Материалдар / Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Жай бөлшектерге амалдар қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
426
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ : МатематикаМектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 5Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбыЖай бөлшектерге амалдар қолдану




Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)5.1.2.17 Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау 5.1.2.18 Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау
Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды біледі.


Оқушылардың басым бөлігі: Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды біледі.


Кейбір оқушылар: Тақырыпқа байланысты күрделі есептерді шығара алады.
Бағалау критерийі
  • Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосады және азайтады.
  • Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосады және азайтады.
  • Жай бөлшектерге қолданатын әрбір амалды түсіндіреді.
  • Тілдік мақсат

    Оқушылар: 1. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды меңгереді. 2. Бөлімдері әртүрлібөлшектерді қосу және азайтуды түсінеді.


    Негізгі сөздер мен тіркестер: 1.Бөлшек 2.Толықтауыш көбейткіш3.ЕКОЕ
    Құндылықтарға баулуЫнтымақтастық пен қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыруШығармашылық және сын тұрғысынан ойлау
    Пән аралық байланысФизика
    Алдыңғы білім

    1.Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді2.Жай бөлшектерді салыстырады.3.Жай бөлшектерді қысқарта алады.


    Сабақтың барысы
    Сабақтың кезеңіСаРесурстар


    Басы0-5 минут

    А)Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдеседі.2.Сыныпты топқа бөлу «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу. Парта бетінде жасыл, сары, қызыл түсті қағаздардан қиындылар жатыр. Оқушылар сол түстерден ұнаған түстерін алып фигура құрастырады және шыққан фигура бойынша топ құрады.1.Шаршы2.Үшбұрыш3.Шеңбер3.







    Плакат,түрлі-түсті қағаз



    Ортасы 6-12

























  • «Сыйлық беру» әдісі бойынша оқушыларға жарамсыз қағазды лақтыру арқылы сұрақтар беріп үйге берілген тапсырмаларға жауап береді.
  • «Сыйлық беру» әдісі бойынша №946 жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтір. және ә) және б) және

    д) және Тапсырма дискрипторы


    А-4 қағазстикер







    1

    Бөлшек құрастыра алады?

    1




    2 Бөлшектерді ажырата алады?

    1





    3Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алады?2



  • Дискрипторлар арқылы есептер құрастырыңдар:


  • 12-27



























































    27-35
    5.Табыс критерийін анықтау1.Бөлшектерді қосу және азайту1-мысал + қосындысын мәнін табайық.



    . +



    +

    Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосқанда олардың олардың алымдарын қосып алым етіп,сол бөлімнің өзін қалдыру керек.Әріптермен жазсақ: +

    2-мысал - айырмасының мәнін табайық.



    .-



    -

    Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанда азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын азайтып алым етіп жазып ,сол бөлімнің өзін қалдыру керек.Әріптермен жазсақ: - мұндағы а





    6.»Алма жинау» әдісін пайдаланып,алма ағашы салынған суретті тақтаға ілемін, әр топқа алма ішінде жасырылған есептерді оқушылар орындайды.Әр оқушыға жеке есептер беріледі.№979



    а) + ә) + б) +

    Тапсырма дискрипторы





    №980

    а) - ә) -

    а) -

    Тапсырма дискрипторы





    Ноутбук

    5-сынып оқулығы «Математика»





































































    Алма ағашы суреті салынған плакат
    Аяқталуы35-45Әр топқа тест жұмысын орындау әр оқушыға шағын тест тапсырылады.Тестке жауап беріп ,ойларын қорытындылайды.



    Тест

    1.Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?А)Олардың алымдары қосып алым етіп,сол бөлімнің өзін қалдыру керекӘ)алымдары қосылады,бөлімдері де қосылады.Б)бөлімдерін қосып,алымы өзі жазылады.2. Бөлімдері әртүрлі бөлшектер қалай қосылады?А)Сол күйінде қосуға болады.Ә)алымдары қосылады,бөлімдері де қосылады.Б)бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек.

    Үйге тапсырма №982 есеп

















    Саралау: Қиналатын оқушылар кейбір оқушылармен жұпта жұмыс жасап,есептерді түсінеді.Сынып оқушыларынан сабақ сұрағанда электронды оқулықты пайдалану арқылы материалдың қаншалықты меңгерілгендігін сұраймын .Жұппен жұмыс істеген кезде мен оқушыларға сұрақтар беру арқылы көмектесе аламын. «Қосудың ауыстырымдылық қасиеті қандай амалда қолданады?», «Осыдан қандай тұжырым шығаруға болады?

    Бағалау: Сабақ барысында қалыптастырушы бағалауды жүзеге асырамын.Ол үшін берілген әрбір тапсырмаға бағалау критерийі мен дискриптор құрастырып жинаған балдарын санаймын. Әр топ басшыларына бағалау парақтарын таратамын. Бағалау шкаласын тақтаға ілемін.Бағалау парақ-тары


    Рефлекция:







    Қорытынды бағамдау:Қандай екі нәрсе табысты болды ( оқытуды да оқуды да ескеріңіз)1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім













    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ