6- сыныпқа арналған «Информатика жұлдызы» атты сыныптан тыс сайыс
|
Күні |
21 желтоқсан 2018 жыл |
|
Сыныбы |
6 |
|
Пәні |
Информатика |
|
Сайыстың аты |
«Информатика жұлдызы» |
|
Жалпы мақсаты |
«Ақпарат және өңдеу», «Интернеттегі қауіпсіздік», «Компьютерлік жүйелер және желілер», «Компьютерлік графика» тарауларынан алған білімдерін анықтау |
|
Интерактивті тақта, слайдтағы тапсырмалар, жұлдызшалар, жалаушалар, бағалау парағы |
|
|
|
Сайыс барысы Сайыстың басы Сайыстың ортасы |
Мұғалімнің кіріспе сөзі Құрметті ұстаздар, оқушылар бүгінгі «Информатика жұлдызы» сайысына қош келдіңіздер!
Асып
әсте саспайық,
«Информатика жұлдызы» атты интеллектуалды сайысқа қатысушы оқушыларды ортаға шақырамыз: ________________________________ ________________________________ ________________________________ ________________________________ ________________________________ ________________________________ ________________________________ ________________________________ ________________________________
Сайысымызды бастамас бұрын әділ баға беретін әділқазы алқаларымен танысып алайық. 1 . _____________________________________________________________ 2 . _____________________________________________________________ 3 . _____________________________________________________________
«Информатика жұлдызы» ол болады, - деп бүгінгі ойынымызды ашуға рұқсат етіңіздер.
1-бөлім
«Бәрін білгім келеді» 6-бөлім
«Пікір-талас»
Мәңгі бақи есте қалар, Қызықты бір жиын болсын Білімдірек шәкірт озар, Сұрақтары қиын болсын – дей отырып, ойынымыздың «Бәрін білгім келеді» деп аталатын І кезеңін бастайық. Бұл бөлімде ойыншыларға сұрақтар қойылады. Жауап нақты, тез болу керек. Қай оқушы қолындағы жалаушаны бірінші көтерсе, сол оқушы жауап береді. Ол оқушы дұрыс жауап бере алмаған жағдайда, келесі жалауша көтерген оқушыларға жауап беруге рұқсат беріледі. Сұрақтар:
2-бөлімді бастайық «Құпия алаң» Тақтада 1-ден 15-ке дейін сандар берілген, әр топ бірінен соң-бірі сандарды таңдап сұрақтарға жауап береді. Дұрыс жауапқа 10 ұпай беріледі. 1.
Компьютер миы? (жүйелік блок) 11. Жеке
адамның немесе адамдар тобының техникалық құралдарды нақты жағдайда
қолдану іс-әрекетін кешенді зерттейтін ғылым (эргономика) 13. Енген ақпараттарды машиналық формаға түрлендіру, яғни екілік кодпен беру. 14. Тек қана нүкте мен сызықшадан тұратын кодтау (Морзе әліппесі) 15. Хабарламаны 0 және 1 символдарының көмегімен жазуға арналған код.
3-бөлімді бастайық «Бұл не?» бұл бөлімде оқушылар сайысқа түседі.
4-бөлім. «Мақал – сөздің мәйегі»
Бұл бөлімде оқушыларға информатикаға
байланысты аударылған мақалдар беріледі, сол мақалдардың дұрыс
жағын айту керек, дұрыс аударылған мақалға 1 ұпай
беріледі. 10. Жігітті компьютеріне қарап, бағала (Жігітті досына қарап, бағала) 11. Байт биттен құралады (Теңге тиыннан құралады) 12. Компьютермен ойнасаң да зиян, ойнамасаң да зиян (Қасқырдың аузы жесе де қан, жемесе де қан) 13. Компьютер көркі – программа (Адам көркі шүберек)
5-бөлімді бастайық. «Тапқырлық» бұл сайыста әр бала жұмбақтарды оқиды, ойлануға уақыт берілмейді , шапшандық есептеледі әр жауапқа 1ұпайдан. 1.
Бағдар көрсетер затым бар. 2.
Жұртты өзіне қаратқан 3.
Мәліметті сұраған, 4. Биологияда бұл паразит, Көзге зорға көрінер, Информатикада өлшем бірлік Ақпараттарды өлшер (БИТ) 5. Егер
білсең,айта қойшы 5. Бір
сарайда тұрады екен, 6.
Компьютермен енеді, 7.
Тетігін бассаң алаңсыз, 8. Төрт
бұрышты әйнек, 9.
Саусақтарды билететін
Көрермендермен ойын
6–бөлім. «Интернеттің пайдасы мен зияны» пікір – талас
|
|
Сайыстың соңы |
Қорытынды.
Мадақтау. Марапаттау.
|
|
№ |
Оқушының аты-жөні: |
«Бәрін білгім келеді» |
«Құпия алаң» |
«Бұл не?» |
«Мақал-сөздің мәйегі» |
«Тапқырлық» |
«Пікір-талас» |
|
1 |
Нұрғиса |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Диляра |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Ақерке |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Жанел |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Назерке |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Асель |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Гүлім |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Әйгерім |
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Информатика жұлдызы"
"Информатика жұлдызы"
6- сыныпқа арналған «Информатика жұлдызы» атты сыныптан тыс сайыс
|
Күні |
21 желтоқсан 2018 жыл |
|
Сыныбы |
6 |
|
Пәні |
Информатика |
|
Сайыстың аты |
«Информатика жұлдызы» |
|
Жалпы мақсаты |
«Ақпарат және өңдеу», «Интернеттегі қауіпсіздік», «Компьютерлік жүйелер және желілер», «Компьютерлік графика» тарауларынан алған білімдерін анықтау |
|
Интерактивті тақта, слайдтағы тапсырмалар, жұлдызшалар, жалаушалар, бағалау парағы |
|
|
|
Сайыс барысы Сайыстың басы Сайыстың ортасы |
Мұғалімнің кіріспе сөзі Құрметті ұстаздар, оқушылар бүгінгі «Информатика жұлдызы» сайысына қош келдіңіздер!
Асып
әсте саспайық,
«Информатика жұлдызы» атты интеллектуалды сайысқа қатысушы оқушыларды ортаға шақырамыз: ________________________________ ________________________________ ________________________________ ________________________________ ________________________________ ________________________________ ________________________________ ________________________________ ________________________________
Сайысымызды бастамас бұрын әділ баға беретін әділқазы алқаларымен танысып алайық. 1 . _____________________________________________________________ 2 . _____________________________________________________________ 3 . _____________________________________________________________
«Информатика жұлдызы» ол болады, - деп бүгінгі ойынымызды ашуға рұқсат етіңіздер.
1-бөлім
«Бәрін білгім келеді» 6-бөлім
«Пікір-талас»
Мәңгі бақи есте қалар, Қызықты бір жиын болсын Білімдірек шәкірт озар, Сұрақтары қиын болсын – дей отырып, ойынымыздың «Бәрін білгім келеді» деп аталатын І кезеңін бастайық. Бұл бөлімде ойыншыларға сұрақтар қойылады. Жауап нақты, тез болу керек. Қай оқушы қолындағы жалаушаны бірінші көтерсе, сол оқушы жауап береді. Ол оқушы дұрыс жауап бере алмаған жағдайда, келесі жалауша көтерген оқушыларға жауап беруге рұқсат беріледі. Сұрақтар:
2-бөлімді бастайық «Құпия алаң» Тақтада 1-ден 15-ке дейін сандар берілген, әр топ бірінен соң-бірі сандарды таңдап сұрақтарға жауап береді. Дұрыс жауапқа 10 ұпай беріледі. 1.
Компьютер миы? (жүйелік блок) 11. Жеке
адамның немесе адамдар тобының техникалық құралдарды нақты жағдайда
қолдану іс-әрекетін кешенді зерттейтін ғылым (эргономика) 13. Енген ақпараттарды машиналық формаға түрлендіру, яғни екілік кодпен беру. 14. Тек қана нүкте мен сызықшадан тұратын кодтау (Морзе әліппесі) 15. Хабарламаны 0 және 1 символдарының көмегімен жазуға арналған код.
3-бөлімді бастайық «Бұл не?» бұл бөлімде оқушылар сайысқа түседі.
4-бөлім. «Мақал – сөздің мәйегі»
Бұл бөлімде оқушыларға информатикаға
байланысты аударылған мақалдар беріледі, сол мақалдардың дұрыс
жағын айту керек, дұрыс аударылған мақалға 1 ұпай
беріледі. 10. Жігітті компьютеріне қарап, бағала (Жігітті досына қарап, бағала) 11. Байт биттен құралады (Теңге тиыннан құралады) 12. Компьютермен ойнасаң да зиян, ойнамасаң да зиян (Қасқырдың аузы жесе де қан, жемесе де қан) 13. Компьютер көркі – программа (Адам көркі шүберек)
5-бөлімді бастайық. «Тапқырлық» бұл сайыста әр бала жұмбақтарды оқиды, ойлануға уақыт берілмейді , шапшандық есептеледі әр жауапқа 1ұпайдан. 1.
Бағдар көрсетер затым бар. 2.
Жұртты өзіне қаратқан 3.
Мәліметті сұраған, 4. Биологияда бұл паразит, Көзге зорға көрінер, Информатикада өлшем бірлік Ақпараттарды өлшер (БИТ) 5. Егер
білсең,айта қойшы 5. Бір
сарайда тұрады екен, 6.
Компьютермен енеді, 7.
Тетігін бассаң алаңсыз, 8. Төрт
бұрышты әйнек, 9.
Саусақтарды билететін
Көрермендермен ойын
6–бөлім. «Интернеттің пайдасы мен зияны» пікір – талас
|
|
Сайыстың соңы |
Қорытынды.
Мадақтау. Марапаттау.
|
|
№ |
Оқушының аты-жөні: |
«Бәрін білгім келеді» |
«Құпия алаң» |
«Бұл не?» |
«Мақал-сөздің мәйегі» |
«Тапқырлық» |
«Пікір-талас» |
|
1 |
Нұрғиса |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Диляра |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Ақерке |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Жанел |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Назерке |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Асель |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Гүлім |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Әйгерім |
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













