Материалдар / Жай бөлшектерді косу және азайту
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жай бөлшектерді косу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Жай бөлшектерді косу және азайту,Жай бөлшектерді косу және азайту,Жай бөлшектерді косу және азайту,Жай бөлшектерді косу және азайту,Жай бөлшектерді косу және азайту,Жай бөлшектерді косу және азайту,Жай бөлшектерді косу және азайту,Жай бөлшектерді косу және азайту,Жай бөлшектерді косу және азайту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2022
327
20 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім:

5.2 А Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Педагогтің аты-жөні

Хамидова М.Т.

Күні:

15.11.2022 ж

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жай бөлшектерді косу және азайту

Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:

5.1.2.17 бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

5.1.2.18 бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

Сабақтың мақсаты:

Жай бөлшектердің бөлімдері бірдей және әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды есептеу.

Бағалау критерийі

Бөлімдері бірдей және әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды есептейді.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну және қолдану. Қолдану.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті


Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы:

(5 мин)


Сыныппен сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа назарын аудару.

Сыныптағы оқушыларды

отырған орны бойынша топқа бөліп айтып өту.

«Миға шабуыл» әдісі

Өткен сабақтағы тақырыптарды сұрақтар арқылы пысықтап алу.

1) Бөлімдері бірдей және әртүрлі жай бөлшектерді қалай салыстырамыз?

2) Дұрыс және бұрыс бөлшектер дегеніміз не?

3) Жай бөлшектің бөлімі, алымы дегеніміз не?

4) Бұрыс бөлшекті аралас санға қалай айналдырамыз?

5) Ортақ бөлім дегеніміз не?

Үй жұмысын сұрау.

әдісі арқылы үй тапсырмасы сұралады.

Бұл әдісте оқушылар үйге берілген тапсырмадағы ортақ бөлінің дұрыстығын тексереді.

Үйге берілген тапсырмалардың жауабы қате болған жағдайда, мұғалім жауабын өзі айтады.

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Оқушылар мұғалім айтып өткені бойынша топтарға бірігіеді.




Оқушылар сұрақтарға жауап береді.



Үй тапсырмасын орындаған оқушы есептің жауаптарын айтады, қалған оқушылар дұрыс немесе бұрыс екендігін айтады.

Егер оқушының жауабы дұрыс болмаса келесі оқушы жалғастырады.









ҚБ: мадақтау



ҚБ: мадақтау

Жарайсың,өте керемет!




ҚБ: мадақтау

Жарайсың, ақылдым, бұданда жақсы істей аласың!!!

Презентация











А4 парақтары, Led экран.
«Фортуна» дөңгелегі








Сабақтың ортасы:

35 мин






































«Интербелсенді әдіс»

Топтық жұмыс

1топ. Дұрыс бөлшектер

2топ. Бұрыс бөлшектер

3топ. Жай бөлшектер

4 топ. Аралас сандар

Топтық жұмыс ЗИПГЭЙД қосымшасымен жұмыс жасау.

Әр топтқа тест тапсырмалары беріледі. Тест жауаптарын белгілейтін жауап парағы бірге беріледі.

Жауаптарын қосымша арқылы тексеріп, топтарды бағалайды.

Тиімділігі: топпен жұмыста бір бірімен қарым-қатынасы және оқушылар өздерінің білімдерін тексере отырып, ұқыптылыққа,шапшаңдыққа, жылдам ойлануға дағдыланады.


«Бірге ойлаймыз» әдісі, сөзжұмбақ шешу. арнайы дайындалған тапсырма беріледі, топтарға таратып береді.

Тиімділігі: топтық жұмыста бір бірімен қарым-қатынас, білімдерін ортаға салады.





Деңгейлік тапсырмалар әдісімен

оқулықтағы есептерге нұсқаулық беру. «Фортуна дөңгелегі» әдісі арқылы тақтаға шығатын оқушының атын анықтау.

Тиімділігі: жеке жұмыста білімдерін пысықтайды,көрсетеді, жылдамдыққа, ұқыптылыққа дағдыланады.


Тест жұмысын орындау.

Жауап парағына белгілейді.


















Оқушылар тапсырмалардағы есептерді шығарады. Сөзжұмбақты шешеді.








Оқушылар тақтаға шығып жұмыс жасайды.





Дескриптор;

  • Жай бөлшектердің қосу және азайту амалдарын қолданып, есептейді.

ҚБ: мұғалімнің бағалауы.

Мадақтау

Жарайсыңдар, өте жақсы!






Дескриптор:

- жай бөлшектерге амалдар қолданады , сөзжұмбақты шешеді.

ҚБ: мұғалімнің бағалауы.

Мадақтау

Жарайсыңдар, өте жақсы!



Дескриптор:

- бөлімдері бірдей, әртүрлі жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіріп, қосу және азайту амалдарын орындайды.




ҚБ: мұғалімнің бағалауы

Тест тапсырмалары






А6 парақтағы кесте



А4 парақта








Led экран, оқулықпен, дәптермен жұмыс




Сабақтың соңы:

(5 мин)

  • Рефлексия





  • Үй тапсырмасы

«Бағдаршам» әдісі


327-328

Оқушылар бүгінгі сабаққа қатысты өздеріне қалаған түсті таңдау арқылы белгілейді.





Бағалау:

Сабақ барысында әр оқушының бағалау деңгейі бар «Бағалау» парағына оқушыларды жеке жұмыстарының орындалу күйіне қарай бағалап отырады. «Бағалау» парағың қорытындысы бойынша оқушыларды бағалаймын.

Led экран


5 сынып оқулығы

А.Е.Әбілқасымова, Т.П. Кучер, З.Ә. Жұмағұлова, 2017ж.





















Тапсырмалар


Қосымша 1 (Топпен жұмыс ) ЕБҚ және барлық оқушылар.

Тапсырмалар

T

F

1.Көкжиекке бұрыш жасай лақтырылған дененің қозғалысы - парабола



2. Көкжиекке лақтыру бұрышы 900



3. Көтерілу уақыты түсу уақытына тең емес



4.Минималь жылдамдық ең жоғары көтерілу нүктесі



5. Көкжиекке бұрыш жасай лақтырылған дененің қозғалысын үш координатамен сипаттайды



6.Көкжиекке бұрыш жасай лақтырылған дененің қозғалысын сипаттайтын негізгі шамалар: үдеу,орташа жылдамдық,орын ауыстыру, дене координатасы




Қ

Анықтамасын

жазады

мысал

келтіреді

Shape1

Ньютон заңдары

осымша 2 (топпен жұмыс ) ЕБҚ және барлық оқушылар.

формулаларын

жазады






Оқушылар

ұсыныстарын

жазады








Қосымша 3 (Топпен жұмыс ) ЕБҚ және барлық оқушылар.

1 топ.

Массасы m1=10 кг жүк басқа екі жүкпен тепе теңдік күйге келтірілген. Екінші жүктің массасы m2= 18 кг болса.

Shape2



Shape3


Shape4


Shape5


  1. денеге әсер етеін күштерді көрсетіңіз

  2. үшінші жүктің массасы есептеңіз

  3. а бұрышын анықтаңыз


2Shape6 топ


ЕShape8 Shape7 кі кісі массасы m =80 кг бөренені көтеріп барады.Бірінші кісі l=80 см қашықтықтағы жерінен, ал екінші кісі – екінші шетінен ұстап келеді.

Shape9

  1. ДShape14 Shape13 Shape11 Shape12 Shape10 енеге әсер ететін күштерді көрсетіңіз

  2. ХБЖ ға келтіріңіз

  3. Бөрененің ұзындығы l=4 м болса, әр кісіге түсетін салмақты аңықтаңыз








3 топ

Ұзындығы l=1,2 м жіпке радиусы R=6 см массасы 5 кг шар ілінген.Жіп қабырғамен а=300 бұрыш жасайды.

Shape16 Shape15

  1. ДShape18 Shape17 енеге әсер ететін күштерді салыңыз

  2. ҚShape22 Shape21 Shape20 Shape19 абырға мен шар бетінің үйкеліс коэффициетін есептеңіз

  3. ҮShape25 Shape24 Shape23 йкеліс күшінің моментін табыңыз

Shape28 Shape26 Shape27

Shape31 Shape30 Shape29

ҚShape32 осымша 4

Shape33

Сапалық есептер: (Жұппен жұмыс ) ЕБҚ және барлық оқушылар.


Суретте бір- бірімен байланысқан жылжымалы темір жол вагондарының үдеу а, өзара әрекеттесу вагонның орташа қозғалысының үдеуін анықтайды ма?














Қосымша 5

Эксперименттік тапсырма (Жұппен жұмыс) ЕБҚ және барлық оқушылар.


Динамометр көмегімен бөрененің жазықтықтағы көлбеу бұрышын анықтаңыз

Бөренені көлбеу жазықтықта жоғары және төмен жылжыту үшін қажетті күштерді салыстырыңыз.






578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!