Материалдар / "Жаңа мектепке-жаңашыл ұстаз"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Жаңа мектепке-жаңашыл ұстаз"

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі уақытта біздің мемлекетіміз Қазақстан мен үкімет білім беру проблемаларына ерекше назар аударғаны қуантады. Біздің педагогтарға әлеуметтік салада барлық қолдау көрсетіледі, еңбекақы артады. Кәсіби мұғалім өз пәнін жақсы білетін адам ғана емес, сонымен бірге оқушымен уайым мен қайғыны бөлісе алатын, бірге жетістіктер мен жеңістерге қуанатын адам. Ата-аналардың пікірінше, мұғалімнің беделі шеберлікпен, адами қасиеттермен, қарым-қатынас стилімен және оқушылардың білім беру нәтижелерімен анықталады. Мұғалімнің бүкіл педагогикалық мансабында оқу қабілеті мұнда өте маңызды. Мұның бәрі бір мақсатқа қызмет етеді-болашақта түлектер ересектер әлемінде бәсекеге қабілетті болуы үшін оқушылардың білім сапасын арттыру. Менің көзқарасым бойынша, жас мұғалім сабақ беру және оқу қабілеті, үнемі кәсіби өсу, балаларға деген сүйіспеншілік, мейірімділік пен жауаптылық сияқты қасиеттерге ие болуы тиіс. Қазір мен өзімнің кәсіби дағдыларымды жетілдіре отырып, тек алға ұмтылуға тырысамын. Өз мектебімде
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

"Ш.Уәлиханов атындағы ЖОББМ"КММ бастауыш сынып мұғалімі: Ибрагимова Нуржамал Азимхановна

«Жас ұстаз: табысқа апарар жол»

Қазіргі уақытта біздің мемлекетіміз Қазақстан мен үкімет білім беру проблемаларына ерекше назар аударғаны қуантады. Біздің педагогтарға әлеуметтік салада барлық қолдау көрсетіледі, еңбекақы артады. Кәсіби мұғалім өз пәнін жақсы білетін адам ғана емес, сонымен бірге оқушымен уайым мен қайғыны бөлісе алатын, бірге жетістіктер мен жеңістерге қуанатын адам. Ата-аналардың пікірінше, мұғалімнің беделі шеберлікпен, адами қасиеттермен, қарым-қатынас стилімен және оқушылардың білім беру нәтижелерімен анықталады. Мұғалімнің бүкіл педагогикалық мансабында оқу қабілеті мұнда өте маңызды. Мұның бәрі бір мақсатқа қызмет етеді-болашақта түлектер ересектер әлемінде бәсекеге қабілетті болуы үшін оқушылардың білім сапасын арттыру.

Менің көзқарасым бойынша, жас мұғалім сабақ беру және оқу қабілеті, үнемі кәсіби өсу, балаларға деген сүйіспеншілік, мейірімділік пен жауаптылық сияқты қасиеттерге ие болуы тиіс. Қазір мен өзімнің кәсіби дағдыларымды жетілдіре отырып, тек алға ұмтылуға тырысамын. Өз мектебімде әрдайым ашық сабақтар, іс-шаралар өткізуге белсенді қатысамын және педагогикалық кеңестерде сөз сөйлеймін. Өзімді интернет желісінде жұмыс істей алатын және сол қызметпен айналысатын әріптестермен хат алмасуды жүргізетін заманауи мұғалім деп санаймын. Электрондық поштаммен ашық сабақтарымды ғылым және білім туралы көптеген сайттарда жариялаймын, интернет – олимпиада-

ларға, аудандық олимпиадаларға да қатысамын және жетістіктерім де бар.

Менің өмірлік ұстанымым: «Мұғалім- мәңгі нұрдың қызметшісі. Ол барлық ой мен қимыл әрекетіне ақыл дәнін сеуіп, нұр құятын тынымсыз лаулаған жалын иесі». Жаңашыл ұстаз ретінде, білім беру стратегиясындағы барлық өзгерістерге жанашырлықпен қарауым керек, жаңа ғасырдың ақпараттық-коммуникативтік мүмкіндіктерін орынды пайдалануым керек.

Менің кәсіби бағытым: Халқымыздың рухани көсемі Ахмет Байтұрсынұлы: «Мұғалім әдісті көп білуге тырысуы керек. Оларды өзіне сүйеніш, қолғабыс нәрсе есебінде қолдануы керек»- дегеніндей мен өз тәжірибемде тәрбиелеп, үйретіп қана қоймай, оқушылардың өзін-өзі дамытуға деген ұмтылысын ынталандырамын, оқуды тек қажеттілік ретінде ғана емес, сонымен қатар жағымды сезімдер тудыратындай етіп, психологиялық жайлылық жағдайында жүруге тырысамын. Алдағы уақыттағы жоспарым: логикалық ойлау қабілеттері жақсы дамыған, шығармашылыққа жақын шәкірттерімді аудандық, облыстық, республикалық дәрежедегі ғылыми-шығармашылық жобаларға дайындап, қатыстыру.

Қазіргі қоғамдағы мұғалімнің жалпы портретін құрайтын тағы бір бөлік ол- даму. Жеке қасиеттерін және кәсіби құзыреттілігін дамыту арқылы ғана сапалы оқу нәтижелеріне қол жеткізуге болады. Іздеу, бастама және шығарма-

шылық-мұғалімдік жолындағы менің міндетті серігім.

1. Мен қоғамдағы «қозғалтқышпын», қоғамдық прогрестің катализаторы (үдеткіші). Жас ұрпақты тәрбиелей отырып, мен жаңа және прогрессивті өндірістік технологияны меңгерген, қоғамның жан-жақты өміріндегі барлық озықтарды тез түсінетін адамдардың қалыптасуына үлкен үлес қосамын.

2. Мен жас ұрпақ арқылы қоғамның тарихи өткені мен оның болашағы арасындағы ажырамас тізбектегі сабақтастықты құрайтын кәсіпқоймын. Эста-

фета ретінде қоғамның тарихи өткенінің тәжірибесін болашаққа жеткіземін.

3. Мен әлеуметтік тәжірибені жинақтайтын «аккумулятормын». Бұл рөл-

де мен әртүрлі әлеуметтік құндылықтардың қамқоршысы және тасымалдаушы

ретінде әрекет етемін: жалпыадамзаттық, мәдени, интеллектуалдық, рухани және т.б. өмір бойы осы құндылықтарды жинақтап, содан кейін оларды жас ұрпаққа беремін.

4. Мен қоғамның мәдениетін, қоғамдық қатынастар мен адамдардың мі-

нез-құлқын сол уақытқа дейін бағалайтын маманмын. Жалпы мәдениет қоры-

нан ол балаларды пайдалану үшін құнды, пайдалы (субъективті тұрғыдан) материалды таңдайды.

5. Мен – қоғамның жастар әлемін аға буын алдында таныстыру өкілеттігі бар адаммын. Кәсіби мұғалім балалардың, жасөспірімдердің, ұлдар мен қыздардың өзіне тән физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін және басқа да ерекшеліктерін, олардың әр түрлі жас кезеңдерінде жан-жақты даму ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ешкім білмейді. Сондықтан ол істі білумен моральдық құқыққа ие, жастарды тәрбиелеу туралы қоғам алдында өз пікірін сауатты түрде айта алады, білім беру практикасы мен теориясының өзекті мәселелері бойынша қоғамдық пікір қалыптастыра алады.

6. Сонымен, қазіргі қоғамдағы мұғалімнің тағы бір басты, әлеуметтік қызметі-қазіргі қоғамның принциптері мен құндылықтарына сәйкес жастардың рухани әлемін қалыптастыру. Мұғалім өскелең ұрпақтың бойында адамгершілік, құқық, эстетика принциптері мен нормаларына сәйкес ережеле-

рі туралы білім, ұғымдар мен нанымдарды қалыптастыру үшін аянбай еңбек етеді. Жастарға жалпыадамзаттық құндылықтар туралы түсінік бере отырып, мұғалім оған өзінің мінез-құлқын осы құндылықтарға сәйкес реттеуге, мейірімділік, басқаларға деген құрмет пен адамгершілік принциптері бойынша өмір сүруге үйретеді.

Қорыта келе, менің ойымша, қазіргі қоғамдағы жаңашыл ұстаз өз қамқорлығындағы балаларды зерттеу әдістерін білуі және оқытуды саралау мен дараландырудың әртүрлі әдістерін қолдануы керек. Демек, білім берудің тиімділігі мұғалімнің дайындық деңгейіне тікелей байланысты. Қазiргi таңда бәсекеге қабiлеттi бiлiм оpтаcын құрyға бағытталған қазақcтандық тәpбие  мазмұнының маңызды мақcаттарының бipi инновациялық технологияларға cүйене отыpып, білім алушының адамгершiлiк қаcиеттерiн дамытуға мүмкiндiк беру. Яғни, осыған байланысты жаңашыл ұстаз iс-әрекетiн өздiгiнен тиiмдi ұйымдаcтыра отырып, шығаpмашылықпен жұмыc жаcауға, күнделiктi оқыту және тәpбие үpдiciнде белcендi әдicтердi пайдалануға, кpеативтi ойлаyды дамытyға  белcендi жұмыстар жаcауы қажет.







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!