Материалдар / Жай сөйлемдерді құрмалас сөйлемге айналдыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жай сөйлемдерді құрмалас сөйлемге айналдыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаттығуларды орындау барысында жай сөйлемдерді құрмалас сөйлемдерге айналдырады. Мәтінді түсініп оқып, мәтін құрамынан құрмалас сөйлемдерді ажырата біледі. Сызба арқылы сөйлемнің екі түрі – жай және құрмалас сөйлемдер туралы алған білімдерін жинақтап, қорытындылайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2018
3694
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: .11.2018ж.


Сынып 4

Мұғалім:

Сабақтың тақырыбы

Жай сөйлемдерді құрмалас сөйлемдерге айналдыру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: Жаттығуларды орындау барысында жай сөйлемдерді құрмалас сөйлемдерге айналдыру.

Оқушылардың басым бөлігі: Мәтінді түсініп оқыту, мәтін құрамынан құрмалас сөйлемдерді ажырата білу.

Кейбір оқушылар: Сызба арқылы сөйлемнің екі түрі – жай және құрмалас сөйлемдер туралы алған білімдерін жинақтау.

Бағалау критерийлері

Жаттығуларды орындау барысында жай сөйлемдерді құрмалас сөйлемдерге айналдырады. Мәтінді түсініп оқып, мәтін құрамынан құрмалас сөйлемдерді ажырата біледі. Сызба арқылы сөйлемнің екі түрі – жай және құрмалас сөйлемдер туралы алған білімдерін жинақтап, қорытындылайды.

Тілдік мақсаттар

Талқылауға арналған сұрақтар:

Жай сөйлем.

Құрмалас сөйлемнің жай сөйлемдерден айырмашылығы .

Құрмалас сөйлемнің тыныс белгілері.

Құндылықтарды дарыту

Сауатты, көркем жазуға дағдыландыру. Қазақтың «Бесікке салу», «Тұсау кесу» дәстүрлері і жайлы түсініктерін кеңейту

Пәнаралық байланыс

Әдебиеттік оқу «Бесік жыры» «Тұсау кесу»

АКТ қолдану дағдылары


Бастапқы білім

Жай сөйлем

Сабаққа жоспарланған уақыт

Сабақтағы жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Сабақтың басы

8 мин



1.Ұйымдастыру кезеңі.

2.Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Күн жарығын алақанға саламын,

Жүрегіме басып ұстай қаламын.

Ізгі әрі нәзік,жарық мейірімді,

Болып кетер сонда дереу жан-жағым.

3.Үй тапсырмасы. 50-жаттығу.

«Бірін бірі оқыту» әдісі







Оқулық





жұмыс дәптерлері

Сабақтың ортасы

25мин














































Жаңа сабақ тақырыбен таныстырамын.

«Жай сөйлемдерді құрмалас сөйлемдерге айналдыру»

Оқулықпен жұмыс. 51-жаттығу. ЖЖ.

Жұмбақтың шешуін тап және оны жатқа жаз.

Дәу қара құс көрінді,

Көзінің жасы төгілді. (бұлт)

Дескриптор:

1.Жұмбақты оқиды және шешуін табады.

2.Жұмбақты жатқа жазады

3.Құрмалас сөйлемнің құрамындағы жай сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талдайды.

52-жаттығу. ЖЖ Сөйлемдерді көшіріп жаз.

*Сөйлемдердің қайсысы жай сөйлем, қайсысы құрмалас сөйлем екенін айт.

*Жай сөйлемдерді құрмалас сөйлемдерге айналдыр.

53-жаттығу. Саралау тапсырмасы

Мәтінді түсініп оқып, құрмалас сөйлемдерді теріп жаз.

Дескриптор:

1. Мәтінді түсініп оқып, құрмалас сөйлемдерді теріп жазады.

2.Мәтінге ат қояды.

3.Сұрақтарға жауап беруге дайындалады. (74-б)

4. «Қазақтың салт-дәстүрі туралы не білесің?»ойларымен бөліседі

***Сергіту сәті***

«Өрмекші торы» ойыны


55-жаттығу ТЖ. «Жалғасын тап» ойыны

1-топ: Ол бүгін үйге ерте келіп,................................

2-топ:Лезде аспанды бұлт торлап,.............................

3-топ:Жаз ыстық болса,..............................................

4-топ:Ақыл жастан шығады,.....................................

5-топ:Күшіңе сенбе. ...................................................

5Shape1

Сөйлем құрамына қарай

6-жаттығу. ЖЖ. Сөйлемнің екі түрі- жай және құрмалас сөйлемдер туралы ойыңды, біліміңді жинақтап, сызбаға түсір.

Shape3 Shape2



Shape4

Жай



Shape5

Құрмалас









.......

........

................................................




Оқулық





жұмыс дәптерлері















Оқулық



жұмыс дәптерлері







үлестірмелі материал





Үлес материалдары













А/4

Парақтар

























Сызба



Сабақтың соңы

7 мин

Қорытынды: «Ашық микрафон» әдісі

Құрмалас сөйлемнің жай сөйлемдерден айырмашылығы .

Құрмалас сөйлемнің тыныс белгілері.



Тест

1.Сөз тіркесі дегеніміз............................................................

2.Тиісті сөз қойып, сөз тіркестерін толықтыр.

Зат есім + сын есім, зат есім + етістік, сан есім + зат есім.

3. Екі немесе одан да көп жай сөйлемдерден құралған сөйлем.

А)Сөз тіркесі Ә)Жайылма сөйлем

Б)Жай сөйлем В)Құрмалас сөйлем

4.Құрмалас сөйлемнің құрамындағы жай сөйлемдер ................. жағынан байланысып, .............. ажыратылады.

5.Сызба бойынша сөйлем құрап жаз. Оны құрмалас сөйлемге айналдырып жаз.

Shape9 .............................

Үйге тапсырма: 54-жаттығу. 75-бет.



Бағалау.















Тест парақшалары

Сабақ бойынша рефлексия











































Саралау: Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?






Бағалау: Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
















-Қандай екі нәрсе табысты болды?



-Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?



-Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиындықтары туралы нені білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?


1.



2.



1.



2.



1.



2.










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!