Материалдар / информатика
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

информатика

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қазан 2018
455
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


«Информатика» пәні бойынша 2018-2019 оқу жылына арналған

күнтізбелік тақырыптық жоспар

6сынып

Апта

Сабақтың тақырыбы

Оқу мақсаты

Сағат саны

Мерзімі


I тоқсан. Компьютерлік жүйелер мен желілер

1

Эргономика ұғымы

6.4.1.1.Эргономика міндеттерін ойластыру және шешу (жоғары деңгейде жайлы және тиімді болу үшін)

1

3.09

6.09

7.09

2

Есептеуіш техниканың даму тарихы

6.1.1.1-есептеу техникасының дамуының тарихы мен перспективасы жөнінде әңгімелеу

1

10.09

13.09

14.09

3-4

Компьютердің қызметі

6.1.1.2-компьютердің негізгі құрылғыларының өзара әрекетін түсіндіру

6.1.2.1-операциялық жүйенің негізгі міндеттерін атап өту


2

17.09

24.09

20.09

27.09

21.09

28.09

5-6

Сымсыз желілер

ББЖ №1

6.1.3.1-сымсыз байланыстың артықшылығын түсіндіру

2

01.10

08.10

04.10

11.10

05.10

12.10

7

ТЖБ

ББД қалыптастыру

1

15.10

18.10

19.10


II тоқсан. Ақпаратты ұсыну

8

Ақпаратты тасымалдау

6.2.1.3-Ақпаратты беруші және қабылдаушы арналарына мысал келтіру

1

22.10

25.10

26.10

9

Ақпаратты шифрлеу

6.2.1.1-мәтіндік ақпаратты кодтау және декодтау

1

29.10

01.11

02.11

10-11

Ақпаратты екілік кодтау арқылы ұсыну

ББЖ №1

6.2.1.2-компьютерге арналған барлық ақпарат екілік код түрінде берілетінін түсіндіру


2

05.11

12.11

08.11

15.11

09.11

16.11

Компьютерлік графика

12-13

Векторлық бейнелерді құру

6.2.2.2- векторлық кескіндерді құру және өңдеу

2


19.11

26.11

22.11

29.11

23.11

30.11

14-15

Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру

ББЖ №2

6.2.2.3-растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау


2

03.12

10.12

06.12

13.12

07.12

14.12


ТЖБ

ББД қалыптастыру

1

17.12

20.12

21.12












III тоқсан. Компьютерлік ойындарды әзірлеу


16-17


Ойынның идеясын анықтау


6.3.2.1-есептің шешімін кезеңмен талдау



2



24.12

14.01


27.12

10.01


28.12

11.01

18

Ойынның сценарийін әзірлеу

6.3.2.2-блок-схема түріндегі қадамды ұсыну

1

21.01

17.01

18.01

19

Сахна мен кейіпкерлерді бейнелеу

ББЖ №1

6.3.2.3-есептің шешімін кезеңмен талдау


1

28.01

24.01

25.01

Компьютерлік ойынды құру

20

Сценарийді жүзеге асыру

6.3.1.1-ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асыру

6.3.3.1-программа ортасында қателерді табу және жөндеу


1


04.02



31.01



01.02


21

Ойынды дыбыспен сүйемелдеу

6.3.1.2-ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асыру

1

11.02


07.02


08.02


22-23

Ойынның бастапқы бетін құру

6.3.1.3-ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асыру



2

18.02

25.02


14.02

21.02


15.02

22.02


24-25

Жасалған жобаны жақсарту

ББЖ №2

6.3.1.4-ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асыру

6.3.3.1-программа ортасында қателерді табу және жөндеу


2


04.03

11.03



28.02

07.03



01.03

15.03



ТЖБ

ББД қалыптастыру

1

18.03


14.03


05.04



IV тоқсан. Мәтіндік құжатпен жұмыс

26-27

Сілтемелер

6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру(гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)


1


08.04



04.04



12.04







28-29






Гиперсілтемелер







6.4.2.1-авторлық құқық, плагиат, ұғымдарын түсіндіру








2






15.04

22.04







11.04

18.04








19.04

26.04


30-31

Мазмұны

6.4.2.2- авторға сілтеме беруарқылы ақпаратты

сүйемелдеу


1

29.04


25.04


03.05


32-33

Ойынға арналған құжатты дайындау

ББЖ №1



2

06.05

13.05


02.05

16.05


10.05

17.05


34

ТЖБ

ББД қалыптастыру

1

20.05

23.05

24.05






















«Информатика» пәні бойынша 2018-2019 оқу жылына арналған

күнтізбелік тақырыптық жоспар

6 сынып Факультатив

Апта

Сабақтың тақырыбы

Оқу мақсаты

Сағат саны

Мерзімі


I тоқсан. Компьютерлік жүйелер мен желілер




1

Эргономика ұғымы

6.4.1.1.Эргономика міндеттерін ойластыру және шешу (жоғары деңгейде жайлы және тиімді болу үшін)


1


04-05.09


06-07.09


03-07.09

2

Есептеуіш техниканың даму тарихы

6.1.1.1-есептеу техникасының дамуының тарихы мен перспективасы жөнінде әңгімелеу

1

11-12.09

13-14.09

10-14.09

3-4

Компьютердің қызметі

6.1.1.2-компьютердің негізгі құрылғыларының өзара әрекетін түсіндіру

6.1.2.1-операциялық жүйенің негізгі міндеттерін атап өту


2


18-19.09

25-26.09


20-21.09

27-28.09


17-21.09

24-28.09

5-6

Сымсыз желілер


6.1.3.1-сымсыз байланыстың артықшылығын түсіндіру

2

02-03.10

09-10.10

04-05.10

11-12.10

01-05.10

08-12.10

7

Тест тапсырмалары


1

16-17.10

18-19.10

15-19.10

II тоқсан. Ақпаратты ұсыну

8

Ақпаратты тасымалдау

6.2.1.3-Ақпаратты беруші және қабылдаушы арналарына мысал келтіру

1

23-24.10

25-26.10

22-26.10

9

Ақпаратты шифрлеу

6.2.1.1-мәтіндік ақпаратты кодтау және декодтау

1

06-07.11

08-09.11

05-09.11

10-11

Ақпаратты екілік кодтау арқылы ұсыну


6.2.1.2-компьютерге арналған барлық ақпарат екілік код түрінде берілетінін түсіндіру


2

13-14.11

20-21.11

15-16.11

22-23.11

12-16.11

19-23.11

Компьютерлік графика

12-13

Векторлық бейнелерді құру

6.2.2.2- векторлық кескіндерді құру және өңдеу

2


27-28.11

04-05.12

29-30.11

06-07.12

26-30.11

03-07.12

14-15

Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру


6.2.2.3-растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау


2

11-12.12

18-19.12

13-14.12

20-21.12

10-14.12

17-21.12


Тест тапсырмалары


1

25-26.12

27-28.12

24-28.12












III тоқсан. Компьютерлік ойындарды әзірлеу


16-17


Ойынның идеясын анықтау


6.3.2.1-есептің шешімін кезеңмен талдау



2


15-16.01

22-23.01

10-11.01

17-18.01

14-11.01

21-18.01

18

Ойынның сценарийін әзірлеу

6.3.2.2-блок-схема түріндегі қадамды ұсыну

1

29-30.01

24-25.01

28-25.01

19

Сахна мен кейіпкерлерді бейнелеу


6.3.2.3-есептің шешімін кезеңмен талдау


1

05-06.02

31-01.02

04-01.02

Компьютерлік ойынды құру

20-21

Сценарийді жүзеге асыру

6.3.1.1-ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асыру

6.3.3.1-программа ортасында қателерді табу және жөндеу


2

12-13.02

19-20.02

07-08.02

14-15.02

11-08.02

18-15.02

22

Ойынды дыбыспен сүйемелдеу

6.3.1.2-ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асыру

1

26-27.02

21-22.02

25-22.02

23-24

Ойынның бастапқы бетін құру

6.3.1.3-ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асыру



2

05-06.03

12-13.03

28-01.03

07-15.03

04-01.03

11-15.03

25-26

Жасалған жобаны жақсарту

6.3.1.4-ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асыру

6.3.3.1-программа ортасында қателерді табу және жөндеу


2

19-03.04

09-10.04

14-05.04

04-12.04

18-05.04

08-12.04


Тест тапсырмалары


1

16-17.04

11-19.04

15-19.04


IV тоқсан. Мәтіндік құжатпен жұмыс

27-28

Сілтемелер

6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру(гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)


1


23-24.04


18-26.04


22-26.04






29-30






Гиперсілтемелер







6.4.2.1-авторлық құқық, плагиат, ұғымдарын түсіндіру








2







30-08.05

14-15.05








25-03.05

02-10.05







29-03.05

06-10.05

31-32

Мазмұны

6.4.2.2- авторға сілтеме беруарқылы ақпаратты

сүйемелдеу


1


21-22.05


16-17.05


13-17.05

33

Ойынға арналған құжатты дайындау




1




23-24.05


20-24.05










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!