Материалдар / Интелектуальный ринг "Я имею право......."
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Интелектуальный ринг "Я имею право......."

Материал туралы қысқаша түсінік
Интелектуальный ринг "Я имею право..." Дети поочереди выбирают те картинки которые соответствуют статьям Конвенции
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2021
257
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді________________ Күні ___________


5 сабақ
Оқуға құштарлық


Мақсаты: «Білім», «махаббат» адамгерілік құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту.
Міндеттері:
- оқу-білімнің адам өміріндегі маңызы туралы түсінік беру;
- оқуға, білім алуға деген ыңталарын дамыту;
- кітапты қадірлеуге, еңбекті сүюге тәрбиелеу.

Көрнекі құралдар: оқулық, дәптер, үлкен ватман қағаз, түрлі түсті қағаздар, қайшы.


Шаттық шеңбері:

Балалар мұғаліммен бірге шеңберге тұрып бірінен соң бірі оқуға байланысты сөздер айты шығады.


Әңгімелесу:

  • адамға білім не үшін қажет?

  • Оқу кезінде қандай қиындықтар кездеседі?

  • Оларды қалай жеуге болады деп ойлайсыңдар?

  • Білімді болу үшін адамға қандай қасиеттер қажет деп ойлайсыңдар?


Мәтінмен жұмыс:

«Табанды бала» аңыз әңгімені оқып ,сұрақтарына жауап беру.

  • Бала өз мақсатына қалай жетті?

  • Баланың ғалым болына қандай қасиеттері көмектесті?


Жаңа ақпарат:

Білім алу қызығушылықты, еңбекқорлықты және табандылықты талап етеді. Білім адам игілігіне қызмет етеді.


Дәптермен жұмыс:

  • бақытты балалар елінің суреті арасына жазу жазылатындай етіп бос қалдырған жолдарға олардың бақытты болуына нелер көмектесетінін жазыңдар.

Балалар тапсырманы дәптерге орындап болған сон, маған оқып беріндер.


Жүректен жүрекке:

Балалар біз сабақты сонына жетіп қалдық, енді кәне бәріміз бірге шеңберге тұрып бір-бірімізге жалқы тілек айтыа сабағымызды аяқтайық.













Тексерілді________________ Күні ___________



6 сабақ

Оқуға құштарлық


Мақсаты: «Білім», «махаббат» адамгерілік құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту.
Міндеттері:
- оқу-білімнің адам өміріндегі маңызы туралы түсінік беру;
- оқуға, білім алуға деген ыңталарын дамыту;
- кітапты қадірлеуге, еңбекті сүюге тәрбиелеу.


Шаттық шеңбері:

Балалар мұғаліммен бірге шаттық шеңберге тұрып «Кел, билейік!» атты әнін орындаймыз.



Кел, билейік!

Қайырмасы:

Кел, билейік, кел билейік, Жалығуды білмейміз,

Неге тұрсың билемей? Жабығуды білмейміз.

Кел, билейік, іркілмейік, Жауқазындай көзді тартып,

Неге отырсың үндемей? Жайраң қағып билейміз.


Тапсырма:

«Кітатын жыры» атты үзіндіні оқып балалар сұрақтарға жауап береді.

  • неліктен кітапты «ұстаз» деп атаймыз?

  • Кітаппен қалай дос болуға болады?


Назар аударыңдар:

Тұжырымдамаларға жеке-жеке талдау жасау.

Білім -өзіңді, өзгені танытады.

Білім -өмірді түсінуге көмектеседі.

Білім –табиғат құпияларын ашады.

Білім –болашаққа жетелейді.


Дәйексөз:

«Оқусыз білім жоқ, білімсіз күнің жоқ» халық мақалы.

Берілген мақалда қандай мағына бар екенін сұрау.


Тапсырма:

Оқулыққа берілген мақал-мәтелдерді жаттап алу.

« Оқу –білм бұлағы»

«Білім-өмір шырағы»

«Оқу түбі –тоқу»


Дәптермен жұмыс :

Берілген суреттерді пайдалана отырып ребусты шешіндер.


Жүректен жүрекке:

Шеңбер аясында «Ақылым –мұғалім» әнін бәрі бірге қосылып айту.


Тексерілді________________ Күні ___________



7 сабақ

Менің ұстаздарым


Ұстазы жақсының ұстамы жақмы.

Мақал

Мақсаты: «Білім», «еңбек», «сыйластық» адамгершілік құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту.

Міндеттері:

  • оқушыларға мұғалімнің, ата-ананың, үлкендердің, кітаптың өмірдегі «ұстаздары» екендігін түсіндіру;

  • мұғалім еңбегіне сүйіспеншілігін, кітап оқуға қызығушылықтарын арттыру;

  • ұстаздарды бағалауға, сыйлап-құрметтеуге тәрбиелеу.


Шаттық шеңбері:

Оқушылар мұғаліммен бірге шаттық шеңберіне тұрып бір –бірімен амандасады.


Әңгімелесу:

Мұғалім мен оқушы арасында сыйластықты қарым-қатынас дамыту мақсатынджа әңгімелесуді өткіземін.

  • Ұстаз деп кімдерді айтамыз?

  • Сендер кімдерді өздеріңе ұстаз саңайсындар?

  • Ұстаздарыңды қалай қантар едіңдер?


Ойын:

«Жас тілші» атты рөлдік ойын ойнатылады. Оқушылар мұғалімнен сұхбат алады. Мұғалімнің өзінін ұстаздық өміріне, еңбек өтілімі және балалармен қарым –қатынасы туралы сұрақтар қойылады.


Мәтінмен жұмыс:

«Ұстаз» атты ән шумақтарын оқып шығып берілген сұрақтарға жаауап беру.

  • Өлеңде ұстаз деп кімді айтып отыр?

  • Өлеңде ұстаз бойындағы қандай жақсы қасиеттер айтылған?


Тапсырма:

Оқулықта берілген суретке қарап ұстаздық еңбек туралы айтып беріндер.


Жаңа ақпарат:

Ұстаз мектепте білім-тәрбие беріп, адамгершілік нұрын төгеді. Мұғалім жас ұрпаққа өз өнерін, тәжірибесін, білімін үйретеді. Адамдардың айналаға, достарына, табиғатқа деген дұрыс көзқарасын қалыптастырады. Ол адамның өмірге деген сенімін арттырады, өмірден өз жолын дұрыс таба білуге көмектеседі.


Мәтінмен жұмыс:

«Өнерлі жігіт» аңыз әңгімесін оқып, берілген сұрақтарға жауап беру.

- Әл – Фараби жігітке нені үйреткісі келді? Не үшін?

- Шәкіртінің болашақта жақсы адам болып шығуына ұстазы қандай еңбек сіңірді деп ойлайсыңдар?

- Білім адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар?


Қорытындылау:

  • Ұстаз –тек оқу, жазу үйретіп, білім беретін мұғалім ғана емес. Ол қиналған сәтте қол ұшын беретін көмекші, қамқор, ізденген сұраққа, бастаған іске ақыл-кенес беретін ақылшы, бірге еңбек ететін сенімді дос бола алады.


Тапсырма:

«Менің ұстазым» тақырыбына шағын әңгіме жазу.


Жүректен жүрекке:

Балалар мен бірге мұғалім шеңбер құрып тілектерін айтады.











































Тексерілді________________ Күні ___________


8 сабақ

Менің ұстаздарым


Мақсаты: «Білім», «еңбек», «сыйластық» адамгершілік құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту.


Міндеттері:

  • оқушыларға мұғалімнің, ата-ананың, үлкендердің, кітаптың өмірдегі «ұстаздары» екендігін түсіндіру;

  • мұғалім еңбегіне сүйіспеншілігін, кітап оқуға қызығушылықтарын арттыру;

  • ұстаздарды бағалауға, сыйлап-құрметтеуге тәрбиелеу.


Шаттық шеңбері:

Оқушылар мұғаліммен бірге шаттық шеңберіне тұрып бір –бірімен амандасады.


Тапсырма:

Оқушыларды топқа немесе жекелей бөліп берілген тапсырманы орындатамыз.

Мұғалім- (білім беруші)

Мұғалім- (көмекші)

Мұғалім- (қамқоршы)

Мұғалім- (ақылшы)

Мұғалім- (сенімді дос)


Дәйексөз:

«Ұстазы жақсының, ұстамы жақсы» мақалды дәптерге жазып аламыз.

  • Балалар, жалпы біз кімнен немесе неден, тәлім-тәрбие, өнеге алсақ, ұйренсек өзімізге соларды ұстаз санаймыз. Біз ұстаздан көп нәрсе үйренеміз.

  • Ұстаз өмірдегі құбылыстар мен әрекеттерді, құндылықтарды танып білуге, ажырата алуға үйретеді. Ұстаздан алған шәкірт нағыз білімді болады.


Мәтінмен жұмыс:

«Бақша ағаштары» атты әңгімені оқып, сұрақтарға жауап беру.

  • Бақша ағаштарының түзу немесе қисық өскені неден деп ойлайсыңдар?

  • Әкесі баласына қандай ақыл айтады?

  • Осы әңгімеден қандай қорытынды шығаруға болады?


Тапсырма:

Суреттерге қарап «Менің ұстаздарым» атты әңгіме құрастыруға беріледі.


Шығармашылық жұмыс:

Тақтаға қою кк түсті плакат ілінеді.Сары түсті қағаздардан «Айды» қиып, плакатқа жабыстырып, оқушыларға фольга беріледі содан оқуылар жұлдыздар қиып плакатқа жабыстыру керек. Істелген жобаларын қорғайды.


Тапсырма:

Берілген сөздердер сөзжұмбақты құру. (ұстаз, сағат, ата, кітап, қарбыз).


Жүректен жүрекке:

Оқушылар бір –біріне тілек айтып аяқтайды.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!