Тақырыбы : «Қыс
қызықтары»
Мақсаты: қозғалыс ойындарына деген
қызығушылықтарын арттыру, ойын арқылы көңіл-күйлерін көтеру. Сөйлеу
тілдерін жетілдіру. Сөздік қорын молайту. Дене қимылдарын дамыту
және топпен бірге тату болуға
дағдыландыру.
Қолданылатын
құралдар: желім, қысқы киімдер,
тапсырмалар.
Кіріспе.
Жүргізуші: Балалар бүгін «Қыс қызықтары»
атты сыныптан тыс шараға қош келдіңіздер!
Таза ауа, спорт болсын,
дәріміз.
Еңбек етіп келгенінше
әліміз.
«Алға»!, - деген бір- ақ
мақсатты ұстанып ,
Тапсырманы орындауға, топ
құрайық бәріміз!
Тапсырманы орындауға, ортаға
«Озат» және «Өжет» топтарының балаларын шақырамыз. Балалар екі
қатармен келіп тұрады, амандасады.
Жүргізуші:
Біздің тапсырмаларымыз 4
бөлімнен тұрады.
1 « Кім
шапшаң?»
2 «Баланы серуенге
киіндіру.
3 Сурет бойынша
айырмашылықтарын тап.
4 Қиылған суреттерді
құрастыру.
Жүргізуші:
Еш қалысып
саспайық,
Қызықты сәтті
бастайық!
1 тапсырма. «Кім
шапшаң?»
Шарты: Аққала
құрастыру.Аққаланың әрбір дене мүшесін жеке-жеке
құрастыру.
«Аққаланың денесі» (Аққаланың
денесі үш бөліктен тұрады. Сондықтан әр бөлігін тұрғызуға үш
оқушыдан шығады)
-
Бірінші
денесі.
-
Екінші
денесі.
-
Үшінші
денесі.
-
Аққаланың
малақайы.
-
Аққаланың
қолы.
-
Аққаланың
көзі
-
Аққаланың
мұрны
-
Аққаланың
ауызы.
Дайын суретті балалардан
сұрау. Балалар бұл не? Бұл-Аққала.
Тапсырманың нәтижесін тексеру.
Қай топтың аққаласы әдемі, әрі тез
құрастырылды?
Қол соғу
қошеметтеу.
2
тапсырма.
Шыныққан біз баламыз
,
Айтқан тілді
аламыз.
Қандай жарыс
болсада,
Бәрін жеңіп шығамыз- дей келе
екі топқа берілетін келесі тапсырма «Баланы серуенге
киіндіру».
Шарты: Ортада екі оқушы Лана
мен Жансая , сол оқушылардың қысқы киімдерін ретімен киіндіру
керек.
-
Күрте-куртка,
-
Малақай-шапка,
-
Мойынорағыш-шарф,
-
Қолғап-варежки,
-
Етік-сапоги.
Тапсырманың нәтижесі: Қай
оқушымыз тез, әрі дұрыс киінді?
Лана ма, әлде Жансая ма?
Топтағы балаларға қошемет.
3
тапсырма. «Айырмашылығын
тап»
Шарты: Аққала мен Аяз ата
суреті бойынша 5 айырмашылығын табу керек.
4
тапсырма. «Суретті құрастыр» Шана,
шаңғы
Шарты: Қиылған суреттерді
құрастыру.
Нәтижесін тексеру. Қай
суреттіміз дұрыс құрастырылды? Қай топтағы оқушылар дұрыс, әрі
тапсырманы тез орындады?
Жүргізуші: Құрметті оқушылар, міне бүгін
сіздер жарысқа өте жақсы қатыстыңыздар. Екі топтағы оқушыларға
рахмет. Топ үшін бәріңізде тапсырмаларды
орындадыңдар.
Шынығып, өсіп,
толарсың-демекші осындай қозғалыстағы ойындарға үнемі қатысып
жүріңдер деймін. Сау болыңыздар!
қ