Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Жалғыз" поэмасындағы өмір шындығы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: Тарих тағылымы |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||
Күні: |
Сынып: 10 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
«Жалғыз» поэмасындағы өмір шындығы. |
||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау. |
||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар
Көптеген оқушылар
Кейбір оқушылар шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау. |
||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Талдау, жинақтау |
||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика мен терминология: тарихи құндылық, көркемдік құндылық. Оқушылар түсінеді және сипаттайды... Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер: Менің байқағаным,...Менің ойымша,... Мен ойлаймын... Шығарманы оқуға,сюжетін меңгеруге, негізгі ойды анықтауға, қарама- қайшылықты анықтауға,оқиғасын болжауға және шығармашылық, сыни тапсырмаларға жетелейді. |
||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Тарих, әдебиет теориясы |
||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
«Жалғыз» поэмасы |
||||||||||||||||||||
Сабақбарысы |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
Сабақтың басы |
1. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу Қызығушылықты ояту. -Балалар,бүгінгі сабағымыздың мақсаты - шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау. Бұл туралы біз өткен сабақтардың бірінде тоқталып өткен болатынбыз. Олай болса, шығарманың тарихи және көркемдік құндылығы деп нені айтамыз? Еске түсіріп, берілген анықтамаларды сәйкестендіріп көрейік.
Оқушылар ұсынылған сызбаны талдап, талқылап береді, өз пікірлерін айтады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. |
Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару. Оқушылар ұсынылған сызбаны талдап, талқылап береді, өз пікірлерін айтады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. |
Қалыптастырушы бағалау. ҚБ
|
10-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы |
|||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану. 1-тапсырма. Оқушылар М. Өтемісұлының «Жалғыздық» өлеңі мен Жәркен Бөдешұлы «Жалғыз» поэмасын түсініп оқиды.
М. Өтемісұлы «Жалғыздық» Бұ дүниенің жүзінде Айдан ару нәрсе жоқ, Ол түнде бар да, күнде жоқ. Күннен ару нәрсе жоқ, Күндіз бар да, түнде жоқ. Мұсылманшылық кімде жоқ, Тілде бар да, дінде жоқ. Көшпелі дәулет көп бейнет, Біреуде бар да, біреуде жоқ. Азамат ерлер кімде жоқ, Еріккен күні қолда жоқ. Заманым менің тар болды, Тура билік биде жоқ. Бәрін айт та, бірін айт, Қаумалаған қайран қарындас Қазақта бар да, менде жоқ. «Венн диаграммасы» арқылы салыстыру. Дескрипторлар:
ҚБ 2-тапсырма. «Пирамидалық талқылау» стратегиясына сүйеніп, екі автордың өлеңдері бойынша білім жинаңыз. Шарты: оқиғадағы әрекеттерді пирамида түрінде жазып шығу керек.
Қадамдары:
Дескриптор:
ҚБ |
Оқушылар М. Өтемісұлының «Жалғыздық» өлеңі мен Жәркен Бөдешұлы «Жалғыз» поэмасын түсініп оқиды. Шығармаларды салыстырып талдайды; Ұқсастығы мен айырмашылықтарын таба алады. «Пирамидалық талқылау» стратегиясына сүйеніп, екі автордың өлеңдері бойынша білім жинаңыз. Шарты: оқиғадағы әрекеттерді пирамида түрінде жазып шығу керек. |
ҚБ.Түстер арқылы бағалау. ҚБ.Түстер арқылы бағалау. |
М. Өтемісұлы «Жалғыздық» өлеңі
Жәркен Бөдешұлы «Жалғыз» поэмасы
Әдебиет хрестоматиясы
|
|||||||||||||||||
Сабақтың соңы
|
Ой толғаныс. Шығармадағы тарихи құндылықты «5 W» әдісімен талдаңыз, баға беріңіз.
Дескриптор:
ҚБ |
Шығармадағы тарихи құндылықты «5 W» әдісімен талдап, бағалайды..
|
ҚБ
|
|
|||||||||||||||||
Рефлексия
|
Кері байланыс.
|
|
|||||||||||||||||||
< Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |