Апта
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Оқу
мақсаты
|
Сағат
саны
|
Мерзімі
|
I
тоқсан. Компьютерлік
жүйелер мен желілер
|
6б
|
6в
|
6а
|
1
|
Эргономика
ұғымы
|
6.4.1.1.Эргономика міндеттерін
ойластыру және шешу (жоғары деңгейде жайлы және тиімді болу
үшін)
|
1
|
3.09
|
6.09
|
7.09
|
2
|
Есептеуіш техниканың даму
тарихы
|
6.1.1.1-есептеу техникасының
дамуының тарихы мен перспективасы жөнінде
әңгімелеу
|
1
|
10.09
|
13.09
|
14.09
|
3-4
|
Компьютердің
қызметі
|
6.1.1.2-компьютердің
негізгі құрылғыларының өзара әрекетін
түсіндіру
6.1.2.1-операциялық жүйенің
негізгі міндеттерін атап өту
|
2
|
17.09
24.09
|
20.09
27.09
|
21.09
28.09
|
5-6
|
Сымсыз
желілер
ББЖ №1
|
6.1.3.1-сымсыз байланыстың
артықшылығын түсіндіру
|
2
|
01.10
08.10
|
04.10
11.10
|
05.10
12.10
|
7
|
ТЖБ
|
ББД
қалыптастыру
|
1
|
15.10
|
18.10
|
19.10
|
II
тоқсан. Ақпаратты
ұсыну
|
8
|
Ақпаратты
тасымалдау
|
6.2.1.3-Ақпаратты беруші және
қабылдаушы арналарына мысал
келтіру
|
1
|
22.10
|
25.10
|
26.10
|
9
|
Ақпаратты
шифрлеу
|
6.2.1.1-мәтіндік ақпаратты
кодтау және декодтау
|
1
|
29.10
|
01.11
|
02.11
|
10-11
|
Ақпаратты екілік
кодтау арқылы ұсыну
ББЖ
№1
|
6.2.1.2-компьютерге арналған
барлық ақпарат екілік код түрінде берілетінін
түсіндіру
|
2
|
05.11
12.11
|
08.11
15.11
|
09.11
16.11
|
Компьютерлік
графика
|
12-13
|
Векторлық бейнелерді
құру
|
6.2.2.2- векторлық кескіндерді
құру және өңдеу
|
2
|
19.11
26.11
|
22.11
29.11
|
23.11
30.11
|
14-15
|
Растрлық және
векторлық бейнелерді
салыстыру
ББЖ
№2
|
6.2.2.3-растрлық және
векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін
бағалау
|
2
|
03.12
10.12
|
06.12
13.12
|
07.12
14.12
|
|
ТЖБ
|
ББД
қалыптастыру
|
1
|
17.12
|
20.12
|
21.12
|
|
|
|
|
|
|
|
III тоқсан. Компьютерлік
ойындарды әзірлеу
|
16-17
|
Ойынның идеясын
анықтау
|
6.3.2.1-есептің
шешімін кезеңмен талдау
|
2
|
24.12
14.01
|
27.12
10.01
|
28.12
11.01
|
18
|
Ойынның сценарийін
әзірлеу
|
6.3.2.2-блок-схема түріндегі
қадамды ұсыну
|
1
|
21.01
|
17.01
|
18.01
|
19
|
Сахна мен
кейіпкерлерді бейнелеу
ББЖ
№1
|
6.3.2.3-есептің
шешімін кезеңмен талдау
|
1
|
28.01
|
24.01
|
25.01
|
Компьютерлік ойынды
құру
|
20
|
Сценарийді жүзеге
асыру
|
6.3.1.1-ойын
ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге
асыру
6.3.3.1-программа ортасында
қателерді табу және жөндеу
|
1
|
04.02
|
31.01
|
01.02
|
21
|
Ойынды дыбыспен
сүйемелдеу
|
6.3.1.2-ойын ортасындағы
программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге
асыру
|
1
|
11.02
|
07.02
|
08.02
|
22-23
|
Ойынның бастапқы бетін
құру
|
6.3.1.3-ойын
ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге
асыру
|
2
|
18.02
25.02
|
14.02
21.02
|
15.02
22.02
|
24-25
|
Жасалған жобаны
жақсарту
ББЖ №2
|
6.3.1.4-ойын
ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге
асыру
6.3.3.1-программа ортасында
қателерді табу және жөндеу
|
2
|
04.03
11.03
|
28.02
07.03
|
01.03
15.03
|
|
ТЖБ
|
ББД
қалыптастыру
|
1
|
18.03
|
14.03
|
05.04
|
IV тоқсан. Мәтіндік
құжатпен жұмыс
|
26-27
|
Сілтемелер
|
6.2.2.1- сілтемелерді
ұйымдастыру(гиперсілтемелер, мазмұн, атау,
түсіндірме)
|
1
|
08.04
|
04.04
|
12.04
|
28-29
|
Гиперсілтемелер
|
6.4.2.1-авторлық
құқық, плагиат, ұғымдарын
түсіндіру
|
2
|
15.04
22.04
|
11.04
18.04
|
19.04
26.04
|
30-31
|
Мазмұны
|
6.4.2.2- авторға
сілтеме беруарқылы ақпаратты
сүйемелдеу
|
1
|
29.04
|
25.04
|
03.05
|
32-33
|
Ойынға арналған
құжатты дайындау
ББЖ
№1
|
|
2
|
06.05
13.05
|
02.05
16.05
|
10.05
17.05
|
34
|
ТЖБ
|
ББД
қалыптастыру
|
1
|
20.05
|
23.05
|
24.05
|
Апта
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Оқу
мақсаты
|
Сағат
саны
|
Мерзімі
|
I
тоқсан. Компьютерлік
жүйелер мен желілер
|
6а
|
6б
|
6в
|
1
|
Эргономика
ұғымы
|
6.4.1.1.Эргономика міндеттерін
ойластыру және шешу (жоғары деңгейде жайлы және тиімді болу
үшін)
|
1
|
04-05.09
|
06-07.09
|
03-07.09
|
2
|
Есептеуіш техниканың даму
тарихы
|
6.1.1.1-есептеу техникасының
дамуының тарихы мен перспективасы жөнінде
әңгімелеу
|
1
|
11-12.09
|
13-14.09
|
10-14.09
|
3-4
|
Компьютердің
қызметі
|
6.1.1.2-компьютердің
негізгі құрылғыларының өзара әрекетін
түсіндіру
6.1.2.1-операциялық жүйенің
негізгі міндеттерін атап өту
|
2
|
18-19.09
25-26.09
|
20-21.09
27-28.09
|
17-21.09
24-28.09
|
5-6
|
Сымсыз
желілер
|
6.1.3.1-сымсыз байланыстың
артықшылығын түсіндіру
|
2
|
02-03.10
09-10.10
|
04-05.10
11-12.10
|
01-05.10
08-12.10
|
7
|
Тест
тапсырмалары
|
|
1
|
16-17.10
|
18-19.10
|
15-19.10
|
II
тоқсан. Ақпаратты
ұсыну
|
8
|
Ақпаратты
тасымалдау
|
6.2.1.3-Ақпаратты беруші және
қабылдаушы арналарына мысал
келтіру
|
1
|
23-24.10
|
25-26.10
|
22-26.10
|
9
|
Ақпаратты
шифрлеу
|
6.2.1.1-мәтіндік ақпаратты
кодтау және декодтау
|
1
|
06-07.11
|
08-09.11
|
05-09.11
|
10-11
|
Ақпаратты екілік
кодтау арқылы ұсыну
|
6.2.1.2-компьютерге арналған
барлық ақпарат екілік код түрінде берілетінін
түсіндіру
|
2
|
13-14.11
20-21.11
|
15-16.11
22-23.11
|
12-16.11
19-23.11
|
Компьютерлік
графика
|
12-13
|
Векторлық бейнелерді
құру
|
6.2.2.2- векторлық кескіндерді
құру және өңдеу
|
2
|
27-28.11
04-05.12
|
29-30.11
06-07.12
|
26-30.11
03-07.12
|
14-15
|
Растрлық және
векторлық бейнелерді
салыстыру
|
6.2.2.3-растрлық және
векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін
бағалау
|
2
|
11-12.12
18-19.12
|
13-14.12
20-21.12
|
10-14.12
17-21.12
|
|
Тест
тапсырмалары
|
|
1
|
25-26.12
|
27-28.12
|
24-28.12
|
|
|
|
|
|
|
|
III тоқсан. Компьютерлік
ойындарды әзірлеу
|
16-17
|
Ойынның идеясын
анықтау
|
6.3.2.1-есептің
шешімін кезеңмен талдау
|
2
|
15-16.01
22-23.01
|
10-11.01
17-18.01
|
14-11.01
21-18.01
|
18
|
Ойынның сценарийін
әзірлеу
|
6.3.2.2-блок-схема түріндегі
қадамды ұсыну
|
1
|
29-30.01
|
24-25.01
|
28-25.01
|
19
|
Сахна мен
кейіпкерлерді бейнелеу
|
6.3.2.3-есептің
шешімін кезеңмен талдау
|
1
|
05-06.02
|
31-01.02
|
04-01.02
|
Компьютерлік ойынды
құру
|
20-21
|
Сценарийді жүзеге
асыру
|
6.3.1.1-ойын
ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге
асыру
6.3.3.1-программа ортасында
қателерді табу және жөндеу
|
2
|
12-13.02
19-20.02
|
07-08.02
14-15.02
|
11-08.02
18-15.02
|
22
|
Ойынды дыбыспен
сүйемелдеу
|
6.3.1.2-ойын ортасындағы
программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге
асыру
|
1
|
26-27.02
|
21-22.02
|
25-22.02
|
23-24
|
Ойынның бастапқы бетін
құру
|
6.3.1.3-ойын
ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге
асыру
|
2
|
05-06.03
12-13.03
|
28-01.03
07-15.03
|
04-01.03
11-15.03
|
25-26
|
Жасалған жобаны
жақсарту
|
6.3.1.4-ойын
ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге
асыру
6.3.3.1-программа ортасында
қателерді табу және жөндеу
|
2
|
19-03.04
09-10.04
|
14-05.04
04-12.04
|
18-05.04
08-12.04
|
|
Тест
тапсырмалары
|
|
1
|
16-17.04
|
11-19.04
|
15-19.04
|
IV тоқсан. Мәтіндік
құжатпен жұмыс
|
27-28
|
Сілтемелер
|
6.2.2.1- сілтемелерді
ұйымдастыру(гиперсілтемелер, мазмұн, атау,
түсіндірме)
|
1
|
23-24.04
|
18-26.04
|
22-26.04
|
29-30
|
Гиперсілтемелер
|
6.4.2.1-авторлық
құқық, плагиат, ұғымдарын
түсіндіру
|
2
|
30-08.05
14-15.05
|
25-03.05
02-10.05
|
29-03.05
06-10.05
|
31-32
|
Мазмұны
|
6.4.2.2- авторға
сілтеме беруарқылы ақпаратты
сүйемелдеу
|
1
|
21-22.05
|
16-17.05
|
13-17.05
|
33
|
Ойынға арналған
құжатты дайындау
|
|
1
|
|
23-24.05
|
20-24.05
|
|
|
|
|
|
|
|