-15Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыруББЖ №26.2.2.3-растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау

2
03.1210.1206.1213.1207.1214.12


ТЖБББД қалыптастыру117.1220.1221.12






















III тоқсан. Компьютерлік ойындарды әзірлеу


16-17


Ойынның идеясын анықтау


6.3.2.1-есептің шешімін кезеңмен талдау



2



24.12 14.01


27.1210.01


28.1211.01
18Ойынның сценарийін әзірлеу6.3.2.2-блок-схема түріндегі қадамды ұсыну121.0117.01 18.01
19Сахна мен кейіпкерлерді бейнелеуББЖ №16.3.2.3-есептің шешімін кезеңмен талдау

128.0124.0125.01
Компьютерлік ойынды құру
20Сценарийді жүзеге асыру6.3.1.1-ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асыру6.3.3.1-программа ортасында қателерді табу және жөндеу

1


04.02



31.01


01.02

21Ойынды дыбыспен сүйемелдеу6.3.1.2-ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асыру111.02

07.02

08.02

22-23Ойынның бастапқы бетін құру6.3.1.3-ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асыру



2
18.0225.02

14.0221.02

15.0222.02

24-25Жасалған жобаны жақсартуББЖ №26.3.1.4-ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асыру6.3.3.1-программа ортасында қателерді табу және жөндеу

2


04.0311.03



28.0207.03



01.0315.03



ТЖБББД қалыптастыру118.03

14.03

05.04



IV тоқсан. Мәтіндік құжатпен жұмыс
26-27Сілтемелер6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру(гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)

1


08.04



04.04



12.04











28-29










Гиперсілтемелер












6.4.2.1-авторлық құқық, плагиат, ұғымдарын түсіндіру













2










15.0422.04











11.04 18.04











19.04 26.04
30-31Мазмұны 6.4.2.2- авторға сілтеме беруарқылы ақпаратты сүйемелдеу

1
29.04

25.04 03.05

32-33Ойынға арналған құжатты дайындауББЖ №1



2
06.0513.05

02.0516.05

10.0517.05

34ТЖБББД қалыптастыру120.0523.0524.05










































«Информатика» пәні бойынша 2018-2019 оқу жылына арналған күнтізбелік тақырыптық жоспар6 сынып Факультатив
АптаСабақтың тақырыбыОқу мақсатыСағат саныМерзімі

I тоқсан. Компьютерлік жүйелер мен желілер





1Эргономика ұғымы6.4.1.1.Эргономика міндеттерін ойластыру және шешу (жоғары деңгейде жайлы және тиімді болу үшін)

1


04-05.09


06-07.09


03-07.09
2Есептеуіш техниканың даму тарихы6.1.1.1-есептеу техникасының дамуының тарихы мен перспективасы жөнінде әңгімелеу111-12.0913-14.0910-14.09
3-4Компьютердің қызметі6.1.1.2-компьютердің негізгі құрылғыларының өзара әрекетін түсіндіру6.1.2.1-операциялық жүйенің негізгі міндеттерін атап өту

2


18-19.0925-26.09


20-21.0927-28.09


17-21.0924-28.09
5-6Сымсыз желілер

6.1.3.1-сымсыз байланыстың артықшылығын түсіндіру 202-03.1009-10.1004-05.1011-12.1001-05.1008-12.10
7Тест тапсырмалары

116-17.1018-19.1015-19.10
II тоқсан. Ақпаратты ұсыну
8Ақпаратты тасымалдау6.2.1.3-Ақпаратты беруші және қабылдаушы арналарына мысал келтіру123-24.1025-26.1022-26.10
9Ақпаратты шифрлеу6.2.1.1-мәтіндік ақпаратты кодтау және декодтау106-07.1108-09.1105-09.11
10-11Ақпаратты екілік кодтау арқылы ұсыну

6.2.1.2-компьютерге арналған барлық ақпарат екілік код түрінде берілетінін түсіндіру

2
13-14.1120-21.1115-16.1122-23.1112-16.1119-23.11
Компьютерлік графика
12-13Векторлық бейнелерді құру6.2.2.2- векторлық кескіндерді құру және өңдеу2

27-28.1104-05.1229-30.1106-07.1226-30.1103-07.12
14-15Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру

6.2.2.3-растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау

2
11-12.1218-19.1213-14.1220-21.1210-14.1217-21.12


Тест тапсырмалары

125-26.1227-28.1224-28.12






















III тоқсан. Компьютерлік ойындарды әзірлеу


16-17


Ойынның идеясын анықтау


6.3.2.1-есептің шешімін кезеңмен талдау



2

15-16.0122-23.0110-11.0117-18.0114-11.0121-18.01
18Ойынның сценарийін әзірлеу6.3.2.2-блок-схема түріндегі қадамды ұсыну129-30.0124-25.0128-25.01
19Сахна мен кейіпкерлерді бейнелеу

6.3.2.3-есептің шешімін кезеңмен талдау

105-06.0231-01.0204-01.02
Компьютерлік ойынды құру
20-21Сценарийді жүзеге асыру6.3.1.1-ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асыру6.3.3.1-программа ортасында қателерді табу және жөндеу

2
12-13.0219-20.0207-08.0214-15.0211-08.0218-15.02
22Ойынды дыбыспен сүйемелдеу6.3.1.2-ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асыру126-27.0221-22.0225-22.02
23-24Ойынның бастапқы бетін құру6.3.1.3-ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асыру



2
05-06.0312-13.0328-01.0307-15.0304-01.0311-15.03
25-26Жасалған жобаны жақсарту6.3.1.4-ойын ортасында
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!