Материалдар / Жай бөлшектерді қосу азайту
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жай бөлшектерді қосу азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Өмірмен , қазақ әдебиеті сабағымен кіріктірілген сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2018
308
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: Жай бөлшектерді азайту және қосу





Мектек: 47 Ж.О.Б.Б.
Күні: 22.11.2018 жылМұғалімнің есімі: Өтеуова Т.Б.
СЫНЫП: 5 сыныпҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны:


Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
Сабақтың басы. 3 минут

Ертеңгілік шеңбер «Жүректен - жүрекке» Бүгінгі сабағымыз «Жай бөлшектерді азайту және қосу тақырыбын қайталау». Сабағымызды қазақтың ұлы ақыны Абай атамыздың «Ғылым таппай, мақтанба» өлеңіндегі бес асыл қасиеттерді негізге ала отырып өткізгелі отырмын. Осы әрбір асыл қасиеттерді біз тапсырмалар орындау арқылы табамызЖүрек смайлик
Сабақтың ортасы. 30 минутЖаңа сөздерді меңгерту: 5 минут1.Қайталау сұрақтарына жауап беру арқылы кестені толтыр, сонда алғашқы асыл қасиет жазылған сөз шығады

Осы сөзге байланысты оқушылардан мақал сұрау мыс: «Талаптыға нұр жауар»

Бағалау: «Смайликтер» арқылы тапсырма бойынша бағаланады. 1 минут - тапсырманы дұрыс орындадым, қате жоқ- тапсырманы орындауда қателер болды. - тапсырманы орындау қиын болды.2. Есептер жинағынан есептер шығару арқылы кесте толтырып, екінші қасиетті табу 3 минут

Ң. ; Б. ; Е. ; Е. ; К.

Оқушылардан шыққан сөзге байланысты мақал сұрау. Мыс: «Еңбек – түбі береке»

3. Координаталық сәуледе берілген бөлшектерді кескінде, сонда келесі қасиет шығады: 5 минутБірлік кесінді ретінде дәптердің жеті тор көзін ал, мына нүктелерді белгіле: Т (), Р (), Е ( ), Е (), О (1), Ң (1), Й ()

Мақал: «Жол жетпеген жерге, ой жетеді»

Сергіту сәті (2 минут) 4. Жұптық тапсырма, тест жұмысы 6 минут1. Дұрыс бөлшекті тап: А. ; Т. ; Ғ. ; Қ. 2. Бұрыс бөлшекті тап: Б. ; А. ; Н. ; Ғ. 3. Есепте: +: А. ; Т. ; Ғ. ; Н. 4. Есепте: -: А. ; Б. ; Ғ. ; Н. 5. 3:14 бөліндісін бөлшек түрінде жаз: А. ; Қ. ; Ғ. ; Г. 6. бөлшегін бөлінді түрінде жаз: А. 13:37; Қ. 13*37; Ғ. 37:13; Т. 13+377. бөлшегін аралас сан түрінде жаз. А. ; Б. ; Т. ; Г.

Мыс: «Қанағат – қарын тойғызар» 5. «Асық ойыны»: Асықты иіру арқылы, шек, бүк, тәйкі, алшы есептерін таңдап келесі қасиетті анықтау.7 минутР ; А ; Қ

Ы - + ; М - + =1



Жаңа сөздер интерактивті тақтадан көрсетіледі.

















































Таяқшалар беру , Смайлик



























Видеожазба











Слайд 8











Слайд 9

Сабақтың соңы. 5 минут.ОТЫЗ БІРІНШІ СӨЗЕстіген нәрсені ұмытпастыққа төрт түрлі себеп бар: әуелі – көкірегі байлаулы берік болмақ керек; екінші — сол нәрсені естігенде я көргенде ғибрәтлану керек, көңілденіп, тұшынып, ынтамен ұғу керек; үшінші — сол нәрсені ішінен бірнеше уақыт қайтарып ойланып, көңілге бекіту керек; төртінші – ой кеселі нәрселерден қашық болу керек. Егер кез болып қалса, салынбау керек. Ой кеселдері: уайымсыз салғырттық, ойыншы-күлкішілдік, я бір қайғыға салыну, я бір нәрсеге құмарлық пайда болу секілді. Бұл төрт нәрсе – күллі ақыл мен ғылымды тоздыратұғын нәрселер.Рефлексия:«Екі жұлдыз, бір тілек!»Үй жұмысы:«Есте сақта!» айдарын оқы, 20 бетҮлестірмелі қағаздар

Слаид №16
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушының жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады.Бұл бөлімде оқушының сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазыңыз.

Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерініңтармақтары.
РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.




Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосқанда А бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек; бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу ережесі бойынша қосу амалын орындау керек.
Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосқандаТ олардың алымдарын қосып, алым етіп, ал сол бөлімнің өзін қалдыру керек.
Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанда П аралас санның бүтін бөлігін бөлшек бөлігінің бөліміне көбейту керек; шыққан көбейтіндіге бөлшек бөлігінің алымын қосып, алым ету керек; бөлшектің бөлімін өзгертпей, бөлім етіп қалдыру керек.
Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді азайтқанда Л азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын азайтып, алым етіп жазып, ал сол бөлімнің өзін қалдыру керек.
Аралас сан бұрыс бөлшек түрінде жазу үшін: А бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек; бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту ережесі бойынша азайту амалын орындау керек.
Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосқанда А бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек; бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу ережесі бойынша қосу амалын орындау керек.
Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосқандаТ олардың алымдарын қосып, алым етіп, ал сол бөлімнің өзін қалдыру керек.
Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанда П аралас санның бүтін бөлігін бөлшек бөлігінің бөліміне көбейту керек; шыққан көбейтіндіге бөлшек бөлігінің алымын қосып, алым ету керек; бөлшектің бөлімін өзгертпей, бөлім етіп қалдыру керек.
Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді азайтқанда Л азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын азайтып, алым етіп жазып, ал сол бөлімнің өзін қалдыру керек.
Аралас сан бұрыс бөлшек түрінде жазу үшін: А бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек; бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту ережесі бойынша азайту амалын орындау керек.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!