Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ішкі энергия. Ішкі энергияны өзгертудің тәсілдері. Жылуөткізгіштік. ҚМЖ. 8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
Мұғалімнің аты-жөні:Жұбанқызы Жадыра Күні: |
||||||
СЫНЫП: 8 |
Қатысқаноқушылар саны: |
Қатыспағаноқушылар саны: 0 |
|||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
8.3.2.1 дененің ішкі энергиясын өзгерту тәсілдерін сипаттау; |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Ішкі энергия. Ішкі энергияны өзгертудің тәсілдері. Жылу өткізгіштік |
||||||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Жылу берілу түрлері. Жылу өткізгіштік жайлы мағлұмат алады Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Жылу берілу түрлері. Жылу өткізгіштік жайлы күнделікті өмірде қолдана білуге үйретуФиизикалық ұғымдармен таныстыру олардың мағынасын ашу. Ғылыми-техникалық жетістіктерінің ерекшеліктеріне тоқталады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
Бағалау критерийі |
Жылу берілу түрлері. Жылу өткізгіштік жайлы мағлұмат алады Жылу берілу түрлері. Жылу өткізгіштік жайлы күнделікті өмірде қолдана білуге үйренеді . Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
Құндылықтарды игерту: |
Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша орындауда, бір-бірінеқолдау көрсетуінде көрініс табады. Патриотизм мен азаматтық жауапкершілік уақытты пайдамен өткізу қажеттігін түсіну арқылы жүзеге асырылады. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, алшығармашылық жаңа идеяларды ұсынуда көрініс табады. |
||||||
Тілдікмақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: Физика, табиғат Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: есептеуді тиімді тәсілмен орындау; |
||||||
Ресурстар |
Түрткі сұрақтар парақшасы, «Ыстық орындық» орындық әдісі Графикалық органайзер: «Балық қаңқасы» диаграммасы |
||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, математика,технология. |
||||||
Алдыңғы оқу |
зертханалық құрал-жабдықтар |
||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
Басталуы 5 минут |
Бағалау парақшасымен таныстыру «Шаттық шеңбер» (бір-біріне жақсы тілектер айту). Мақсаты: Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Оқушыларды ынтымақтастық қарым-қатынасқатүсіру.. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» би Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)
Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут)
|
Тапсырманы орындаған әр балаға конфеттер беріп отырамын. |
|||||
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Қызығушылықты ояту Оқушылар алдыңыздағы, жан-жағыңыздағы, бөлмедегі заттарды қолдарыңызбен ұстап көріңіздер. -Не байқадыңыздар? -Бөлменің температурасы қандай? -Неге ол заттардың температуралары әр түрлі болып сезіледі? -Не себептен деп ойлайсыздар?
. Ұстаным. Әр баланың пікірі құнды. Ұстаздың әр сөзін зейінмен тыңда. Бірлік бар жерде тірлік бар. Оқушылар суретке қарап өз ойларын жинақтаумен болжамдарын айтады. |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||
Ортасы 10 минут |
Қолдану Практикалық жұмысты орындау барысы: Талдау «Ыстық орындық» орындық әдісі (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады. Д Жылу берілудің үш түрі бар: 1.жылуөткізгіштік. 2.конвекция 3.сәуле шығару
Ішкі энергияның дененің көбірек қыздырылған бөлігінен дененің басқа азырақ қыздырылған бөлігіне тікелей байланыс арқылы немесе аралық денелер арқылы көбірек қыздырылған денеден азырақ қыздырылған денеге берілу құбылысы жылуөткізгіштік деп аталады Тәжірибе №1 (электронды оқулықпен) . Жылуөткізгіштік ерекшелігі: - қатты, сұйық және газдарда жүре алады; -зат өзінің орнын ауыстырмайды; -әртүрлі заттардың жылуөткізгіштігі түрліше болады. 2.Конвекция • Жылу қондырғылары еденге жақын төменде орналасқанымен, бөлменің жоғары жағындагы ауаның температурасы әдетте төменгі жағынан жоғары болуының себебі неде? Сұйыққа немесе газға батырылған денеге жоғары бағытталған кері итеруші күш — Архимед күші әрекет етеді. Конвекция дегеніміз — сұйықтың немесе газдың ағысы арқылы энергияның тасымалдануы барысында жылу алмасу процесі. Конвекция ерекшелігі: -Сұйықтарда және газдарда болады; -қатты денелерде және вакуумда болмайды; -газдар мен сұйықтар өздерінің орындарын алмастырады; -газдар мен сұйықтарда төменнен бастап қыздырады. Тәжірибе №2 2.Сәулешығару • • Сәулелену энергиясының дененің ішкі энергиясына айналуын жұтылу деп атайды. Сәуле шығару ерекшелігі: -Кез-келген затта жүре алады; -дене температурасы артқан сайын сәуле шығару қарқындылығы артады; -вакуум арқылы да таралады; -қара денелер сәулені көбірек жұтады, ал ақ денелер керісінше сәулелерді көбірек шағылдырады. Жылу берілудің түрлерінің тұрмыста қолданылуы. Үйді су құбырлар жүйесімен жылыту. 1 .Окулықтағы суреттер бойынша тәжірибелер. 2. Қолдарыңа шыны, ағаш және темір таяқша алыңдар.Қайсысы суығырақ болып сезіледі?Неліктен? 3. Қағаз қорапша алыңдар, ішіне су кұйып жалынның үстіне койыңдар. Суды кайнатуға тырысып көріндер. Неліктен қағаз қорапша жанып кетпейді? 4.Металл стерженді қағазбен ораңдар да жалынның үстіне ұстаңдар.Қағаз жана ма?Тәжірибенің нәтижесін түсіндіріндер.
5 б.От жалынына сірінке талын саусақтарың жылуды сезгенше ұстандар. Ағаштың жылу өткізгіштігі жөнінде не айтасындар. 7. Пробиркаға су құйып, оны үстіңгі жағынан қыздырыңдар.Судың үстіңгі жағы қайнап кеткен кезде оның астыңғы бөлігі қызған, қызбағанын тексеріндер.Судың жылу өткізгіштігі жөнінде не айтасыңдар.
|
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер «Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық. |
|||||
Сергіту сәті 2 минут |
«Қыдырып қайтайық!» би билеу |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады. Топ пікірлерін тыңдау. Жұптық
жұмыс Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |