Сабақтың басы:
(5
мин)
|
Сыныппен
сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа назарын аудару.
Сыныптағы
оқушыларды
отырған
орны бойынша топқа бөліп айтып өту.
«Миға
шабуыл»
әдісі
Өткен
сабақтағы тақырыптарды сұрақтар арқылы пысықтап
алу.
1)
Бөлімдері бірдей және әртүрлі жай бөлшектерді қалай
салыстырамыз?
2) Дұрыс
және бұрыс бөлшектер дегеніміз не?
3) Жай
бөлшектің бөлімі, алымы дегеніміз не?
4) Бұрыс
бөлшекті аралас санға қалай айналдырамыз?
5) Ортақ
бөлім дегеніміз не?
Үй
жұмысын сұрау.
әдісі арқылы үй тапсырмасы сұралады.
Бұл әдісте
оқушылар үйге берілген тапсырмадағы ортақ бөлінің дұрыстығын
тексереді.
Үйге
берілген тапсырмалардың жауабы қате болған жағдайда, мұғалім
жауабын өзі айтады.
|
Мұғаліммен
сәлемдеседі.
Оқушылар
мұғалім айтып өткені бойынша топтарға бірігіеді.
Оқушылар
сұрақтарға жауап береді.
Үй
тапсырмасын орындаған оқушы есептің жауаптарын айтады, қалған
оқушылар дұрыс немесе бұрыс екендігін айтады.
Егер
оқушының жауабы дұрыс болмаса келесі оқушы
жалғастырады.
|
ҚБ:
мадақтау
ҚБ:
мадақтау
Жарайсың,өте керемет!
ҚБ:
мадақтау
Жарайсың,
ақылдым, бұданда жақсы істей аласың!!!
|
Презентация
А4
парақтары, Led экран.
«Фортуна» дөңгелегі
|
Сабақтың ортасы:
35
мин
|
«Интербелсенді әдіс»
Топтық
жұмыс
1топ.
Дұрыс бөлшектер
2топ.
Бұрыс бөлшектер
3топ. Жай
бөлшектер
4 топ.
Аралас сандар
Топтық жұмыс ЗИПГЭЙД қосымшасымен жұмыс жасау.
Әр топтқа тест тапсырмалары беріледі. Тест
жауаптарын белгілейтін жауап парағы бірге
беріледі.
Жауаптарын қосымша арқылы тексеріп, топтарды
бағалайды.
Тиімділігі: топпен жұмыста бір бірімен қарым-қатынасы және
оқушылар өздерінің білімдерін тексере отырып,
ұқыптылыққа,шапшаңдыққа, жылдам ойлануға
дағдыланады.
«Бірге
ойлаймыз» әдісі,
сөзжұмбақ шешу. арнайы дайындалған тапсырма беріледі, топтарға
таратып береді.
Тиімділігі: топтық жұмыста бір бірімен қарым-қатынас,
білімдерін ортаға салады.
Деңгейлік тапсырмалар
әдісімен
оқулықтағы
есептерге нұсқаулық беру. «Фортуна дөңгелегі» әдісі
арқылы тақтаға шығатын
оқушының атын анықтау.
Тиімділігі: жеке жұмыста білімдерін пысықтайды,көрсетеді,
жылдамдыққа, ұқыптылыққа дағдыланады.
|
Тест
жұмысын орындау.
Жауап
парағына белгілейді.
Оқушылар
тапсырмалардағы есептерді шығарады. Сөзжұмбақты
шешеді.
Оқушылар
тақтаға шығып жұмыс жасайды.
|
Дескриптор;
ҚБ: мұғалімнің бағалауы.
Мадақтау
Жарайсыңдар, өте жақсы!
Дескриптор:
-
жай бөлшектерге амалдар
қолданады , сөзжұмбақты шешеді.
ҚБ: мұғалімнің бағалауы.
Мадақтау
Жарайсыңдар, өте жақсы!
Дескриптор:
-
бөлімдері бірдей, әртүрлі
жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіріп, қосу және азайту
амалдарын орындайды.
ҚБ:
мұғалімнің бағалауы
|
Тест
тапсырмалары
А6
парақтағы кесте
А4
парақта
Led
экран, оқулықпен, дәптермен жұмыс
|
Сабақтың соңы:
(5
мин)
|
«Бағдаршам» әдісі
№327-328
|
Оқушылар
бүгінгі сабаққа қатысты өздеріне қалаған түсті таңдау арқылы
белгілейді.
|
Бағалау:
Сабақ барысында әр оқушының бағалау деңгейі бар
«Бағалау» парағына оқушыларды жеке жұмыстарының орындалу күйіне
қарай бағалап отырады. «Бағалау» парағың қорытындысы бойынша
оқушыларды бағалаймын.
|
Led
экран
5 сынып
оқулығы
А.Е.Әбілқасымова, Т.П. Кучер, З.Ә.
Жұмағұлова, 2017ж.
|