Материалдар / Информатика сабақтарында инновациялық технологияларды қолдану

Информатика сабақтарында инновациялық технологияларды қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақалада мұғалім информатика сабақтарында инновациялық технологияларды қолдану туралы айтады
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алмажай Сарсенбаевна Аймуратова

Информатика пәні мұғалімі


Информатика сабақтарында инновациялық технологияларды қолдану

(Алмажай Сарсенбаевна Аймуратова, «М. Горький атындағы жалпы білім беретін мектеп» ҚММ, информатика пәні мұғалімі, Шардара қ., Түркістан облысы)


Қазіргі өмір шындығы пәндерді оқытудың дәстүрлі әдістері мен технологияларын тиімсіз және қызықсыз етеді. Информатика әрдайым басқа пәндерге қатысты тиімді жағдайда болды, өйткені АКТ-ны қолдану пәннің ажырамас бөлігі болып табылады. Бірақ бұл артықшылықты қалай дұрыс пайдалану керектігін мұғалімнің өзі шешеді.

Білім берудің инновациялық технологияларының басты мақсаты-адамды үнемі өзгеріп отыратын әлемде өмір сүруге дайындау. Мұндай оқытудың мәні оқу процесін адамның әлеуетті мүмкіндіктеріне және оларды жүзеге асыруға бағыттаудан тұрады. Білім беру инновациялық қызмет тетіктерін дамытып, өмірлік маңызды мәселелерді шешудің шығармашылық жолдарын тауып, шығармашылықты адам өмірінің нормасы мен формасына айналдыруға ықпал етуі керек.

Информатика сабақтарында ақпаратпен жұмыс істеу саласындағы құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту негізінен мазмұн арқылы жүзеге асырылады, өйткені пәннің өзі әртүрлі бағыттардағы ақпаратпен жұмыс істеуді білдіреді. Информатика сабақтарын өткізу үшін Мен келесі технологияларды қолданамын (1-Схема).

Shape1

1-Схема. Информатика сабақтарындағы инновациялық технологиялар


Мен өзімнің педагогикалық қызметімде Интернет ресурстарын сайтты немесе презентацияны құру кезінде материалды таңдау кезінде және сабаққа дайындық кезінде өзім үшін үнемі қолданамын; жеке кәсіби даму үшін; оқушылардың оқуға деген ынтасын арттыру.

Интернет желісінің ресурстарын пайдалана отырып сыныптағы оқушылардың жұмысын келесідей ұйымдастырамын:

  • фронтальды (виртуалды саяхат, экскурсия, желілік жобалар);

  • жеке (ақпаратты іздеу, іріктеу және талдау);

  • топтарда (жалпы оқу жобасын орындау).

Сабақта және өзіндік жұмыс барысында оқушылардың танымдық іс-әрекетін ұйымдастыруда Интернеттің ақпараттық ресурстарын пайдалану кезінде олардың дайындық деңгейі мен осы үшін қол жетімді жағдайларды ескеру қажет.

Қазіргі уақытта ең сұранысқа ие және тиімді технологиялар:

1) мүмкіндік беретін интерактивті технологиялар:

* біріншіден, балаларды топтағы құрдастарымен және ересектермен байланыстыру;

* екіншіден, оқу процесіне қосылуға мүмкіндік береді;

* үшіншіден, топта әртүрлі оқу жағдайларын жасауға көмектеседі (әр баланың жеке ерекшеліктері ескеріледі), оларды шешу үшін әртүрлі нұсқаларды қолдануға болады.

2) Жоба әдісі. Жоба әдісі мектеп оқушыларына идеядан бастап мақсаттар, міндеттер, ми шабуылы арқылы өз жобаларын жүзеге асыруға және қорғауға дейінгі тізбекті құру дағдыларын игеруге мүмкіндік береді. Жобаны жүзеге асыра отырып, оқушылар жоба критерийлерін анықтайтын жоспарды пайдаланады. Компьютерлік модельдеу жоба әдісін қолданудың үлкен мүмкіндіктерін ұсынады. Жоба бойынша жұмыс оқушыны курстың кез-келген тақырыбын терең зерттеуге ғана емес, сонымен қатар жаңа бағдарламалар мен бағдарламалық өнімдерді игеруге, жаңа ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдануға шақырады.

3) Қашықтықтан оқыту технологиялары. Қазіргі компьютерлік технологиялар қашықтықтан білім беру ұғымын толығымен өзгертеді. Шынында да, қазір оқушы аудиториядан тыс болғанына қарамастан, ол білім алып, оқу процесіне белсенді қатыса алады.

Информатиканы зерттеуде инновациялық технологияларды қолдану әдістемесі мыналарды қамтиды:

  • оқу қызметінің әртүрлі кезеңдерінде оқытуды басқару жүйесін жетілдіру;

  • оқу мотивациясын күшейту;

  • оқушылардың ақпараттық мәдениетін арттыратын оқыту мен тәрбиелеу сапасын жақсарту;

  • қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар саласында кадрларды даярлау деңгейін арттыру;

  • компьютердің және ақпараттық технологияның басқа құралдарының көмегімен ақпараттың әртүрлі түрлерімен жұмыс істеу, өзінің ақпараттық қызметін ұйымдастыру және оның нәтижелерін жоспарлау дағдыларын игеру;

  • ақпараттық технологиялар арқылы танымдық қызығушылықтарды, зияткерлік және шығармашылық қабілеттерді дамыту;

  • оқу процесінде ақпараттық технологиялардың заманауи құралдарының мүмкіндіктерін көрсету.

Қазіргі уақытта әртүрлі қашықтықтан олимпиадалар, конкурстар, турнирлер, жобалар кеңінен танымал. Олардың арқасында балалар өздерінің шығармашылығын көрсете алады, стандартты емес типтегі мәселелерді шешуде логика мен пәндік қабілеттерін дамытады.

Қытай даналығы: «мен естимін – ұмытып кетемін, көремін – есте сақтаймын, істеймін – іштей қабылдаймын» дейді. Қазіргі мұғалімнің міндеті-білім алушылардың сабақта алған білімі өз ізденістерінің нәтижесі болатындай етіп оқу іс-әрекетін ұйымдастыру. Бірақ бұл ізденістерді студенттердің танымдық белсенділігін дамыта отырып, оларды басқару кезінде ұйымдастыру қажет. Бұл қазіргі мұғалімнің кәсібилігі.

Заманауи инновациялық педагогикалық технологиялар заманауи ақпараттық технологиялармен бірге білім беру процесінің тиімділігін едәуір арттыра алады, білім беру мекемесінің алдында тұрған жан-жақты дамыған, шығармашылық еркін тұлғаны тәрбиелеу міндеттерін шеше алады.

Шын мәнінде, информатиканы оқытудың мазмұны тек ақпараттық технологиялармен ғана шектелмейді, сонымен қатар осы пәнге тән маңызды дүниетанымдық әлеуетке ие.

Осылайша, информатика сабақтарындағы менің міндетім-оқушының бойында табиғаттағы және қоғамдағы негізгі ақпараттық заңдардың бірлігін математикалық сипаттау мүмкіндігін түсінуге негізделген тұтас дүниетаным мен ғылыми дүниетанымды қамтитын ақпараттық құзыреттілікті қалыптастыру, ақпараттық технологиялар құралдарын қолдана отырып, ақпараттық объектілерді тәжірибеде өзгерту. және адамдардың мінез-құлқының этикалық, құқықтық нормалары.

Менің жұмыс тәжірибем-сабақтардың өзіндік жүйесін құру, оларды өткізу жүйесін әзірлеу, дидактикалық, бақылаушы материалдарды (соның ішінде электронды) және оларды оқу процесінде қолдану әдістемесін әзірлеу. Оқушылар алған барлық дағдыларды зерттеу қызметін пайдалана отырып, Информатика бойынша, сондай-ақ басқа да пәндер бойынша (химия, физика, математика, әдебиет және т.б.) жобалар жасау үшін пайдаланады.





Пайдаланылған Интернет көздерінің тізімі


  1. https://bilimger.kz/140324/ Жаңа ақпараттық технологияны информатика сабағында қолдану

  2. https://daryn.online/article/2071 Информатиканы оқытудағы инновациялық технологиялар: перспективалары мен қиындықтары

  3. https://kopilkaurokov.ru/vsemUchitelam/prochee/informatika_sabag_ynda_zhan_a_innovatsiialyk_tiekhnologiialardy_paidalanu ИНФОРМАТИКА САБАҒЫНДА ЖАҢА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ

  4. https://multiurok.ru/files/baiandama-informatika-p-nin-okytuda-oiyn-tekhnolog.html Баяндама: "Информатика пәнін оқытуда ойын технологияларын қолдану"

2


Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!