Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
іс-әрекетті зеріттеу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Алматы облысы Білім басқармасының
Қарасай ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің
«Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Келісемін Бекітемін
О.І.М Мектеп директоры
Топашева Т.Н Досаева Б.Б.
.
Іс әрекетті зерттеу
Тақырыбы: Оқушылардың ағылшын тілінде еркін қарым-қатынас жасауы үшін топтық жұмыстар арқылы тілдік кедергілерді жою
Ағылшын тілі пән мұғалімі: Әбішева І Б.
2020-2021 оқу жылы
Қарасай ауданы «Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі» кмм «Ұлағат» ағылшын тілі кафедрасының мұғалімі Әбішева Інжудің іс әрекетті зерттеу бойынша 2020-2021 оқу жылына арналған жалпы жоспары.
Зерттеу сұрағы: Оқушылардың ағылшын тілі сабағында оқылым мен айтылым дағдыларын қалай жетілдіреміз және еркін қарым-қатынас жасауы үшін топтық жұмыстар арқылы тілдік кедергілерді жоюға болады ма?
Тақырып:. Оқушылардың ағылшын тілінде оқылым мен айтылым дағдыларын жетілдіру үшін топтық жұмыстар арқылы тілдік кедергілерді жою.
Мақсаты: Оқушылардың ағылшын тілі сабағында оқылым мен айтылым дағдыларын жетілдіру үшін топтық жұмыстар арқылы тілдік кедергілерді жою, танымдық қабілетін дамыту үшін білім алушылармен бірге жұмыс жүргізіп, нәтиже шығару.
Күтілетін нәтиже: Ағылшын тілі сабағында тиімді әдістерді пайдалану арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын ояту, танымдық қабілетін дамыту.
№ |
Іс шаралар |
Мазмұны |
мерзімі |
жауапты |
ескерту |
1 |
Сұрақ жауап жүргізу (Ата -анамен қарым қатынас) |
Білім алушымен сұрақ жауап жүргізу.Білім алушының ата –анасымен қарым қатынасы,жанұядағы әлеуметтік жағдайымен танысу. |
қараша |
Әбішева І |
|
2 |
Бақылау Дерек жинау |
Білім алушының сабаққа қатысуын,үлгерім журналы,жеке іс қағаздары,пән бойынша орындаған жұмыстары т.б бақылау |
Желтоқсан |
Әбішева І |
|
3 |
Қызығушылығын ояту |
Белсенді әдіс тәсілдерді пайдалана отырып, ағылшын тілі пәніне деген қызығушылығын ояту |
қаңтар |
Әбішева І |
|
4 |
Сауалнама жүргізу. Психологилық қолдау |
Жүргізілген сауалнаманың талдаулары. Психологиялық сұхбат жүргізу |
қаңтар |
Әбішева І (Мектеп психологі) |
|
5 |
Сабаққа қатысуын бақылау |
Білім алушының ағылшын тілі сабағындағы мәтінді меңгеруін,тапсырмаларды орындауын қадағалау. |
ақпан |
Әбішева І |
|
6 |
Сыншы дос ретінде көмек көрсету (отырыстар ұйымдастыру) (Бокаева Ш) |
Білім алушыға ағылшын тілі сабағындағы тапсырмаларды орындау барысында қиындықтар туындаса,оған қолдау көрсету. |
наурыз |
Әбішева І |
|
7 |
Нәтижені болжау |
Нәтижелерді талдау(тоқсан соңында жүргізілетін бжб,тжб жұмыстарын талқылау). |
сәуір |
Әбішева І |
|
8 |
Мұғалім рефлексиясы. |
Жүргізілген іс шараға тұрақты түрде рефлексиялық есеп жазу. |
мамыр |
Әбішева І |
|
9 |
Қорытындылау |
Жүргізілген іс шараларға қорытынды жасау. |
мамыр |
Әбішева І |
|
Мінездеме
«Алматы облысы Білім басқармасының
Қарасай ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің
«Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 4 «Б» сынып оқушысы Мейрамбекқызы Дана.04.08.2010
жылы Қарасай ауданында туылған.
Мекен жайы : Алматы облысы, Қарасай ауданы, Жібек жолы ауылы Кусайын 107Б үйде тұрады.Отбасылық жағдайы- толық отбасында тәрбиеленіп жатыр.
Отбасында әлеуметтік жағдайы орташа.Анасы жұмыста.Әкесі жүргізуші болып жұмыс жасайды.
Отбасында 4 адам тұрады:әкесі 40 жаста,анасы 38 жаста, Дананың ұйінің тұңғышы сіңілілері 10,8,6, жаста
Дананың сабаққа деген қатынасы өткен оқу жылына қарағанда орташадан жоғарылады,жалпы оқу үлгерімі қанағаттанарлық.
Дананің денсаулық жағдайы жақсы.
Жеке қасиеттері: тұйық,көп сөйлемейді,салмақты,тұрақты,өз үстінде көп жұмыс жасап келе жатр. Тез ашуланады бірақ, тез ұмытып кетеді.
Кіріспе
«Алматы облысы Білім басқармасының Қарасай ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 4 «Б» сынып оқушысы, 16.08.2009 жылы Қарасай ауданында туылған Мейрамбекқызы Дана іс әрекетті зерттеу аясында зерттеуге алдым.Оқушының жеке қасиеттері: Жеке қасиеттері: тұйық,көп сөйлемейді,салмақты,тұрақты,. Тез ашуланады бірақ, тез ұмытып кетеді.
Дананың осындай тұстарын анықтадым.Белсенді әдіс - тәсілдерді қолдана отырып,білім алушының ағылшын тілі пәніне деген қызығушылығын, біліктілік қабілетін дамыту тақырыбына негізделіп зерттеуді жөн көрдім.
Мақсаты: Ағылшын тілінде еркін қарым-қатынас жасауы үшін топтық жұмыстар арқылы тілдік кедергілерді жою,белсенді әдіс - тәсілдерді қолдана отырып,білім алушының пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Күтілетін нәтиже: Топтық жұмыстар арқылы тілдік кедергілер жойылады, білім алушының пәнге деген қызығушылығы артады, біліктілік қабілеті дамиды.
Білім алушының отбасында әлеуметтік жағдайы орташа.Анасы тұрақты жұмыспен қамтылғанмаған бала тәрбиесімен айналысады.Әкесі жүргізуші болып жұмыс жасайды.Отбасында 6 адам тұрады: әкесі 40 жаста,анасы 38 жаста, Дананың үйінің тұңғышы , сіңілілері 10,8,6 жаста.
Дананың отбасында тұңғыш қыз және отбасы мүшелерімен жақсы қарым қатынаста.Сынып жетекшісі ретінде айтарым: Дананың бастауыш сыныпта сабаққа деген қызығушылығы мен қатынасы жақсы болған.Осы оқу жылы қашықтықтан оқу форматында басталғандықтан оқуға деген қызығушылығы мен қатынасы төмендеген.Сауалнама,ауызша сұрақ жауап жүргізу барысында оқушыға қолдау көрсетілді. Дана сабаққа толық қатысады Қызығушылығы жақсарып, тапсырмаларды орындауға тырысуда.Одан әрі белсенділігін арттыру жұмыстары жүргізілуде.Оқушы,мұғалім,ата- ана бірігіп нәтижеге жету көзделіп отыр.
Мотивациялық іс әрекет. Оқушыға мотивациялық көмек көрсету.
Мотивация – бұл жеке тұлғаны немесе топты ішкі немесе сыртқы әсерлер ықпалнан өз қажеттіліктерін қанағаттандыру және ұыймның мақсатына жету процессі. Бұл міндеттерді шешу үшін мотивацияның әр түрлі әдістері қолданылады. Ең бірінші және ең көп тараған әдіс бұл жазалау және кешіру әдісі. Бұл әдіс көбінесе өз қажеттіліктерін қанағаттаныру үшін қолданылған. Бұл әдістің негізгі ойы бұл- сен бірденкеге жете аласын немесе жете алмасан алдындағы қорқыныш.Бірақ бұл жерде көбінесе қамшы жұмыс істейді. Мысалы жұмысты кешк қарай бітіру өте қажет болса онда бұл саған стимул береді. Немесе сіз бәрібір кешке қарай кетіп қаламын десеніз, ал жұмысты сосын аяқтаймын десеніз стимул оданда күштірек болады. Бірақ бұл әдіс уақыт өтісімен администрациялық жүйе мен экономикалық санкцияға және стимулға айналып кеткен. Адамдық фактордың көтерліуімен психологиялық мотивация әдістері пайда болған. Психологияның көз қарасы бойынша, мотивация –Адамды белгілі бір мақсатқа тарту күші немесе қажеттілік.
Қажеттіліктер — бұл, не адам ішінде пайда болып және сонда болады, яғни, әр түрлі адамдарға жалпы жеткілікті болуы, бірақ сол уақытта әрбір адамға айқын дара көрінуі.
Мотвациялау – адамда белгілі бір мотивтер туғызып олар адамға белгілі бір іс-әрекет жасататын процесс. Мотивациялау адамды басқару негізі болып табылады.
Мотивация нені іздеуіне байланысты 2 негізгі түрге бөлуге болады. Бірінші түр Адамның сыртқы ортадағы әрекетінен туылатын мотив. Бүл түрде мотивацияны жақсы білу ғана емес адамға бұл мотив қалай ықпал ететіне байланысты болады. Бұл мотивация сауда келісіне ұқсайды: « мен саған керегінді беремін, ал сен маған қалағанымды бересін».Егерде екі жақ келіспей қалса онда мотивациялау жүрмей қалады. Екінші түр мотивациялық құрылымды қалыптастыру.Мотивацияның бұл түру тәрбиелік және оқулық жұмыстар арқылы жүзеге асады. Мотивацияның екінші түрін жүзеге асыру үшін көп жігелік және ақыл керек. Себебі мотивациялаудың екінші түрі біріншісіне қарағанда результаты жақсы болады.
Стимул- бұл белгілі бір мотив туғызатын рычаг рөлін атқарады. Стимулдар ретінде жеке заттар, адамдардың бір бірімен қарым қатынасы т.б. жатады. Адам кех келген стимулға беріле салмайды. Жеке стимулдарға адам реакциясы қарсы болуы мүмкін.Адамдардың стимулға жауабы бірдей бола бермейді. Сондықтан адамға стимул әрекет етпесе ол керексіз болып қалады
Ата-анамен тілдесу
Бала табиғатын тану, оны түсіну, жөнімен еркелету, шынайы қарым-қатынас құру, оның бойындағы бар ерекшелікті көре біліп, қабілетін дамыту, бағдарлау, ынталандыру – ұрпағының ертеңі үшін алаңдайтын парасатты ата-ананың игілікті әрекеті. Өміріміздің ең мәнді өзегі – тұлғалық тұрғыда толық қалыптасқан парасатты перзент тәрбиелеу. "Баланы жастан..." деген дәстүрлі тағлым бойынша Эдип комплексі, Маугли синдромы, басқа да маңызды кезеңдерді сәтті өткеру ата-ана үшін ең ұлағатты уәзипа. Психология ғылымының осызаманғы нұсқаулығы бойынша, ата-ана балаға 5 жасқа дейін аса мұқият болып, психикасының дұрыс қалыптасуына жағдай жасауы тиіс.
Бала өсіп, есейген сайын құрдастарымен қарым-қатынаста болуды қажетсінеді. Біртіндеп достар шеңберін құру арқылы қарым-қатынас орнатуды үйренеді. Алаөкпе асқынғанда, өтпелі шақта жасөспірім ата-анаға қарағанда құрдастар-құрбыларына көбірек көңіл аударады. Бұл – заңдылық.
Практикалық өнегемен қатар сөзбен әдіптеу де энергетикалық әсері зор құрал екенін есте тұтқан абзал. Бала күнделікті 5-8 мәрте жақындарының құшақтауын, себепсіз әңгімелесуін қажет етеді. Мұндағы басты қағида шынайы болу. Сол кезде мына сөздерді қолданған дұрыс:
• Мен саған сенемін!
• Мен өзіңмен мақтанамын!
• Кез келген сәтте өзіңмен біргемін!
• Ақылдым сол..! Ақылыңнан айналайын!
• Мен өзіңмен ақылдасқым келеді;
• Мұның да дұрыс шығар;
• Сенің де қателесуге хақың бар;
• Маған… (баланың бір қасиет-ерекшелігі) ұнайды;
• Менен кез келген нәрсе туралы сұрауыңа болады;
• Сені ұрыссам да, жақсы көремін;