Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Иондық байланыс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
Ә.Жангелдин атындағы №27 жалпы орта мектебінің химия пәні мұғалімі
Жаркинбаева Гульзира Тынысбековна
Gold card № 001855 |
|||||||
Байланыс телефоны: +7775 7545214 |
Электронды почта: gulzira68t@mail.ru |
||||||
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.3B. Химиялық байланыс түрлері |
Күні: |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Иондық байланыс. Ionic bond |
||||||
Оқу мақсаттары |
8.1.4.2 -иондық байланыстың түзілу механизмін сипаттау және иондық қосылыстардың қасиеттерін болжау |
||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Иондық байланысқа жататын заттарды ажыратады. Көпшілігі: Иондық байланыстың түзілу механизмін сипаттайды. Иондық байланысқа жататын заттардың атауын ағылшынша атайды. Кейбіреулері: Иондық байланыстың түзілу механизмін сипаттайды және иондық қосылыстардың қасиеттерін болжайды |
||||||
Қандай сұрақтарға жауап беріледі? |
Hg metal, water H2O, sodium iodide NaI, carbon dioxide gas CO2.
|
||||||
Бағалау критерийі Еvaluation сriteria: |
|
||||||
Тілдік мақсаттар Language objectives:
|
Оқушылар: Иондық байланысқа жататын заттарды ажыратады және заттардың формуласын жазады. Химиялық байланыс түрлерін қалай ажырататынын айтып береді. Ағылшын тілінде берілген тапсырма мәтінін түсінеді, термин сөздерді айтып береді. Пәндік лексика мен терминология: ionic bound иондық байланыс – ионная связь, to transfer – ауыстыру - переводит, melting – балқу - плавление, freezing – қатту - замороживание, dot and cross –нүкте мен крест – точка икрест, crystalline network – кристалдық тор – кристаллическая решетка, neighbor - көрші – сосед. Диалогқа түсуге қажетті сөз тіркестері:
|
||||||
Құндылықтарға баулу |
Бірлесе жұмыс жасау, сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, құрмет, ынтымақтастық, белсенділік, жауапкершілікті сезіну. Өмір бойы білім алуға дайын болу. |
||||||
Пәнаралық байланыс |
Физика: атом, молекула. Математика: ең кіші ортақ еселік |
||||||
Алдыңғы білім Previous education |
7.3.А. Химиялық реакциялар |
||||||
Сабақ барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңдері |
Жаттығулар Tasks and exercises |
Ресурстар Pesurse |
|||||
Сабақтың басы 5 минут
Алдыңғы білімді жинақтау 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі. Organizational moment Сәлемдесу. Good morning dear children! I’m very glad to see you! How are you today? What date is it today? 1-қадам: «Ойды шоғырландыруға арналған жаттығу». Оқушыларға шеңберде бір-бірінің қолынан ұстап тұруды ұсынамын. Оқушылар қолдарын жібермей, айқастырмай теріс қарап тұрулары қажет. Бірнеше қимыл қозғалыстар арқылы бір-бірімен келісе отырып, тапсырманы орындайды.
2-қадам:Топқа біріктіру 1-топ: Металдар. Metals. 2-топ: Бейметалдар. Nonmetals. Топта топ басшысы, баяндамашы, хатшы және уақыт белгілеуші рөлдері бөлінеді.
3-қадам: Үй тапсырмасын сұрау. «Нысана» әдісі. Шарларды үрлеп, ішіне сұрақтар жазылған қағаздарды саламын. Шарларды нысанаға бекітемін. Әр топтан бір оқышыдан шығып, шарларды жарады. Үйге берілген «Коваленттік байланыс» тақырыбы бойынша сұрақтар беріледі. Сол сұрақтарға оқушылар топпен бірігіп, жауап береді.
Determine the types of chemical bond in the following compounds (polar covalent or nonpolar covalent): F2, NH3, O2, H2S, I2, PH3, HBr, CO.
- Nonpolar covalent: Cl2, O3, I2
себебі неде? What is the highest element of electronegativity?
себебі неде? What is the lowest element of electronegativity?
|