
Карюгина Марина Леонидовна
Работаю в школе 35 лет учителем географии. С 2011 года занимаю должность зам.директора по НМР. Прошла курсы по рецензии учебников и методических пособий, уровневые курсы (1 уровень), курсы учителей - тренеров. Являюсь победителем Республиканского конкурса "Лучший педагог 2017", В августе 2023 года награждена медалью "Ы.Алытансарина". Имею квалификационную категорию педагог-мастер
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 261 материал
«Бастауыш сыныпта ағылшын тіліне және ағылшын тілді елдердің мәдениетіне қызығушылықты қалыптастыру» тақырыбы қазіргі білім беру кеңістігінде өзекті болып отыр. Ғаламдану жағдайында ағылшын тілін меңгеру қарым-қатынас, ақпарат алу және мәдениетаралық өзара іс-қимыл үшін маңызды болып табылады. Бастауыш мектеп оқушының тілдік және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруда, сондай-ақ әлемнің сан алуандығын қабылдай білетін және басқа мәдениеттерге құрметпен қарайтын тұлғаны дамытуда шешуші рөл атқарады.
Тәжірибенің өзектілігі тілдік және мәдени компоненттерді үйлестіру қажеттілігінде көрінеді. Мәдени компонент енгізілмеген жағдайда оқыту көбіне сөздер мен ережелерді механикалық жаттаумен шектеліп, балалардың мотивациясы мен тілдің практикалық мәні төмендейді. Сол себепті тіл мен мәдениетті біріктіретін педагогикалық тәсілдерді зерттеу және жүйелеу қазіргі әдістемеде маңызды бағыт болып табылады.
Сонымен қатар, өзектілік практикалық нәтижелермен расталады: балаларда оқуға қызығушылық
Шет тілі
Басқа
4 сынып
««Ағылшын тілі әлем бойынша» 3–4 сынып оқушыларына арналған» тақырыбындағы қолданбалы оқыту курсының авторлық бағдарламасы әдістемелік жинағында аннотация, түсіндірме жазба, оқу бағдарламасының мазмұны, курсты күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау, сабақты сабақ жоспарлау қамтылған. Жинақ ағылшын тілі пәнінің мұғалімдеріне пайдалы болады
Шет тілі
Авторлық бағдарлама
3 сынып
Бұл сабақ 3-4 сынып оқушыларына арналған және «Canada and Australia» тақырыбын қамтиды. Сабақ барысында оқушылар Канада мен Австралияның табиғаты, жануарлары және ұлттық символдарымен танысады. Жаңа лексиканы (maple leaf, kangaroo, koala) қолдана отырып, топтық ойындар мен тапсырмалар арқылы тілдік дағдыларын дамытады. Сабақтың әдістері визуалды материалдар, сұрақ-жауап, топтық ойындар және физикалық белсенділікті қамтиды. Сабақ соңында мини-ойын және рефлексия арқылы білімдерін бекітіп, өз ойларын білдіру дағдыларын жетілдіреді.
Кілт сөздер: Канада, Австралия, табиғат, жануарлар, ұлттық символдар, жаңа лексика, топтық жұмыс, ойын, 3-4 сынып, ағылшын тілі, визуалды материал, тілдік дағды, физминутка, интерактивті сабақ
Бастауыш сынып
Ашық сабақ
4 сынып
«Ағылшын тілі әлем бойынша» авторлық бағдарламасы 8-9 жас аралығындағы оқушыларға арналған және жылына 34 оқу сағатына есептелген. Бағдарлама мәдени және коммуникативтік бағытқа ие болып, ағылшын тілін халықаралық қарым-қатынас құралы ретінде меңгеруге қызығушылықты арттыруға бағытталған. Апробация барысында оқушылардың сөйлеу белсенділігі, қарапайым коммуникативтік дағдылары, шығармашылық және ынтымақтастық қабілеттері дамығаны байқалды. Бағдарламаның тиімділігі интерактивті, ойын және жобалық әдістерді қолдану арқылы көрінді. Апробация нәтижелері авторлық бағдарламаның бастауыш мектеп оқушылары үшін шет тілін үйретудегі қолжетімді және тиімді әдістемелік құрал екендігін көрсетті.
Кілт сөздер: ағылшын тілі, авторлық бағдарлама, бастапқы мектеп, ойын әдісі, жобалық әдіс, коммуникативтік дағдылар, мәдениет.
Бастауыш сынып
Мақала
4 сынып
Бүгінгі таңда ағылшын тілін ерте жастан үйрету білім беру жүйесінде маңызды орын алады. Мектеп жасындағы балалардың психологиялық және танымдық ерекшеліктерін ескере отырып, интерактивті әдістер арқылы тіл үйрету тиімділігі артады. Бұл әдіс балалардың тілдік және коммуникативтік дағдыларын дамытып қана қоймай, шығармашылық қабілеттерін, өзіне сенімділігін және топта жұмыс істей білу қабілетін қалыптастырады. Интерактивті тәсіл арқылы оқыту ойындар, рөлдік ойындар, диалогтар, әндер, мини-жобалар және визуалды материалдар арқылы жүзеге асады. Мұндай әдістемелік амалдар оқушылардың ағылшын тілін меңгеруге қызығушылығын арттырады, олардың мәдениетаралық коммуникация қабілеттерін дамытады және оқу процесін қызықты әрі тиімді етеді.
Кілт сөздер:интерактивті оқыту, ағылшын тілі, бастауыш сынып, рөлдік ойындар, коммуникативтік дағдылар, тіл үйренуге қызығушылық
Шет тілі
Баяндамалар, реферат
3 сынып
Бұл баяндамада қазақ тілін және әдебиетін оқыту үдерісіне жобалық қызметті енгізу тәжірибесі қарастырылады. Әсіресе орыс тілді сыныптарда жобалық әдісті қолданудың өзектілігі, оның оқушылардың ХХІ ғасыр дағдыларын қалыптастырудағы рөлі, оқу мотивациясын арттыруы және шығармашылық, сыни, коммуникативтік ойлауды дамытуы жан-жақты талданады. Автор өз кәсіби тәжірибесіне сүйене отырып, дәстүрлі оқытудағы қайшылықтарды көрсетеді және жобалық қызметтің оқу материалын өмірмен, ұлттық-мәдени мазмұнмен және цифрлық орта мүмкіндіктерімен байланыстырған жағдайда қаншалықты тиімді болатынын дәлелдейді.
Кілт сөздер: жобалық қызмет, қазақ тілі, қазақ әдебиеті, оқушылар мотивациясы, шығармашылық ойлау, коммуникативтік дағдылар, пәнаралық байланыс, ХХІ ғасыр құзыреттіліктері, заманауи білім беру.
Қазақ тілі
Баяндамалар, реферат
4 сынып
Бұл жұмыста бастауыш сынып оқушыларының оқу мотивациясын қалыптастыруға бағытталған педагогикалық тәжірибе жан-жақты сипатталады. Автор дәстүрлі әдістер мен заманауи білім беру технологияларын үйлестіре отырып, геймификация, жобалық әрекет, интерактивті цифрлық құралдар және тұлғаға бағытталған оқыту тәсілдерінің синтезіне негізделген мотивациялық білім беру ортасын құрудың тиімділігін көрсетеді. Оқу процесін эмоционалды мазмұндандыру, таңдау еркіндігін ұсыну, сәттілік жағдайын ұйымдастыру, оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескеру – осының барлығы ішкі мотивацияның тұрақты дамуына ықпал ететін негізгі факторлар ретінде анықталады. Тәжірибе нәтижелері оқушылардың белсенділігінің артуын, оқу тапсырмаларын орындауға деген жауапкершіліктің күшеюін, танымдық қызығушылықтың тұрақтылығын және ата-аналармен серіктестік қарым-қатынастың нығаюын дәлелдейді. Жұмыс бастауыш мектеп педагогтары үшін әдістемелік тұрғыдан құнды материал болып табылады және оқыту процесін тиімді ұйымдастыруда практикалық
Бастауыш сынып
Баяндамалар, реферат
4 сынып
Баяндамада бастауыш сынып оқушыларында ағылшын тіліне және ағылшын тілді елдердің мәдениетіне қызығушылықты қалыптастыру бойынша педагогикалық тәжірибе сипатталады. Жұмыстың негізгі идеясы - тілдік және мәдени компоненттерді интеграциялап, ойын, жобалық, шығармашылық және коммуникативтік әдістерді үйлестіру арқылы оқушылардың тұрақты мотивациясын, танымдық белсенділігін және мәдениетаралық құзыреттілігін дамыту. Тәжірибе барысында рөлдік ойындар, мәдени тақырыптағы тапсырмалар, мультимедиялық материалдар, заманауи технологиялар және жобалық жұмыс түрлері қолданылып, олардың тиімділігі дәлелденді. Нәтижесінде оқушылардың тілдік қабілеттерінде, сөздік қорында, коммуникативтік дағдыларында және ағылшын тілді елдердің мәдениетіне деген қызығушылығында айтарлықтай оң өзгерістер байқалды. Баяндама бастауыш сыныпта шет тілін оқытудың заманауи әдістерін енгізуді көздейтін педагогтер үшін практикалық мәнге ие.
Кілт сөздер: ағылшын тілі, бастауыш мектеп, мәдениетаралық құзыреттілік, мотивация, о
Шет тілі
Баяндамалар, реферат
3 сынып
В докладе рассматриваются лингвистические особенности разговорной речи XXI века, её структурные и функциональные черты, влияние цифровой среды, медиа и социальных сетей на развитие устного общения. Анализируются фонетические, лексические, грамматические и прагматические особенности современного разговорного общения, а также причины изменения речевого поведения носителей языка. Особое внимание уделено явлениям упрощения, экспрессивности, заимствованиям и трансформации норм в условиях цифровой коммуникации.
Ключевые слова: разговорная речь; устная коммуникация; современный русский язык; языковые изменения; интернет-коммуникация; разговорная лексика; неологизмы; заимствования; сокращения; речевая культура; XXI век.
Русский язык
Баяндамалар, реферат
9 сынып
Бұл педагогикалық тәжірибе ағылшын тілі сабақтарында оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруға бағытталған заманауи әдістер мен технологиялардың кешенді жүйесін ұсынады. Жұмыс барысында тұлғаға бағытталған тәсіл, интерактивті оқыту әдістері, ойын және жобалау технологиялары, цифрлық ресурстар кеңінен қолданылып, оқу процесін белсенді, мағыналы және оқушыларға қызықты етуге жағдай жасалды. Тәжірибе нәтижелері оқушылардың пәнге деген мотивациясының айтарлықтай артқанын, коммуникативтік дағдыларының жетілгенін, өздігінен білім алу қабілеттерінің күшейгенін көрсетті. Автор тәжірибесі ағылшын тілі мұғалімдеріне әдістемелік қолдау көрсетіп, оқу процесін жаңартудың тиімді жолдарын ұсынады және шетел тілін оқытудағы танымдық белсенділікті дамытудың практикалық шешімдерін жүйелейді.
Кілт сөздер: танымдық белсенділік, мотивация, ағылшын тілі, интерактивті әдістер, жобалық оқу, ойын технологиялары, цифрлық ресурстар, коммуникативтік құзыреттілік, тұлғаға бағытталған оқыту, белсенді оқыту тәсіл
Шет тілі
Баяндамалар, реферат
6 сынып
Бұл жұмыста бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған педагогикалық тәжірибе жүйелі түрде талданып, оны іске асырудың инновациялық әдістері сипатталады. Автор ұсынған тәжірибенің жаңашылдығы - оқу үдерісін өмірлік жағдайлармен ұштастыру, пәндік және метапәндік дағдыларды дамыту, әртүрлі технологиялар мен әдістерді кешенді түрде қолдану арқылы оқушының оқу әрекетін белсенді субъектілік деңгейге көтеру. Сабақ барысында проблемалық жағдаяттарды құру, түрлі типтегі мәтіндермен жұмыс, PISA форматына жақын тапсырмаларды пайдалану, жобалық және зерттеушілік жұмыстарды ұйымдастыру функционалдық сауаттылықтың негізгі компоненттерін қалыптастыруға ықпал етеді. Цифрлық ресурстарды, интерактивті платформаларды қолдану, сондай-ақ оқушы рефлексиясын дамытуға бағытталған тәсілдер білімді саналы түсіну мен оны практикалық жағдайларда қолдану мүмкіндігін кеңейтеді. Жұмыс нәтижелері көрсеткендей, ұсынған модель оқушылардың оқу мотивациясын арттырып, олардың ақпара
Бастауыш сынып
Баяндамалар, реферат
2 сынып
Мақалада қазақ тілін оқыту үдерісіне цифрлық технологияларды жүйелі енгізу тәжірибесі қарастырылады. Зерттеу қазіргі білім беру кеңістігіндегі цифрландырудың рөлі мен оның қазақ тілін меңгертудегі тиімділігін көрсетеді. Автор Google Classroom, Padlet, Kahoot, LearningApps, Canva, Bilimland және басқа да заманауи платформаларды пайдаланып, интерактивті, жекелендірілген және шығармашылыққа негізделген оқыту моделін қалыптастырған практикалық тәжірибені сипаттайды. Цифрлық ортада оқушылардың тілдік және цифрлық құзыреттілігі кешенді дамып, пәнге деген қызығушылық айтарлықтай артқаны дәлелденеді. Тәжірибе оқыту нәтижелерінің жоғарылауына, қазақ тілінің цифрлық кеңістікте қолданылу аясын кеңейтуге және мұғалімнің жаңа кәсіби рөлін бекітуге ықпал еткені көрсетіледі. Материал білім беру ұйымдарындағы қазақ тілі мұғалімдеріне, әдіскерлерге және цифрлық педагогикамен айналысатын мамандарға арналған.
Кілт сөздер: қазақ тілін оқыту, цифрлық технологиялар, интерактивті платформалар, цифрлық сауатт
Қазақ тілі
Мақала
Барлық сыныптар
Бұл жұмыс бастауыш мектепте білім сапасын арттырудың маңызды шарты ретінде оқытудағы сараланған тәсілдің мәнін, тиімділігін және оны жүйелі енгізу тәжірибесін сипаттайды. Саралау жеке әдіс ретінде емес, сабақтың барлық кезеңдерін қамтитын, әр оқушының мүмкіндіктері мен қажеттіліктеріне бейімделген тұтас педагогикалық жүйе ретінде қарастырылады. Жұмыста оқушылардың гетерогенділігі жағдайында көп деңгейлі тапсырмаларды, цифрлық ресурстарды, интерактивті және топтық жұмыс түрлерін қолданудың маңыздылығы талданады. Тәжірибе нәтижелері сараланған оқыту оқушылардың оқу мотивациясын арттыратынын, білім сапасын жақсартатынын, оқу дербестігін дамытатынын және қолайлы психологиялық орта қалыптастыратынын дәлелдейді. Автор педагогикалық тәжірибесінің қалыптасу жолын, оның тиімді жақтарын және бастауыш мектептегі заманауи білім беру талаптарына сәйкестігін аша отырып, сараланған тәсілдің практикалық құндылығын көрсетеді.
Кілт сөздер: сараланған оқыту; бастауыш мектеп; білім сапасы; жеке оқыту трае
Бастауыш сынып
Баяндамалар, реферат
2 сынып
Бұл баяндама ұлдарға арналған көркем еңбек сабақтарында жобалық қызметті ұйымдастыру тәжірибесі қарастырылады. Автордың педагогикалық тәжірибесі сабақтарды идеядан дайын өнімге дейінгі толық циклмен ұйымдастыруға бағытталған, бұл оқушылардың шығармашылық, техникалық және зерттеу әлеуетін дамытуға мүмкіндік береді. Жобалық тәсіл оқушыларды белсенді, тәуелсіз және жауапкершілікті әрекет етуге ынталандырады, мета-пәндік дағдыларын қалыптастырады және функционалдық сауаттылығын арттырады. Тәжірибе көрсеткендей, жобалық қызмет сабақтарды қызықты, практикалық және мазмұнды етеді, оқушылардың оқуға деген ынтасы мен өз еңбегіне құрмет сезімін арттырады.
Кілт сөздер: жобалық қызмет, көркем еңбек, ұлдар, шығармашылық әлеует, идеядан өнімге, технология сабақтары, мета-пәндік дағдылар, функционалдық сауаттылық, оқу мотивациясы, практикалық дағдылар.
Технология
Баяндамалар, реферат
5 сынып
Баяндамада бастауыш мектеп жағдайында тұлғаға бағытталған оқытуды жүзеге асырудың педагогикалық негіздері мен тәжірибелік аспектілері қарастырылады. Автор білім беру процесін жаңғыртуда жеке тұлғаның рөлін айқындап, оқушының қызығушылығы мен қажеттіліктерін ескеретін қолайлы әрі дамытушы білім беру ортасын құрудың маңызын көрсетеді. Жұмыста оқыту әдістерінің саралануы, жобалық және зерттеу әрекеттерін енгізу, өзін-өзі бағалау мен рефлексия дағдыларын дамыту жолдары талданып, мұғалім–оқушы–ата-ана ынтымақтастығының тұлғаның қалыптасуына ықпалы ашылады. Тәжірибе нәтижелері тұлғаға бағытталған тәсілдің оқу мотивациясын, дербестікті, шығармашылық белсенділікті және әлеуметтік-коммуникативтік дағдыларды арттыруда жоғары тиімділік көрсететінін дәлелдейді.
Кілт сөздер: тұлғаға бағытталған оқыту, бастауыш мектеп, жеке траектория, мотивация, рефлексия, сараланған тапсырмалар, педагогикалық қолдау, жобалық қызмет, эмоционалды орта.
Бастауыш сынып
Баяндамалар, реферат
2 сынып
Мақалада қазіргі мектептерде география пәнін оқытудағы дифференциалды тәсілдің мәні, әдістемелік негіздері және тиімділігі қарастырылады. Қарапайым дәстүрлі әдістер оқушылардың жоғары гетерогендігіне сәйкес келмеген жағдайда тиімді болмайды. Ұсынылып отырған педагогикалық тәжірибе сабақтың барлық кезеңдерінде дифференциацияны жүйелі қолдануға бағытталған: жоспарлау, оқу материалы, сабақтағы әрекет және білімді бақылау. Дифференциалды тәсіл оқушылардың жеке ерекшеліктерін, оқу қызығушылықтарын, дайындық деңгейін және ақпаратты меңгеру қарқынын ескеруге мүмкіндік береді. Сонымен қатар, цифрлық құралдар мен интерактивті платформаларды пайдалану арқылы сабақтар қызықты, қолжетімді және тиімді болады. Тәжірибе дифференциалды тәсілдің мотивацияны арттыруға, оқу нәтижелерін жақсартуға, оқу тәуелсіздігі мен сыни ойлауды дамытуға әсер ететінін көрсетеді.
Кілт сөздер: география, оқу процесі, мотивация, жеке ерекшеліктер, цифрлық құралдар, метапәндік дағдылар.
География
Мақала
8 сынып
В докладе рассматриваются современные цифровые платформы и приложения как эффективные инструменты развития навыков говорения у школьников при изучении английского языка. Я показываю, как использование технологий позволяет повысить мотивацию учащихся, создать интерактивную учебную среду, обеспечить индивидуализацию обучения и развивать коммуникативные и межкультурные компетенции. Привожу примеры практических методов работы с платформами и приложениями, а также обсуждаю преимущества и ограничения их применения. Доклад предназначен для педагогов, методистов и всех, кто заинтересован в интеграции цифровых технологий в процесс обучения иностранным языкам.
Ключевые слова: цифровые платформы; мобильные приложения; навыки говорения; английский язык; школьное образование; интерактивное обучение; коммуникативная компетенция; мотивация; онлайн-образование; проектная деятельность.
Шет тілі
Баяндамалар, реферат
6 сынып
Статья посвящена вопросам использования английского языка как инструмента формирования глобальной компетенции у школьников. Рассматривается значение владения иностранным языком для развития навыков межкультурной коммуникации, критического мышления, социальной ответственности и способности адаптироваться к глобальным вызовам. Приводятся примеры практических методов преподавания, которые способствуют интеграции языковой подготовки с формированием глобального мышления. Особое внимание уделяется проектной деятельности, использованию аутентичных материалов и цифровых ресурсов для расширения кругозора учащихся.
Ключевые слова: глобальная компетенция; английский язык; межкультурная коммуникация; проектная деятельность; цифровые технологии; школьное образование; критическое мышление; образовательные проекты; международное сотрудничество; обучение языку.
Шет тілі
Мақала
6 сынып
Статья посвящена вопросам использования английского языка как инструмента формирования глобальной компетенции у школьников. Рассматривается значение владения иностранным языком для развития навыков межкультурной коммуникации, критического мышления, социальной ответственности и способности адаптироваться к глобальным вызовам. Приводятся примеры практических методов преподавания, которые способствуют интеграции языковой подготовки с формированием глобального мышления. Особое внимание уделяется проектной деятельности, использованию аутентичных материалов и цифровых ресурсов для расширения кругозора учащихся.
Ключевые слова: глобальная компетенция; английский язык; межкультурная коммуникация; проектная деятельность; цифровые технологии; школьное образование; критическое мышление; образовательные проекты; международное сотрудничество; обучение языку.
Шет тілі
Мақала
6 сынып
Данный опыт работы посвящён развитию эмоционального интеллекта у подростков как ключевого фактора их успешной социализации в условиях современной школы. В работе рассматриваются особенности подросткового возраста, теоретические подходы к пониманию эмоционального интеллекта, а также необходимость психолого-педагогического сопровождения учащихся в условиях роста тревожности и изменения социальной среды. Представлена система работы школьного психолога, включающая диагностику, коррекционно-развивающую программу «Эмоции — это важно!», тренинговые упражнения, методы арт-терапии и рефлексивные техники. Показана положительная динамика развития эмоциональной осознанности, эмпатии, навыков саморегуляции и конструктивного общения у учащихся 7–9 классов. Опыт подтверждает эффективность целенаправленной работы по формированию эмоциональной компетентности и может быть рекомендован для использования школьными психологами и педагогами при реализации обновлённого содержания образования.
Ключевые слова:
Психология
Баяндамалар, реферат
Барлық сыныптар
1
2
...
14