Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Италия
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Бекітемін:__________
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары
Күні:
Пән аты: Дүние жүзі тарихы
Сыныбы: 9
Сабақтың тақырыбы |
Италия |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме |
Ғаламтор, оқулық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты |
Екінші дүние жүзілік соғыстан кейінгі елдің әлеуметтік-экономикалық жағдайы, республиканың құрылуы, жүргізген саясаттары, партиялардың дамуы туралы түсіндіру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже |
Екінші дүние жүзілік соғыстан кейінгі елдің әлеуметтік-экономикалық жағдайы, республиканың құрылуы, жүргізген саясаттары, партиялардың дамуы туралы білетін болады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі идеялар |
Сабақ барысында өзара әрекеттесу арқылы танымдық белсенділіктері артады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырма көздері |
1.Өз бетінше іздену жұмыстары 2.Өзара пікір алмасу 3.Бірін-бірі тыңдау арқылы өзара әрекеттестікте жұмыс жасау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың көрнекілігі |
Интерактивті тақта, слайд, постерлер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мотивациялық кезең |
Шағын топтарға бөліну, бағалау критерийлерімен таныстыру, топ басшыларын сайлау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын сұрау |
Сыныптағы әрбір оқушыға сабаққа кіру билеті таратылады. Әрбір билетте
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабақ |
Аралас |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті |
«Лабиринт» ойыны
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейінгі тапсырмалар |
Бағалау критерийлері
Бағалау парағы
Жоба қорғау 1-топ Италияның соыстан кейінгі жағдайы 2-топ Италияда партиялық-саяси құрылымдардың дамуы 3-топ ХХ ғ соңы ХХІ ғ басындағы Италия саясаты
Жұптық жұмыс
1-кесте. Германия мен Италияның әлеуметтік-экономикалық ұқсастықтары мен айырмашылықтарын жаз
№2 кесте. Италяның әлеуметтік – экономикалық дамуы
№ 3 кесте хронологиялық кесте
Жеке жұмыс
Жаңа сөздер Неофашизм - 2-дүниежүзілік соғыстан кейін таратылған фашистік ұйымдардың саяси және идеялық бағытын жалғастырушы қазіргі заманғы оңшыл-радикалдық қозғалыс. 2. Коалиция (лат. coalіtіo – одақ) – 1) екі немесе бірнеше мемлекеттер арасында қандай да бір өзге мемлекетке, я болмаса мемлекеттер тобына қарсы бірлескен іс-қимыл жасау мақсатында уақытша құрылған әскери немесе саяси одақ; 2) екі немесе бірнеше саяси партиялар арасындағы өзара келісім. Мұндай келісім, негізінен, партиялардың парламентте көпшілік дауыс алуы мақсатында, яки осы партиялар өкілдерінен Коалициялық үкімет құру үшін жасалады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау |
Бағалау критерийлері арқылы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма |
Италия |
Сабақ туралы жалпы ойың?
..........................................................................................................................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................................................................................................................................
Не жақсы өтті?
..........................................................................................................................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................................................................................................................................
Қайсы жақсы шыққан жоқ?
...................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................................................................................................................................
Сіз нені дамытар едіңіз?
...................................................................................................................................................................
Нені өзгерткіңіз келеді?
.......................................................................................................................................................................................................................................................................