Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жан жадыратар әуен
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3 Бөлім:Музыка және өнер түрлері |
Мектеп: Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қостанай қаласы білім бөлімінің №15 жалпы білім беретін мектебі» Коммуналдық мемлекеттік мекемесі. |
|||||
Күні: 21.04. |
Мұғалімніңаты-жөні: Мукашова И.Ж. |
|||||
Сынып: 6 «А,Ә,Б» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||
Сабақтақырыбы |
Жан жадыратар әуен (жалғасы) |
|||||
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) |
6.2.2.1 – музыкалық көркем құралдарын, музыкалық аспаптар мен дауысын қолдана отырып, музыкалық композициялар шығару және импровизация жасау; 6.1.3.1 – әуеннің көңіл-күйі мен көркем бейнесін жеткізе отырып, екі дауыспен,немесе канон элементтерін қолдана отырып, әртүрлі стильдегі және жанрдағы әндерді орындау; |
|||||
Сабақмақсаттары |
|
|||||
Бағалау критерийлері |
Егер оқушылар:
аспаптарды қолдана отырып, композицияны орындаса, онда олар оқу мақсатына жеткен. |
|||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Поэзия мен музыканы талдап, саралайды, музыкалы-шығармашылық жұмыс орындау үшін өз идеяларын ұсынады. Поэзия - poetry- поэзия Исполнитель - executor – орындаушы Талқылауға арналған сұрақтар: - Сіз көктемнің көңіл-сезімін қай композитордың шығармаларынан байқадыңыз? - Көктем сөзі дегенде сізде қандай ой туындайды? |
|||||
Құндылықтарды дарыту |
Классикалық музыка мен әдеби шығармаларға қызығушылығын арттырып, тыңдау дағдысын дамыту. Жалпы қабылданған мәдени құндылықтарды қалыптастыра отырып, тәрбиелеу. |
|||||
Пәнаралық байланыстар |
әдебиет |
|||||
Бастапқы білім |
Алдыңғы сабақтарда эстрадалық музыка, заманауи музыкалық жанрлар, джаз музыкасы тақырыптары қаралып, пәндік терминология бойынша жаңа ұғымдармен және шығу тарихымен танысты. Заманауи музыканың стилі мен жанрын талдап, осы жанрларда ән орындау дағдыларын дамытты. |
|||||
Сабақбарысы |
||||||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы 5 минут
5 минут
5 -7 минут |
Ұйымдастыру бөлімі. Сабақтың оқу мақсаты және бағалау критерияларымен таныстыру. Тақпақты оқушылармен бірге тыңдап, бүгінгі сабақтың басты тақырыбын анықтау. Көктемде келер, Құстар да жетер ән салып. Көктер де шығар, Көгілдір нұрға тамсанып. Сулар да тасар, Кетпесе екен деп тіле, Мұхиттар көлге қарсы ағып.
«Қараңғы түнде тау қалғып» ән-романсын тыңдау. - Осы шығарманың авторы кім? - Әнді талдап, қайсы стильде және жанрда жазылғанын анықтаңыз? - Композитор шығармасында адамның көңіл-күйі мен басты тұлғаны қалай аша білген? Неге? Абай Құнанбаевтың «Қараңғы түнде тау қалғып» әні туралы ақпарат іздестіріңіз. Топтарға бөлу. 1 топ – әннің тарихы; 2 топ – әннің мазмұны; 3 топ –әннің орындаушылары. Алынған жаңа ақпаратты сынып алдында таныстыру. f |
Слайдтық презентация
«Қараңғы түнде тау қалғып» Абай Құнанбаев https://www.youtube.com/watch?v=KbiFLkLHkH4
http://mp3cc.com/m/78025-abaj/60147356-ara-y-t-nde-tau-al-yp./
|
||||
Сабақтыңортасы 5-7 минут
15 минут |
Жеке жұмыс. Келесі музыкалықшығармаларданүзінділертыңдау:
Тыңдалған әр музыкалық шығармаға М. Макатаевжәне Ж Жабаевтыңөлеңжолдарыүзіндісінсәйкестендіру. f Музыкалық композиция шығару. Топта таңдалған өлең үзіндісіне дауысты, музыкалық, шулыаспаптықосыпәуеншығару. Музыкалықкомпозицияңызды сынып алдында орындау. (Оқушылармен бірлесіп бағалау критерийлерін құрастыру). Өзін-өзі бағалау жүргізу. Өзің және өзгелердіңі жұмысын бағалау.f - Бұл әнде не туралы айтылған? - Әннің жанры мен стилін табу. |
"Абай" операсынан би сюитасы https://www.youtube.com/watch?v=AZjoQtSME_A Ахмет Жұбанов - Фантазия https://www.youtube.com/watch?v=89Q9nVNEN4M
|
||||
Сабақтыңсоңы |
Рефлексия жүргізу Стикерлерге жазу: - сабақтағы жаңалық? - қандай жұмыс сәтті орындалды? - нені жақсарту қажет? |
стикерлер |
||||
Саралау –оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? |
Денсаулықжәне қауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
||||
Деңгейі жоғары оқушылар көркемдеу құралдарын қолдана отырып, композицияны орындайды. |
Бақылау; Бағалау критерийлері, дескрипторлар бойынша; Ән орындау кезінде оқушылар бірін-бірі өзара бағалайды. |
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. |
||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет? |