Материалдар / Исатай мен Махамбет бастаған шаруалар көтерілісі

Исатай мен Махамбет бастаған шаруалар көтерілісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Көтерілістің себеп-салдары, қозғаушы күші, нәтижесі, тарихи маңызы, Махамбет пен Исатай қызметінің тарихи ықпалы жайлы түсінік қалыптастыру және топта өзара бірлесіп жұмыс жасауға бағыт беру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
478
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мұғалімнің аты-жөні

Аманова Кырмызы Елеусиновна Ақтөбе облысы,Байғанин ауданы, Көкбұлақ орта мектебі






Сыныбы

8 Қазақстан тарихы
Сабақ атауы1836-38 ж Исатай мен Махамбет бастаған шаруалар көтерілісі
СілтемеҚазақстан тарихы. 8-класс
Жалпы мақсатыКөтерілістің себеп-салдары, қозғаушы күші, нәтижесі, тарихи маңызы, Махамбет пен Исатай қызметінің тарихи ықпалы жайлы түсінік қалыптастыру және топта өзара бірлесіп жұмыс жасауға бағыт беру.
Күтілетін нәтижеИсатай мен Махамбет бастаған шаруалар көтерілісі жайлы ұғым қалыптасады. Топта бірлесіп жұмыс жасауды үйренеді.
Негізгі идеяларҚазақстандағы тарихи оқиғаларды қарастыру
КөрнекілігіЭлектронды оқулық, слайд, маркер, плакат, суреттер
уақстрресурсМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті






3 мин




Смайликтер



Суреттер

Бағалау парағы
І. Кіріспе.А) Оқушылармен амандасу«Көңіл күйлеріңіз қалай?» атты смайликтер арқылыынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру. В) «Исатай» және «Махамбет» топтарына бөліну ұсынылады. С) Бағалау парақшаларын таратуМұғаліммен амандасуТақтадағы және алдарына берілген парақтағы смайликтерге қарап сабақ алдындағы көңіл күйлерін белгілеп көрсету.Тарихи тұлғалар суреттері арқылы екі топқа бөлініп өз орындарын тауып отырады.


















6 мин








«Зымыран сұрақтар»








ІІ. Тұсау кесер.Ой қозғау. « Зымыран сұрақтар» әдісі арқылы үй тапсырмасы және жаңа сабақ тақырыбы анықталады.
  • Бөкей ордасы қашан, қай жерде құрылды?
  • Кіші жүз қазақтары қандай көтерілістерге қатысты?
  • Бөкей Нұралыұлы кім?
  • Бөкей ордасының құрылуына жарлық берген кім?
  • Исатай мен Махамбет бастаған көтерілістің болған уақыты.
  • Махамбеттің досы, жанашыры.
  • Дауылпаз ақын, батыр, жырау, күйші.
  • Көтерілістің қозғаушы күші.
  • Ашынған адамдардың наразылығының түрі.
  • Оқушылар «зымыран сұрақтар» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.













    Берілген сұрақтардың жауабынан жаңа сабақтың тақырыбы шығатынын айтады.




    4 мин






    «Ақпарат орталығы»


    Электронды оқулық
    ІІІ. Мағынаны тану. «Ақпарат орталығы» әдісі. Жаңа сабақ бойынша толық мәлімет алу үшін оқушыларды ақпарат орталығына шақырамыз.

    Электронды оқулықтан мәтін тыңдалады.


    Оқушылар зейіндерін жаңа сабаққа аударады.







    Оқушылар бейне роликтен тыңдайды.
















    15 мин







    2 мин







    Жеке



    Жұптық





    Топтықжұмыс








    Плакат





    Маркер













    Бейне ролик

    ІV. Топтық жұмыс.Критерийді оқушылармен айқындау: 1. тақырыптың ашылуы2. оқушылардың тың идеялары3. көркемдігі, түсініктілігі. «Ақылдассаң, шешерсің» әдісі бойынша екі топқа тапсырмалар беріледі.
  • «Исатай» тобына- көтерілістің себептері, кезеңдері, қозғаушы күші
  • «Махамбет» тобына- көтерілістің жеңілу себептері, нәтижелері, тарихи маңызы.
  • Постер қорғау. Сергіту «Жұмыр қылыш»




    Критеийлер талаптарының орындалуын ескереді.



    Көршісімен пікір бөліседі және топпен ақылдаса отырып, ойларын қағаз бетіне түсіреді.



    Берілген уақыт ішінде қорғап шығады.



    Бейне роликке қарап билейді.






















    5 мин












    «Бәрін білгім келеді»










    Комп-р
    V. «Бәрін білгім келеді» тестік бақылау жұмысы. 1.Бөкей Ордасы қашан құрылды?А)1801ж. в)1802ж . с)1803ж 2. Исатай мен Махамбеттің руы: а)байбақты. в)беріш. с)адай 3. 1837ж 2 мың көтерілісші қоршауға алды:а)хан сарайын. в) Орал қаласын. с) Орынбор қаласын.4. Исатайды ұстап берушіге қандай сый белгіленді?а) 500 сом. в)200 сом . с) 1000 сом5. Исатай батырдың қайтыс болған жері:а) Ақсу . в)Ақбұлақ . с)Шымбұлақ6. Бөкей Ордасының жері:а)Амудария мен Сырдария. в) Сырдария мен Арал. с) Еділ мен Жайық7. Исатай мен Махамбет бастаған көтеріліс созылды:а)15 ж. в)2 ж . с)10 ж8. 1837 ж 15 қазанда көтерілісшілер Теректіқұмда кімнің аулын ойрандады?а) Балқы бидің. в) Жәңгір ханның. с) Баймағамбеттің











    Тест тапсырмалары компьютер арқылы көрсетіледі, оқушылар дәптерлеріне белгілейді және мұғалімнің көмегі арқылы тексереді.




















    5 мин







    2 мин


    «Ізден, пікір білдір, ой-қорыт»

    «Ойлан, есіңе түсір»


    VІ. Ой толғаныс. «Венн диаграммасы» «Ізден, пікір білдір, ой-қорыт»«Исатай» тобына- Исатай мен Махамбет бастаған көтеріліс және 1986ж Желтоқсан көтерілісі.«Ойлан, есіңе түсір» «Махамбет» тобына - Исатай мен Махамбет және елбасымыз Н.Ә.Назарбаев.



    Рефлексия. «Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?»


    Екі топ мүшелері берілген тапсырмалар бойынша тақырыптың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтап, салыстыра отырып, сызбаға түсіреді.

    Оқушылар бүгінгі сабақта өткен тақырып бойынша ой қорытады.Оқушылар алдарындағы көңіл-күй парағына белгілейді.
    1 мин



    2 мин




    Үйге тапсырма: 19- тақырыпты оқу, «Қазақ халқының ежелден аңсаған арманы- Тәуелсіздік» эссе жазу.

    Бағалау.
    Тапсырманы күнделіктеріне жазады.



    Бағалау парағы бойынша топ басшысы қорытынды бағаны айтады.






    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ