Тілдік
мақсаттар
|
Пәндік лексика мен
терминология: тарихи құндылық, көркемдік
құндылық.
Оқушылар түсінеді және
сипаттайды...
Диалог және жазылымға пайдалы
тіркестер:
Менің байқағаным,...Менің
ойымша,... Мен ойлаймын...
Шығарманы
оқуға,сюжетін меңгеруге, негізгі ойды анықтауға, қарама- қайшылықты
анықтауға,оқиғасын болжауға және шығармашылық, сыни тапсырмаларға
жетелейді.
|
Сабақтың
басы
|
1.
Ұйымдастыру
кезеңі. Сәлемдесу
Қызығушылықты
ояту.
-Балалар,бүгінгі сабағымыздың
мақсаты - шығарманың тарихи және
көркемдік құндылығын анықтап, бағалау. Бұл туралы біз
өткен сабақтардың бірінде
тоқталып өткен болатынбыз. Олай болса, шығарманың тарихи және
көркемдік құндылығы деп нені айтамыз? Еске түсіріп, берілген
анықтамаларды сәйкестендіріп
көрейік.
Оқушылар ұсынылған сызбаны
талдап, талқылап береді, өз пікірлерін
айтады.
Сабақтың тақырыбы
мен мақсаты анықталады.
|
Оқушыларды түгендеп, назарын
сабаққа аудару.
Оқушылар ұсынылған сызбаны
талдап, талқылап береді, өз пікірлерін
айтады.
Сабақтың тақырыбы
мен мақсаты анықталады.
|
Қалыптастырушы
бағалау.
ҚБ
|
10-сынып «Қазақ
әдебиеті» оқулығы
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны
тану. 1-тапсырма.
Оқушылар М. Өтемісұлының «Жалғыздық» өлеңі
мен Жәркен Бөдешұлы «Жалғыз»
поэмасын түсініп оқиды.
М. Өтемісұлы
«Жалғыздық»
Бұ дүниенің
жүзінде
Айдан ару нәрсе
жоқ,
Ол түнде бар да, күнде
жоқ.
Күннен ару нәрсе
жоқ,
Күндіз бар да, түнде
жоқ.
Мұсылманшылық кімде
жоқ,
Тілде бар да, дінде
жоқ.
Көшпелі дәулет көп
бейнет,
Біреуде бар да, біреуде
жоқ.
Азамат ерлер кімде
жоқ,
Еріккен күні қолда
жоқ.
Заманым менің тар
болды,
Тура билік биде
жоқ.
Бәрін айт та, бірін
айт,
Қаумалаған қайран
қарындас
Қазақта бар да, менде
жоқ.
«Венн диаграммасы» арқылы
салыстыру.
Дескрипторлар:
ҚБ
2-тапсырма. «Пирамидалық
талқылау» стратегиясына сүйеніп, екі
автордың өлеңдері бойынша білім
жинаңыз.
Шарты:
оқиғадағы әрекеттерді пирамида
түрінде жазып шығу керек.
Қадамдары:
-
Негізгі кейіпкер, тақырыбы. 1
сөз не сөз тіркесі
-
Тақырыпты ашу (жасы, мінезі,
сапасы, сырт тұлғасы) 2 сөз не сөз
тіркесі
-
Оқиға орны (қоғамдық ортасы,
оқиғалар қайда өтеді?)
-
Мәселе тарихы (мысалы: қаржы,
жоқшылық, кездейсоқтық)
-
Бірінші оқиға (көтерілген
мәселелер)
-
Екінші оқиға (кейіпкерге не
болды? қоршаған орта ықпалы)
-
Үшінші оқиға (мәселені шешу
үшін жасалған әрекеттер
туралы)
-
Шешімі. 8 сөз не сөз
тіркесі
Дескриптор:
-
Оқиғадағы әрекеттерді пирамида
түрінде тізбектеп жазады;
-
Екі автордың көтерген
мәселесін дәлелдей алады;
-
Көркемдік құндылығын
бағалайды.
ҚБ
|
Оқушылар М. Өтемісұлының
«Жалғыздық» өлеңі мен Жәркен Бөдешұлы «Жалғыз» поэмасын түсініп
оқиды.
Шығармаларды салыстырып
талдайды;
Ұқсастығы мен айырмашылықтарын
таба алады.
«Пирамидалық
талқылау» стратегиясына сүйеніп, екі
автордың өлеңдері бойынша білім
жинаңыз.
Шарты:
оқиғадағы әрекеттерді пирамида
түрінде жазып шығу керек.
|
ҚБ.Түстер арқылы
бағалау.
ҚБ.Түстер арқылы
бағалау.
|
М.
Өтемісұлы
«Жалғыздық»
өлеңі
Жәркен Бөдешұлы
«Жалғыз» поэмасы
Әдебиет
хрестоматиясы
|
Сабақтың
соңы
|
Ой толғаныс. Шығармадағы
тарихи құндылықты «5 W» әдісімен талдаңыз, баға
беріңіз.
«5
W»
|
Жауабы
|
«Кім?»
(«Who?»)
|
|
«Не?»
(«What?»)
|
|
«Қайда?»
(«Where?»)
|
|
«Қашан?»
(«When?»)
|
|
«Не
мақсатпен?» («Why?»)
|
|
Дескриптор:
ҚБ
|
Шығармадағы тарихи
құндылықты
«5 W» әдісімен талдап,
бағалайды..
|
ҚБ
|
|